Alsof het nu van hoog niveau is, als je ziet wat voor havo snollen er rond lopen.quote:Op zondag 11 september 2011 20:23 schreef Rezania het volgende:
Ik hoop van niet, dat zou betekenen dat de kwaliteit van het Nederlandse onderwijs drastisch laag is.twitter:DolfijntjesLove twitterde op zondag 11-09-2011 om 20:20:12mensne op fok zijn jaloers op dat ik op basis begon en nu havo zit ahaha volgend jaar 4havo of 4vwo hoop ik XX reageer retweet
Ik mag je voor de rest welquote:
Doe mijn best jwtquote:Op zondag 11 september 2011 20:23 schreef FreezePop het volgende:
[..]
One love flips one love gewoon dollen en grappen, minder happen
Ja, maar als zij 4 havo nog haalt, betekent dat het Nederlandse onderwijs een nieuw dieptepunt heeft bereikt.quote:Op zondag 11 september 2011 20:23 schreef Intronic het volgende:
[..]
Alsof het nu van hoog niveau is, als je ziet wat voor havo snollen er rond lopen.
The fuck is er mis met mijquote:
Mensne die denken dat niemand het door heeftquote:Op zondag 11 september 2011 20:24 schreef Kakpizza het volgende:
Mensen die niet doorhebben dat dit een troll is?
Blijven oefenen. Ga samen met KB naar een cursus of iets dergelijks. Je staat hier niet alleen in, meer mensen hebben dit probleem. Niets om voor te schamen.quote:Op zondag 11 september 2011 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mag je voor de rest wel
[..]
Doe mijn best jwt
kom ik ga naar je huis kunnen we samen verkouden zijn en elkaar verzorgenquote:
Hallo Dimens.quote:
je hebt me gwn aangestoken.quote:Op zondag 11 september 2011 20:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
kom ik ga naar je huis kunnen we samen verkouden zijn en elkaar verzorgen
Welke?quote:Op zondag 11 september 2011 20:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb het nog niet gezegd, maar die foto's heb ik nu ook gezien
Ik nog nietquote:Op zondag 11 september 2011 20:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
We kunnen een praatclubje oprichten om dit trauma met z'n allen te verwerken.quote:Op zondag 11 september 2011 20:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hoe kan dat nou? Ik ben deze week niet bij je langs geweest.quote:Op zondag 11 september 2011 20:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
je hebt me gwn aangestoken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |