Ohja, ze zijn af te halen in Heiloo, dat ligt naast Alkmaar.quote:Op zondag 11 september 2011 19:22 schreef blup het volgende:
Niet geheel onbelangrijk, waar af te halen?
Ik zal morgen even voor je kijken.quote:Op zondag 11 september 2011 23:29 schreef tetsuo-shima het volgende:
Ik zou graag als het kan wel enkele fotos hebben van de speakers en oom van de aansluiting bijvoorbeeld. Ik ben bezig om een beginnende bioscoop te bouwen thuis en speakers is eigenlijk een van de weinige dingen die ik nog zoek
Sorry dat ik niet op tijd geantwoord heb. Ik ben het helemaal vergeten. De speakers zijn geloof ik 4 ohm bij 450W en 8 ohm bij 200W. Ik zal het morgen na school nog even nakijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb daarnet nog rondgekeken op de behuizingen en hier zitten geen grote krassen/beschadigingen op.e
Ik zou niet weten waarvoor die 2 zwart/rode ingangen zijn. Ik heb deze zelf namelijk nooit gebruikt, net zoals de 2 inputs links en rechtsboven. De enige die ik heb gebruikt zijn de 2 gaatjes die in zicht komen als je de zwart en rode cirkels losdraait. Daar deed ik dan speakerdraad in en dat kon je dan weer aandraaien en dan zaten ze goed vast.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:28 schreef tetsuo-shima het volgende:
die rode en zwarte stekker, is dat gewoon tulp stekker? het is namelijk niet heel erg scherp, maar dat geeft niet
Het is inderdaad gewoon de reguliere bouwmarktspeakerdraad. Ik heb hier nog wel ergens een rol van 100M speakerkabel die je eventueel voor een meerprijs wel kan overnemen (als ik hem kan vinden) als je daar interesse in hebt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:18 schreef tetsuo-shima het volgende:
Ik kan het op dat laatste plaatje niet zien, maar is dat de standaard speakerkabel die je zo in de Bouwmarkt kan kopen, of is dat een dikkere variant.
Trouwens is het werkend te zien, en zo ja waar?
Heb je geen vrienden/ouders die je eventueel kunnen helpen als je ze betaald? Of kijk eventueel hier: [Centraal] Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:42 schreef tetsuo-shima het volgende:
draad heb ik dan niet nodig, ik heb nog 25 meter liggen.
maar ik zit een beetje met heiloo, want in jou beginpost zeg je dat ze 22 kg per stuk wegen, klopt dat echt want op internet heb ik meerdere malen 12.5 zien staan ik kom zelf uit noord brabant zonder rijbewijs. dus of ik moet dan een chauffeur regelen, of ik moet met de trein, en 2x 12.5 lukt wel, maar 2x 22 wordt wel heel veel denk ik zo
Oke, dan zal ik de speakers meteen ook even aansluiten en testen.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:08 schreef tetsuo-shima het volgende:
ik ga even overleggen thuis wat de mogeljkheden zijn, aangezien heiloo wel heel erg ver is, morgen overmorgen hoor je het, dat beloof ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |