Laat je je accu minstens 1x per maand helemaal leeglopen? Zo nee, doe dat dan, kan veel schelen.quote:Op zondag 11 september 2011 14:37 schreef braddofiel het volgende:
Ik heb mijn iPhone 4 nu zo'n 9 maanden, en het valt me op dat de batterij hard achteruit gaat.
Soms laad hij dan ook razendsnel op, klopt niet helemaal toch?
Voor de batterijduur doet het weinig, het is vooral om de indicator goed te kalibreren.quote:Op zondag 11 september 2011 19:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Laat je je accu minstens 1x per maand helemaal leeglopen? Zo nee, doe dat dan, kan veel schelen.
Beter komt iOS5 een beetje snel.quote:Op zondag 11 september 2011 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
Het centrale iPhone topic
IOS 5 in tekst en beeld.
Wie?quote:
Flash is nooit goed.quote:Op maandag 12 september 2011 10:08 schreef Apekoek het volgende:
Met jailbreak overigens wel goed werkende flash te krijgen?
De muteknop de andere kant opzettenquote:Op maandag 12 september 2011 11:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hoi, ik heb sinds een aantal weken ook een iPhone
Alleen heb ik nu een probleempje. Bepaalde apps (zoals angry birds) horen gewoon geluid te geven en dit hebben ze ook gedaan. Maar nu krijg ik er geen geluid meer uit.
iPod functie doet t wel gewoon, evenals bijv de Giel app.
Ik heb ook een ringtone maker app en daar doet t geluid t ook niet.
Enig idee wat ik er aan kan doen?
wacht maar tot de SG2 straks een klein jaartje oud isquote:Op zondag 11 september 2011 21:00 schreef Agiath het volgende:
Nou, een huisgenoot van mij heeft die SGS2. Best wel indrukwekkend apparaatje, zeker ivm mijn oude 3Gs.
Maargoed laten we die discussie maar weer niet beginnen, eeuwige gefanboy overal
quote:Op maandag 12 september 2011 11:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
![]()
![]()
en zo kom je weer achter dingen op je nieuwe smartphone...
Omg muteknop bbq_!!!
Sorry
Onder het muteknopje zit een + knopje, die moet je indrukkenquote:Op maandag 12 september 2011 11:15 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja want dat had ik al niet geprobeerd
Dat stukje had ik ook al gelezen ja, en zonder te overdrijven één van de meest onzinnige stukjes ooit geschreven op tweakers.quote:Op maandag 12 september 2011 11:21 schreef Dimens het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-iphone-en-ipad.html
Mooi stukje, vooral dit: Met deze stap lijkt Adobe de handdoek in de ring te werpen: eerder deed het bedrijf nog zijn best om Flash voor elk smartphoneplatform uit te brengen. Onder meer vanaf Android 2.2 wordt Flash ondersteund, maar omdat het weergeven van Flash intensief is voor de processor en de accu, besluiten veel gebruikers de applicatie niet te installeren of uit te schakelen.
Als dat echt zo is, maakt Apple zich belachelijk.quote:Instead, his sources point to the "N94" iPhone that has been popularly referred to as the "iPhone 4S" as the sole new iPhone
Waarom? Het scherm is nog steeds het beste scherm op de markt, en de bouwkwaliteit kent nog steeds geen gelijke. Als Apple de camera verbetert, de A5-processor van de iPad erin zet, en er verder gewoon wederom voor zorgt dat de iPhone de beste, snelste en meest complete smartphone op de markt is, is het toch alleen maar goed dat ze dat sterke design houden?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:08 schreef TC03 het volgende:
http://www.macrumors.com/(...)redesigned-iphone-5/
[..]
Als dat echt zo is, maakt Apple zich belachelijk.
De iPhone 4 is relatief dik en heeft een zielig klein scherm t.o.v. de Samsung Galaxy S II. Daarnaast is het scherm mooi, maar niet zo enorm veel mooier dan LCD-schermen die HTC of Sony Ericsson gebruiken, laat staan het SAMOLED-scherm van de Samsung Galaxy S II.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom? Het scherm is nog steeds het beste scherm op de markt, en de bouwkwaliteit kent nog steeds geen gelijke. Als Apple de camera verbetert, de A5-processor van de iPad erin zet, en er verder gewoon wederom voor zorgt dat de iPhone de beste, snelste en meest complete smartphone op de markt is, is het toch alleen maar goed dat ze dat sterke design houden?
Ik heb die obsessie met per se de dunste smartphone willen nooit zo begrepen. Maar zelfs dan: de iPhone 4 is 9,3mm dik! Dat noem je relatief dik? Ten opzichte van wat? De SGS2 is dikker op zijn dikste punt, en je ziet nu al dat veel mensen liever iets meer dikte hebben als ze daardoor een betere batterij krijgen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
De iPhone 4 is relatief dik en heeft een zielig klein scherm t.o.v. de Samsung Galaxy S II. Daarnaast is het scherm mooi, maar niet zo enorm veel mooier dan LCD-schermen die HTC of Sony Ericsson gebruiken, laat staan het SAMOLED-scherm van de Samsung Galaxy S II.
Die snelle processor is leuk, maar de iPhone 4 voelt nu al outdated aan, laat staan over een jaar...
Het gaat erom dat de verhoudingen bij de iPhone niet "kloppen". Veel bezel, relatief dik, klein scherm. Daardoor ziet hij er verouderd uit. Ik zou genoeg kunnen nemen met een 3,5" scherm als er veel minder rand zou zijn, ik zou genoegen kunnen nemen met de huidige dikte als het scherm 4" was, maar niet allebei. Nu is de SGS2 nauwelijks groter dan de iPhone 4 maar voelt deze wel dunner aan en is het scherm veel indrukwekkender.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb die obsessie met per se de dunste smartphone willen nooit zo begrepen. Maar zelfs dan: de iPhone 4 is 9,3mm dik! Dat noem je relatief dik? Ten opzichte van wat? De SGS2 is dikker op zijn dikste punt, en je ziet nu al dat veel mensen liever iets meer dikte hebben als ze daardoor een betere batterij krijgen.
En in welke andere opzichten is de iPhone outdated dat niet met interne upgrades verholpen kan worden? Toegegeven, de camera is ingehaald door de camera in de SGS2, en is af en toe wat langzaam. Maar ik houd de iPhone graag net zo dik als de iPhone 4 als ze daardoor een backside illuminated sensor van 8MP kunnen gebruiken, waardoor de iPhone weer de beste smartphone-camera heeft (op de N8 na dan, maar da's geen goede smartphone).
Verder? Alleen de snelheid, die ruim gecompenseerd zal worden door de A5-chip, en de grafische processor van de iPad 2 zal ervoor zorgen dat de iPhone wederom de snelste smartphone is, en het beste voor portable gaming.
Ik vind het iPhone-scherm nog steeds het beste allround scherm van alle smartphones. Het scherm van de SGS2 is fantastisch voor video's en foto's, maar voor browsen, tekst en ebooks is het minder schreeuwerige en veel scherpere scherm van de iPhone weer beter.
En sure, 3,5" lijkt wat matig. Maar de iPhone 4 heeft verder wel veel fijnere afmetingen. En, zoals ik net al zei, komt geen enkele smartphone in de buurt qua design en bouwkwaliteit.
Dus waarin is de iPhone 4 outdated? Voor zover ik het zie alleen in dingen die met interne upgrades heel goed verholpen kunnen worden: betere, snellere camera, snellere processor, betere graphics, misschien dual flash of xenon flash. Tel daarbij iOS5 op en de iPhone kan met zijn huidige design makkelijk nog een jaar koning van de smartphone-wereld zijn.
Een groter scherm zou fijn zijn, mits ze de pixeldensiteit boven de 300ppi kunnen houden, maar de behuizing mag van mij hetzelfde blijven. Die vind ik ideaal.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de verhoudingen bij de iPhone niet "kloppen". Veel bezel, relatief dik, klein scherm. Daardoor ziet hij er verouderd uit. Ik zou genoeg kunnen nemen met een 3,5" scherm als er veel minder rand zou zijn, ik zou genoegen kunnen nemen met de huidige dikte als het scherm 4" was, maar niet allebei. Nu is de SGS2 nauwelijks groter dan de iPhone 4 maar voelt deze wel dunner aan en is het scherm veel indrukwekkender.
Natuurlijk is de iPhone erg fijn en heeft deze voordelen t.o.v. de SGS2, maar de iPhone moet gewoon top zijn en eenzaam boven de concurrentie uitsteken. Als de iPhone 5 dezelfde behuizing heeft zal die dat niet doen. Niet bij de launch, laat staan een jaar ná de launch.
Ik snap wat je bedoelt, ik ben het ook deels met je eens, maar de iPhone was altijd toonaangevend, nu zou dat niet zo zijn. Dat is zonde.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Een groter scherm zou fijn zijn, mits ze de pixeldensiteit boven de 300ppi kunnen houden, maar de behuizing mag van mij hetzelfde blijven. Die vind ik ideaal.
Bovendien zal ik het hoogstwaarschijnlijk toch bij de iPhone houden vanwege iOS en het feit dat ik al dik over de 100 euro aan applicaties heb uitgegeven waar ik anders geen reet meer aan heb. Ik zou alleen graag meer snelheid en een betere, maar vooral snellere, camera willen hebben. De rest valt voor mij in de categorie 'leuk, maar niet noodzakelijk'.
Ik denk dat er wel meer dan een jaar ontwikkeltijd in een nieuwe iPhone zit hoor. En met alle respect, maar Steve Jobs is maar één man.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:14 schreef kadeya het volgende:
Als de iPhone 5 een geheel nieuw model wordt, zal er nog wat invloed van Steve Jobs in zitten. Komt dat geheel nieuwe model pas volgend jaar dan is het Tim Cook, spannend dus...
Jonathan Ive is nog niet weg, toch? Ik denk dat je hem de meeste credit mag geven wat het design betreft.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:14 schreef kadeya het volgende:
Als de iPhone 5 een geheel nieuw model wordt, zal er nog wat invloed van Steve Jobs in zitten. Komt dat geheel nieuwe model pas volgend jaar dan is het Tim Cook, spannend dus...
ach het heeft ook maar anderhalf jaar geduurd voordat Samsung met iets komt wat er qua specs overheen is, maar die voorsprong wordt binnen een paar maanden alweer ruim ingehaald (nou ja, dat is de verwachting), waarna de rest van de fabrikanten weer verwoede pogingen gaat doen om bij te blijven.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
Toegegeven, de camera is ingehaald door de camera in de SGS2, en is af en toe wat langzaam.
Zouden ze misschien niet al met de iPhone 7 en 8 bezig zijn..quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:14 schreef kadeya het volgende:
en terwijl iedereen jaren lang blij is met z'n iPhone, zijn die anderen na een maand of 4 al uitgekeken en moeten ze weer het nieuwe model hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:25 schreef de_boswachter het volgende:
SGS2 is echt een telefoon voor gasten die zich perse af willen zetten tegen Apple of iPhone.
'iedereen heeft zo'n iPhone'
'SGS2 heeft veel betere testresultaten'
'Apple is klote'
Drie jaar later lopen ze zelf met een iPhone.
Als hij wel pas volgend jaar komt zit er alsnog wel invloed in van Steve Jobs, hoe lang denk je dat de ontwikkeltijd van zo'n telefoon is?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:14 schreef kadeya het volgende:
Ja uiteindelijk bezwijkt iedereen onder de greatness van Apple.quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:25 schreef de_boswachter het volgende:
SGS2 is echt een telefoon voor gasten die zich perse af willen zetten tegen Apple of iPhone.
'iedereen heeft zo'n iPhone'
'SGS2 heeft veel betere testresultaten'
'Apple is klote'
Drie jaar later lopen ze zelf met een iPhone.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:34 schreef zomer86 het volgende:
Ik had de iPhone 4 ook wel kunnen verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |