abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101827627
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_101827707
quote:
2s.gif Op zondag 11 september 2011 14:37 schreef braddofiel het volgende:
Ik heb mijn iPhone 4 nu zo'n 9 maanden, en het valt me op dat de batterij hard achteruit gaat.
Soms laad hij dan ook razendsnel op, klopt niet helemaal toch? :?
Laat je je accu minstens 1x per maand helemaal leeglopen? Zo nee, doe dat dan, kan veel schelen.
pi_101828559
quote:
2s.gif Op zondag 11 september 2011 19:33 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Laat je je accu minstens 1x per maand helemaal leeglopen? Zo nee, doe dat dan, kan veel schelen.
Voor de batterijduur doet het weinig, het is vooral om de indicator goed te kalibreren.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_101829214
quote:
Beter komt iOS5 een beetje snel.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_101832555
Nou, een huisgenoot van mij heeft die SGS2. Best wel indrukwekkend apparaatje, zeker ivm mijn oude 3Gs.

Maargoed laten we die discussie maar weer niet beginnen, eeuwige gefanboy overal :')
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_101833384
Ik heb echt zin in iOS 5. Alleen tetheren mis ik dan nog zonder jailbreak.
pi_101836254
Wil zelf weer een iPhone 3GS of iPad(1e generatie) heb een Doodad Telecaster te ruil, als er iemand is geintresseed dan graag PM of dergelijk :)
  FOK!fotograaf zondag 11 september 2011 @ 22:04:22 #8
159915 -Menn0-
MNO
pi_101836491
:')
,,/
pi_101836779
Met die OP is het wachten op editoor.
pi_101837235
Wanneer komt iOS 5 nu ook alweer?
  zondag 11 september 2011 @ 22:20:51 #11
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_101837575
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:08 schreef kadeya het volgende:
Met die OP is het wachten op editoor.
Wie?
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  zondag 11 september 2011 @ 22:25:35 #12
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_101837885
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:15 schreef Dimens het volgende:
Wanneer komt iOS 5 nu ook alweer?
Herfst.
pi_101847320
De GM verschilt bijna niks tegenover de officiële versie, toch? Alleen dat het eerder uitkomt en als er grote fouten zijn gevonden, die er in de officiële versie uitgehaald worden, toch? :)
-
pi_101849224
quote:
14s.gif Op zondag 11 september 2011 22:25 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Herfst.
Dat is het al 3 maanden.
For great justice!
pi_101849303
Met jailbreak overigens wel goed werkende flash te krijgen?
pi_101849784
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 10:08 schreef Apekoek het volgende:
Met jailbreak overigens wel goed werkende flash te krijgen?
Flash is nooit goed.
pi_101850039
Kan iemand mij vertellen of je in iOS 5 vanuit de lockscreen ook foto's kan maken met een alternatieve camera app? Met flashcam kan dat wel namelijk.
pi_101850976
Hoi, ik heb sinds een aantal weken ook een iPhone *O*

Alleen heb ik nu een probleempje. Bepaalde apps (zoals angry birds) horen gewoon geluid te geven en dit hebben ze ook gedaan. Maar nu krijg ik er geen geluid meer uit.
iPod functie doet t wel gewoon, evenals bijv de Giel app.
Ik heb ook een ringtone maker app en daar doet t geluid t ook niet.
Enig idee wat ik er aan kan doen?
Tralalalaaa
pi_101851015
quote:
14s.gif Op zondag 11 september 2011 22:25 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Herfst.
Volgens het weer is het nu al herfst.
pi_101851019
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 11:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hoi, ik heb sinds een aantal weken ook een iPhone *O*

Alleen heb ik nu een probleempje. Bepaalde apps (zoals angry birds) horen gewoon geluid te geven en dit hebben ze ook gedaan. Maar nu krijg ik er geen geluid meer uit.
iPod functie doet t wel gewoon, evenals bijv de Giel app.
Ik heb ook een ringtone maker app en daar doet t geluid t ook niet.
Enig idee wat ik er aan kan doen?
De muteknop de andere kant opzetten ;)
pi_101851115
Ja want dat had ik al niet geprobeerd :')
Tralalalaaa
  maandag 12 september 2011 @ 11:17:28 #22
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_101851171
quote:
14s.gif Op zondag 11 september 2011 21:00 schreef Agiath het volgende:
Nou, een huisgenoot van mij heeft die SGS2. Best wel indrukwekkend apparaatje, zeker ivm mijn oude 3Gs.

Maargoed laten we die discussie maar weer niet beginnen, eeuwige gefanboy overal :')
wacht maar tot de SG2 straks een klein jaartje oud is :) hij is inderdaad rete snel maar iOs blijft snel :) android wordt op ten duur echt langzamer....
Lege virente, virent cuncta
pi_101851241
:'( :o :'( en zo kom je weer achter dingen op je nieuwe smartphone...
Omg muteknop bbq :') _!!!

Sorry
Tralalalaaa
pi_101851273
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 11:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
:'( :o :'( en zo kom je weer achter dingen op je nieuwe smartphone...
Omg muteknop bbq :') _!!!

Sorry
:P
pi_101851295
http://tweakers.net/nieuw(...)-iphone-en-ipad.html

Mooi stukje, vooral dit: Met deze stap lijkt Adobe de handdoek in de ring te werpen: eerder deed het bedrijf nog zijn best om Flash voor elk smartphoneplatform uit te brengen. Onder meer vanaf Android 2.2 wordt Flash ondersteund, maar omdat het weergeven van Flash intensief is voor de processor en de accu, besluiten veel gebruikers de applicatie niet te installeren of uit te schakelen.
  maandag 12 september 2011 @ 12:16:24 #26
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_101852615
Nou dat is onzin, zoals het niveau op Tweakers er toch al niet op vooruit gaat. Mijn Nexus One kon prima flash aan, en dat ding is toch al behoorlijk oud. Maar ik kan niet zeggen dat ik het mis op mijn iPhone, al was het natuurlijk niet verkeerd om het erop te hebben.
graag verwijderen
  maandag 12 september 2011 @ 16:58:54 #27
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_101861844
Dus dat.

Jeeeeej flash websites .. Onnodig :)
pi_101863477
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 11:15 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja want dat had ik al niet geprobeerd :')
Onder het muteknopje zit een + knopje, die moet je indrukken :')

Als je dubbelklikt op de homeknop om de multitask bar te krijgen, kun je naar rechts swipen en dan krijg je ipod controls en als je nog een keer swiped naar rechts, krijg een volumecontroller, die moet je dan harder zetten.

Óf airplay staat aan. Dan zou je icoontje zwart/grijs moeten zijn. (staat naast de volumecontroller die ik je net heb laten zien). Als er geen icoontje staat, dan is dat het iig niet.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_101865736
Over het algemeen zijn flash-filmpjes/applicaties toch alleen maar of onzin of portfolio websites van mensen die geen echte websites kunnen maken. :')
  maandag 12 september 2011 @ 18:48:41 #30
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_101866179
Check
  maandag 12 september 2011 @ 21:18:49 #31
20758 Stringer
You have a nice day
pi_101875319
quote:
10s.gif Op maandag 12 september 2011 11:21 schreef Dimens het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-iphone-en-ipad.html

Mooi stukje, vooral dit: Met deze stap lijkt Adobe de handdoek in de ring te werpen: eerder deed het bedrijf nog zijn best om Flash voor elk smartphoneplatform uit te brengen. Onder meer vanaf Android 2.2 wordt Flash ondersteund, maar omdat het weergeven van Flash intensief is voor de processor en de accu, besluiten veel gebruikers de applicatie niet te installeren of uit te schakelen.
Dat stukje had ik ook al gelezen ja, en zonder te overdrijven één van de meest onzinnige stukjes ooit geschreven op tweakers.

Alleen idioten met een HTC Wildfire of een ander fossiel hebben geen Flash geinstalleerd omdat het teveel resources vreet. Op elk ander model loopt het werkelijk prima. Het zijn tevens dezelfde idioten die 'kutapp, geen optie naar sd' schreeuwen bij elke review.

Overigens wil ik wel ruilen; HTML5 voor Flash en dan Quicktime van het net af. Wat een retarted stuk software is dat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stringer op 12-09-2011 21:36:22 ]
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
  dinsdag 13 september 2011 @ 00:08:30 #32
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_101885498
http://www.macrumors.com/(...)redesigned-iphone-5/

quote:
Instead, his sources point to the "N94" iPhone that has been popularly referred to as the "iPhone 4S" as the sole new iPhone
Als dat echt zo is, maakt Apple zich belachelijk.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_101885826
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 00:08 schreef TC03 het volgende:
http://www.macrumors.com/(...)redesigned-iphone-5/

[..]

Als dat echt zo is, maakt Apple zich belachelijk.
Waarom? Het scherm is nog steeds het beste scherm op de markt, en de bouwkwaliteit kent nog steeds geen gelijke. Als Apple de camera verbetert, de A5-processor van de iPad erin zet, en er verder gewoon wederom voor zorgt dat de iPhone de beste, snelste en meest complete smartphone op de markt is, is het toch alleen maar goed dat ze dat sterke design houden?
  dinsdag 13 september 2011 @ 00:19:50 #34
53267 TC03
pi_101885920
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 00:17 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Waarom? Het scherm is nog steeds het beste scherm op de markt, en de bouwkwaliteit kent nog steeds geen gelijke. Als Apple de camera verbetert, de A5-processor van de iPad erin zet, en er verder gewoon wederom voor zorgt dat de iPhone de beste, snelste en meest complete smartphone op de markt is, is het toch alleen maar goed dat ze dat sterke design houden?
De iPhone 4 is relatief dik en heeft een zielig klein scherm t.o.v. de Samsung Galaxy S II. Daarnaast is het scherm mooi, maar niet zo enorm veel mooier dan LCD-schermen die HTC of Sony Ericsson gebruiken, laat staan het SAMOLED-scherm van de Samsung Galaxy S II.

Sterker nog, de HTC Incredible S en Sony Ericsson Xperia Arc hebben qua kleuren misschien nog wel mooiere schermen. Het punt is iig dat het niet mindblowing is. Alleen de resolutie van de iPhone 4 is top, maar alsnog: de SGS2 ziet er echt een klasse beter uit met dat grote scherm en goede contrast.

Die snelle processor is leuk, maar de iPhone 4 voelt nu al outdated aan, laat staan over een jaar...
pi_101886281
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 00:19 schreef TC03 het volgende:

[..]

De iPhone 4 is relatief dik en heeft een zielig klein scherm t.o.v. de Samsung Galaxy S II. Daarnaast is het scherm mooi, maar niet zo enorm veel mooier dan LCD-schermen die HTC of Sony Ericsson gebruiken, laat staan het SAMOLED-scherm van de Samsung Galaxy S II.

Die snelle processor is leuk, maar de iPhone 4 voelt nu al outdated aan, laat staan over een jaar...
Ik heb die obsessie met per se de dunste smartphone willen nooit zo begrepen. Maar zelfs dan: de iPhone 4 is 9,3mm dik! Dat noem je relatief dik? Ten opzichte van wat? De SGS2 is dikker op zijn dikste punt, en je ziet nu al dat veel mensen liever iets meer dikte hebben als ze daardoor een betere batterij krijgen.

En in welke andere opzichten is de iPhone outdated dat niet met interne upgrades verholpen kan worden? Toegegeven, de camera is ingehaald door de camera in de SGS2, en is af en toe wat langzaam. Maar ik houd de iPhone graag net zo dik als de iPhone 4 als ze daardoor een backside illuminated sensor van 8MP kunnen gebruiken, waardoor de iPhone weer de beste smartphone-camera heeft (op de N8 na dan, maar da's geen goede smartphone).

Verder? Alleen de snelheid, die ruim gecompenseerd zal worden door de A5-chip, en de grafische processor van de iPad 2 zal ervoor zorgen dat de iPhone wederom de snelste smartphone is, en het beste voor portable gaming.

Ik vind het iPhone-scherm nog steeds het beste allround scherm van alle smartphones. Het scherm van de SGS2 is fantastisch voor video's en foto's, maar voor browsen, tekst en ebooks is het minder schreeuwerige en veel scherpere scherm van de iPhone weer beter.

En sure, 3,5" lijkt wat matig. Maar de iPhone 4 heeft verder wel veel fijnere afmetingen. En, zoals ik net al zei, komt geen enkele smartphone in de buurt qua design en bouwkwaliteit.

Dus waarin is de iPhone 4 outdated? Voor zover ik het zie alleen in dingen die met interne upgrades heel goed verholpen kunnen worden: betere, snellere camera, snellere processor, betere graphics, misschien dual flash of xenon flash. Tel daarbij iOS5 op en de iPhone kan met zijn huidige design makkelijk nog een jaar koning van de smartphone-wereld zijn.
  dinsdag 13 september 2011 @ 00:35:18 #36
53267 TC03
pi_101886403
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 00:30 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik heb die obsessie met per se de dunste smartphone willen nooit zo begrepen. Maar zelfs dan: de iPhone 4 is 9,3mm dik! Dat noem je relatief dik? Ten opzichte van wat? De SGS2 is dikker op zijn dikste punt, en je ziet nu al dat veel mensen liever iets meer dikte hebben als ze daardoor een betere batterij krijgen.

En in welke andere opzichten is de iPhone outdated dat niet met interne upgrades verholpen kan worden? Toegegeven, de camera is ingehaald door de camera in de SGS2, en is af en toe wat langzaam. Maar ik houd de iPhone graag net zo dik als de iPhone 4 als ze daardoor een backside illuminated sensor van 8MP kunnen gebruiken, waardoor de iPhone weer de beste smartphone-camera heeft (op de N8 na dan, maar da's geen goede smartphone).

Verder? Alleen de snelheid, die ruim gecompenseerd zal worden door de A5-chip, en de grafische processor van de iPad 2 zal ervoor zorgen dat de iPhone wederom de snelste smartphone is, en het beste voor portable gaming.

Ik vind het iPhone-scherm nog steeds het beste allround scherm van alle smartphones. Het scherm van de SGS2 is fantastisch voor video's en foto's, maar voor browsen, tekst en ebooks is het minder schreeuwerige en veel scherpere scherm van de iPhone weer beter.

En sure, 3,5" lijkt wat matig. Maar de iPhone 4 heeft verder wel veel fijnere afmetingen. En, zoals ik net al zei, komt geen enkele smartphone in de buurt qua design en bouwkwaliteit.

Dus waarin is de iPhone 4 outdated? Voor zover ik het zie alleen in dingen die met interne upgrades heel goed verholpen kunnen worden: betere, snellere camera, snellere processor, betere graphics, misschien dual flash of xenon flash. Tel daarbij iOS5 op en de iPhone kan met zijn huidige design makkelijk nog een jaar koning van de smartphone-wereld zijn.
Het gaat erom dat de verhoudingen bij de iPhone niet "kloppen". Veel bezel, relatief dik, klein scherm. Daardoor ziet hij er verouderd uit. Ik zou genoeg kunnen nemen met een 3,5" scherm als er veel minder rand zou zijn, ik zou genoegen kunnen nemen met de huidige dikte als het scherm 4" was, maar niet allebei. Nu is de SGS2 nauwelijks groter dan de iPhone 4 maar voelt deze wel dunner aan en is het scherm veel indrukwekkender.

Natuurlijk is de iPhone erg fijn en heeft deze voordelen t.o.v. de SGS2, maar de iPhone moet gewoon top zijn en eenzaam boven de concurrentie uitsteken. Als de iPhone 5 dezelfde behuizing heeft zal die dat niet doen. Niet bij de launch, laat staan een jaar ná de launch.
pi_101887069
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 00:35 schreef TC03 het volgende:

[..]

Het gaat erom dat de verhoudingen bij de iPhone niet "kloppen". Veel bezel, relatief dik, klein scherm. Daardoor ziet hij er verouderd uit. Ik zou genoeg kunnen nemen met een 3,5" scherm als er veel minder rand zou zijn, ik zou genoegen kunnen nemen met de huidige dikte als het scherm 4" was, maar niet allebei. Nu is de SGS2 nauwelijks groter dan de iPhone 4 maar voelt deze wel dunner aan en is het scherm veel indrukwekkender.

Natuurlijk is de iPhone erg fijn en heeft deze voordelen t.o.v. de SGS2, maar de iPhone moet gewoon top zijn en eenzaam boven de concurrentie uitsteken. Als de iPhone 5 dezelfde behuizing heeft zal die dat niet doen. Niet bij de launch, laat staan een jaar ná de launch.
Een groter scherm zou fijn zijn, mits ze de pixeldensiteit boven de 300ppi kunnen houden, maar de behuizing mag van mij hetzelfde blijven. Die vind ik ideaal.

Bovendien zal ik het hoogstwaarschijnlijk toch bij de iPhone houden vanwege iOS en het feit dat ik al dik over de 100 euro aan applicaties heb uitgegeven waar ik anders geen reet meer aan heb. Ik zou alleen graag meer snelheid en een betere, maar vooral snellere, camera willen hebben. De rest valt voor mij in de categorie 'leuk, maar niet noodzakelijk'.
  dinsdag 13 september 2011 @ 01:03:37 #38
53267 TC03
pi_101887149
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 01:00 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Een groter scherm zou fijn zijn, mits ze de pixeldensiteit boven de 300ppi kunnen houden, maar de behuizing mag van mij hetzelfde blijven. Die vind ik ideaal.

Bovendien zal ik het hoogstwaarschijnlijk toch bij de iPhone houden vanwege iOS en het feit dat ik al dik over de 100 euro aan applicaties heb uitgegeven waar ik anders geen reet meer aan heb. Ik zou alleen graag meer snelheid en een betere, maar vooral snellere, camera willen hebben. De rest valt voor mij in de categorie 'leuk, maar niet noodzakelijk'.
Ik snap wat je bedoelt, ik ben het ook deels met je eens, maar de iPhone was altijd toonaangevend, nu zou dat niet zo zijn. Dat is zonde.
pi_101887376
Als de iPhone 5 een geheel nieuw model wordt, zal er nog wat invloed van Steve Jobs in zitten. Komt dat geheel nieuwe model pas volgend jaar dan is het Tim Cook, spannend dus...
  dinsdag 13 september 2011 @ 01:15:46 #40
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_101887402
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 01:14 schreef kadeya het volgende:
Als de iPhone 5 een geheel nieuw model wordt, zal er nog wat invloed van Steve Jobs in zitten. Komt dat geheel nieuwe model pas volgend jaar dan is het Tim Cook, spannend dus...
Ik denk dat er wel meer dan een jaar ontwikkeltijd in een nieuwe iPhone zit hoor. En met alle respect, maar Steve Jobs is maar één man.
2000 light years from home
pi_101887444
quote:
Jonathan Ive is nog niet weg, toch? Ik denk dat je hem de meeste credit mag geven wat het design betreft.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 september 2011 @ 06:52:37 #42
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_101889128
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 00:30 schreef Splackavellie02 het volgende:

Toegegeven, de camera is ingehaald door de camera in de SGS2, en is af en toe wat langzaam.
ach het heeft ook maar anderhalf jaar geduurd voordat Samsung met iets komt wat er qua specs overheen is, maar die voorsprong wordt binnen een paar maanden alweer ruim ingehaald (nou ja, dat is de verwachting), waarna de rest van de fabrikanten weer verwoede pogingen gaat doen om bij te blijven.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_101889252
quote:
Zouden ze misschien niet al met de iPhone 7 en 8 bezig zijn..
pi_101889632
SGS2 is echt een telefoon voor gasten die zich perse af willen zetten tegen Apple of iPhone.

'iedereen heeft zo'n iPhone'
'SGS2 heeft veel betere testresultaten'
'Apple is klote'

Drie jaar later lopen ze zelf met een iPhone.
U MAD?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 september 2011 @ 08:59:02 #45
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_101890059
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 08:25 schreef de_boswachter het volgende:
SGS2 is echt een telefoon voor gasten die zich perse af willen zetten tegen Apple of iPhone.

'Apple is klote'

en terwijl iedereen jaren lang blij is met z'n iPhone, zijn die anderen na een maand of 4 al uitgekeken en moeten ze weer het nieuwe model hebben.
pi_101890093
quote:
Als hij wel pas volgend jaar komt zit er alsnog wel invloed in van Steve Jobs, hoe lang denk je dat de ontwikkeltijd van zo'n telefoon is?
  dinsdag 13 september 2011 @ 10:08:17 #47
20758 Stringer
You have a nice day
pi_101891278
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 08:25 schreef de_boswachter het volgende:

'Apple is klote'

Ja uiteindelijk bezwijkt iedereen onder de greatness van Apple. :')

En wat een voorspellende gave heb je zeg, maar liefst 3 jaar later met een iPhone lopen. Wat is daar mis mee? Ik sluit ook niet uit dat ik ooit een iPhone neem. (Mits groter scherm, minder clunky aanvoelt als de I4)
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
  dinsdag 13 september 2011 @ 12:34:01 #48
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_101894983
De invloed van Steve Jobs, we moeten ook niet gaan overdrijven om eerlijk te zijn. Ik had de iPhone 4 ook wel kunnen verzinnen, alles wat in de iPhone 4 zat is ook wel aanwezig op andere toestellen hoor. Bij Apple werken ik weet niet hoeveel mensen en die zijn ook vrij clever, het is vooral het charisma van Steve Jobs dat mensen aanspreekt.

Ik denk dat we gewoon gaan worden afgescheept met een iPhone 4S, die ik dan toch wel weer haal. tja en je kan er ook wel een dual-core ingooien maar ik zie nog steeds weinig verschil in de games op de iPad en iPad 2.
graag verwijderen
  dinsdag 13 september 2011 @ 13:06:00 #49
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_101895984
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:34 schreef zomer86 het volgende:
Ik had de iPhone 4 ook wel kunnen verzinnen
:').
Ja, achteraf is alles logisch.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  dinsdag 13 september 2011 @ 13:17:40 #50
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_101896410
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:06 schreef NJ het volgende:

[..]

:').
Ja, achteraf is alles logisch.
Je doet net of de iPhone 4 een revolutie was op telefoongebied, het is een geweldig ding maar hij kan net zoveel als de rest hoor.
graag verwijderen
pi_101897075
Ik vervang de iPhone alleen indien ander design en groter scherm. Vind het scherm PERSOONLIJK te klein.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  dinsdag 13 september 2011 @ 13:41:02 #52
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_101897314
Ja scherm had van mij ook wat groter gemogen, maar we zullen zien van die geruchten klopt meestal toch niks. Al lijkt het me wel voor de hand te liggen dat ze hetzelfde truukje als bij de iPad 2 uithalen. Ik weet verder ook niet of ontwikkelaars erbij worden betrokken, maar kan me voorstellen dat bij een resolutie of scherm wijziging zij ook waar aan de slag gaan moeten. Daarom lijkt het er een beetje op dat Apple denkt van, we maken elke 2 jaar een nieuw design en nieuwe hardware, en dan om het jaar een kleine hardware revisie zodat de ontwikkelaars ook happy blijven.
graag verwijderen
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:58:24 #53
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_101903928
Van mij mag die uitkomen .. Pfff

Mn 3gs is dood aant gaan :D
pi_101904806
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:17 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Je doet net of de iPhone 4 een revolutie was op telefoongebied, het is een geweldig ding maar hij kan net zoveel als de rest hoor.
Het gaat er ook niet om wat hij kan, het gaat erom hoe hij het doet en wat de gebruiker er dus mee kan.
pi_101927853
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:20 schreef kadeya het volgende:

[..]

Het gaat er ook niet om wat hij kan, het gaat erom hoe hij het doet en wat de gebruiker er dus mee kan.
Hij bedoelt hetzelfde maar dan zonder het standaard Apple sausje.
pi_101928341
Ff een update mbt het volgende:

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Oke ff een vraagje. 9 augustus heb ik mijn iPhone via de Vodafone winkel opgestuurd omdat de homebutton het niet meer jofel deed. Er werd gezegd dat mijn telefoon vrij snel terug zou zijn en dat het maximaal 2 / uiterlijk 3 weken zou duren. Je raad het al, ik heb de telefoon nog steeds niet terug. En dat terwijl de 12de volgens het track & trance gebeuren de telefoon al terug had moeten zijn. Nu ben ik vorige week naar de winkel geweest met de vraag waar hij nou bleef. Antwoord: je moet gewoon ff afwachten. Vorige week waren de 3 weken verstreken en toen ben ik opnieuw naar de winkel geweest. Antwoord: de telefoon had al na 3 dagen terug moeten zijn we gaan informeren waar hij blijft. Een dag later kreeg ik het antwoord dat ze niet wisten wanneer hij terug zou komen want ze waren hem intern bij het reparatiecentrum kwijt (hij moest ergens rondzweven). Nu is het alweer 5 dagen geleden en aan de track & trace status is nog niets veranderd. Wat kan ik hier nou mee? Kan ik bij de Vodafone winkel een andere telefoon eisen of heb ik niets te eisen in dit geval? Als hij terug komt staat er ook nog eens een factuur van 38 euro voor onderzoekskosten op mij te wachten.
Na 5 keer vragen waar de telefoon bleef geven ze eindelijk toe dat ze mijn iPhone kwijt zijn. Dus van de week krijg ik ondanks de waterschade toch een nieuwe iPhone van ze. Een geluk bij een ongeluk.
  woensdag 14 september 2011 @ 08:25:09 #57
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_101928383
Wat een falers.
pi_101929071
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 08:25 schreef Merkie het volgende:
Wat een falers.
Klopt. Ik snap sowieso niet hoe zo'n ding kwijt kan zijn. Ik neem toch aan dat elke iPhone dezelfde weg aflegt binnen het bedrijf. De enige optie die ik me kan bedenken is dat een medewerker het ding in z'n eigen zak heeft gestoken.
En waarom ze mij dat pas na 5 telefoontjes en 4 weken verder pas kunnen vertellen is mij een raadsel.
pi_101931324
Iemand een betrouwbare site met originele onderdelen? ik zoek nog een 3GS display assembly maar bij replacedirect zijn e out of stock..
Immer.
  woensdag 14 september 2011 @ 11:40:26 #60
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_101932603
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:52 schreef Firenzo het volgende:
Iemand een betrouwbare site met originele onderdelen? ik zoek nog een 3GS display assembly maar bij replacedirect zijn e out of stock..
Ifixit?

http://www.ifixit.com/iPh(...)Assembly/IF142-002-1
graag verwijderen
pi_101933260
iFixit is zeker wel een goede, maar wil graag een shop in Nederland. Dat had ik er wel bij kunnen zeggen eigenlijk..

Qua prijs maakt het niet uit; door de lage dollar en met coupon korting kom je via de US ook rond de 95 euro uit. Maar dan moet ik wel langer wachten....

[ Bericht 20% gewijzigd door Firenzo op 14-09-2011 12:05:12 (toevoeging) ]
Immer.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 14 september 2011 @ 15:33:56 #62
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_101940874
quote:
Vodafone is in paniek. Ben blij dat ik ze ga verlaten en per 5oktober simyo simonly heb.
pi_101941542
Ben blij dat ik sowieso nog 2 jaar aan mijn i300 abonnement bij T-Mobile zit.
  donderdag 15 september 2011 @ 00:49:05 #65
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_101964448
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 12:01 schreef Firenzo het volgende:
iFixit is zeker wel een goede, maar wil graag een shop in Nederland. Dat had ik er wel bij kunnen zeggen eigenlijk..

Qua prijs maakt het niet uit; door de lage dollar en met coupon korting kom je via de US ook rond de 95 euro uit. Maar dan moet ik wel langer wachten....
Weet je wel zeker dat je kwaliteit hebt, en geen stinkende webwinkel die alles zelf van deal extreme haalt.
graag verwijderen
pi_101964713
quote:
6s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben blij dat ik sowieso nog 2 jaar aan mijn i300 abonnement bij T-Mobile zit.
2 jarige abonnementen zijn a-relaxed. Persoonlijk wl ik dat echt maximaal per jaar bekijken. Tarieven kunnen ook in je voordeel wijzigen natuurlijk :D
pi_101965423
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 12:01 schreef Firenzo het volgende:

http://ifixed.nl/products(...)ouch-digitizer-.html

+

http://ifixed.nl/products(...)3GS-LCD-display.html

totaal 65

Heb zelf geen ervaring met die shop.
pi_101966656
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:00 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

2 jarige abonnementen zijn a-relaxed. Persoonlijk wl ik dat echt maximaal per jaar bekijken. Tarieven kunnen ook in je voordeel wijzigen natuurlijk :D
Ik vind de tarieven al prima en tegenwoordig zijn telefoons al zo krachtig dat ze gemakkelijk 2 jaar mee kunnen zonder hopeloos verouderd te zijn. Ik vind mijn iPhone 4 nu al erg fijn en ik weet wel zeker dat ik dat, helemaal met de komst van iOS5 over 2 jaar nog steeds vind. Zo ging het 2 jaar met mijn 3Gs en zo zal het mijn iPhone4 ook gaan.
  donderdag 15 september 2011 @ 08:19:21 #69
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_101966747
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 08:08 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ik vind de tarieven al prima en tegenwoordig zijn telefoons al zo krachtig dat ze gemakkelijk 2 jaar mee kunnen zonder hopeloos verouderd te zijn. Ik vind mijn iPhone 4 nu al erg fijn en ik weet wel zeker dat ik dat, helemaal met de komst van iOS5 over 2 jaar nog steeds vind. Zo ging het 2 jaar met mijn 3Gs en zo zal het mijn iPhone4 ook gaan.
Dito hier. Volgend jaar heb ik mijn iPhone 2 jaar, tegen die tijd kijken we verder. Of je laat het contract voorbij de datum doorlopen tegen flinke korting om de overbrugging te maken tussen de 4 en de dan volgende.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_101971803
quote:
Apple heeft de dunste

Apple heeft een conflict met Samsung gewonnen over de vraag wie de dunste smartphone heeft. De strijd woedde in het Verenigd Koninkrijk omtrent de slogan ‘s werelds dunste smartphone die door Apple werd gebruikt. Samsung was echter van mening dat de Samsung Galaxy S II met een behuizing van 8,71 mm dikte nog platter is dan de 9,3 mm van de iPhone 4. Er kwam een officiële instantie aan te pas om te bepalen wie er gelijk had: de Advertising Standards Authority gaf Apple gelijk, aangezien het Samsung-toestel prominente uitsteeksels aan de bovenkant van het apparaat heeft. De ASA geeft Apple gelijk dat consumenten niet geïnteresseerd zijn in het dunste onderdeel van het apparaat, maar in de afmetingen in het algemeen. Dat bepaalt namelijk of een toestel in een hoesje of broekzak past.

Omdat het dikste punt van de Samsung Galaxy S II dikker is dan die van de iPhone 4, geeft de instantie Apple gelijk. Ondertussen heeft Apple een rechtszaak tegen Samsung aangespannen in het Verenigd Koninkrijk. Het zou een antwoord zijn op de patentaanspraken die Samsung in juni al bij de rechtbank aanhangig maakte. Eerder deze week kwamen rechtszaken in Frankrijk en Japan in het nieuws en daarnaast lopen er nog rechtszaken tussen Apple en Samsung in de VS, Duitsland, Nederland, Italië en Australië. In de VS loopt ook nog een zaak bij de International Trace Commission, ITC.
Samsung :')
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 15 september 2011 @ 12:12:02 #71
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_101971918
zijn er nu eigenlijk goede programma's om zonder iTunes en zonder jailbreak muziek op je iphone 4 te zetten? Ik had een tool waarmee ik wel de muziek die er op staat kon lezen en kopieren naar m'n pc, maar ik kon er niets opzetten.
pi_101988409
laatste nieuws over de iPhone 5??
pi_101988465
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:12 schreef Tokus het volgende:
zijn er nu eigenlijk goede programma's om zonder iTunes en zonder jailbreak muziek op je iphone 4 te zetten? Ik had een tool waarmee ik wel de muziek die er op staat kon lezen en kopieren naar m'n pc, maar ik kon er niets opzetten.
Mediamonkey
pi_101989682
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:00 schreef EL_Presidente het volgende:
laatste nieuws over de iPhone 5??
5 oktober wordt ie gelanceerd.
Je kan nu naar de winkel om hem te reserveren. Verkoop in Nederland start 18 oktober.

Bron: neefje van m'n zwager heeft een vriend die in Amerika woont. De broer van die vriend zijn vriendin heeft een zus en die zus werkt in een Apple Store in Santa Monica.

[ Bericht 14% gewijzigd door nelisb op 15-09-2011 20:32:40 ]
  donderdag 15 september 2011 @ 20:41:04 #75
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_101990505
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:25 schreef nelisb het volgende:

[..]

Je kan nu naar de winkel om hem te reserveren. Verkoop in Nederland start 18 oktober.

Bron: neefje van m'n zwager heeft een vriend die in Amerika woont. De broer van die vriend zijn vriendin heeft een zus en die zus werkt in een Apple Store in Santa Monica.
heel duidelijk ;) ik wacht wel gewoon lekker af tot dat het officieel bekend is, medewerkers van de Apple Store weten vaak zelf niet precies wat de lanceerdatum is (krijgen vaak 2 a 3 dagen dat ze volledig ingepland staan en weten dan alleen dat er op een van die data een lanceerdag is)
pi_101994136
quote:

[..]

Ik zeg niet dat ik het niet geloof maar wat een verhaal man. _O-
pi_101995455
Nou, ik heb de nieuwe iphone 5 binnen en hij ziet er geweldig uit en heerlijk snel.

Ow en sorry maar ik kan natuurlijk geen foto's showen, had het anders echt gedaan :Y
pi_101995741
http://m.bgr.com/2011/09/(...)to-case-mate-images/

De eerste lek die ik vertrouw. De iphone 5 krijgt dus een ipad 2 uiterlijk. Top!!!!
pi_101996303
Is helemaal geen lek :c. Is gewoon iemand fanatiek met photoshop geweest
pi_101997500
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:36 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik het niet geloof maar wat een verhaal man. _O-
Was net wakker en zag de vraag over de iPhone 5. Word er een beetje simpel van. Als Apple niks heeft bekend gemaakt, dan weet zeker weten niemand hier iets.
  Moderator donderdag 15 september 2011 @ 23:11:49 #81
18653 crew  D.
pi_102000188
laat maar :')

[ Bericht 24% gewijzigd door D. op 16-09-2011 09:18:42 ]
pi_102001418
quote:

[..]

:')
pi_102001618
quote:

[..]

:D.
Feyenoord Rotterdam
pi_102002206
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:59 schreef alwaysonhold het volgende:

De eerste lek die ik vertrouw. De iphone 5 krijgt dus een ipad 2 uiterlijk. Top!!!!
Dat zijn iPod touch hoesjes, jij koekwaus.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 16 september 2011 @ 00:06:31 #85
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_102002708
quote:

Ik had ze liever richting macbookpro zien gaan. Strakke alu achterkant, afgeronde hoeken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_102003043
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:55 schreef o.us het volgende:

[..]

Dat zijn iPod touch hoesjes, jij koekwaus.
lees het artikel nog eens...
pi_102003093
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 00:06 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik had ze liever richting macbookpro zien gaan. Strakke alu achterkant, afgeronde hoeken.
mwah. vind de ipad 2 erg strak. We weten het over een maandje gelukkig!
pi_102007993
Ik vind de iPhone 4 al fijn maar als hij net zo dun wordt als de iPod touch is het helemaal tof.
pi_102009131
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind de iPhone 4 al fijn maar als hij net zo dun wordt als de iPod touch is het helemaal tof.
Niet mee eens, die telefoons worden zo dun dat ik nog bang ben hem met mijn vingers te breken.
De dikte die de telefoon nu heeft is prima, dunner moet het gewoon niet gaan.
pi_102009634
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 10:07 schreef Dimens het volgende:

[..]

Niet mee eens, die telefoons worden zo dun dat ik nog bang ben hem met mijn vingers te breken.
Dit. Bovendien kan je de iPhone niet dunner maken zonder serieuze concessies te maken wat de camera kwaliteit betreft. Dat de iPod Touch zo'n crappy camera heeft, is echt niet alleen omdat Apple zo gierig is: die 5MP module van de iPhone 4 past er gewoon niet in. Als ze de resolutie verhogen naar 8MP, kunnen ze die module simpelweg niet kleiner maken zonder de beeldkwaliteit daaronder te laten lijden.
pi_102011091
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 10:07 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ik vind een iPod Touch veel lekkerder vasthouden dan een iPhone 4. En mijn camerakwaliteit zou ik daar wel voor op willen geven. Maar goed, dat is voor iedereen anders gelukkig.
pi_102012429
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:24 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ik vind een iPod Touch veel lekkerder vasthouden dan een iPhone 4. En mijn camerakwaliteit zou ik daar wel voor op willen geven. Maar goed, dat is voor iedereen anders gelukkig.
En de batterij duur? Ik zou het zo tof vinden als de Iphone5 gewoon 2 volle dagen mee zou kunnen gaan, of in ieder geval een hele dag met vol gebruik. Volgens mij is daarbij de dikte ook belangrijk.
  vrijdag 16 september 2011 @ 12:04:13 #93
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102012449
quote:

Wow! Zelfs in hoesje vind ik hem supermooi :@ .
pi_102013051
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:03 schreef -tape- het volgende:

[..]

En de batterij duur? Ik zou het zo tof vinden als de Iphone5 gewoon 2 volle dagen mee zou kunnen gaan, of in ieder geval een hele dag met vol gebruik. Volgens mij is daarbij de dikte ook belangrijk.
Dit dus. Een iPhone die zo klein is als de iPod touch is niet realistisch, en dat gaat Apple dus ook niet uitbrengen.
pi_102013685
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:23 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dit dus. Een iPhone die zo klein is als de iPod touch is niet realistisch, en dat gaat Apple dus ook niet uitbrengen.
Zo veel technologie in de iPhone was ook niet realistisch drie jaar geleden, kijk nu eens.
Feyenoord Rotterdam
pi_102013712
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:24 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Dit trouwens O+. Wel over de iPod touch 4.
Feyenoord Rotterdam
pi_102013892
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:46 schreef o.us het volgende:

[..]

Zo veel technologie in de iPhone was ook niet realistisch drie jaar geleden, kijk nu eens.
Laat ik het concreter zeggen dan: no way dat Apple dit met de komende iPhone gaat doen. Bovendien is er niet veel ruimte voor speling wat de camera betreft, zeker niet als je een backside illuminated sensor wilt, want het licht moet toch ergens heen kunnen. Prima dat processors, radio's ed steeds kleiner worden, maar licht is een externe factor waar je toch omheen moet werken.

Bovendien was de techniek er drie jaar geleden ook al, maar was het nog niet betaalbaar genoeg voor in consumententoestellen.
pi_102016129
Nou. De iPhone 5 cases zijn nu al te koop... http://forums.macrumors.com/forumdisplay.php?f=108
pi_102016608
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 14:02 schreef athlonkmf het volgende:
Nou. De iPhone 5 cases zijn nu al te koop... http://forums.macrumors.com/forumdisplay.php?f=108
Lees die comments eens.
  vrijdag 16 september 2011 @ 14:24:19 #100
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_102016864
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:03 schreef -tape- het volgende:

[..]

Ongetwijfeld. Ik zeg ook niet dat ik een hoop zou opgeven voor de dikte van de iPhone maar ik zou het wel prettig vinden als de iPhone wat dunner was, en dan het liefst met alle functies e.d.
pi_102054597
Als ik het goed begrijp is er nog geen untethered jailbreak voor iOS 4.3.5.? Als die er wel is, kan iemand mij die misschien PM'en?
pi_102054845
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 september 2011 14:28 schreef wolfrolf het volgende:
Als ik het goed begrijp is er nog geen untethered jailbreak voor iOS 4.3.5.? Als die er wel is, kan iemand mij die misschien PM'en?
Die is er niet en die gaat ook niet komen. Je zult tot iOS 5 moeten wachten.
pi_102062899
iPhone prepaid vs iPhone met abonnement...

want zijn de dingen die je met je iPhone niet kan doen zonder abonnement, uitgaand dat je wel WiFi tot je beschikking hebt??
pi_102063173
Als je wifi hebt kun je net zo veel, alleen wanneer je geen internet hebt is het ineens beperkt.
pi_102063312
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:59 schreef Dimens het volgende:
Als je wifi hebt kun je net zo veel, alleen wanneer je geen internet hebt is het ineens beperkt.
hoe zit het met pushmail?
en waarom moet je dan een speciale iPhone abonnement nemen ipv gewoon abonnement? want dat laatste zou dan weer niet met een iPhone werken ofzo?? dat snap ik dan niet...
pi_102063560
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 19:03 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

en waarom moet je dan een speciale iPhone abonnement nemen ipv gewoon abonnement? want dat laatste zou dan weer niet met een iPhone werken ofzo?? dat snap ik dan niet...
Dat is onzin. Een iPhone werkt met elk abonnement dat internet heeft.
pi_102063728
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 19:03 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

Voor push-mail zul je een dataverbinding nodig hebben. Als je geen gebruik wenst te maken van mobiel internet (3G) dan haal je de mails alleen binnen zodra je gebruik maakt van WiFi.

Persoonlijk zou ik altijd kiezen voor een abonnement met mobiel internet, dat is ook wel ongeveer de standaard tegenwoordig. Een pre-paid oplossing lijkt me niet per se goedkoper.
pi_102064963
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 19:09 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat is onzin. Een iPhone werkt met elk abonnement dat internet heeft.
ik weet niet man.. is me ooit verteld vandaar..
  zaterdag 17 september 2011 @ 19:53:37 #109
53267 TC03
pi_102065061
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 19:50 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

ik weet niet man.. is me ooit verteld vandaar..
Klopt niet.
pi_102074228
Exclusive rumour: Apple to call iPhone 5 press conference on 5 October

http://www.pocketgamer.co.uk/r/iPhone/iPhone+5/news.asp?c=33482
  zondag 18 september 2011 @ 00:19:14 #111
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102078318
Hope so ...
pi_102176495
Het is toch vrijwel zeker dat er een nieuw design komt of niet? Waarom zouden ze bijna anderhalf jaar wachten om alleen een betere processor en een betere camera in hetzelfde design te proppen. Lijkt me stug.

Zit als gloednieuwe iPhone4 gebruiker (2e hands, dat dan weer wel) uiteraard meer te wachten op iOS5.
  dinsdag 20 september 2011 @ 13:00:32 #113
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102176646
Hoop het wel. ik hoop dat het wat strakker gaat worden. rvs/glas.

Kan ook niet wachten. mn abo loopt over 2 maanden af .. hij MOET echt uit zijn voor die tijd :D
  dinsdag 20 september 2011 @ 13:25:29 #114
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_102177394
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:56 schreef Fukjoeman het volgende:
Het is toch vrijwel zeker dat er een nieuw design komt of niet? Waarom zouden ze bijna anderhalf jaar wachten om alleen een betere processor en een betere camera in hetzelfde design te proppen. Lijkt me stug.

Zit als gloednieuwe iPhone4 gebruiker (2e hands, dat dan weer wel) uiteraard meer te wachten op iOS5.
De iPad 2 hebben ze ook een jaar de tijd voor gehad, die heeft ook alleen een nieuwe CPU gekregen met wat meer intern geheugen en 2 camera's. Het enige wat vrijwel zeker lijkt dat er een iPhone 4S komt, en ik vraag me af of er wel een iPhone 5 komt, want die sites als Macrumors, Appleinsider en 9to5mac heb ik nog nooit kunnen betrappen op een artikel wat wel bleek te kloppen.
graag verwijderen
pi_102177486
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:56 schreef Fukjoeman het volgende:

Omdat mensen het toch wel kopen. Om vervolgens weer een jaar later met een compleet nieuw design te komen. 3 en 3gs verschilden ook niet echt. Imo verschilde de 3 ook nauwelijks van de 2g
  dinsdag 20 september 2011 @ 13:28:26 #116
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102177496
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:25 schreef zomer86 het volgende:

[..]

De iPad 2 hebben ze ook een jaar de tijd voor gehad, die heeft ook alleen een nieuwe CPU gekregen met wat meer intern geheugen en 2 camera's. Het enige wat vrijwel zeker lijkt dat er een iPhone 4S komt, en ik vraag me af of er wel een iPhone 5 komt, want die sites als Macrumors, Appleinsider en 9to5mac heb ik nog nooit kunnen betrappen op een artikel wat wel bleek te kloppen.
Als er geen iPhone 5 komt pleegt Apple zelfmoord. De iPhone 4 begint érg ver achter te lopen op de concurrentie.
  dinsdag 20 september 2011 @ 13:29:15 #117
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102177525
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:28 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Omdat mensen het toch wel kopen. Om vervolgens weer een jaar later met een compleet nieuw design te komen. 3 en 3gs verschilden ook niet echt. Imo verschilde de 3 ook nauwelijks van de 2g
Het verschil tussen de 3G en 3GS is echt enorm. De 3G is een oude telefoon die nauwelijks werkbaar is, de 3GS is een snelle telefoon die zich vandaag de dag nog behoorlijk goed meekomt (eigenlijk is denk ik alleen de Galaxy S2 sneller).
  dinsdag 20 september 2011 @ 13:30:28 #118
3185 Adelante
To let it go now
pi_102177566
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:29 schreef Merkie het volgende:

[..]

Het verschil tussen de 3G en 3GS is echt enorm. De 3G is een oude telefoon die nauwelijks werkbaar is, de 3GS is een snelle telefoon die zich vandaag de dag nog behoorlijk goed meekomt (eigenlijk is denk ik alleen de Galaxy S2 sneller).
De 3G is prima werkbaar hoor: internetten, bellen en sms-en gaat prima, evenals apps als navmii en wordfeud werken fijn :7
Alleen issie redelijk opna 2,5 jaar nu ;(
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 20 september 2011 @ 13:30:49 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_102177580
Ik heb een 4 en een 3GS, verschil zit vooral in het scherm, de 4 is wel sneller hoor, maar de 3GS is echt prima werkbaar nog.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_102177728
3gs is niets mis mee inderdaad. Al is het verschil van de displays enorm als je de 4 gewend bent.

Gezien de sterke geruchten, vermoed ik een 4s, oftewel een upgrade in nagenoeg dezelfde behuizing.

De ipad2 was meer een commerciële actie dan een echt nieuw model. Ik wacht dan ook op de ipad 3 indien die een retina display krijgt.

[ Bericht 0% gewijzigd door jpjedi op 20-09-2011 14:35:29 ]
pi_102177933
Hoezo zou er geen Iphone5 komen? De 4 is nu ook een tijdje uit en vernieuwing is altijd beter als verbetering. :)
pi_102178402
De 3GS was (is) wel echt een prima toestel natuurlijk. Als je het verschil bekijkt, qua snelheid, met de 4 is dat echt minimaal. Al zal dat met iOS5 ook wel gaan veranderen denk ik.

Opzich kan Apple het zich op korte termijn nog wel kan permiteren om hetzelfde design te behouden. Maar je ziet de trend nu toch wel verschuiven naar iets grotere schermen op hetzelfde oppervlak. Als deze trend doorzet, wat natuurlijk aannemelijk is aangezien dit een onomstotelijk voordeel is voor een smartphone, lopen ze wel een jaar achter de feiten aan. Iets waar Apple niet echt om bekend staat, en dat zullen ze denk ik ook niet laten gebeuren.
  dinsdag 20 september 2011 @ 14:51:23 #123
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_102180081
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:28 schreef Merkie het volgende:

[..]

Als er geen iPhone 5 komt pleegt Apple zelfmoord. De iPhone 4 begint érg ver achter te lopen op de concurrentie.
De iPhone 4S met A5 kan direct overal weer mee, de GPU die in de iPad 2 zit is zelfs nog vele malen sneller dan die van de Galaxy S2. En ik vind het scherm nog altijd een geweldig, en de hele gebruikerservaring niet te vergeten in vergelijking met het logge Android.

quote:
Als je het verschil bekijkt, qua snelheid, met de 4 is dat echt minimaal. Al zal dat met iOS5 ook wel gaan veranderen denk ik.
Dat gaat wel meevallen, heb iOS 5 draaien op mijn iPhone die helaas nu even weg is maar daar is geen verschil in snelheid te merken tussen iOS 4 en iOS 5 dus het lijkt me sterk dat de 3GS het wel een stuk zwaarder krijgt. Veel nieuwe dingen zitten er afgezien van iCloud toch nog niet echt, het zijn vooral wat tweaks etc en Twitter integratie. Alleen het notificatiescherm is een grote verbetering al had ik die al van Cydia.
graag verwijderen
pi_102190352
Bij de Hema is een Itunes prepaidkaart van 25 euro nu 20 euro... mocht iemand interesse hebben.
pi_102216030
'Apple kondigt iPhone 5 op 4 oktober aan'

Apple zal de iPhone 5 op dinsdag 4 oktober gaan aankondigen, beweert de Amerikaanse krant The Wall Street Journal. Apple heeft nog geen uitnodigingen verstuurd voor een evenement om de opvolger van de iPhone 4 te presenteren.

Apple zal een groot media-evenement houden op 4 oktober, claimt All Things Digital, een spin-off van The Wall Street Journal. WSJ baseert zich op anonieme bronnen. The Wall Street Journal is een van de media, waarnaar Apple met opzet informatie over aankondigingen zou lekken. Bovendien heeft de krant geen commentaar gevraagd aan Apple, wat de krant doorgaans wel doet als het geruchten publiceert die afkomstig zijn van derden.

Er gingen de afgelopen maanden veel geruchten over Apples komende smartphone, maar er is nog weinig bekend over de opvolger van de iPhone 4, die in de zomer van 2010 uitkwam. Volgens veel van die geruchten heeft de iPhone 5 dezelfde dualcore-soc als de iPad 2, een groter scherm dan de vorige iPhone en wellicht een andere Home-knop.

De iPhone 5 zal volgens WSJ gepresenteerd worden door de nieuwe ceo Tim Cook. De iPhone 4 werd nog aangekondigd door Steve Jobs, die vorige maand terugtrad als ceo van Apple.
http://tweakers.net/nieuw(...)p-4-oktober-aan.html
  Moderator woensdag 21 september 2011 @ 13:27:12 #126
18653 crew  D.
pi_102216272
Met syncen heeft ie per ongeluk al mijn e-mailadressen in de contactlijst gezet.
Is er een mogelijkheid deze er zo weer uit te halen?
  woensdag 21 september 2011 @ 13:32:53 #127
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_102216470
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 13:27 schreef D. het volgende:
Met syncen heeft ie per ongeluk al mijn e-mailadressen in de contactlijst gezet.
wellicht geen nuttige informatie maar een humeur verbeterende comment: heb het ook gehad :)
volgens mij heb ik hem destijds gerestored...
  donderdag 22 september 2011 @ 13:02:14 #128
104871 remlof
Europees federalist
pi_102257457
Vraagje, is er voor de iPhone ook een app als JuiceDefender?

En dan gaat het mij er vooral om dat de wifi bijvoorbeeld alleen automatisch ingeschakeld wordt als ik thuis of op m'n werk ben. Daarbuiten moet ik 'm dan handmatig aanzetten als ik het wil gebruiken.
  donderdag 22 september 2011 @ 14:32:37 #129
53267 TC03
pi_102260275
quote:
5s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:02 schreef remlof het volgende:

En dan gaat het mij er vooral om dat de wifi bijvoorbeeld alleen automatisch ingeschakeld wordt als ik thuis of op m'n werk ben. Daarbuiten moet ik 'm dan handmatig aanzetten als ik het wil gebruiken.
Nee, het is ook onmogelijk om zoiets te maken voor de iPhone. Apps op de iPhone kunnen over het algemeen geen invloed uitoefenen op de instellingen. Apps zijn dus echt puur apps en geen tweaks voor de telefoon, dat is gewoon onmogelijk.

Ten tweede vraag ik me af hoe je dat in de praktijk wilt zien. Hoe weet je iPhone of je op je werk bent of niet? Via GPS? Dat verbruikt pas veel stroom...
pi_102261076
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 13:27 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjjjj 8-)
pi_102262087
quote:

Je kunt uitzetten of hij moet vragen om verbinding en per Wi-Fi connectie kun je volgens mij kiezen of hij wanneer je binnen bereik bent automatisch moet verbinding. Is geen app voor nodig.
  donderdag 22 september 2011 @ 18:26:04 #132
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102267730
quote:

Daarom sbsettings. Een keer swipen en alle veelgebruikte dingen zijn er ;)
  donderdag 22 september 2011 @ 18:27:22 #133
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102267783
quote:
14s.gif Op donderdag 22 september 2011 15:38 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Je kunt uitzetten of hij moet vragen om verbinding en per Wi-Fi connectie kun je volgens mij kiezen of hij wanneer je binnen bereik bent automatisch moet verbinding. Is geen app voor nodig.
Dan scant hij dus continu ;)
  zaterdag 24 september 2011 @ 03:22:05 #134
104871 remlof
Europees federalist
pi_102324715
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nee, het is ook onmogelijk om zoiets te maken voor de iPhone. Apps op de iPhone kunnen over het algemeen geen invloed uitoefenen op de instellingen. Apps zijn dus echt puur apps en geen tweaks voor de telefoon, dat is gewoon onmogelijk.
Dat is mooi kut dan, met een Android phone kan dat wel.
quote:
Ten tweede vraag ik me af hoe je dat in de praktijk wilt zien. Hoe weet je iPhone of je op je werk bent of niet? Via GPS? Dat verbruikt pas veel stroom...
Ik heb nu allebei continu aanstaan. Een app die om de vijf of tien minuten checked of ie op een locatie is waar ie de wifi aan moet zetten lijkt mij ideaal.
  zaterdag 24 september 2011 @ 04:14:19 #135
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102324935
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 september 2011 03:22 schreef remlof het volgende:

[..]

[..]

Ik heb nu allebei continu aanstaan. Een app die om de vijf of tien minuten checked of ie op een locatie is waar ie de wifi aan moet zetten lijkt mij ideaal.
iOS is, in tegenstelling tot Android, slim genoeg om dat soort zaken zelf te regelen.
  zaterdag 24 september 2011 @ 08:11:50 #136
53267 TC03
pi_102325283
quote:

[..]

Klopt, maar in de praktijk is de batterij van de iPhone alsnog 10x beter dan die van menig Android-telefoon. :)

Zo zie je maar weer, als je wil tweaken en dingen zelf wil aanpassen kan dat niet, maar de uiteindelijke gebruikservaring is bij de iPhone bijna altijd beter.
  zaterdag 24 september 2011 @ 12:42:40 #137
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102328892
quote:

[..]

[..]

Ja mooi man. Ben je op je werk. Hele dag wifi aan terwijl je t niet nodig hebt. :')

Sbsettings Ftw!!
pi_102329344
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2011 12:42 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Ja mooi man. Ben je op je werk. Hele dag wifi aan terwijl je t niet nodig hebt. :')

Sbsettings Ftw!!
Ik heb ook SBSettings maar ga écht niet om de tien minuten mijn wifi aan of uit zetten. :')
Gewoon aan laten. Hij moet 's avonds toch wel aan de lader.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 24 september 2011 @ 14:36:26 #139
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_102331286
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 08:11 schreef TC03 het volgende:

[..]

Klopt, maar in de praktijk is de batterij van de iPhone alsnog 10x beter dan die van menig Android-telefoon. :)

Zo zie je maar weer, als je wil tweaken en dingen zelf wil aanpassen kan dat niet, maar de uiteindelijke gebruikservaring is bij de iPhone bijna altijd beter.
ben ik het niet mee eens, de batterij van de iPhone is de laatste tijd echt RUK. Toestel is nu 4 maanden oud (nieuw via verzekering) brightness staat op zn laagst, wifi uit, 3g uit. Ik mag in mn handjes knijpen als ik nog meer dan 10% heb als ik 's avonds thuis kom. (dit i.t.t. mijn oude HTC Hero die gewoon 2 dagen mee gaat als ik weer eens een keer op hem beroep moet doen)
Als er 1 ding is dat in de 5 beter moet is het de batterij.
pi_102331349
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 14:36 schreef skittelman het volgende:

[..]

ben ik het niet mee eens, de batterij van de iPhone is de laatste tijd echt RUK. Toestel is nu 4 maanden oud (nieuw via verzekering) brightness staat op zn laagst, wifi uit, 3g uit. Ik mag in mn handjes knijpen als ik nog meer dan 10% heb als ik 's avonds thuis kom. (dit i.t.t. mijn oude HTC Hero die gewoon 2 dagen mee gaat als ik weer eens een keer op hem beroep moet doen)
Kan ook zomaar door een willekeurige app veroorzaakt worden..
  zaterdag 24 september 2011 @ 14:45:48 #141
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_102331458
quote:

[..]

Als ik mijn brightness op het laagst zet en wifi en 3G uitzet dan gaat mijn batterij echt wel 2-3 dagen mee.
  zaterdag 24 september 2011 @ 14:49:32 #142
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102331528
quote:

[..]

Dude, jij zegt altijd bizar domme dingen (net zoals dat je het scherm van de Xperia Arc scherper vond dan die van de iPhone, terwijl dat feitelijk gezien gewoon helemaal niet kan :') ). Dat jouw iPhone 4-batterij slecht is wil niet zeggen dat alle iPhone 4-batterijen slecht zjn. Als je maar 10% over hebt als je thuis komt dan is er duidelijk iets mis met je accu. Mijn iPhone gaat makkelijk 48 uur mee bij gemiddeld gebruik.
  zaterdag 24 september 2011 @ 15:01:55 #143
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102331860
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 13:03 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik heb ook SBSettings maar ga écht niet om de tien minuten mijn wifi aan of uit zetten. :')
Gewoon aan laten. Hij moet 's avonds toch wel aan de lader.
Ik doe het selectief.. als ik weet dat mn accu nog ff mee moet dan zet ik 3g en wifi alleen aan als ik het nodig heb
  zaterdag 24 september 2011 @ 15:22:46 #144
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_102332299
Hoeveel apps heeft skittelman in de achtergrond draaien?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 24 september 2011 @ 15:26:23 #145
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102332383
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 15:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoeveel apps heeft skittelman in de achtergrond draaien?
0 want apps kunnen niet in de achtergrond draaien.
pi_102335961
Weet iemand hier hoe je apps in een tablad kan toevoegen?
  zaterdag 24 september 2011 @ 18:24:53 #147
53267 TC03
pi_102336722
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 september 2011 17:49 schreef koekii het volgende:
Weet iemand hier hoe je apps in een tablad kan toevoegen?
Wat? :?
  zaterdag 24 september 2011 @ 18:51:11 #148
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102337291
Bij elkaar in een mapje bedoel je ofzo ?
pi_102337341
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 18:51 schreef mitchelll0181 het volgende:
Bij elkaar in een mapje bedoel je ofzo ?
Ja dat dus :p
  zaterdag 24 september 2011 @ 18:54:23 #150
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102337365
Gewoon op een andere app slepen :)
pi_102356748
Ieman een linkje naar een goede in-ear headset met controltalk?

Ik zoek een headset met uitstekende bass!
pi_102360556
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:27 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Dan scant hij dus continu ;)
Nee, dat gaat wat intelligenter. Pas als er netwerk nodig is, wordt er gekeken of er wifi in de buurt is. Zo niet, dan gaat het op 3G verder. Normaal gesproken wordt er dus niet gescand. Ook niet voor pushmessages, dat gaat gewoon via 3G.

Dus: ipv om de paar minuten pollen, checken bij gebruik. In de praktijk is dat veel zuiniger ook.
pi_102406684
Even een vraagje, ik heb pas geleden de app van Skype gedownload en steeds als ik op Skype inlog, zie k al mijn contacten op offline staan. Ik heb van alles geprobeerd om ze online te zien, m'n status is gewoon online, contacten staan gestorteerd op ''Skype-online'' en nog steeds zie ik iedereen offline. En als ik op vanaf mijn eigen pc inlog zie ik ze wel ineens online staan. Hebben jullie dat ook? :{
pi_102406947
Nee bij mij onbekend. De online mensen zijn ook gewoon online.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 september 2011 @ 18:50:09 #155
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_102407347
bah. de mailapp crasht na ontvangst van een mail met grote attachment.
Iemand een idee hoe dat is op te lossen, zonder de account opnieuw in te stellen?

edit: o wacht, het is niet eens een grote attachment, maar een mail met html-opmaak waarin ook diverse plaatjes geladen moeten worden.
  maandag 26 september 2011 @ 18:53:01 #156
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102407450
:X
Klinkt erg software matig ..
pi_102410463
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 18:53 schreef mitchelll0181 het volgende:
:X
Klinkt erg software matig ..
  maandag 26 september 2011 @ 21:59:56 #158
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102417656
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2011 19:59 schreef no1uknow het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Fail... :')
pi_102418981
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 18:50 schreef Tokus het volgende:
bah. de mailapp crasht na ontvangst van een mail met grote attachment.
Iemand een idee hoe dat is op te lossen, zonder de account opnieuw in te stellen?

edit: o wacht, het is niet eens een grote attachment, maar een mail met html-opmaak waarin ook diverse plaatjes geladen moeten worden.
Firmware update/reinstall?
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_102421171
Ben er laatst achter gekomen hoe makkelijk jailbreaken eigenlijk wel niet is. :')
Maar nu zit ik dus op iOs 4.3.5 en moet ik wachten op iOs 5 :(, al komt die bijna :D
pi_102458561

_O_
pi_102459784
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
Ik moest hem toch even terugduwen :P
pi_102460019
OMG KON WE GAAN HEM OMCIJFEREN.

Las ik al een paar keer in meerdere talen :')
pi_102460092
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2011 23:07 schreef braddofiel het volgende:
Ben er laatst achter gekomen hoe makkelijk jailbreaken eigenlijk wel niet is. :')
Maar nu zit ik dus op iOs 4.3.5 en moet ik wachten op iOs 5 :(, al komt die bijna :D
Je kan nog steeds jailbreaken, heb ik ook gedaan met iOS 4.3.4, is alleen untethered, achja, wanneer gaat een iPhone uit? Juist, bijna nooit.
The question is, what is the question?
pi_102460369
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
Dinsdag 4 Oktober, 10:00 Amerikaanse tijd (19:00 lokale Nederlandse tijd).
Het telefoon icoontje staat volgens mij voor 1 nieuwe iPhone.
Waar het maps teken voor staat ben ik nog niet achter.
pi_102460800
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:38 schreef Pictogram het volgende:

[..]

Da's Cupertino, dat is waar de presentatie is :)
pi_102460983
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:44 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Da's Cupertino, dat is waar de presentatie is :)
Potverdomme inderdaad haha.
pi_102461496
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:38 schreef Pictogram het volgende:

[..]

De plaats.
pi_102461624
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:56 schreef Dimens het volgende:

[..]

De plaats.
Ik kom er net ook voor het eerst achter dat op het 'maps'-icoontje daadwerkelijk het Apple-hoofdkantoor weergegeven word.
http://g.co/maps/agj34 zie hier :D
pi_102461719
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:58 schreef braddofiel het volgende:

[..]

Ik kom er net ook voor het eerst achter dat op het 'maps'-icoontje daadwerkelijk het Apple-hoofdkantoor weergegeven word.
http://g.co/maps/agj34 zie hier :D
Zeker wel origineel van Apple, ik vind hem leuk.
pi_102462468
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:00 schreef Dimens het volgende:

[..]

Zeker wel origineel van Apple, ik vind hem leuk.
Ik vind em ook super, kom er ook net achter.
  woensdag 28 september 2011 @ 08:29:35 #172
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102467451
Ahhhh eindelijk

Wanneer zou die beschikbaar zijn ?
Got... To.... Have ..... !!!
  woensdag 28 september 2011 @ 08:30:49 #173
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102467465
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 08:29 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ahhhh eindelijk

Wanneer zou die beschikbaar zijn ?
Got... To.... Have ..... !!!
Ergens in oktober, 2/3 weken na de release ongeveer (zoals altijd).
  woensdag 28 september 2011 @ 08:32:52 #174
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102467493
Ik hoop echt! Dat het een mooi nieuw design is. .. Rvs/glas..
  woensdag 28 september 2011 @ 09:36:45 #175
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_102468638
En iOS5 volgens mij al tijdens het event.
  woensdag 28 september 2011 @ 10:08:16 #176
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102469383
is die keynote online te bekijken.. daar ga ik wel even voor zitten .. ?
pi_102469663
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:08 schreef mitchelll0181 het volgende:
is die keynote online te bekijken.. daar ga ik wel even voor zitten .. ?
Het is geen keynote. Maar de presentaties zijn nooit live te kijken. Wel altijd achteraf te downloaden in iTunes, maar voor live-updates kun je het best bij een site als engadget, gizmodo of bgr zijn en autorefresh aanzetten :)
  woensdag 28 september 2011 @ 10:27:01 #178
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102469816
Hmm jammer .. Naja maar ff wachten dan
pi_102471057
Niet om te gaan haten, maar ik ben nu toch wel benieuwd wat voor een telefoon het gaat worden. Vind het een beetje triest dat er mensen zijn die een telefoon al zeker weten willen hebben terwijl nog helemaal niets bekend was.
Of saté?
  woensdag 28 september 2011 @ 11:21:25 #180
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102471322
Nou in mijn geval ben ik echt toe aan een nieuwe telefoon. En ik mag er van uitgaan dat het een verbetering van de 4 gaat worden. Dus ja ik wil hem wel hebben zonder gezien te hebben.
pi_102471721
Het zal zeker een verbetering worden, maar stel de verbetering is nihil, dan kan je voor dat geld toch veel beter een andere betere telefoon kopen of niet dan?
Of saté?
  woensdag 28 september 2011 @ 11:43:57 #182
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102472065
Nee, ik wil zelf absoluut geen andere telefoon meer.

Stel er worden geen iphones meer gemaakt. Dan zou ik alsnog de 4 kopen.
pi_102472117
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:13 schreef De-Hamster het volgende:
Niet om te gaan haten, maar ik ben nu toch wel benieuwd wat voor een telefoon het gaat worden. Vind het een beetje triest dat er mensen zijn die een telefoon al zeker weten willen hebben terwijl nog helemaal niets bekend was.
Voor mij is doorslaggevend dat ik al veel geld aan apps heb uitgegeven. Overstap naar een andere telefoon (niet iPhone) zal ik dus niet snel doen. Ik heb de 4 overgeslagen, dus zal nu wel voor de 5 (of 4S, hoe ze het ook gaan noemen) gaan.
pi_102472172

Nu kan het alleen nog maar tegenvallen :'( :'(
  woensdag 28 september 2011 @ 11:55:35 #185
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102472443
Ja echt mooi ... :')

Een telefoon zo dun dat je hem niet in je broekzak kan doen omdattie dan breekt.

( wat overigens gewoon een stukje karton is in het filmpje )

En een laser keyboard .. Uhhh ok .. Waarom ..

Nee .. Thnx
pi_102472534
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Voor mij is doorslaggevend dat ik al veel geld aan apps heb uitgegeven. Overstap naar een andere telefoon (niet iPhone) zal ik dus niet snel doen. Ik heb de 4 overgeslagen, dus zal nu wel voor de 5 (of 4S, hoe ze het ook gaan noemen) gaan.
Same

iOs bevalt me en ik heb alle angry birds op 3 sterren dat geef ik echt niet op.
Als de 5 opeens heel lelijk, slecht, duur is dan neem ik wel een 4.
  woensdag 28 september 2011 @ 11:59:52 #187
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102472584
Angry birds als argument om een iphone te houden :') hahahaha
pi_102472601
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:59 schreef mitchelll0181 het volgende:
Angry birds als argument om een iphone te houden :') hahahaha
Dat is me zo 1000 pieken waard ja! :(
Ik moet in Roi alleen nog de papaya's :P
pi_102472748
Even een voorspelling doen:
- Teardrop design, boven dikker dan onder (MacBook Air stijl, dit kan later ook worden gedaan met de iMac,Pro's en iPad)
- Unibody aluminium
- 3.4 inch retina
- 8mp camera
- A5 cpu
- bredere homebutton
En dit is meer hoop, vanwege teardrop design:
- Geen dockconnector, opladen via inductie (zoals de Palm pre), synchroniseren kan toch draadloos
  woensdag 28 september 2011 @ 12:07:48 #190
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102472828
Nee, was toch een wetgeving voor universele laadaansluiting. En terecht overigens.

En lijkt me helemaal niks boven dikker als onder .. Ik heb thuis een afstandbediening die die vorm heeft, pak em altijd verkeerd op haha

En unibody zou wel nice zijn ja .
pi_102472843
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:05 schreef kadeya het volgende:
Even een voorspelling doen:

- Geen dockconnector, opladen via inductie (zoals de Palm pre), synchroniseren kan toch draadloos
En hoe ga ik dan mijn auto dock gebruiken?
Mijn portable speaker? etc
pi_102472874
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:08 schreef Godtje het volgende:

[..]

En hoe ga ik dan mijn auto dock gebruiken?
Mijn portable speaker? etc
extensie
pi_102472901
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:09 schreef kadeya het volgende:

[..]

extensie
Kan je in iets meer woorden praten.
  woensdag 28 september 2011 @ 12:10:19 #194
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102472911
Met wat .. Dan zitten er toch geen connectors meer op
  woensdag 28 september 2011 @ 12:10:51 #195
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102472920
Hij bedoelt een verloop kabeltje o.i.d
pi_102472923
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:10 schreef Godtje het volgende:

[..]

Kan je in iets meer woorden praten.
sorry, ik ben maar een beetje aan het fantaseren. Er zou misschien een soort extensie kunnen worden verkocht door Apple. Iets wat je op bestaande docks kunt zetten.
pi_102472940
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:11 schreef kadeya het volgende:

[..]

sorry, ik ben maar een beetje aan het fantaseren. Er zou misschien een soort extensie kunnen worden verkocht door Apple. Iets wat je op bestaande docks kunt zetten.
En die ga je prikken in iets wat niet bestaat?
pi_102472977
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:11 schreef Godtje het volgende:

[..]

En die ga je prikken in iets wat niet bestaat?
Nee, bijv. op een portable speaker zit zo'n iphone aansluiting, daar klik je die extensie op en die extensie geeft inductie door aan de iPhone die daar op aangesloten wordt.
Maar zoals ik zei, het is meer fantasie. Iets voor de toekomst, nu zal het inderdaad onrealistisch zijn vanwege het huidige gebruik van de dockconnector. In de toekomst zou het mogelijk zijn, omdat het synchroniseren toch al draadloos kan en Apple niet van aansluitingen houdt.
pi_102473020
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:12 schreef kadeya het volgende:

[..]

Nee, bijv. op een portable speaker zit zo'n iphone aansluiting, daar klik je die extensie op en die extensie geeft inductie door aan de iPhone die daar op aangesloten wordt.
Fantaseren kan je dat wel noemen ja. En onlogisch.
Geen connector zou een reden zijn om geen nieuwe iphone te nemen voor mij.

Hij moet in mijn auto aangesloten kunnen worden en Bluetooth is geen optie vanwege de kwaliteit o.a.
  woensdag 28 september 2011 @ 12:14:44 #200
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102473031
Dus dat.. Like i said.

Mja draadloze connectie kan wel ..

Dan gaat het op zon fm zender lijken.

woensdag 28 september 2011 @ 12:16:12 #201
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102473079
Maar dat gaat niet gebeuren.

Maarre zoals ik zal zei ben wel benieuwd naar die laadaansluiting.

En mass storage zou ook fijn zijn btw
pi_102473098
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:12 schreef kadeya het volgende:

[..]

Maar zoals ik zei, het is meer fantasie. Iets voor de toekomst, nu zal het inderdaad onrealistisch zijn vanwege het huidige gebruik van de dockconnector. In de toekomst zou het mogelijk zijn, omdat het synchroniseren toch al draadloos kan en Apple niet van aansluitingen houdt.
Apple houdt wel van aansluitingen. Ze zijn er gek op.
Op de macbook firebolt proberen door de strotten te duwen. binnenkort mogen ze USB3 gaan toevoegen, ze hebben allemaal handige card readertjes voor 25 euro te koop, etc etc
pi_102473100
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:16 schreef mitchelll0181 het volgende:
Maar dat gaat niet gebeuren.

Maarre zoals ik zal zei ben wel benieuwd naar die laadaansluiting.

En mass storage zou ook fijn zijn btw
Mass Storage? Ze zijn juist zo bezig met iCloud, dan heb je die mass storage toch niet nodig?
pi_102473102
Ik denk dat die dock connector voorlopig zal blijven.
pi_102473136
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:16 schreef Godtje het volgende:

[..]

Apple houdt wel van aansluitingen. Ze zijn er gek op.
Op de macbook firebolt proberen door de strotten te duwen. binnenkort mogen ze USB3 gaan toevoegen, ze hebben allemaal handige card readertjes voor 25 euro te koop, etc etc
Nee ze zijn gek op verbetering en toekomstgericht denken, daarom willen ze Thunderbolt pushen, omdat het betere techniek is.
  woensdag 28 september 2011 @ 12:20:05 #206
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102473179
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:16 schreef kadeya het volgende:

[..]

Mass Storage? Ze zijn juist zo bezig met iCloud, dan heb je die mass storage toch niet nodig?
Tja .. Kost geld .. Doe mij maar gwn mass storage .. Overal te gebruiken. Inc auto radio's ed
pi_102473223
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:20 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Tja .. Kost geld .. Doe mij maar gwn mass storage .. Overal te gebruiken. Inc auto radio's ed
Geef eens een voorbeeld van hoe je gebruik zou maken van mass storage?
  woensdag 28 september 2011 @ 12:23:37 #208
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102473274
Ff je iphone als win7 install disk gebruiken.

Gewoon als usb stick kunnen gebruiken.

Bestanden erop kunnen zetten zonder itunes.

Geen speciala radio nodig om van een iphone af te kunnen spelen
pi_102473299
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:18 schreef kadeya het volgende:

[..]

Nee ze zijn gek op verbetering en toekomstgericht denken, daarom willen ze Thunderbolt pushen, omdat het betere techniek is.
Andere discussie die al vaak is gevoerd. Zal hem nu niet gaan herhalen want is te offtopic. en het zal me aan me reet oxideren eigenlijk.
pi_102473319
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:23 schreef mitchelll0181 het volgende:

dream on.
Moet je geen iPhone willen als je dat soort zaken wilt hebben
pi_102473320
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:23 schreef mitchelll0181 het volgende:

Ik denk dat je beter voor Android kunt gaan als ik het zo hoor.
  woensdag 28 september 2011 @ 12:28:01 #212
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102473414
Been there..

Leuk OS voor erbij maar het is het net niet.

IOS is gwn echt superieur..
pi_102475991
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Oke, true dat snap ik, hoewel het alsnog erg zonde is voor een telefoon van honderden euro's dat je jezelf nog blauw betaald om hem naar je eigen smaak te maken dmv apps.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nee, ik wil zelf absoluut geen andere telefoon meer.

Stel er worden geen iphones meer gemaakt. Dan zou ik alsnog de 4 kopen.
Dat is wel een beetje erg vind ik, dat je zo Apple-minded bent dat je niet eens meer open staat voor andere telefoons die wellicht beter zijn. Wel leuk voor de marketingafdeling van Apple natuurlijk.
Of saté?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 september 2011 @ 13:52:04 #214
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_102476068
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:49 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Oke, true dat snap ik, hoewel het alsnog erg zonde is voor een telefoon van honderden euro's dat je jezelf nog blauw betaald om hem naar je eigen smaak te maken dmv apps.

waarom stappen mensen niet zo heel snel over van een PC naar een Mac? Omdat de software die ze er op hebben wellicht niet op de Mac is. Of omdat ze er dan opnieuw voor moeten betalen (in het geval men altijd netjes betaald heeft). Zelfde principe, toch?
  woensdag 28 september 2011 @ 13:52:47 #215
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102476089
Ik sta zeker open voor verandering!

En ben zeker niet apple minded.

Zeer zeker!

Ik heb een tijdje een galaxy s2 in gebruik gehad. Maar nee .. Het werkt goed, het werkt wel fijn .. Maar nee .. Ios is uhh overzichtelijker.

Vindt de layout gewoon beter. En de browser is ook echt super.. Op flash na .. Maja flash is sowieso kut
pi_102476128
Hoe zit het eigenlijk met de opladers? Die moeten toch universeel worden van de EU? Ik heb pas een wekkerradio met iphone dock gekocht. Gaat dat straks ook allemaal niet meer werken of duurt het nog wel een aantal jaar voordat er 1 soort oplader is?
pi_102476186
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:54 schreef Stansfield het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de opladers? Die moeten toch universeel worden van de EU? Ik heb pas een wekkerradio met iphone dock gekocht. Gaat dat straks ook allemaal niet meer werken of duurt het nog wel een aantal jaar voordat er 1 soort oplader is?
Apple krijgt vast een uitzondering.
  woensdag 28 september 2011 @ 14:00:17 #218
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102476320
Ja dat zei ik net ook al. De oplossing is een normale iphone connector zoals we die kennen met een verloopje erbij naar die std mini usb aansluiting

:)

Beste van beide werelden
pi_102476657
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:52 schreef Tokus het volgende:

[..]

waarom stappen mensen niet zo heel snel over van een PC naar een Mac? Omdat de software die ze er op hebben wellicht niet op de Mac is. Of omdat ze er dan opnieuw voor moeten betalen (in het geval men altijd netjes betaald heeft). Zelfde principe, toch?
Zelf denk ik dat het gewoon is omdat het gros Windows heeft en Windows overal de standaard is. Als je ergens op school/werk etc. aangeeft dat een bepaald programma niet werkt op je Mac dan zeggen ze nog net niet: "Had je maar geen Mac moeten kopen." Maar ik snap zeer zeker dat je op zo'n moment niet meer graag overstapt daar niet van. Alleen aangeven dat stel als de opvolger ruk is dan maar het oude model te pakken omdat je per se bij Apple wil blijven vind ik een beetje vreemd. Leuk dat iedereen een beetje merkbetrokken is en merktrouw blijft maar toch blijf ik het raar vinden.
Of saté?
  woensdag 28 september 2011 @ 14:26:15 #220
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102477048
In mijn ogen is er geen telefoon op het moment die zo soepel/goed als de iphone werkt.

Geen enkele! Mobiele browser kan op tegen safari bv

En dan heb ik nu nog een 3gs :')

Sad ain't it
  woensdag 28 september 2011 @ 14:33:15 #221
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_102477255
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:26 schreef mitchelll0181 het volgende:
In mijn ogen is er geen telefoon op het moment die zo soepel/goed als de iphone werkt.

Geen enkele! Mobiele browser kan op tegen safari bv

En dan heb ik nu nog een 3gs :')

Sad ain't it
het enige wat ik nog mis is een goede zoekfunctie op pagina's.
ik geloof dat firefox mobile dit wel gaat brengen, ben benieuwd
  woensdag 28 september 2011 @ 14:39:32 #222
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102477407
Ja .. +1 .. das waar .. Maar verder .. Kwa scrollen en zoomen enzo ..

Superieur

En nogmaals.. Dan heb ik nog een 3gs .. :D
pi_102477517
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:33 schreef skittelman het volgende:

[..]

het enige wat ik nog mis is een goede zoekfunctie op pagina's.
ik geloof dat firefox mobile dit wel gaat brengen, ben benieuwd
Die heeft Safari toch op de IPhone? Althans ik kan gewoon zoeken op de pagina's.
  woensdag 28 september 2011 @ 14:45:19 #224
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102477544
Hoe ? Een trefwoord op een pagina zoeken ?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 september 2011 @ 14:47:03 #225
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_102477586
gewoon in het zoekding rechtsboven.
  woensdag 28 september 2011 @ 14:47:08 #226
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_102477590
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:44 schreef nelisb het volgende:

[..]

Die heeft Safari toch op de IPhone? Althans ik kan gewoon zoeken op de pagina's.
heeft safari wel, maar werkt echt heel slecht op de meeste pagina's :(
pi_102477610
Ok. Daar heb ik geen ervaring mee dat het slecht werkt.
pi_102477638
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:45 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hoe ? Een trefwoord op een pagina zoeken ?
Rechtsboven in Safari naar Google hokje gaan. Daar typen wat je wilt zoeken en dan naar beneden scrollen in de zoek resultaten. Daar staat dan een grijze balk met de tekst op deze pagina gevonden of niets gevonden.
  woensdag 28 september 2011 @ 14:50:30 #229
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_102477670
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:47 schreef nelisb het volgende:
Ok. Daar heb ik geen ervaring mee dat het slecht werkt.
heb het nog nooit op een andere iPhone geprobeerd dus zou ook aan vodafone of mijn iPhone kunnen liggen...
  woensdag 28 september 2011 @ 14:50:48 #230
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102477677
Oja .. Dohh .. :D
pi_102477693
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:49 schreef nelisb het volgende:

[..]

Rechtsboven in Safari naar Google hokje gaan. Daar typen wat je wilt zoeken en dan naar beneden scrollen in de zoek resultaten. Daar staat dan een grijze balk met de tekst op deze pagina gevonden of niets gevonden.
Ah dus zo werkt dat :@
Ik had al eens in de release notes van een iOS gezien dat het moest kunnen maar nooit kunnen ontdekken hoe.. Dank u!
  woensdag 28 september 2011 @ 14:52:44 #232
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102477726
Niet de enige gelukkig :X
pi_102478176
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:50 schreef skittelman het volgende:

[..]

heb het nog nooit op een andere iPhone geprobeerd dus zou ook aan vodafone of mijn iPhone kunnen liggen...
Zou kunnen. Zo vaak gebruik ik het niet en de keren dat ik het gebruik werkt het.
pi_102478230
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:13 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Zelf denk ik dat het gewoon is omdat het gros Windows heeft en Windows overal de standaard is. Als je ergens op school/werk etc. aangeeft dat een bepaald programma niet werkt op je Mac dan zeggen ze nog net niet: "Had je maar geen Mac moeten kopen." Maar ik snap zeer zeker dat je op zo'n moment niet meer graag overstapt daar niet van. Alleen aangeven dat stel als de opvolger ruk is dan maar het oude model te pakken omdat je per se bij Apple wil blijven vind ik een beetje vreemd. Leuk dat iedereen een beetje merkbetrokken is en merktrouw blijft maar toch blijf ik het raar vinden.
Wacht nog even een weekje, dan mag je je woorden opeten. Als de afgelopen vier jaar enige indicatie zijn, wordt de nieuwe iPhone gewoon weer de beste smartphone op de markt.

Het is niet gewoon zomaar dat iPhone-gebruikers het meest tevreden zijn over hun toestel. Dat heeft ook echt niet alleen met de hardware van het toestel te maken, maar ook met het besturingssysteem (dat met iOS 5 alleen maar beter wordt) en het iOS-ecosysteem, waarin je nieuwe toestel een exacte kopie wordt van je vorige met een simpele druk op de knop, en ELKE applicatie die je ooit hebt aangeschaft overdraagbaar is.

Dat kan geen enkele andere smartphone bieden. Daarom: iPhone, zelfs als het slechts een minimale upgrade wordt. Dat heeft niets met schaapjesgedrag te maken, en dat jij het veroordeelt, zegt meer over jouw kortzichtigheid dan dat van ons.
  woensdag 28 september 2011 @ 15:28:36 #235
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102478819
True, het punt wat ik net ook al zei : de gebruikerservaring op mijn iphone van 2 jaar oud is beter als op een galaxy s2. das toch raar.

Ik heb verder helemaal niets van apple dus ben zeker geen fanboy of apple lover maar iOS is echt zo geniaal in elkaar gezet.

Ik heb het geprobeerd. echt ..

Htc hd2 :N
Galaxy S :N
Galaxy S2 :N
pi_102479044
Ik blijf het eeuwig zonde vinden dat eerst Palm en daarna HP WebOS dood hebben laten bloeden. Zelfs op de immens trage Palm Pre met waardeloze accuduur was het een besturingssysteem dat minstens net zo lekker werkte als iOS. En de browser was de beste die ik ooit op een smartphone heb gezien ^O^

Ik zou het trouwens nog steeds een gemiste kans vinden als Apple het interne geheugen niet upgrade, en we voor het derde jaar op rij 16GB en 32GB modellen krijgen. De concurrentie gaat al naar 48GB (met een 32GB MicroSD) en zelfs 64GB (Nokia N9). Apple moet de iPhone echt mee laten komen wat dit betreft, zelfs met de komst van iCloud, want vanuit iCloud kun je geen applicaties draaien.

Daarnaast gaat de iPhone natuurlijk nog een USB-kabel hebben, of dit nu de 30-pins connector wordt of een microUSB. Ja, je kunt met iOS5 draadloos synchroniseren, maar wel zo traag als dikke stront door een theezeef. Geen realistische optie voor meer dan af en toe een album of klein filmpje.
pi_102480463
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:14 schreef Godtje het volgende:

[..]

Fantaseren kan je dat wel noemen ja. En onlogisch.
Geen connector zou een reden zijn om geen nieuwe iphone te nemen voor mij.

Hij moet in mijn auto aangesloten kunnen worden en Bluetooth is geen optie vanwege de kwaliteit o.a.
Ik denk dat Apple meer waarde hecht aan een nog dunner en strakker design dan aan het ondersteunen van een oude bedrade autoradio.

Bluetooth 3.0 kan trouwens bijna 20 cd's ongecomprimeerd versturen, dus kwaliteit is het probleem niet.
pi_102483152
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2011 16:18 schreef drbarisart het volgende:

[..]

Ik denk dat Apple meer waarde hecht aan een nog dunner en strakker design dan aan het ondersteunen van een oude bedrade autoradio.
Ik denk dat dat wel het laatste is waar Apple waarde aan moet hechten..
  woensdag 28 september 2011 @ 18:02:25 #239
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102483738
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 15:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik blijf het eeuwig zonde vinden dat eerst Palm en daarna HP WebOS dood hebben laten bloeden. Zelfs op de immens trage Palm Pre met waardeloze accuduur was het een besturingssysteem dat minstens net zo lekker werkte als iOS. En de browser was de beste die ik ooit op een smartphone heb gezien ^O^

Ik zou het trouwens nog steeds een gemiste kans vinden als Apple het interne geheugen niet upgrade, en we voor het derde jaar op rij 16GB en 32GB modellen krijgen. De concurrentie gaat al naar 48GB (met een 32GB MicroSD) en zelfs 64GB (Nokia N9). Apple moet de iPhone echt mee laten komen wat dit betreft, zelfs met de komst van iCloud, want vanuit iCloud kun je geen applicaties draaien.

Daarnaast gaat de iPhone natuurlijk nog een USB-kabel hebben, of dit nu de 30-pins connector wordt of een microUSB. Ja, je kunt met iOS5 draadloos synchroniseren, maar wel zo traag als dikke stront door een theezeef. Geen realistische optie voor meer dan af en toe een album of klein filmpje.
WP7 is beter dan WebOS :6 .
  woensdag 28 september 2011 @ 18:04:39 #240
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102483800
windows... neee man .. niet op een telefoon

Al vanaf het eerste windows mobile was et een drama
pi_102483939
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2011 16:18 schreef drbarisart het volgende:

[..]

Bluetooth 3.0 kan trouwens bijna 20 cd's ongecomprimeerd versturen, dus kwaliteit is het probleem niet.
Oud slaat al nergens op aangezien je nu 99% van de auto's kan bestellen met een iPod/iPhone interface.

Daarbij alle losse systemen die er mee samenwerken.

Dat is aanzienlijke markt die je weer overhoopt gaat gooien en zoals bluetooth nu is geregeld is het op alle vlakken ondermaats en de geluidskwaliteit al helemaal.

Ik verwacht dat de dock aansluiting er gewoon nog zit.
pi_102484111
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:09 schreef Godtje het volgende:

[..]

Oud slaat al nergens op aangezien je nu 99% van de auto's kan bestellen met een iPod/iPhone interface.

Daarbij alle losse systemen die er mee samenwerken.

Dat is aanzienlijke markt die je weer overhoopt gaat gooien en zoals bluetooth nu is geregeld is het op alle vlakken ondermaats en de geluidskwaliteit al helemaal.

Ik verwacht dat de dock aansluiting er gewoon nog zit.
Ik verwacht ook nog wel een dock connector op de 5, maar ik denk dat de kans aanzienlijk is dat de 6 er geen meer heeft. En misschien zelfs een geïntegreerde simkaart.
pi_102484149
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:16 schreef drbarisart het volgende:

[..]

Ik verwacht ook nog wel een dock connector op de 5, maar ik denk dat de kans aanzienlijk is dat de 6 er geen meer heeft. En misschien zelfs een geïntegreerde simkaart.
Dan heb je een jaar de tijd om langzaam over te gaan en dat is prima.
  woensdag 28 september 2011 @ 18:21:19 #244
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102484245
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:04 schreef mitchelll0181 het volgende:
windows... neee man .. niet op een telefoon

Al vanaf het eerste windows mobile was et een drama
WP7 heeft totaal niets met Windows Mobile te maken. Behalve dat 7-letterige woord dan.
  woensdag 28 september 2011 @ 18:24:01 #245
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102484318
Net zoals wm niks was is wp 7 ook kut
  woensdag 28 september 2011 @ 18:27:06 #246
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102484405
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:24 schreef mitchelll0181 het volgende:
Net zoals wm niks was is wp 7 ook kut
Dat slaat echt nergens op. WP7 werkt net zo vloeiend en snel als iOS (pinch-to-zoomen en browsen gaat net zo fijn als op de iPhone), en dat kan geen enkel ander OS zeggen. Heb je het überhaupt wel eens geprobeerd? Want volgens mij heb je geen argumenten.
  woensdag 28 september 2011 @ 18:31:48 #247
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102484556
Ja ik heb ff met die htc mozart gespeeld ... dat was alles behalve soepel .. juist die dingen die jij opnoemt werkten echt kut!

inzoom continu schokken..

was wel zo'n tmobile ding volgens mij .. mischien custom rom ofzo ..
  woensdag 28 september 2011 @ 18:33:21 #248
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102484606
De Mozart is nooit uitgebracht in Nederland. Je lult uit je nek.
  woensdag 28 september 2011 @ 19:16:07 #249
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102485977
Ja .. maar natuurlijk.

http://tweakers.net/pricewatch/267968/htc-7-mozart-zwart.html

Ik heb er een in mn handen gehad. feit.

Mischien niet branded maargoed ik zei ook al 'volgens mij' aangezien ik daar niet zeker over was
pi_102488858
Mijn Blackberry is kapot, hij is nu wel opgestuurd maar als ik een betere mobiel vind verkoop ik die misschien... Iemand enig idee of iOS5 wat minder "gesloten" is? Of flash het dan wel doet, en of er ook goedkopere iphone modellen zullen uitkomen?
pi_102489923
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:23 schreef magneetstrip het volgende:
Mijn Blackberry is kapot, hij is nu wel opgestuurd maar als ik een betere mobiel vind verkoop ik die misschien... Iemand enig idee of iOS5 wat minder "gesloten" is? Of flash het dan wel doet, en of er ook goedkopere iphone modellen zullen uitkomen?
Pfffffffffffffffffffffffffff. Flash pfffffffff. Gesloten pfffffffff. Sorry hoor, maar kom op.
pi_102489988
quote:
Waarom zou je flash willen hebben?
pi_102490058
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:47 schreef Dimens het volgende:

[..]

Waarom zou je flash willen hebben?
Voor banners
pi_102490145
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:49 schreef kadeya het volgende:

[..]

Voor banners
Ik dacht voor spelletjes op spele.nl, die je met toetsenbord moet bedienen.
  woensdag 28 september 2011 @ 20:51:56 #255
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102490181
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:16 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja .. maar natuurlijk.

http://tweakers.net/pricewatch/267968/htc-7-mozart-zwart.html

Ik heb er een in mn handen gehad. feit.

Mischien niet branded maargoed ik zei ook al 'volgens mij' aangezien ik daar niet zeker over was
Het zal allemaal wel, je weet iig niet waar je over praat.
  woensdag 28 september 2011 @ 20:56:57 #256
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102490416
Haha flash is idd overrated ..

Enne Merkie .. K lieg echt niet hoor .. Zal wel een vroege versie geweest zijn ofzo .. Maar was erg buggy..

Sorry :X haha
  woensdag 28 september 2011 @ 21:00:50 #257
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102490598
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:56 schreef mitchelll0181 het volgende:
Haha flash is idd overrated ..

Enne Merkie .. K lieg echt niet hoor .. Zal wel een vroege versie geweest zijn ofzo .. Maar was erg buggy..

Sorry :X haha
Het kan technisch gewoon niet omdat WP7 volledig hardwarematig geacceleerd is en alles dus gewoon met een smooth 30fps gaat (net zoals op de iPhone).
  woensdag 28 september 2011 @ 21:03:37 #258
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102490721
Don't shoot the messenger ..
pi_102495243
quote:
Als het ding goed werkt, wat maakt het dan uit of het gesloten of open is..?
  woensdag 28 september 2011 @ 23:21:28 #260
104871 remlof
Europees federalist
pi_102497465
Leuke app gedownload trouwens vanavond, Risk, twee euro nog wat maar dan heb je ook wat.

Ook multiplayer! Wie speelt het ook?
pi_102499974
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 23:21 schreef remlof het volgende:
Leuke app gedownload trouwens vanavond, Risk, twee euro nog wat maar dan heb je ook wat.

[ afbeelding ]

Ook multiplayer! Wie speelt het ook?
James Bond :P

Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_102500273
Tip voor de mensen die hem gaan aanschaffen de iphone 5 met abo, lees deze actie: http://www.phonehouse.nl/groupon/

Toch 100 euro goedkoper
pi_102500913
Aan de linkerkant van mijn 3g zit een knopje die je op twee standen kan zetten. Op de ene stand zie je dan een oranje rondje verschijnen. Waarvoor is dit knopje?
pi_102501301
Dat is het geluid aan/uit knopje/trilstand. Als het goed is voel je ook de tril als je m op de oranje stand zet.
pi_102501446
Nee, voel niks en zie ook niks. Als ik mezelf bel dan gaat hij ook gewoon met geluid over.

Zal wel iets fout zijn gegaan toen ik er een nieuw scherm ingooide
pi_102507451
quote:
Ik denk fake: Op de lockscreen staat saturday 24 sept en op de agenda icoon staat 22.
pi_102507539
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 11:31 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Ik denk fake: Op de lockscreen staat saturday 24 sept en op de agenda icoon staat 22.
Ook dat hij op een icoon drukt en de applicatie al gestart wordt, terwijl een applicatie normaal pas gestart wordt wanneer je je vinger van het scherm afhaalt.

Fake dus.
  donderdag 29 september 2011 @ 12:08:48 #269
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102508727
Stel, je hebt een minuut de tijd om de nieuwe iPhone wereldkundig te maken. Wat doe je?

A: Je maakt 3 goede foto's in 10 seconden en be done with it.
B: Je gaat een minuut lang een spelletje spelen.

Dit is voor mij de reden waarom ik denk dat het fake is.
pi_102508810
Daarbuiten als je goed kijkt als hij dat spel speelt zie je iets onnatuurlijks aan de randen van het scherm voor mijn gevoel.. Ik zeg fake.

Maar goed, nog een paar daagjes en we zullen het allemaal weten!
pi_102518798
Ook zo leuk gestaged in het filmpje dat de deur opengaat en er 'geschrokken' gereageerd wordt en het filmen wordt afgebroken.
pi_102520324
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 00:34 schreef alwaysonhold het volgende:
Tip voor de mensen die hem gaan aanschaffen de iphone 5 met abo, lees deze actie: http://www.phonehouse.nl/groupon/

Toch 100 euro goedkoper
Is er eigenlijk een verschil tussen het afsluiten van een abonnement bij de provider zelf of bij dealers als de PhoneHouse e.d.? Anders die deze coupon natuurlijk perfect, als je zo 100 euro kan besparen..?
  donderdag 29 september 2011 @ 18:48:47 #273
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102521482
Hoop mensen doen het niet maar als je de klantenservice belt kan je vaak nog wel eens korting eraf lullen :)

Gewoon zeggen dattie bij provider x ... goedkoper is.

:)
pi_102521732
Korting niet als ie net uit is.
Dus ja de groupon deal is erg aantrekkelijk.
Hij gaat zeker 100¤ en meer kosten met een iPhone abo voor 2 jaar.
  donderdag 29 september 2011 @ 19:01:52 #275
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_102521902
quote:
Blijf lekker bij je BlackBerry aangezien dat gelukkig wel open is. :r
graag verwijderen
pi_102522513
Ach ik heb de groupon besteld :) Scheelt toch weer 100 euro
  donderdag 29 september 2011 @ 23:42:10 #277
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_102535220
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:17 schreef -tape- het volgende:
Ach ik heb de groupon besteld :) Scheelt toch weer 100 euro
Niet echt.
graag verwijderen
pi_102535733
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:42 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Niet echt.
omdat?
pi_102535761
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:01 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Blijf lekker bij je BlackBerry aangezien dat gelukkig wel open is. :r
stel je niet aan, hij stelt op een normale manier een vraag.
pi_102535791
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:08 schreef Merkie het volgende:
Stel, je hebt een minuut de tijd om de nieuwe iPhone wereldkundig te maken. Wat doe je?

A: Je maakt 3 goede foto's in 10 seconden en be done with it.
B: Je gaat een minuut lang een spelletje spelen.

Dit is voor mij de reden waarom ik denk dat het fake is.
dit, goed punt :Y
pi_102536292
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:56 schreef nelisb het volgende:
Korting niet als ie net uit is.
Dus ja de groupon deal is erg aantrekkelijk.
Hij gaat zeker 100¤ en meer kosten met een iPhone abo voor 2 jaar.
Heel goed mogelijk hoor :).
pi_102536843
quote:
0s.gif Opdonderdag 29 september 2011 23:42 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Niet echt.
Onderbouw...
  vrijdag 30 september 2011 @ 01:28:40 #283
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_102537853
Dat soort coupons hebben meestal ongunstige voorwaarden. Bijv niet icm andere acties. Of zelfs alleen geldig bij een select aantal producten. Winkels kunnen ze ook weigeren.

If it's to good to be true, in most cases it is.
pi_102539289
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 00:11 schreef xminator het volgende:

[..]

Heel goed mogelijk hoor :).
Niet als hij net uit is en half Nederland op een wachtlijst staat. Misschien als we een half jaar verder zijn.
pi_102540214
Heb de gehele voorwaarden doorgelezen, er staat alleen dat ze niet bruikbaar zijn in combinatie met andere acties. Nou als een nieuwe telefoon uitkomt zit er vaak geen actie aan verbonden hoor. En zelfs al zit er een actie aan, is deze vaak niet beter als dat ik 100 euro bespaar bij aanschaf.
  vrijdag 30 september 2011 @ 09:42:36 #286
53267 TC03
pi_102540836
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 01:28 schreef gohan16 het volgende:
Dat soort coupons hebben meestal ongunstige voorwaarden. Bijv niet icm andere acties. Of zelfs alleen geldig bij een select aantal producten. Winkels kunnen ze ook weigeren.

Slaat echt helemaal nergens op wat je zegt... Dat hij niet bruikbaar is i.c.m. andere acties ok, maar dat winkels ze mogen weigeren? :') Kom op zeg, The Phone House heeft zelf die actie opgezet. Ten tweede, als er acties zijn zullen die nooit beter zijn dan de ¤100,- korting die je nu krijgt.
pi_102540907
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 01:28 schreef gohan16 het volgende:

Geldig voor het hele assortiment toestellen (iPhone, Samsung, HTC, BlackBerry etc.) i.c.m. een abonnement
Ook geldig voor een tablet (iPad, Samsung, Asus etc.) of laptop i.c.m. een abonnement
Kost het toestel/tablet minder dan ¤ 120, dan mag het resterende bedrag gebruikt worden voor accessoires naar keuze
Keuze uit alle providers (KPN, Vodafone, T-Mobile, Hi etc.)
Het maakt niet uit bij welke provider je aangesloten bent, bij The Phone House kan je elk abonnement overzetten of verlengen (vanaf 2 maanden voor het eind van huidige abonnement)
Je groupon is een jaar geldig, dus ook later bruikbaar (bijvoorbeeld wanneer je huidige abonnement afloopt)
Zowel online te gebruiken als in alle 188 winkels van The Phone House
The Phone House is de grootste onafhankelijke mobiele aanbieder in Nederland
Je vindt je groupon in "Mijn Account", na afloop van deze deal
Voorwaarden
Je groupon is online en in alle 188 vestigingen van The Phone House te gebruiken en twaalf maanden geldig, vanaf 3 oktober 2011 t/m 2 oktober 2012
Maximaal 1 groupon per aankoop van een toestel/tablet i.c.m. een abonnement te gebruiken
Maximaal 10 vouchers per persoon te gebruiken
Alleen geldig voor een toestel/tablet dat bij een abonnement zit
Niet geldig i.c.m. een SIM-only abonnement of prepaid

Wat begrijp je niet aan het de dik gedrukte teksten?
  vrijdag 30 september 2011 @ 09:46:36 #288
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_102540918
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 09:42 schreef TC03 het volgende:

[..]

Slaat echt helemaal nergens op wat je zegt... Dat hij niet bruikbaar is i.c.m. andere acties ok, maar dat winkels ze mogen weigeren? :') Kom op zeg, The Phone House heeft zelf die actie opgezet. Ten tweede, als er acties zijn zullen die nooit beter zijn dan de ¤100,- korting die je nu krijgt.
Ik ben benieuwd. Meestal is wat ik beweer toch echt zo. Ik bestel m sowieso niet omdat mijn abo tot nov 12 loopt.

Edit: die voorwaarden had ik niet gezien.
pi_102541342
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 09:46 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Meestal is wat ik beweer toch echt zo

_O- :W
pi_102541767
Weet iemand of de maximum grootte van applicaties die je via 3G kunt installeren is aangepast? Het is echt fucking irritant dat ik zonder jailbreak geen applicaties groter dan 20mb kan installeren.
  vrijdag 30 september 2011 @ 10:22:11 #291
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102541786
Ja had k laatst ook .. Echt stom..
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 30 september 2011 @ 10:55:43 #292
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_102542781
De albumcovers zijn vernaggeld op m'n iPhone. Niet allemaal, maar wel een redelijk aantal. Ook bij nieuwe albums die ik er gister op heb gezet. Als ik in de lijst van albums kijk zie ik gewoon het goede plaatje, maar zodra ik de nummers afspeel staat er een andere cover (van een ander album). En, op het lock-scherm staat dan soms nog een andere cover. In iTunes staat de cover gewoon goed.

even googlen leert me dat dit al veel langer een probleem is, want de meeste topics hierover zijn al enkele jaren oud. Maar een recente oplossing kan ik niet vinden.

Weet iemand iets om dit op te lossen?
pi_102542986
Fijne gedachten dat ik 100 euro minder kwijt ben aan de Iphone als normaal :) :P
pi_102543073
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:55 schreef Tokus het volgende:
De albumcovers zijn vernaggeld op m'n iPhone. Niet allemaal, maar wel een redelijk aantal. Ook bij nieuwe albums die ik er gister op heb gezet. Als ik in de lijst van albums kijk zie ik gewoon het goede plaatje, maar zodra ik de nummers afspeel staat er een andere cover (van een ander album). En, op het lock-scherm staat dan soms nog een andere cover. In iTunes staat de cover gewoon goed.

even googlen leert me dat dit al veel langer een probleem is, want de meeste topics hierover zijn al enkele jaren oud. Maar een recente oplossing kan ik niet vinden.

Ik heb het ook. Geen zin om er tijd aan te besteden tot nu toe.
Wel kut.
pi_102543161
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:55 schreef Tokus het volgende:

Ik had een iets ander probleem. Muziek deed het niet meer.
Via Itunes mijn muziek van mijn IPhone gehaald. Daarna alles opnieuw erop.
Nu 5 weken later doet de muziek het nog steeds prima.
pi_102543175
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
Weet iemand of de maximum grootte van applicaties die je via 3G kunt installeren is aangepast? Het is echt fucking irritant dat ik zonder jailbreak geen applicaties groter dan 20mb kan installeren.
Is aangepast sinds wanneer?
Voor zover ik weet zit dat er gewoon nog in en naar mijn mening is dat ook niet meer dan terecht!
  vrijdag 30 september 2011 @ 11:20:15 #297
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_102543608
Met die 100 euro bon weet je ook direct hoe duur de phone-house normaal is, hoe naif wil je zijn om te denken dat die winkel zomaar 100tjes gaat weggeven. Dat is hetzelfde als de lokale expert die ook altijd TV's verkopen die 300 euro duurder zijn dan op internet, en dan halen ze 25% van de prijs af en dan loopt het ook storm terwijl ze nog steeds duurder zijn. Slim gedaan van de Phone House, vooral met de iPhone aankondiging in aantocht.
graag verwijderen
pi_102544105
quote:
3s.gif Op vrijdag 30 september 2011 11:07 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Is aangepast sinds wanneer?
Voor zover ik weet zit dat er gewoon nog in en naar mijn mening is dat ook niet meer dan terecht!
Sorry, incomplete zin. Ik wilde weten of dit in iOS 5 is veranderd.
pi_102544170
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 11:20 schreef zomer86 het volgende:
Met die 100 euro bon weet je ook direct hoe duur de phone-house normaal is, hoe naif wil je zijn om te denken dat die winkel zomaar 100tjes gaat weggeven. Dat is hetzelfde als de lokale expert die ook altijd TV's verkopen die 300 euro duurder zijn dan op internet, en dan halen ze 25% van de prijs af en dan loopt het ook storm terwijl ze nog steeds duurder zijn. Slim gedaan van de Phone House, vooral met de iPhone aankondiging in aantocht.
Onzin. De iPhone is bij phonehouse net zo duur als dat hij bij tmobile was vorig jaar en het jaar daarvoor.
pi_102544303

Nee dus.
pi_102544326
Mensen die niet snappen dat de actie is om klanten naar de PhoneHouse te lokken met de Iphone in de aantocht. Als de PH deze actie niet had gehad dan was ik gewoon naar de provider-winkel gegaan. Doordat de PH abonnementen verkopen krijgen zij geld van de providers. Abonnementen zijn bij providers net zo duur als bij winkels als de PH/Bakkerdijk/Mediamarkt, hoezo zouden die winkels er anders zijn?

Oh en niet iedereen gebruikt deze voor telefoons hè, wat denk je van tablets/laptops? De winstmarge van dergelijke apparaten is dermate hoog dat zij die 100 euro wel kunnen missen, aangezien ze hierdoor er veel meer kunnen verkopen.

Snap de marktwerking een beetje voordat je reacties als hierboven gaat plaatsen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')