SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja nooit.
De OP is hier te vinden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Het staat er goed mongoolquote:
Op m'n studie schrijf ik 't wel goedquote:
Dat is zequote:
Of het er goed staat of niet: je blijft een student en dat is sowieso awesome. Blijf je in Delft wonen?quote:Op zondag 11 september 2011 20:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor, ongeschoolde werkloze.
Tuurlijk. Ben nu een paar uurtjes bij m'n ouders om te blijven eten en m'n diploma op te halen en ik word alweer helemaal gek van het gejank.quote:Op zondag 11 september 2011 20:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of het er goed staat of niet: je blijft een student en dat is sowieso awesome. Blijf je in Delft wonen?
Ik ben blij dat ik een leuke kamer heb waardoor ik m'n ouders niet vaak ziequote:Op zondag 11 september 2011 20:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ben nu een paar uurtjes bij m'n ouders om te blijven eten en m'n diploma op te halen en ik word alweer helemaal gek van het gejank.
Ik heb net gezegd dat ik over 3 weken wel weer eens langs kom.quote:Op zondag 11 september 2011 20:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een leuke kamer heb waardoor ik m'n ouders niet vaak zie
Diploma op te halen? que?quote:Op zondag 11 september 2011 20:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ben nu een paar uurtjes bij m'n ouders om te blijven eten en m'n diploma op te halen en ik word alweer helemaal gek van het gejank.
Gelukkig heb ik Jou nog niet gezien.quote:Op zondag 11 september 2011 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
OMGWhat has been seen cannot be unseen.
![]()
Viel reuze meequote:Op zondag 11 september 2011 21:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik Jou nog niet gezien.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
OMGWhat has been seen cannot be unseen.
![]()
Omg dat is wel baas om dat zo te zeggenquote:Op zondag 11 september 2011 20:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb net gezegd dat ik over 3 weken wel weer eens langs kom.
Naja ze maken het er zelf na.quote:Op zondag 11 september 2011 21:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omg dat is wel baas om dat zo te zeggen
Mijn ouders niet. Die gehoorzamen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |