Haha weet nietquote:Op zondag 11 september 2011 16:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik ook al half jaar niet dus zal wel mee vallen
Een user van ruim een jaar terug, die maakte altijd topics over haar dagplanning etc.quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 16:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha weet niet
[..]
Een user van ruim een jaar terug, die maakte altijd topics over haar dagplanning etc.
Ik heb sanasoufi haar topics eerlijk gezegd nog nooit gezienquote:Op zondag 11 september 2011 16:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]klinkt bijna als sanasoufi
Beter voor je.quote:Op zondag 11 september 2011 17:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb sanasoufi haar topics eerlijk gezegd nog nooit gezien
Ik haat niet op je smiley mr waarom hb je voor die gekozen?quote:
Serieus.quote:Op zondag 11 september 2011 17:00 schreef aight1 het volgende:
Ik ben gewoon te boos om iets zinnigs op papier te krijgenkutvoetbal
psvquote:Op zondag 11 september 2011 17:00 schreef aight1 het volgende:
Heb je veel hw dan?quote:Op zondag 11 september 2011 17:00 schreef aight1 het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2011 17:00 schreef aight1 het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2011 17:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
En bovendien staat PSV op 5 terwijl VVV op 16 staat._!
Sowieso geen goede aankoop.quote:Op zondag 11 september 2011 18:09 schreef Stokstaart het volgende:
Wijnaldum op 10 is natuurlijk faal.
Op rechts of links wel. Hij mist gewoon echt het inzicht om op 10 te spelen.quote:
Yoquote:
Maar natuurlijk wel één die toegang heeft tot internet.quote:
Dat heeft toch elke zwerverquote:Op zondag 11 september 2011 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wel één die toegang heeft tot internet.
Ja, via zijn iPhone of Galaxy S2 natuurlijk.quote:
Ach ja, een gemiddelde Afrikaan zit al vol na twee hapjes rijst en een krekel.quote:
Krekelsquote:Op zondag 11 september 2011 18:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ach ja, een gemiddelde Afrikaan zit al vol na twee hapjes rijst en een krekel.
Oké, even Googlen dan.quote:
its easy when you know howquote:Op zondag 11 september 2011 19:00 schreef Flippiee het volgende:
Simply the best, better than all the rest
zo andersquote:Op zondag 11 september 2011 19:02 schreef Flippiee het volgende:
Nog nooit deze PI gebruikt, beetje baas, beetje eng
* Rezania geeft Dientje12 een boks terug.quote:Op zondag 11 september 2011 19:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
* Dientje12 geeft rezania een boks
quote:Op zondag 11 september 2011 18:46 schreef Rezania het volgende:
Hoezo denkt TS dat ze kan kiezen, de kans dat ze ook maar één van deze twee mannen ontmoet is waarschijnlijk 1 op een miljard.TS heeft waanideeën.
quote:Op zondag 11 september 2011 19:01 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
waarom kan ik je geen pm's sturen?
neequote:Op zondag 11 september 2011 19:03 schreef Dientje12 het volgende:
Zullen we doen alsof we dronken zijn?
Ik hap niet. Belachelijk ik heb geen mannen lichaamquote:Op zondag 11 september 2011 19:04 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb Flippiee gezien en kan verifiëren dat zij SwJ is.
Nee.quote:Op zondag 11 september 2011 19:04 schreef Dientje12 het volgende:
Zullen we dan doen alsof we stoned zijn?
nicequote:Op zondag 11 september 2011 19:04 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb Flippiee gezien en kan verifiëren dat zij SwJ is.
quote:
SwJ ook niet.quote:Op zondag 11 september 2011 19:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hap niet. Belachelijk ik heb geen mannen lichaam
Terecht slotje.quote:Op zondag 11 september 2011 19:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Open ik eens een topic gelijk slotje erop.
dat is nog geen 3 en een halve minuut aan zwakke technoquote:
link?quote:Op zondag 11 september 2011 19:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Open ik eens een topic gelijk slotje erop.
Dance is een overkoepelende term voor alle electronische muziek dacht ikquote:Op zondag 11 september 2011 19:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
dat is nog geen 3 en een halve minuut aan zwakke technoDat van mij is 2 en 3/4 UUR aan hardstyle.
Trance & dance zijn voor de pussy's die van electronische muziek houden.
Nee.quote:Op zondag 11 september 2011 19:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dance is een overkoepelende term voor alle electronische muziek dacht ik
Ah.quote:
Blijf oefenen tot je skilz hebtquote:Op zondag 11 september 2011 19:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ooit zal ik een goed topic openen.
Zondagrust hè, we mogen niks anders doen dan ontspannen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rez!![]()
Wat gaat dit topic toch weer ziek hard
jij ookquote:Op zondag 11 september 2011 19:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Blijf oefenen tot je skilz hebt
Zoals een deeltje UDOWUquote:Op zondag 11 september 2011 19:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2011 19:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zondagrust hè, we mogen niks anders doen dan ontspannen.
dezequote:Op zondag 11 september 2011 19:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Deus exquote:Op zondag 11 september 2011 19:09 schreef Dimens het volgende:
Ik wil weer eens gamen, maar ik weet geen leuk spel
Age of empires onlinequote:Op zondag 11 september 2011 19:09 schreef Dimens het volgende:
Inderdaad.quote:Op zondag 11 september 2011 19:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is waar! De hele dag FOK!ken dus
quote:Op zondag 11 september 2011 19:09 schreef Dimens het volgende:
quote:
Ik wil niet met mijn skillz shinen want ik weet dat ik heel dit forum kan regeren als ik maar baas topics aanmaakquote:
trance en techno verneuken de zooi. helaas luistert het grootste deel van de mensen tegenwoordig nog naar die zwakke kutbaggerquote:
Deus ex is een schietspel.quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 19:11 schreef coban het volgende:
hahahaha mk bij mij ook altijd slotjes, ze denken gwn dat wij altijd trollen ofzo.pffff
spele.nl en dan van die kleed meisjes leuk aan spellen. Dan kun je kiezen uit verschillende momenten, zoals sporten, uitgaan, back to school. Heel cool.quote:Op zondag 11 september 2011 19:09 schreef Dimens het volgende:
DEED IK OOK VROEGERquote:Op zondag 11 september 2011 19:12 schreef coban het volgende:
[..]
spele.nl en dan van die kleed meisjes leuk aan spellen. Dan kun je kiezen uit verschillende momenten, zoals sporten, uitgaan, back to school. Heel cool.
oke bij mij waren zo ook terechtquote:Op zondag 11 september 2011 19:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]!
Maar bij mij was slotje wel terecht
Wat goed en slecht is, is subjectief gelukkig.quote:Op zondag 11 september 2011 19:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
trance en techno verneuken de zooi. helaas luistert het grootste deel van de mensen tegenwoordig nog naar die zwakke kutbagger
Kun je die meisjes ook helemaal uit kleden?quote:Op zondag 11 september 2011 19:12 schreef coban het volgende:
[..]
spele.nl en dan van die kleed meisjes leuk aan spellen. Dan kun je kiezen uit verschillende momenten, zoals sporten, uitgaan, back to school. Heel cool.
MKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga nu een meat loaf in de oven schuiven, wat nu?quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 19:13 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
MK![]()
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vroeger ookquote:
[..]
MK![]()
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
Quoted for the fail.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
nu moet je wachten tot na 20:00quote:Op zondag 11 september 2011 19:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ga nu een meat loaf in de oven schuiven, wat nu?
[..]
MK![]()
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
![]()
O+
Wat een faal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
duurt een uur.quote:Op zondag 11 september 2011 19:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nu moet je wachten tot na 20:00
ik heb zelfs een topic voor mijn aardsvijand amenth geopend.quote:Op zondag 11 september 2011 19:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga even een topic van jouw zoeken.
Jaa die site kende ik ookquote:Op zondag 11 september 2011 19:13 schreef coban het volgende:
[..]
ik vroeger ooktoen ging ik altijd naar paperdollheaven. Com maar die is nu veranderd, vroeger was het echt baas
quote:Op zondag 11 september 2011 19:11 schreef Dalando het volgende:
Ah Dimens:
http://combatarms.nexoneu.com
Kan ook, maar dat laggt bij mij echt heel ergquote:
Ik heb er een gevonden.quote:Op zondag 11 september 2011 19:14 schreef Dalando het volgende:
Maar dimens, jij zocht een gratis schietspel?
[..]
Draait prima bij mij.quote:Op zondag 11 september 2011 19:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
Kan ook, maar dat laggt bij mij echt heel erg.
ja helemaal naaktquote:Op zondag 11 september 2011 19:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je die meisjes ook helemaal uit kleden?
pareltjequote:Op zondag 11 september 2011 19:14 schreef Ragboer het volgende:
OMG, radicale...
Mensen die denken dat 9/11 een actie van moslimterroristen was.
Die moet ik vinden!quote:Op zondag 11 september 2011 19:14 schreef coban het volgende:
[..]
ik heb zelfs een topic voor mijn aardsvijand amenth geopend.
Kweet, maar de gemeente bij mij moet hier eindelijk verdomme glasvezel gaan aanleggen.quote:
omgg box levensmattiequote:Op zondag 11 september 2011 19:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jaa die site kende ik ook
En stardoll.com
Ik zie nog niets in glasvezel, laat ze eerst maar die modems snel en stabiel maken.quote:Op zondag 11 september 2011 19:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Kweet, maar de gemeente bij mij moet hier eindelijk verdomme glasvezel gaan aanleggen.
Vanmorgen vond hij het raar dat als er een Fokster in een topic kwam iedereenquote:Op zondag 11 september 2011 19:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoezo was die voor Freezepop dan
lig jij op je bureau dan?quote:Op zondag 11 september 2011 19:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dus nu valt er meer ligt op mijn bureau dat is fantastisch
veel zoekplezier hehe, ik wil hem ook eigenlijk wel teruglezenquote:
dat ken ik niet eigenlijkquote:Op zondag 11 september 2011 19:17 schreef Dientje12 het volgende:
hoe zet je youyube filmpje in je foto boek profiel ??
of ken dat niet..
Omg sickquote:Op zondag 11 september 2011 19:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
EN HEB IK UITZICHT OP DE REGEN EN DE BOOM
pers jij pizza's dan?quote:Op zondag 11 september 2011 19:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
IK GA STRAKS PIZZA ETEN VERS VD PERS
Is het deze:quote:Op zondag 11 september 2011 19:17 schreef coban het volgende:
[..]
veel zoekplezier hehe, ik wil hem ook eigenlijk wel teruglezen
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:30 schreef coban het volgende:
Hallon fans,
Dit topic maak in namens een user die we allemaal kennen, mede door zijn auto. Hij vroeg mij dit topic te openen.
Ikzelf weet ook niet wie die Ajdar is, maar het zal wel. In ieder geval moest ik de volgende link dumpen:
http://m.youtube.com/#/wa(...)&v=8c3YRPGppPM&gl=NL
Het boeit me geen fuck of jullie kijken of niet, heb ik ook niet gedaan. Ik wacht op het slotje.
Kusje knuffel trap tegen je kop
coban en haar assistent in de m3
quote:
Ik zat in de Closed Beta van Battlefield Heroes, dat was pas baas.quote:Op zondag 11 september 2011 19:18 schreef Dalando het volgende:
Ik zat in de Battlefield Play4Free closed beta
Dat heb ik nooit gespeeldquote:Op zondag 11 september 2011 19:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zat in de Closed Beta van Battlefield Heroes, dat was pas baas.
Zo makkelijk die gamequote:Op zondag 11 september 2011 19:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zat in de Closed Beta van Battlefield Heroes, dat was pas baas.
Je bent te laat.quote:
Ik ken wel zatox - to the top maar die is het volgensmij nietquote:Op zondag 11 september 2011 19:20 schreef coban het volgende:
degene die kan raden waar dit zinnetje uit een lied
"to to to to the top of the world"
vandaan komt krijg een cadeau van mij
quote:Op zondag 11 september 2011 19:20 schreef coban het volgende:
degene die kan raden waar dit zinnetje uit een lied
"to to to to the top of the world"
vandaan komt krijg een cadeau van mij
Nu blijft het eindeloos falenquote:
zoquote:Op zondag 11 september 2011 19:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu blijft het eindeloos falen
[ /quote]
Wat is deze schizzle?
Maar wel lachen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:20 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zo makkelijk die game. Shield naar 5 en snelste goedkoopste shotgun en klaar.
hahahaha einze izn de titel had ik al verklaptquote:
Cartoon shooter.quote:Op zondag 11 september 2011 19:22 schreef Dalando het volgende:
Battlefield Heroes doet me denken aan TF2
De mod was blijkbaar niet blij met coban.quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 19:22 schreef coban het volgende:
[..]
hahahaha einze izn de titel had ik al verklapt
oke deze:
stiekem wil jij dit ook stiekem wil zij mij ook ik kan er niks aan doen ik hoef niet veel te doennn
kutlied
omg haha jaquote:
terechte klachtquote:
En dan heb je natuurlijk ook nog DolfijntjesLove en sanasoufi.quote:
DolfijntjesLovequote:Op zondag 11 september 2011 19:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan heb je natuurlijk ook nog DolfijntjesLove en sanasoufi.__!
baas. Maar deze ga je niet raden:quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 19:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ging 's nachts voor 5 euro wiet te verkopen 200 over de a15 rijden
Jij vindt haar gewoon leuk, omdat ze pics heeft gestuurd.quote:
Haha garry's mod dat was wel ziekquote:Op zondag 11 september 2011 19:25 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
al mijn games + andere programma's
Tuurlijkquote:Op zondag 11 september 2011 19:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha garry's mod dat was wel ziek
Hey wat lurk je dhanquote:Op zondag 11 september 2011 19:26 schreef DolfijntjesLove het volgende:
hey wat praten jullie steeds in die topics over mij dhan
spytool gebruiker gespot.pngquote:Op zondag 11 september 2011 19:26 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Hoiquote:Op zondag 11 september 2011 19:26 schreef DolfijntjesLove het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2011 19:25 schreef coban het volgende:
[..]
baas. Maar deze ga je niet raden:
ayy likeee the candyyyyy i like the choclitttt the aiskriem is very good but ai just loooooove my lalliepaaaap and im a whooreee
param pam pam
Oh shit, heb je haar weer!quote:Op zondag 11 september 2011 19:26 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Wat kom jij onze roddels verstoren dang :Squote:Op zondag 11 september 2011 19:26 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Ja nou?quote:Op zondag 11 september 2011 19:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij vindt haar gewoon leuk, omdat ze pics heeft gestuurd.
Ik pak de stenen alvast.quote:Op zondag 11 september 2011 19:26 schreef coban het volgende:
omg dolfijntjeslove is echt lekker, ik ben spontaan lesbisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
omdat je lekker bent.quote:Op zondag 11 september 2011 19:26 schreef DolfijntjesLove het volgende:
psst we praten over jequote:Op zondag 11 september 2011 19:28 schreef DolfijntjesLove het volgende:
vieze zemmels die jullie zijn over me praten zonder het te meldn
Pff en niet eens hoi terug zeggenquote:Op zondag 11 september 2011 19:28 schreef DolfijntjesLove het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2011 19:28 schreef DolfijntjesLove het volgende:
quote:
neequote:
Iemand die Leiden goed kent, dat dan weer wel.quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik pak de stenen alvast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
haten is verlaten snorretjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan bestaat ie nietquote:Op zondag 11 september 2011 19:28 schreef coban het volgende:
[..]
neewant daar zat dat im a whore niet bij
![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 19:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
haten is verlaten snorretjeIk gniffelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
ahwquote:
smoesjes, IK BEL DE BRANDWEER!!@!!quote:Op zondag 11 september 2011 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.Gewoon postgeschiedenis.
amenth dit amenth dat
Hoezo zou je de brandweer bellen?quote:Op zondag 11 september 2011 19:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
smoesjes, IK BEL DE BRANDWEER!!@!!
Je gaat ook echt op FOK!mobiel terwijl je in club bent.quote:Op zondag 11 september 2011 19:32 schreef Dientje12 het volgende:
Ik weet zeker dat hij vannacht in holly was en probeerde in te loggen op FoK! via mobiel maar nog steeds geband is
vind ik leukquote:Op zondag 11 september 2011 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo zou je de brandweer bellen?
Hey!quote:Op zondag 11 september 2011 19:32 schreef coban het volgende:
[..]
ahwkomt goed. Ken je hypercrush? Zij zijn wel goed, soms
niet haten op mijn snor zemmels, jullie zijn nog jonkies zonder baardgroei, zonder mannelijkheid![]()
amenth welquote:Op zondag 11 september 2011 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je gaat ook echt op FOK!mobiel terwijl je in club bent.
Sowieso op mobiel zitten terwijl je in een club bentquote:Op zondag 11 september 2011 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Check zn topics hij welquote:Op zondag 11 september 2011 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
en dat stukje zand noemde hij strandquote:Op zondag 11 september 2011 19:34 schreef mc-Piel het volgende:
Holly is geen club...
Holly is een open kinderfeestje.
Holly is om makkelijk te scorenquote:Op zondag 11 september 2011 19:34 schreef mc-Piel het volgende:
Holly is geen club...
Holly is een open kinderfeestje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |