quote:Op zondag 11 september 2011 19:28 schreef DolfijntjesLove het volgende:
vieze zemmels die jullie zijn over me praten zonder het te meldn
quote:
neequote:
Iemand die Leiden goed kent, dat dan weer wel.quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik pak de stenen alvast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
haten is verlaten snorretjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan bestaat ie nietquote:Op zondag 11 september 2011 19:28 schreef coban het volgende:
[..]
neewant daar zat dat im a whore niet bij
![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 19:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
haten is verlaten snorretjeIk gniffelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
ahwquote:
smoesjes, IK BEL DE BRANDWEER!!@!!quote:Op zondag 11 september 2011 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.Gewoon postgeschiedenis.
amenth dit amenth dat
Hoezo zou je de brandweer bellen?quote:Op zondag 11 september 2011 19:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
smoesjes, IK BEL DE BRANDWEER!!@!!
Je gaat ook echt op FOK!mobiel terwijl je in club bent.quote:Op zondag 11 september 2011 19:32 schreef Dientje12 het volgende:
Ik weet zeker dat hij vannacht in holly was en probeerde in te loggen op FoK! via mobiel maar nog steeds geband is
vind ik leukquote:Op zondag 11 september 2011 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo zou je de brandweer bellen?
Hey!quote:Op zondag 11 september 2011 19:32 schreef coban het volgende:
[..]
ahwkomt goed. Ken je hypercrush? Zij zijn wel goed, soms
niet haten op mijn snor zemmels, jullie zijn nog jonkies zonder baardgroei, zonder mannelijkheid![]()
amenth welquote:Op zondag 11 september 2011 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je gaat ook echt op FOK!mobiel terwijl je in club bent.
Sowieso op mobiel zitten terwijl je in een club bentquote:Op zondag 11 september 2011 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Check zn topics hij welquote:Op zondag 11 september 2011 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
en dat stukje zand noemde hij strandquote:Op zondag 11 september 2011 19:34 schreef mc-Piel het volgende:
Holly is geen club...
Holly is een open kinderfeestje.
Holly is om makkelijk te scorenquote:Op zondag 11 september 2011 19:34 schreef mc-Piel het volgende:
Holly is geen club...
Holly is een open kinderfeestje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |