Blijkbaar wél..... je nam er de tijd voorquote:Op donderdag 8 september 2011 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Is een nieuw topic openen eng dan? Whyyyy?
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Blijkbaar wél..... je nam er de tijd voor![]()
TT
Heb je de MM weer gevolgd?quote:
quote:
Twee minuten en dan heb ik ondertussen ook nog.. ach laat ook maar.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Blijkbaar wél..... je nam er de tijd voor![]()
TT
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Twee minuten en dan heb ik ondertussen ook nog.. ach laat ook maar.
Eerst een aardbeving en nu DIT weer!quote:Op donderdag 8 september 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
Gert..... je hebt het # voor de 1302 gewist... nu werkt het automatisch ophogen niet meer
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
Gert..... je hebt het # voor de 1302 gewist... nu werkt het automatisch ophogen niet meer
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerst een aardbeving en nu DIT weer!![]()
![]()
Sorry! Zal het fixen!
Een MM is niet zo duur...quote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
We zijn kokje ondertussen geloof ik wél kwijt geraakt
he, ga nu niet suggereren dat je mij bij een pakje boter kado krijgt hèquote:
Ggheehe toen ik op enter ramde dacht ik precies hetzelfdequote:Op donderdag 8 september 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
he, ga nu niet suggereren dat je mij bij een pakje boter kado krijgt hè
bij een pak wasmiddel tochquote:Op donderdag 8 september 2011 23:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ggheehe toen ik op enter ramde dacht ik precies hetzelfde![]()
Gelukkig, want anders zou je je diep en diep moetenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ggheehe toen ik op enter ramde dacht ik precies hetzelfde![]()
Is al goed..... maar nu weet ik nog niet waarom kokje de weg kwijt geraakt isquote:
B-merk MM.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is al goed..... maar nu weet ik nog niet waarom kokje de weg kwijt geraakt is
quote:
Wat een baasquote:Op donderdag 8 september 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zeker weten, belt en twittered ook nog steeds met een neuk hè
Wat een fosiel bedoel jequote:Op donderdag 8 september 2011 23:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat een baasbehalve dat twitter
wat moeten we dan voor foon hebben? Ik krijg een nieuwe voor m'n verjaardag, alleen hoor nu dat foons met internet niet meer zo'n goed idee zijn qua kostenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zeker weten, belt en twittered ook nog steeds met een neuk hè
Mark zweert bij zijn Nokia. Hij kan en wil niet SMSsen, alleen bellen en gebeld worden.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Niet hatenIk heb ook nog een koelkast
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Mark zweert bij zijn Nokia. Hij kan en wil niet SMSsen, alleen bellen en gebeld worden.
Galaxy S2quote:Op donderdag 8 september 2011 23:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wat moeten we dan voor foon hebben? Ik krijg een nieuwe voor m'n verjaardag, alleen hoor nu dat foons met internet niet meer zo'n goed idee zijn qua kostenIk heb er geen verstand van, dus leg uit. Mij werd een Samsung Galaxy aangeraden of een Aaifoon
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
We zijn kokje ondertussen geloof ik wél kwijt geraakt
Haat ook niet hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 23:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Niet hatenIk heb ook nog een koelkast
quote:
ze hebben er eerst voor gezorgd dat iedereen verslaafd geraakt is aan mobiel IN en dan gaan de prijzen omhoogquote:Op donderdag 8 september 2011 23:42 schreef Drassss het volgende:
Je kan dadelijk flink schokken met je internetabo, zeker als je dat ook nog eens veel doet. Gewoon niet aan beginnen
dat bedoel ik dus. Hoe zit dat eigenlijk? Weet iemand dat? Want als het me teveel gaat kosten, dan hoeft het niet hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 23:42 schreef Drassss het volgende:
Je kan dadelijk flink schokken met je internetabo, zeker als je dat ook nog eens veel doet. Gewoon niet aan beginnen
energie opgebruikenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar was je dan..... ik had al bijna een amber-alert uit laten gaan
Dat klopt dus alleen, als je zo dom bent om via G3 foto's en websites met grafische content op te vragen. Ik zorg er zelfs nu voor dat ik meestal via wifi internet. Heb nu een 1Gb limiet, en kom niet eens aan de 25Mbquote:Op donderdag 8 september 2011 23:42 schreef Drassss het volgende:
afhankelijk van provider, maar rond 30 voor 1 gig en 150 belminuten geloof ik. T-mobilequote:Op donderdag 8 september 2011 23:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus. Hoe zit dat eigenlijk? Weet iemand dat? Want als het me teveel gaat kosten, dan hoeft het niet hoor
quote:
Maar ik zou 't alleen gebruiken om te twitteren, beetje vierpleinen en misschien een keer op feesboek kijken ivm m'n spelletje, gaat dat dan ook in de papieren lopen?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat klopt dus alleen, als je zo dom bent om via G3 foto's en websites met grafische content op te vragen. Ik zorg er zelfs nu voor dat ik meestal via wifi internet. Heb nu een 1Gb limiet, en kom niet eens aan de 25Mb
Doet dat maar eens met Kahaarin..quote:Op donderdag 8 september 2011 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar was je dan..... ik had al bijna een amber-alert uit laten gaan
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Maar ik zou 't alleen gebruiken om te twitteren, beetje vierpleinen en misschien een keer op feesboek kijken ivm m'n spelletje, gaat dat dan ook in de papieren lopen?
dat vat wel mee. Ik heb mijn mail en diverse doorlopende apps als buienradar. daar moet je dan wel mee uitkijkenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Maar ik zou 't alleen gebruiken om te twitteren, beetje vierpleinen en misschien een keer op feesboek kijken ivm m'n spelletje, gaat dat dan ook in de papieren lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |