Goed zo, meid, wees assertief!quote:Op zondag 11 september 2011 18:57 schreef Meloewa het volgende:
Ik ben te netjes en beleefd en dat ben ik af en toe zat moet ook eens aan mezelf denken.
Nee hoor. Marokkanen met een hond.quote:Op zondag 11 september 2011 19:06 schreef kingtoppie het volgende:
Ik neem aan dat dat als het marokkanen waren geweest dat de klacht wel gegrond was...
Oquote:Op zondag 11 september 2011 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor. Marokkanen met een hond.Dat zijn gewoon Nederlanders hoor, dat is het toppunt van integratie.
Maakt die opmerking alleen maar terechter. Je hond aan andermans kat laten snuffelen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
OJa geen idee joh, Marokkaan met een kat dan?
Ja man als ze niet uitkeek had ze haar tanden gebit kunnen oprapen van de grond.quote:Op zondag 11 september 2011 19:09 schreef GRfok het volgende:
Dus je zegt "hou je bek man" tegen een oude vrouw omdat zij zei "kletskop" zegt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
TS nog nooit zo bang geweest.quote:Op zondag 11 september 2011 19:17 schreef Floxcie het volgende:
TS IS EEN DOMME KUT DIE 'BEDREIGD' IS DOOR EEN OMA!!!11!! XD LOL
Ik ben het hier best wel mee eens.. ik vind echt dat mensen de onschuld van oude mensen aanpraten hier.. ik maak niet voor niks een vergelijking met een Marokkaan -.-quote:Op zondag 11 september 2011 19:20 schreef Clemenza het volgende:
Ach oude mensen vinden vaak dat de hele wereld om hun draait. Mijn oma had af en toe ook van die trekjes...
Zet jouw caps lock ff uitquote:Op zondag 11 september 2011 19:20 schreef Floxcie het volgende:
[..]
XD LOL WTF, JY DOED CKR VMBO. EGT DOM HOOR.
kut kickquote:Op zaterdag 15 december 2012 03:00 schreef Asphyx het volgende:
Nog steeds een terechte klacht.
Bejaarden die zich heel wat menen
quote:Op zondag 11 september 2011 18:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En dan meteen 'hou je bek' zeggen. Niet erg netjes. Beetje matig.
Hou je bek tante Lien.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:48 schreef Tante__Lien het volgende:
"Hou je bek" roepen is niet echt beschaafd TS.
mag wel moet niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hou je bek tante Lien.
BTW hier mag wel een slotje op.
qua kletskop had ze wel gelijk natuurlijkquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hou je bek tante Lien.
BTW hier mag wel een slotje op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |