Wat heb ik?quote:Op zondag 11 september 2011 20:17 schreef coban het volgende:
[..]
Ja die
Omg dimens heeft echt ook nog
ze stuurt hartjes alles oh mijn god intimiteit wat moet ik doen straks mag ze me niet en vind ze me eng help helpquote:
je moet piepenquote:Op zondag 11 september 2011 20:18 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ze stuurt hartjes alles oh mijn god intimiteit wat moet ik doen straks mag ze me niet en vind ze me eng help help
Ik bevestig je angst gevoelens wel even, ik vind je engquote:Op zondag 11 september 2011 20:18 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ze stuurt hartjes alles oh mijn god intimiteit wat moet ik doen straks mag ze me niet en vind ze me eng help help
Jij kent het hele verhaal niet.quote:
piep piep piep piep piepquote:Op zondag 11 september 2011 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik bevestig je angst gevoelens wel even, ik vind je eng
ben je jaloers op welke niveau begon jij renzo?quote:Op zondag 11 september 2011 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij kent het hele verhaal niet.
Ze heeft één of andere vage test gedaan waaruit bleek dat ze slim genoeg is voor havo.Nu is ze net een week bezig met havo en hopelijk faalt ze binnen een maand.
Ze komt eigenlijk van het vmbo-gemengd.
quote:Op zondag 11 september 2011 20:19 schreef Omdatappel het volgende:
HOU OP MET DAT GRUTJES GESPOT GODVER
pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepquote:
Grutjesquote:Op zondag 11 september 2011 20:19 schreef Omdatappel het volgende:
HOU OP MET DAT GRUTJES GESPOT GODVER
nooit gedaanquote:
Havo.quote:Op zondag 11 september 2011 20:19 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ben je jaloers op welke niveau begon jij renzo?
er bestaan geen brugklassen havo xDquote:
Hoer.twitter:DolfijntjesLove twitterde op zondag 11-09-2011 om 20:17:36mensen op fok denken dat ik autist ben ahahaha een autist houdt niet van aanraken en ik neuk erop los reageer retweet
Welke pics?quote:Op zondag 11 september 2011 20:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Doe het NIET DOET HET NIET!!!
Wie. De neuk.quote:Op zondag 11 september 2011 20:20 schreef Rezania het volgende:
Hoer.twitter:DolfijntjesLove twitterde op zondag 11-09-2011 om 20:17:36mensen op fok denken dat ik autist ben ahahaha een autist houdt niet van aanraken en ik neuk erop los reageer retweet
![]()
Bij mij op school wel, toentertijd tenminste.quote:Op zondag 11 september 2011 20:20 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
er bestaan geen brugklassen havo xD
oh nee flips heeft hartaanval snel mond op mond beademingquote:Op zondag 11 september 2011 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep
[..]
Grutjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |