Op 3 jaar geestelijk.quote:Op zondag 11 september 2011 19:52 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
oh kan je aanwijzen waar die van mij sitte dan?
Maar bedoel je dan digitaal bouwen of in het echte leven bouwen?quote:Op zondag 11 september 2011 19:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik moet zwaar diep er op in
Wooooord, ik ken die shit man.quote:Op zondag 11 september 2011 19:53 schreef Dalando het volgende:
Ik heb ooit de kut van een 14 jarige gezien
maar toen was ik zelf ook minderjarig [ afbeelding ]
echte leven, gewoon gebouwen bouwenquote:Op zondag 11 september 2011 19:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar bedoel je dan digitaal bouwen of in het echte leven bouwen?
moet toch kuennnequote:
Je weet wel. De nog niet uitgebrachte stukken. Ik bewonder je kunstwerken al een paar jaar en ben vooral geinteresseerd in wat privéstukken,quote:
Dan bouw ik mij om tot alles wat geen turk is of pleeg ik zelfmoord.quote:Op zondag 11 september 2011 19:53 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
en wat nou als ik stiekem toch turk ben?
het is zondag who caresquote:
Dat zijn dan toch gewoon van die pre-fab gebouwen, waarvan ze onderdelen in de fabriek maken?quote:Op zondag 11 september 2011 19:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
echte leven, gewoon gebouwen bouwen
Ja want IP adres enzoquote:Op zondag 11 september 2011 19:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik ken jou in het echt wacht maar ik ga je verraden
Ja nou ik ben keihard aan het werk ermee, misschien kan ik je binnenkort uitnodigen voor een meet, zodat je alles van dichtbij kan bekijkenquote:Op zondag 11 september 2011 19:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je weet wel. De nog niet uitgebrachte stukken. Ik bewonder je kunstwerken al een paar jaar en ben vooral geinteresseerd in wat privéstukken,
wie is ik dan?quote:Op zondag 11 september 2011 19:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik ken jou in het echt wacht maar ik ga je verraden
Ja, maar ook nog vrij indeelbaar etc etcquote:Op zondag 11 september 2011 19:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zijn dan toch gewoon van die pre-fab gebouwen, waarvan ze onderdelen in de fabriek maken?
Heb je dr kut gezien?quote:Op zondag 11 september 2011 19:55 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Dolfijntjeslove..wat een aandachtshoer
Hier ben ik wel voor in.quote:Op zondag 11 september 2011 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nou ik ben keihard aan het werk ermee, misschien kan ik je binnenkort uitnodigen voor een meet, zodat je alles van dichtbij kan bekijken
Gewoon een slet.quote:Op zondag 11 september 2011 19:55 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Dolfijntjeslove..wat een aandachtshoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |