oogaidsquote:Op zondag 11 september 2011 19:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Heeft me een retourtje specsavers gekost
oquote:Op zondag 11 september 2011 19:52 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nee ik wil de ongecensureerde versies.
Toch wel homo?quote:
Ja klopt, maar ik moet zwaar diep er op inquote:Op zondag 11 september 2011 19:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Modulair Bouwen is geloof ik bouwen in stukken, dus modules.
en wat nou als ik stiekem toch turk ben?quote:Op zondag 11 september 2011 19:53 schreef coban het volgende:
Ik ben allang blij dat dat wijf geen turk is omg opluchting
Stenigingquote:Op zondag 11 september 2011 19:53 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
en wat nou als ik stiekem toch turk ben?
Zeg jij het maar/quote:Op zondag 11 september 2011 19:53 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
wat heb je voor spannends dan
Op 3 jaar geestelijk.quote:Op zondag 11 september 2011 19:52 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
oh kan je aanwijzen waar die van mij sitte dan?
Maar bedoel je dan digitaal bouwen of in het echte leven bouwen?quote:Op zondag 11 september 2011 19:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik moet zwaar diep er op in
Wooooord, ik ken die shit man.quote:Op zondag 11 september 2011 19:53 schreef Dalando het volgende:
Ik heb ooit de kut van een 14 jarige gezien
maar toen was ik zelf ook minderjarig [ afbeelding ]
echte leven, gewoon gebouwen bouwenquote:Op zondag 11 september 2011 19:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar bedoel je dan digitaal bouwen of in het echte leven bouwen?
moet toch kuennnequote:
Je weet wel. De nog niet uitgebrachte stukken. Ik bewonder je kunstwerken al een paar jaar en ben vooral geinteresseerd in wat privéstukken,quote:
Dan bouw ik mij om tot alles wat geen turk is of pleeg ik zelfmoord.quote:Op zondag 11 september 2011 19:53 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
en wat nou als ik stiekem toch turk ben?
het is zondag who caresquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |