Blijkbaar wél..... je nam er de tijd voorquote:Op donderdag 8 september 2011 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Is een nieuw topic openen eng dan? Whyyyy?
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Blijkbaar wél..... je nam er de tijd voor![]()
TT
Heb je de MM weer gevolgd?quote:
quote:
Twee minuten en dan heb ik ondertussen ook nog.. ach laat ook maar.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Blijkbaar wél..... je nam er de tijd voor![]()
TT
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Twee minuten en dan heb ik ondertussen ook nog.. ach laat ook maar.
Eerst een aardbeving en nu DIT weer!quote:Op donderdag 8 september 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
Gert..... je hebt het # voor de 1302 gewist... nu werkt het automatisch ophogen niet meer
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
Gert..... je hebt het # voor de 1302 gewist... nu werkt het automatisch ophogen niet meer
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerst een aardbeving en nu DIT weer!![]()
![]()
Sorry! Zal het fixen!
Een MM is niet zo duur...quote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
We zijn kokje ondertussen geloof ik wél kwijt geraakt
he, ga nu niet suggereren dat je mij bij een pakje boter kado krijgt hèquote:
Ggheehe toen ik op enter ramde dacht ik precies hetzelfdequote:Op donderdag 8 september 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
he, ga nu niet suggereren dat je mij bij een pakje boter kado krijgt hè
bij een pak wasmiddel tochquote:Op donderdag 8 september 2011 23:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ggheehe toen ik op enter ramde dacht ik precies hetzelfde![]()
Gelukkig, want anders zou je je diep en diep moetenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ggheehe toen ik op enter ramde dacht ik precies hetzelfde![]()
Is al goed..... maar nu weet ik nog niet waarom kokje de weg kwijt geraakt isquote:
B-merk MM.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is al goed..... maar nu weet ik nog niet waarom kokje de weg kwijt geraakt is
quote:
Wat een baasquote:Op donderdag 8 september 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zeker weten, belt en twittered ook nog steeds met een neuk hè
Wat een fosiel bedoel jequote:Op donderdag 8 september 2011 23:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat een baasbehalve dat twitter
wat moeten we dan voor foon hebben? Ik krijg een nieuwe voor m'n verjaardag, alleen hoor nu dat foons met internet niet meer zo'n goed idee zijn qua kostenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zeker weten, belt en twittered ook nog steeds met een neuk hè
Mark zweert bij zijn Nokia. Hij kan en wil niet SMSsen, alleen bellen en gebeld worden.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Niet hatenIk heb ook nog een koelkast
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Mark zweert bij zijn Nokia. Hij kan en wil niet SMSsen, alleen bellen en gebeld worden.
Galaxy S2quote:Op donderdag 8 september 2011 23:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wat moeten we dan voor foon hebben? Ik krijg een nieuwe voor m'n verjaardag, alleen hoor nu dat foons met internet niet meer zo'n goed idee zijn qua kostenIk heb er geen verstand van, dus leg uit. Mij werd een Samsung Galaxy aangeraden of een Aaifoon
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
We zijn kokje ondertussen geloof ik wél kwijt geraakt
Haat ook niet hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 23:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Niet hatenIk heb ook nog een koelkast
quote:
ze hebben er eerst voor gezorgd dat iedereen verslaafd geraakt is aan mobiel IN en dan gaan de prijzen omhoogquote:Op donderdag 8 september 2011 23:42 schreef Drassss het volgende:
Je kan dadelijk flink schokken met je internetabo, zeker als je dat ook nog eens veel doet. Gewoon niet aan beginnen
dat bedoel ik dus. Hoe zit dat eigenlijk? Weet iemand dat? Want als het me teveel gaat kosten, dan hoeft het niet hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 23:42 schreef Drassss het volgende:
Je kan dadelijk flink schokken met je internetabo, zeker als je dat ook nog eens veel doet. Gewoon niet aan beginnen
energie opgebruikenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar was je dan..... ik had al bijna een amber-alert uit laten gaan
Dat klopt dus alleen, als je zo dom bent om via G3 foto's en websites met grafische content op te vragen. Ik zorg er zelfs nu voor dat ik meestal via wifi internet. Heb nu een 1Gb limiet, en kom niet eens aan de 25Mbquote:Op donderdag 8 september 2011 23:42 schreef Drassss het volgende:
afhankelijk van provider, maar rond 30 voor 1 gig en 150 belminuten geloof ik. T-mobilequote:Op donderdag 8 september 2011 23:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus. Hoe zit dat eigenlijk? Weet iemand dat? Want als het me teveel gaat kosten, dan hoeft het niet hoor
quote:
Maar ik zou 't alleen gebruiken om te twitteren, beetje vierpleinen en misschien een keer op feesboek kijken ivm m'n spelletje, gaat dat dan ook in de papieren lopen?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat klopt dus alleen, als je zo dom bent om via G3 foto's en websites met grafische content op te vragen. Ik zorg er zelfs nu voor dat ik meestal via wifi internet. Heb nu een 1Gb limiet, en kom niet eens aan de 25Mb
Doet dat maar eens met Kahaarin..quote:Op donderdag 8 september 2011 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar was je dan..... ik had al bijna een amber-alert uit laten gaan
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Maar ik zou 't alleen gebruiken om te twitteren, beetje vierpleinen en misschien een keer op feesboek kijken ivm m'n spelletje, gaat dat dan ook in de papieren lopen?
dat vat wel mee. Ik heb mijn mail en diverse doorlopende apps als buienradar. daar moet je dan wel mee uitkijkenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Maar ik zou 't alleen gebruiken om te twitteren, beetje vierpleinen en misschien een keer op feesboek kijken ivm m'n spelletje, gaat dat dan ook in de papieren lopen?
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:47 schreef kaatje50 het volgende:
Hoe zit dat dan bij mij. Ik heb geen internetabo genomen, maar kan wel op wifi met mijn foon.
Kan ik dan gratis internetten via ons eigen draadloos internet??? Geloof dat jij eerder deze week zoiets tikte hier Mouse, maar weet het niet meer (is langer dan 5 minuten geleden)
Ja, stomme monsters...... kan geen kadootjes sturen of ontvangenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
heb jou geholpen, en je planten moet water
dat kan idd, dat doe ik met mijn iPad ook namelijk, werkt hetzelfde, maar als je ergens anders bent als thuis kun je zonder internetabo geen twitter volgen of snel iets tweeten of inchecken via 4square, en dat vind ik dan weer leukquote:Op donderdag 8 september 2011 23:47 schreef kaatje50 het volgende:
Hoe zit dat dan bij mij. Ik heb geen internetabo genomen, maar kan wel op wifi met mijn foon.
Kan ik dan gratis internetten via ons eigen draadloos internet??? Geloof dat jij eerder deze week zoiets tikte hier Mouse, maar weet het niet meer (is langer dan 5 minuten geleden)
quote:
Klopt precies wat je zegt. Via wifi kan je gratis internetten. Zeker op je thuis netwerk heb je al betaald via je gewone internet abo. Daarnaast heb je genoeg gratis wifi-hotspotsquote:Op donderdag 8 september 2011 23:47 schreef kaatje50 het volgende:
ik ook. Ik betaal nu voor SMSsen en bellen 12,50 per maand (en ik SMS heel veel en kom niet aan m'n limiet)quote:Op donderdag 8 september 2011 23:48 schreef Drassss het volgende:
Daarin ben ik trouwens nog wel een Nederlander. Ik vind 30 euro per maand behoorlijk..
betaal nu 35. maar wel met onbeperkt INquote:Op donderdag 8 september 2011 23:48 schreef Drassss het volgende:
Daarin ben ik trouwens nog wel een Nederlander. Ik vind 30 euro per maand behoorlijk..
Heb het kaartje al geschreven, doe ik morgen op de bus. Met een smeekbede om iets te laten weten. Zoals eerder gezegd, ik geloof niet dat ze verhuist is, ze woont in een koopwoningquote:Op donderdag 8 september 2011 23:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Doet dat maar eens met Kahaarin..
valt vrij tegen in den bosch, alleen bij de Mac (wififinder op de aaipet zei me dat)quote:Op donderdag 8 september 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt precies wat je zegt. Via wifi kan je gratis internetten. Zeker op je thuis netwerk heb je al betaald via je gewone internet abo. Daarnaast heb je genoeg gratis wifi-hotspots
Denk dat het wel meevalt als ik http://www.hotspotsvinden(...)%20Bosch/0/0/0/0/0/0 kijkquote:Op donderdag 8 september 2011 23:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
valt vrij tegen in den bosch, alleen bij de Mac (wififinder op de aaipet zei me dat)
ik ook. Heb mijn mobiel voornamelijk om mijn kinderen te kunnen bellen. Zij hebben alleen mobiel, geen huistelefoon. Ik heb 2 jaar alleen een simonlyabo gehad. 6,95 per maandquote:Op donderdag 8 september 2011 23:48 schreef Drassss het volgende:
Precies hetzelfde hier. Bij mij is het niet echt constant gebruik. Dan weer een week enorm veel sms/bellen en dan een week amper iets.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook. Ik betaal nu voor SMSsen en bellen 12,50 per maand (en ik SMS heel veel en kom niet aan m'n limiet)
ja, dat staat daar wel mooi maar bij heel veel van die hotspots moet je eerst een SMSje sturen wat je een hoop geld kost voor een code, leuk gezegd, maar het klopt dus niet, en van een aantal weet ik dat echt zeker!!!quote:Op donderdag 8 september 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt als ik http://www.hotspotsvinden(...)%20Bosch/0/0/0/0/0/0 kijk
25 euro / maand, 1gb internet, 150 sms-jes, 100 belminuten, 'normaal' vast-lijn tarief voor bellen buiten de 100, buitenland bellen/sms-en tegen binnenlandtariefquote:Op donderdag 8 september 2011 23:48 schreef Drassss het volgende:
bellen doe ik bijna niet, bouw alleen maar tegoed opquote:Op donderdag 8 september 2011 23:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier. Bij mij is het niet echt constant gebruik. Dan weer een week enorm veel sms/bellen en dan een week amper iets.
bij welke is datquote:Op donderdag 8 september 2011 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
25 euro / maand, 1gb internet, 150 sms-jes, 100 belminuten, 'normaal' vast-lijn tarief voor bellen buiten de 100, buitenland bellen/sms-en tegen binnenlandtarief
je mag mij echt wel bellen om van je tegoed af te komen hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 23:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
bellen doe ik bijna niet, bouw alleen maar tegoed op
KPN, wel even onderhandelenquote:
Bij In de Keulse Kar moet het ook kunnen. Of het moet zijn dat het sinds kort niet meer kan???quote:Op donderdag 8 september 2011 23:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
valt vrij tegen in den bosch, alleen bij de Mac (wififinder op de aaipet zei me dat)
geen idee. Op de iPad heb ik een free wifi tracker zitten, die speurt ze meteen op en vertelt je ook meteen of je het moet betalen. Bij veel gelegenheden in Den Bosch zitten KPN hotspots, moet je eerst smssen, kost 2,50, krijg je een code, kun je een uurtje internetten. Maarja, da's nie gratis dan toch? Echt gratis wel bij La Place geloof ik en de Mac, bij de Keulse Kar kom ik nooit als ik ga winkelenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Bij In de Keulse Kar moet het ook kunnen. Of het moet zijn dat het sinds kort niet meer kan???
De kpn-hotspots zijn gratis in mijn aboquote:Op donderdag 8 september 2011 23:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geen idee. Op de iPad heb ik een free wifi tracker zitten, die speurt ze meteen op en vertelt je ook meteen of je het moet betalen. Bij veel gelegenheden in Den Bosch zitten KPN hotspots, moet je eerst smssen, kost 2,50, krijg je een code, kun je een uurtje internetten. Maarja, da's nie gratis dan toch? Echt gratis wel bij La Place geloof ik en de Mac, bij de Keulse Kar kom ik nooit als ik ga winkelen
Niet, en je kunt daar nog wel zo lekker lunchenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geen idee. Op de iPad heb ik een free wifi tracker zitten, die speurt ze meteen op en vertelt je ook meteen of je het moet betalen. Bij veel gelegenheden in Den Bosch zitten KPN hotspots, moet je eerst smssen, kost 2,50, krijg je een code, kun je een uurtje internetten. Maarja, da's nie gratis dan toch? Echt gratis wel bij La Place geloof ik en de Mac, bij de Keulse Kar kom ik nooit als ik ga winkelen
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:57 schreef Drassss het volgende:
Voor de mensen die zaterdag dingen gaan doen, let even op het weer want het kan gaan spoken
Tot zover Piet Drassssma
was al op de hoogtequote:Op donderdag 8 september 2011 23:57 schreef Drassss het volgende:
Voor de mensen die zaterdag dingen gaan doen, let even op het weer want het kan gaan spoken
Tot zover Piet Drassssma
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:58 schreef Ceetje.. het volgende:
shit mensen, het is alweer bijna morgen, ik ga er snel de pannen op gooien.
Morgen nog een zware dag op m'n werk voor de boeg
truste allemaal
Oja, en morgen en zaterdag ben ik er niet. Morgenavond hebben we weer Mama's on Tour (gaan we met de vriendinnenclub op stap) en zaterdag hebben we een feest. Tot zondag dus
![]()
![]()
slaap lekker
![]()
wist ik niet, maar wordt meestal frietje Boemerang als ik in de stad benquote:Op donderdag 8 september 2011 23:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Niet, en je kunt daar nog wel zo lekker lunchen
heb jij mazzel, als je dat dus niet hebt, dan betaal je dus nog de hoofdprijs, dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 8 september 2011 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De kpn-hotspots zijn gratis in mijn abo
das normaal de duurste. Had Hi, konden mij geen goede aanbieding doen omdat ik te weinig belde en te weinig buiten de bundel had gebeldquote:
truste en geniet van je uitstapje en feestjequote:Op donderdag 8 september 2011 23:58 schreef Ceetje.. het volgende:
truste allemaal
Oja, en morgen en zaterdag ben ik er niet. Morgenavond hebben we weer Mama's on Tour (gaan we met de vriendinnenclub op stap) en zaterdag hebben we een feest. Tot zondag dus
![]()
![]()
slaap lekker
![]()
truste Cquote:Op donderdag 8 september 2011 23:58 schreef Ceetje.. het volgende:
truste allemaal
![]()
![]()
slaap lekker
![]()
Ik weet het...... maar is goed mee te onderhandelen. Heb al 10 jaar abo bij ze. Als mijn 2 jaar afloopt altijd dreigen over te stappen naar goedkopere provider. Dan schieten de aanbiedingen je om de oren. Had wat klachten n.a.v. het SIM1 vs SIM2 kaartje (kon alles met mijn foon behalve bellen), kreeg 0.5 jaar langer korting op abo. Had klachten n.a.v. klachten afhandeling gratis hotspots etcquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
das normaal de duurste. Had Hi, konden mij geen goede aanbieding doen omdat ik te weinig belde en te weinig buiten de bundel had gebeld
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:02 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga ook slapen, truste en tot morgen
Packers @ Saintsquote:
Las het ja. Colts zijn de lul..quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
Peyton Manning heeft weer operatie ondergaan aan zijn nek. Komt waarschijnlijk niet terug bij de Colts dit seizoen
heb nooit kpn gehadquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet het...... maar is goed mee te onderhandelen. Heb al 10 jaar abo bij ze. Als mijn 2 jaar afloopt altijd dreigen over te stappen naar goedkopere provider. Dan schieten de aanbiedingen je om de oren. Had wat klachten n.a.v. het SIM1 vs SIM2 kaartje (kon alles met mijn foon behalve bellen), kreeg 0.5 jaar langer korting op abo. Had klachten n.a.v. klachten afhandeling gratis hotspots etc![]()
Werkt bij KPN net als bij de bank met de hypotheek
die kunnen ze afschrijven dusquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
Peyton Manning heeft weer operatie ondergaan aan zijn nek. Komt waarschijnlijk niet terug bij de Colts dit seizoen
Werd voorheen door mijn baas betaald. Wel altijd het beste bereik mee. Zijn op het werk geswitched van KPN naar vodafoon, dat is bagger.quote:
bereik ligt er aan waar je zit, t mobile is in nunspeet goed, kpn minder. Hi was toen ik hem had de goedkoopste, en die heb ik toen bij primafoon afgeslotenquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Werd voorheen door mijn baas betaald. Wel altijd het beste bereik mee. Zijn op het werk geswitched van KPN naar vodafoon, dat is bagger.
Is goed mee te onderhandelen, vooral door hun Hi, die vaak duurder is dan een gewoon abo bij KPN
Zou mij verbazen als New Orleans zou winnen. Packers waren met hun 'mindere' spelers al sterker in de pre-gamesquote:
mij ook, maar de saints is een rare ploegquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou mij verbazen als New Orleans zou winnen. Packers waren met hun 'mindere' spelers al sterker in de pre-games
Bereik was voor mij altijd 'kan ik door de schipholtunnel heen rijden zonder mijn verbinding kwijt te raken'. Later werd het 'kan ik door de piet heintunnel rijden zonder mijn verbinding kwijt te raken'. Met alle providers die ik (zakelijk) heb gehad raakte ik de verbinding kwijt. Met kpn niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
bereik ligt er aan waar je zit, t mobile is in nunspeet goed, kpn minder. Hi was toen ik hem had de goedkoopste, en die heb ik toen bij primafoon afgesloten
heb nog bijna een jaar om alles uit te zoekenquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bereik was voor mij altijd 'kan ik door de schipholtunnel heen rijden zonder mijn verbinding kwijt te raken'. Later werd het 'kan ik door de piet heintunnel rijden zonder mijn verbinding kwijt te raken'. Met alle providers die ik (zakelijk) heb gehad raakte ik de verbinding kwijt. Met kpn niet.
Hi heb ik nooit begrepen, ik had al een abo bij kpn toen ze met hi begonnen te adverteren. Is vaak duurder dan een gewoon abo bij kpn, terwijl het gemarket wordt als een brand voor studenten
Nog geen opstelling bekend, dus weet niet wie gaan spelen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
mij ook, maar de saints is een rare ploeg
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb nog bijna een jaar om alles uit te zoeken
Dacht dat ze pas om half 3 begonnen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal wel een hoop veranderen in de abo's met die nieuwe wet
![]()
Bijna kickoff
Ben ik nu weer verkeerd aan het time-zonen? ik dacht 00:30quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dacht dat ze pas om half 3 begonnen?
Ja lambau stadium, dus home of the packers dus..... ik UTC -?quote:
vrees van welquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal wel een hoop veranderen in de abo's met die nieuwe wet
![]()
Bijna kickoff
Verziek ik nu je nacht?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja lambau stadium, dus home of the packers dus..... ik UTC -?
blijkbaar -2 tov GA
Neem aan dat dat op de abo slaat. Gewoon goed in de gaten houden. Zoals je al zelf zei, je heb nog een jaar en FWBquote:
Ja eigenlijk welquote:
heb streams van ESPN maar geen wedstrijdquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel![]()
Al de previews van de pre-games zijn ook al![]()
Ben ik een beetje NFL verslaafd
Is het nog geneesbaarquote:
Game begint dus pas om 08:30pm, dus 02:30 am hierquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb streams van ESPN maar geen wedstrijd![]()
gaan we niet meemakenquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Game begint dus pas om 08:30pm, dus 02:30 am hier
quote:
Blijft je achtervolgen, erg he. Dat klote weer daar ook heeft me helemaal verziektquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en dit heb ik dus overgehouden aan mijn inburgeringscursus in de USA
Ik ook niet,quote:
wat ik al zej, die kunnen ze afschrijvenquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook niet,![]()
Manning is wel serieuze operatie... zal die ooit nog wel kunnen spelen![]()
Mijn moeder kan bijna niet meer lopen sinds zo'n operatie
Tja dat klote weerquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Blijft je achtervolgen, erg he. Dat klote weer daar ook heeft me helemaal verziekt
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat ik al zej, die kunnen ze afschrijven
niet meer kan volgen omdat je geen ESPN meer hebt? NFL twatters gaan al dagen lang bijna niet anders dan over manning. Ik wil wel weer even uitzoeken hoe ik ook al weer moest streamen, kan ik mijn espn misschien naar jou toe sluisenquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
was idd goed, vind het zo jammer dat ik het niet meer goed kan volgen
ik heb de stream van espnquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
niet meer kan volgen omdat je geen ESPN meer hebt? NFL twatters gaan al dagen lang bijna niet anders dan over manning. Ik wil wel weer even uitzoeken hoe ik ook al weer moest streamen, kan ik mijn espn misschien naar jou toe sluisen
Een jaar geleden kon je uitzending gemist nog gewoon opnemen, en zaten er geen commercials tussenquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:46 schreef Drassss het volgende:
2 jaar terug kon je op espn360 nog alles live/gratis bekijken
Ja oke. Zo'n groot fan ben ik ook weer nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een jaar geleden kon je uitzending gemist nog gewoon opnemen, en zaten er geen commercials tussen
Ik had het over het terug kijken van Australia Masterchef via uitzending gemistquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja oke. Zo'n groot fan ben ik ook weer niet
Ohquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had het over het terug kijken van Australia Masterchef via uitzending gemist
Lijkt mij een goed idee... sinds ik je espn linkje heb aangeklikt krijg ik alleen maar commercials, en niet wat ik nu hier via UPC ziequote:
ga je het eindelijk afmakenquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed idee... sinds ik je espn linkje heb aangeklikt krijg ik alleen maar commercials, en niet wat ik nu hier via UPC zie
Ga trouwens zelf ook maar tandjes borstelen e.d. morgen laatste werkdagje, voor een weekje klussen in huis
Neem ik normaal gesproken op, maar UPC deed gek dus had van de week een frozen beeld opgenomen. Dus uitzending gemist maar kijkenquote:
quote:
trustequote:Op vrijdag 9 september 2011 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
Oh, ik ga nu echt afsluiten.... die NFL voorbeschouwingen zijn 'killing', als ik nu niet ga wordt mijn laatste werkdagje echt een slaapdagje, en ik heb nog zoveel te doen
Woningruil doen? Ik kan geen regen meer zienquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:24 schreef hondjes het volgende:
Kan geen zon meer zien, nu al weken 30c.
doe je toch je ogen dichtquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Woningruil doen? Ik kan geen regen meer zien
Dan zie ik helemaal níets meer, ik hoef alleen de regen niet meer te zienquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
je hebt het water laten aanbranden
Hebben ze daar wel een vergunning voor? Zo nee, politie bellenquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:56 schreef superkokje het volgende:
geweldig zo'n housew [arty in het park voor de wijk bewoners
helaas wel, wijkbestuur, 6x per jaar iets. Buitenbioscoop, parkcamping, herriequote:Op vrijdag 9 september 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hebben ze daar wel een vergunning voor? Zo nee, politie bellen
Jammer dan dat het nu nét niet heel hard regentquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
helaas wel, wijkbestuur, x per jaar iets. Buitenbioscoop, parkcamping, herrie
staan tentenquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jammer dan dat het nu nét niet heel hard regent
Dat is balen op je vrije dag. Oordopjes indoen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
staan tentenHeb er op zich niet zo'n probleem mee, maar heb al de hele dag pijn aan mijn kop
quote:
quote:
zal morgen wel over zijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is balen op je vrije dag. Oordopjes indoen?
Bij mij is de koppijn gelukkig weggezakt.
Wilde vanavond in alle rust naar Packers @ Saints kijken zonder dat ik zou weten wie zou winnen.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wilde vanavond in alle rust naar Packers @ Saints kijken zonder dat ik zou weten wie zou winnen.
Was vergeten dat ik de NFL follow, dus was het eerste wat ik in mijn TL zag hoe geweldig de Packers wél niet gewonnen hebben
Dan hoef je niet meer te kijken. Is geen lol meer aan als je de uitslag al weetquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wilde vanavond in alle rust naar Packers @ Saints kijken zonder dat ik zou weten wie zou winnen.
Was vergeten dat ik de NFL follow, dus was het eerste wat ik in mijn TL zag hoe geweldig de Packers wél niet gewonnen hebben
had je het opgenomen, of is er een herhalingquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar ze hebben het lastig genoeg gehadquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga echt wél kijken hoorquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dan hoef je niet meer te kijken. Is geen lol meer aan als je de uitslag al weet
Opgenomen, maar op dit moment is de herhaling.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
had je het opgenomen, of is er een herhaling
Dat heb ik dus ook begrepenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar ze hebben het lastig genoeg gehad
geen herhaling op de streamquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga echt wél kijken hoorIs alleen wat minder leuk
[..]
Opgenomen, maar op dit moment is de herhaling.
Stream is volgens mij ESPN, en níet ESPN America (ander kanaal dus)quote:
dat dusquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stream is volgens mij ESPN, en níet ESPN America (ander kanaal dus)
Sterkte ermee Kaatjequote:Op vrijdag 9 september 2011 21:17 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga even een spelletje doen. Ben d'r niet helemaal bij. Vandaag gehoord dat een goede bekende op 48 jarige leeftijd is overleden. 15 geleden zijn oudste broer op 39 jarige leeftijd verongelukt, nu hij, de jongste, aan kanker...Het is niet altijd eerlijk verdeeld in het leven..![]()
fijne avond en veel plezier bij de sport![]()
Thanksquote:
zijn de mindere berichten. sterktequote:Op vrijdag 9 september 2011 21:17 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga even een spelletje doen. Ben d'r niet helemaal bij. Vandaag gehoord dat een goede bekende op 48 jarige leeftijd is overleden. 15 geleden zijn oudste broer op 39 jarige leeftijd verongelukt, nu hij, de jongste, aan kanker...Het is niet altijd eerlijk verdeeld in het leven..![]()
fijne avond en veel plezier bij de sport![]()
Even gecontroleerd, is inderdaad een andere ESPN zenderquote:
was er al bang voor. Nu nog een linkje ESPN americaquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Even gecontroleerd, is inderdaad een andere ESPN zender
Zoekt en gij zult vindenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
was er al bang voor. Nu nog een linkje ESPN america
Maar dat zal er niet inzitten
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk dat dat beschermd is, net als dat je nos niet in het buitenland kan zien
quote:
Hou ik je aanquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss succes met je sport-marathon komend weekend. Maandagavond krijg je wel een massage van me
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hou ik je aanMaar kan je het naar dinsdag verplaatsen?
Geen zon hier, wel warm en benauwd. Maar het is gelukkig droog dus mij hoor je niet klagen!quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:32 schreef Gert het volgende:
Het was zowaar een paar uurtjes lekker op het strand.
Ook nu schijnt de zon hier nog aan de kust, maar het ziet er wel uit alsof het heel snel kan omslaan. Mooie nazomerse stort/onweersbui dan maar, best mooi.
Terrasje is altijd leuk! Waar zat je? Lekker drankje, eventueel een hapje?quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:44 schreef Disana het volgende:
Het zal op Schier nu ook wel benauwd zijn, hier in de stad is het donker en windstil geworden. Je voelt dat het weer om gaat slaan.
Op het strand had ik vandaag ook best willen zijn, maar het terrasje was ook leuk
Ik weet niet of jij de plek kent, hij is vrij nieuw. Aan het eind van het park en het Boterdiep zit het wijkbureau van de politie. Daarachter heb je een pleintje met een Aldi, en Jumbo en nog wat winkels. En dus croissanterie Jolie, met terrasquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:40 schreef spuitje het volgende:
Terrasje is altijd leuk! Waar zat je? Lekker drankje, eventueel een hapje?
Tada, ik weet wat je bedoelt! Heb er nooit gezeten, maar weet wel waar het is. Begin Korreweg volgens mijquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij de plek kent, hij is vrij nieuw. Aan het eind van het park en het Boterdiep zit het wijkbureau van de politie. Daarachter heb je een pleintje met een Aldi, en Jumbo en nog wat winkels. En dus croissanterie Jolie, met terras
Nederland is wereldberoemd om zijn geschilderde wolkenluchten en jij mag ze gewoon in het echt aanschouwen, geluksvogel, gefeliciteerdquote:
Ja, ik kan het combineren met de boodschappen. Plus ik ken onderhand bijna iedereen die er zitquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tada, ik weet wat je bedoelt! Heb er nooit gezeten, maar weet wel waar het is. Begin Korreweg volgens mijAls wij in Grunn zijn kiezen we toch meestal voor de binnenstad, dus grote Markt, Vismarkt, Stoeldraaiersstraat etc. Maar voor jou is dit denk ik lekker dichtbij.
Hey Kokkiequote:
zag net op de foon een flinke rode vlek daar ja. trekt over het westenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hey Kokkie. D'r was hier niemand, ben ik maar het noodweer aan het volgen in DE...Schijnt flink tekeer te gaan in Zeeland
Ik weet ook niet welke kant het opgaat. Er zijn verschillende waarschuwingen. Ik wacht maar gewoon af of het hier los gaat barsten, maar denk het nietquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
zag net op de foon een flinke rode vlek daar ja. trekt over het westen
aan de temp te voelen hier zou het wel moeten, maar zou alleen in het westen blijvenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet welke kant het opgaat. Er zijn verschillende waarschuwingen. Ik wacht maar gewoon af of het hier los gaat barsten, maar denk het niet
Ik weet het niet. Weet dat Ceetje feest had en Drassss is sporten?quote:
Die Ceetje feest wat afquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Weet dat Ceetje feest had en Drassss is sporten?
Echt hé. Heeft een zwaar sociaal levenquote:
heb gewerkt, was vreselijk in de keuken met dit weer. Ben weer vroeg weggegaan, was niet druk. Nu weekend. Moest eigenlijk morgen werken, maar verwacht morgen ook geen druktequote:Op zaterdag 10 september 2011 21:12 schreef kaatje50 het volgende:
Heb je vandaag moeten werken? Of kon je een beetje van de lekkere temperatuur genieten vandaag ?
ik moet er ook niet aan denken hoor. Jaren terug haalde ik iedere nacht doorquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Echt hé. Heeft een zwaar sociaal leven![]()
Hadden wij eerst ook veel meer hoor, maar ben toch wel blij dat dat minder geworden is.
Moet er niet aan denken elke week feest te hebben. *Kaatje wordt oud*![]()
Ik had toch wel verwacht dat het druk zou zijn op de baan vandaag. Al scheen de zon niet optimaal, het was toch wel lekker buiten.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb gewerkt, was vreselijk in de keuken met dit weer. Ben weer vroeg weggegaan, was niet druk. Nu weekend. Moest eigenlijk morgen werken, maar verwacht morgen ook geen drukte
Verstand komt met de jarenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik moet er ook niet aan denken hoor. Jaren terug haalde ik iedere nacht door
zal dat laatste wel zijn. als ik tegenwoordig na twallven naar bed ga, heb ik er twee dagen last vanquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:17 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Verstand komt met de jaren![]()
Of.........we worden oud![]()
hadden veel groepen vandaag die niet allemaal bleven eten, daardoor weinig losse spelers in de baan die evt wel konden blijven eten. Morgen idd onderzoek, maar niet daarom vrij. Meer overbezet morgen, en heb maandag ingevallen voor zieke collegaquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik had toch wel verwacht dat het druk zou zijn op de baan vandaag. Al scheen de zon niet optimaal, het was toch wel lekker buiten.
Je hebt morgen toch een onderzoek, dus vrij
Ik ook, maar dat heeft bij mij niet alles te maken met de leeftijd. Ook met de burn-outquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal dat laatste wel zijn. als ik tegenwoordig na twallven naar bed ga, heb ik er twee dagen last van
Dan heb je lekker de rest van de dag vrij om te ontspannenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
hadden veel groepen vandaag die niet allemaal bleven eten, daardoor weinig losse spelers in de baan die evt wel konden blijven eten. Morgen idd onderzoek, maar niet daarom vrij. Meer overbezet morgen, en heb maandag ingevallen voor zieke collega
yep. Moet helaas nu wel op verjaars visite bij mijn neefjequote:Op zaterdag 10 september 2011 21:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dan heb je lekker de rest van de dag vrij om te ontspannen
Wij ook.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep. Moet helaas nu wel op verjaars visite bij mijn neefje
Dus het neefje verwacht een groot kado?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
ach ja, hoort er bij he. Vind het niet erg, wordt beweerd dat ik suikeroom ben
ik ook niet dus ga vroeg. Heb maar twee neefjes en een nichtje. zijn broers en zus. Krijgen niet zoveel, maar regelmatigquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dus het neefje verwacht een groot kado?. Mijn neefje wordt 14 maar krijgt gewoon, wat de rest ook krijgt.
Heb alleen niet zo'n zin in de drukte. Is een kleine huiskamer en dan al die jonge pubers
Dat regelmatig iets is ook veel leuker dan één keer iets duurs. Doe dat ook bij de kleine neefjes aan de kant van mijn man. Zijn er maar drie, maar ik vind het leuk om hen af en toe wat te geven. Al is het maar een autootjequote:Op zaterdag 10 september 2011 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook niet dus ga vroeg. Heb maar twee neefjes en een nichtje. zijn broers en zus. Krijgen niet zoveel, maar regelmatig
daar hoef ik niet meer mee aan te komen. 15,13 en 11. maar druk ze nog wel eens wat in de hand. zijn fanatiek met Computers en sport. gebruiken het daar ook voor. Zijn alle drie hoogbegaafd en de jongste speelt in de Nederlandse selectie tafeltennis (pupillen)quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat regelmatig iets is ook veel leuker dan één keer iets duurs. Doe dat ook bij de kleine neefjes aan de kant van mijn man. Zijn er maar drie, maar ik vind het leuk om hen af en toe wat te geven. Al is het maar een autootje
Alle drie hoogbegaafd, dat is wel bijzonder.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar hoef ik niet meer mee aan te komen. 15,13 en 11. maar druk ze nog wel eens wat in de hand. zijn fanatiek met Computers en sport. gebruiken het daar ook voor. Zijn alle drie hoogbegaafd en de jongste speelt in de Nederlandse selectie tafeltennis (pupillen)
Ik kan daar zo van genieten he, mensjes kijken, heerlijk!quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik kan het combineren met de boodschappen. Plus ik ken onderhand bijna iedereen die er zit
Waar woon jij dan, als ik vragen magquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:43 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik kan daar zo van genieten he, mensjes kijken, heerlijk!Als ik weer eens in Grunn ben zal ik dat terrasje van jou eens opzoeken alhoewel het met de herfst voor de deur niet heel druk zal zijn.
Dat vind ik trouwens wel jammer in Nederland: op een zeker moment verdwijnen alle terrasjes vanwege het slechte weer. Hier zetten ze er gewoon een tent overheen met gasverwarming.
zit in de familie zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Alle drie hoogbegaafd, dat is wel bijzonder.
Als de problemen voortkomen uit de hoogbegaafdheid, zal het inderdaad minder ernstig worden nu, omdat hij meer kansen heeft aan te pakken wat hij wil en aan toe is. Als ze te jong zijn worden ze toch te weinig geprikkeld en daarom "onhandelbaar". Dat is wat ik ervan begrepen heb?? Klopt dat?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
zit in de familie zullen we maar zeggen![]()
De oudste heeft een hele hop problemen gehad, heeft ook lichte aperger. IS 15 heeft 2 klassen overgeslagen . Gaat nu na het LBO naar het MBO elektro en heeft het plan opgevat om het vwo in thuisstudie ernaast te gaan doen zodat hij over drie jaar naar de universiteit kan. Ik geloof dat zijn problemen voorbij zijn
bij de oudste wel ja. Asperger is een vorm van autisme. was dus heel erg in zich zelf en kon behoorlijk agressief en druk zijn. sinds een jaar of twee gaat dat steeds beter en gaat het op school ook steeds beter. Heeft het zelfs gepresteerd om leraar informatica les te gevenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Als de problemen voortkomen uit de hoogbegaafdheid, zal het inderdaad minder ernstig worden nu, omdat hij meer kansen heeft aan te pakken wat hij wil en aan toe is. Als ze te jong zijn worden ze toch te weinig geprikkeld en daarom "onhandelbaar". Dat is wat ik ervan begrepen heb?? Klopt dat?
Volgens mij zijn veel "autisten" best goed met de pc...denk omdat ze zich daar helemaal in kunnen verdiepen zonder afgeleid te rakenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij de oudste wel ja. Asperger is een vorm van autisme. was dus heel erg in zich zelf en kon behoorlijk agressief en druk zijn. sinds een jaar of twee gaat dat steeds beter en gaat het op school ook steeds beter. Heeft het zelfs gepresteerd om leraar informatica les te gevenWilde dan ook informatica gaan studeren, maar is hem afgeraden omdat hij dat zichzelf wel kon aanleren
dat ook, maar hij doet een paar dingen tegelijk. Hoe hij het doet weet ik niet, maar presteert het om op twee pc tegelijk te werken. Bij de ene kijkt ie en bij de andere werkt hij zonder te kijkenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn veel "autisten" best goed met de pc...denk omdat ze zich daar helemaal in kunnen verdiepen zonder afgeleid te raken
knap, maar vergeet niet dat zij zich geheel geconcentreerd bezig houden met wat ze aan het doen zijn. Waarschijnlijk kun je niets aan hem vragen als hij daarmee bezig is, omdat hij je gewoon niet hoort?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat ook, maar hij doet een paar dingen tegelijk. Hoe hij het doet weet ik niet, maar presteert het om op twee pc tegelijk te werken. Bij de ene kijkt ie en bij de andere werkt hij zonder te kijken
in grote lijnen klopt dat wel jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:04 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
knap, maar vergeet niet dat zij zich geheel geconcentreerd bezig houden met wat ze aan het doen zijn. Waarschijnlijk kun je niets aan hem vragen als hij daarmee bezig is, omdat hij je gewoon niet hoort?
dat dacht ik welquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
in grote lijnen klopt dat wel ja
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat dacht ik wel![]()
ik ga even een spelletje spelen. Kom straks nog wel even neuzen hier
In Frankrijk, de Calvadosquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:44 schreef kaatje50 het volgende:
![]()
[..]
Waar woon jij dan, als ik vragen mag
Volgens mij dacht Kelly dat het in scene was gezet om de bewoners aan het schrikken te maken.quote:Op zondag 11 september 2011 12:51 schreef Disana het volgende:
Grappig: Radio 1 laat een geluidsfragment van BB ten tijde van de aanslagen horen. De bewoners geloofden het gewoon niet
Haha, zoiets staat mij ook bij, maar in elk geval was er veel ongeloof. Ik kreeg nog een linkje:quote:Op zondag 11 september 2011 15:25 schreef Gert het volgende:
Volgens mij dacht Kelly dat het in scene was gezet om de bewoners aan het schrikken te maken.
hi!quote:Op zondag 11 september 2011 17:18 schreef Leandra het volgende:
Ah joh, je had voor je een kater had toch lekker aangeschoten de SC vol kunnen posten?
lobasca, gert en apkquote:Op zondag 11 september 2011 17:29 schreef Disana het volgende:
Dronken torren in de nachtelijke sc's... dat komt me bekend voor
Dat was met de Bunker ook zo he, met Koninginnedag in Apeldoorn. Het effect van afgesloten zijn van de rest van de wereldquote:Op zondag 11 september 2011 12:51 schreef Disana het volgende:
Grappig: Radio 1 laat een geluidsfragment van BB ten tijde van de aanslagen horen. De bewoners geloofden het gewoon niet
Toen viel er 's ochtends nog eens wat bij te lezenquote:Op zondag 11 september 2011 17:34 schreef willem-jozef het volgende:
lobasca, gert en apk![]()
ik was niet eens dronken by the way; moest alleen janken om een film, maar dat zou ik zonder die paar wijntjes ook wel gedaan hebben denk ik nu..
Ja, dat is ook zo.quote:Op zondag 11 september 2011 17:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat was met de Bunker ook zo he, met Koninginnedag in Apeldoorn. Het effect van afgesloten zijn van de rest van de wereld
Zo'n beetje hetzelfde. En met jou? Zie je hier niet vaak meer dus ik neem aan dat je een leven hebt?quote:
http://www.imdb.com/title/tt0332280/quote:Op zondag 11 september 2011 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Toen viel er 's ochtends nog eens wat bij te lezen![]()
Welke film is zo zielig dat ie mannen aan het huilen maakt?
Gedwarsboomde liefde. Nee dan Brokeback Mountain, dat is zo'n tragisch verhaal van twee mensen die elkaar ook nooit mogen krijgen. Prachtige film maar ik wil hem niet nog een keer zien want hij is veel te deprimerend.quote:Op zondag 11 september 2011 17:43 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0332280/
Oh, die isquote:Op zondag 11 september 2011 17:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0332280/
jaaaa, goed gemaakte film. die verhaallijn van het 'heden' zeg maar de verteller etc. vind ik dan wat minder (en een beetje te veel melo-drama op het eind daar), maar wel een mooie film. als ik dement ben ga ik 'm gelijk weer kijkenquote:Op zondag 11 september 2011 17:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, die is![]()
![]()
![]()
Dat is een van de films die we niet alleen op DVD maar ook op blu-ray hebben...
Gewoon zodat hij nog mooier is
brokeback mountainquote:Op zondag 11 september 2011 17:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Gedwarsboomde liefde. Nee dan Brokeback Mountain, dat is zo'n tragisch verhaal van twee mensen die elkaar ook nooit mogen krijgen. Prachtige film maar ik wil hem niet nog een keer zien want hij is veel te deprimerend.
Ja in het begin, zo'n grove scene die verbaasde want de rest was heel gevoeligquote:Op zondag 11 september 2011 17:58 schreef willem-jozef het volgende:
brokeback mountain..die kregen 'm wel hoor. nee hoor, geintje.
ik denk het. Ze laten ons mooi in de steekquote:Op zondag 11 september 2011 20:16 schreef superkokje het volgende:
Avond Kaat
Moeten we het weer met ons twee doen vandaag
quote:Op zondag 11 september 2011 20:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik denk het. Ze laten ons mooi in de steek
Heb jij ook niets van Mouse gehoord, of ze ziek is misschien?quote:
nee helemaal niks. Zou dit weekend klussen met een paar mensen. Weet ook niet of ze dat gedaan heeft. Zag wel dat ze vannacht om een uur of twee een spelletje heeft gespeeld op google+quote:Op zondag 11 september 2011 20:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Heb jij ook niets van Mouse gehoord, of ze ziek is misschien?
Dan zal ze in elk geval niet erg ziek zijn?? Dat is al een opluchting...Hoop dat het klussen lekker opschiet bij haar...quote:Op zondag 11 september 2011 20:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee helemaal niks. Zou dit weekend klussen met een paar mensen. Weet ook niet of ze dat gedaan heeft. Zag wel dat ze vannacht om een uur of twee een spelletje heeft gespeeld op google+
als ze idd de hulp heeft gekregen die haar beloofd was, zal het vast wel opschietenquote:Op zondag 11 september 2011 20:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dan zal ze in elk geval niet erg ziek zijn?? Dat is al een opluchting...Hoop dat het klussen lekker opschiet bij haar...
quote:Op zondag 11 september 2011 20:16 schreef superkokje het volgende:
Avond Kaat
Moeten we het weer met ons twee doen vandaag
quote:Op zondag 11 september 2011 20:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee helemaal niks. Zou dit weekend klussen met een paar mensen. Weet ook niet of ze dat gedaan heeft. Zag wel dat ze vannacht om een uur of twee een spelletje heeft gespeeld op google+
quote:Op zondag 11 september 2011 20:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ze idd de hulp heeft gekregen die haar beloofd was, zal het vast wel opschieten
muisjequote:Op zondag 11 september 2011 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
![]()
Broerlief ging gisteravond pas rond 00:15 weg, en toen was hier niemand meer
Hey Mouse, fijn dat je je even meld. Voor hetzelfde geld was je ziekquote:Op zondag 11 september 2011 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
![]()
Broerlief ging gisteravond pas rond 00:15 weg, en toen was hier niemand meer
quote:
Nah, dan gooi ik wel een #ikbenzielig tweetje eruitquote:Op zondag 11 september 2011 20:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hey Mouse, fijn dat je je even meld. Voor hetzelfde geld was je ziek
toen zat ik goffer al in Nijmegenquote:Op zondag 11 september 2011 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was helemaal hyper, maar vanochtend ook pas om 09:30 uit mijn bedje
fijn is dat hé. Moet er nu nog veel gebeuren?quote:Op zondag 11 september 2011 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alle lichten doen het weer, en de keukenvloer ligt er ook weer in
quote:Op zondag 11 september 2011 20:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
toen zat ik goffer al in Nijmegen
quote:Op zondag 11 september 2011 20:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
fijn is dat hé. Moet er nu nog veel gebeuren?
moet morgen een afspraak maken, verwacht twee weken.quote:Op zondag 11 september 2011 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kweet. Hoe is het gegaan, en wanneer heb je de uitslag?
je weet toch dat ik maar heel weinig op Twitter komquote:Op zondag 11 september 2011 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, dan gooi ik wel een #ikbenzielig tweetje eruit
ikk nie weet, twee dagen niet gezienquote:Op zondag 11 september 2011 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
Ceetje zeker weer aan het bijkomen van haar feestjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |