Laat je je accu minstens 1x per maand helemaal leeglopen? Zo nee, doe dat dan, kan veel schelen.quote:Op zondag 11 september 2011 14:37 schreef braddofiel het volgende:
Ik heb mijn iPhone 4 nu zo'n 9 maanden, en het valt me op dat de batterij hard achteruit gaat.
Soms laad hij dan ook razendsnel op, klopt niet helemaal toch?
Voor de batterijduur doet het weinig, het is vooral om de indicator goed te kalibreren.quote:Op zondag 11 september 2011 19:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Laat je je accu minstens 1x per maand helemaal leeglopen? Zo nee, doe dat dan, kan veel schelen.
Beter komt iOS5 een beetje snel.quote:Op zondag 11 september 2011 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
Het centrale iPhone topic
IOS 5 in tekst en beeld.
Wie?quote:
Flash is nooit goed.quote:Op maandag 12 september 2011 10:08 schreef Apekoek het volgende:
Met jailbreak overigens wel goed werkende flash te krijgen?
De muteknop de andere kant opzettenquote:Op maandag 12 september 2011 11:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hoi, ik heb sinds een aantal weken ook een iPhone
Alleen heb ik nu een probleempje. Bepaalde apps (zoals angry birds) horen gewoon geluid te geven en dit hebben ze ook gedaan. Maar nu krijg ik er geen geluid meer uit.
iPod functie doet t wel gewoon, evenals bijv de Giel app.
Ik heb ook een ringtone maker app en daar doet t geluid t ook niet.
Enig idee wat ik er aan kan doen?
wacht maar tot de SG2 straks een klein jaartje oud isquote:Op zondag 11 september 2011 21:00 schreef Agiath het volgende:
Nou, een huisgenoot van mij heeft die SGS2. Best wel indrukwekkend apparaatje, zeker ivm mijn oude 3Gs.
Maargoed laten we die discussie maar weer niet beginnen, eeuwige gefanboy overal
quote:Op maandag 12 september 2011 11:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
![]()
![]()
en zo kom je weer achter dingen op je nieuwe smartphone...
Omg muteknop bbq_!!!
Sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |