Lol iddquote:Op zondag 11 september 2011 16:53 schreef Cara het volgende:
[..]
Het lijkt er ook op dat van Gastel el A. het fijne heeft uitgelegd over hoe van afstand te schieten, getuige het in de armen springen van el A. bij van Gastel.
Ik zie de bespreking bij NAC al voor me;
"Nou jongens, als die Ahmadi opkomt en dreigt te schieten, laat hem maar lekker zijn gang gaan hoor!"
Ja wat dat betreft is het echt net een klein kind. Die jongen heeft gewoon heel veel persoonlijke begeleiding nodig. Ik denk dat het daaraan ontbeert heeft de afgelopen jaren bij ons.quote:Op zondag 11 september 2011 16:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lol idd![]()
Hij was zo blij met zn goal dat hij het daarna meteen weer probeerde
Ja, en zelfs die schoten waren iig binnen de palen. Ik zie progressiequote:Op zondag 11 september 2011 16:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lol idd![]()
Allleen dat publiekquote:Op zondag 11 september 2011 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ is ook een goed collectief. Ze stralen onder Gert-Jan plezier uit. Hij raakt de juiste snaar daar. Subtoppers zijn zijn ding
Tokkiepubliek jaquote:Op zondag 11 september 2011 16:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Allleen dat publiekdie fucking klappertjes word ik echt panisch van zo irritant
Ik zie dan ook helemaal die van Gastel voor me;quote:Op zondag 11 september 2011 16:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lol idd![]()
Schaken bedroevend? Vond ik juist de beste aanvaller 1e helft, en tweede helft ook gewoon prima. Revancheert zich werkelijk uitstekend op vorig seizoen alleen moet hij nog even scoren, dat gun ik hem wel.quote:Op zondag 11 september 2011 16:58 schreef onlogisch het volgende:
Geen best voetbal, maar 3 punten. Schaken was bedroevend, en Cabral was ook niet best.
Lichtpuntjes zijn toch zeker Guidetti en Bakkal, allebei gescoord. Ik denk overigens wel dat Fernandez na vanmiddag zijn basisplaats al kwijt is aan Guidetti.
Hij is goed aan de bal, sterk en heeft overzicht, iets wat Fernandez totaal niet heeft. Misschien wat voorbarig na 1 wedstrijd maar ik denk dat we zaterdag Guidetti in de basis zien tegen de Graafschap
quote:Op zondag 11 september 2011 16:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik zie dan ook helemaal die van Gastel voor me;
"Hey zeg Ali, ik heb de beelden van de afgelopen 2 jaar terug gezien, en het valt me nog al op dat elk afstandschot van je overgaat. Misschien moet je eens wat lager mikken."
*El A. schiet*
"Verdomd!"
Schaken speelde prima man.quote:Op zondag 11 september 2011 16:58 schreef onlogisch het volgende:
Geen best voetbal, maar 3 punten. Schaken was bedroevend, en Cabral was ook niet best.
Lichtpuntjes zijn toch zeker Guidetti en Bakkal, allebei gescoord. Ik denk overigens wel dat Fernandez na vanmiddag zijn basisplaats al kwijt is aan Guidetti.
Hij is goed aan de bal, sterk en heeft overzicht, iets wat Fernandez totaal niet heeft. Misschien wat voorbarig na 1 wedstrijd maar ik denk dat we zaterdag Guidetti in de basis zien tegen de Graafschap
Eens.quote:Op zondag 11 september 2011 16:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Schaken bedroevend? Vond ik juist de beste aanvaller 1e helft, en tweede helft ook gewoon prima.
Dan heb je denk ik een andere Schaken gezien dan ik. De handelingssnelheid van een lantaarnpaal ligt nog hoger dan die van Schaken. Veel onnodig bal verlies en alles veel te voorspelbaar.quote:Op zondag 11 september 2011 16:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Schaken bedroevend? Vond ik juist de beste aanvaller 1e helft, en tweede helft ook gewoon prima. Revancheert zich werkelijk uitstekend op vorig seizoen alleen moet hij nog even scoren, dat gun ik hem wel.
De VG, FSV, Lunatics en Happel zijn allemaal ZEER BLIJ als Feijenoord het goed doet. Ze zijn niet blij met de BELEIDSMEDEWERKERS.quote:Op zondag 11 september 2011 16:58 schreef voice-over het volgende:
Happel, de VG, FSV, Lunatics en de hooligans van Feyenoord staan toch maar mooi met de broek op de kuiten nu we nog ongeslagen zijn en 4e staan.
Dan heb je Cabral verwisseld met Schaken ben ik bang.quote:Op zondag 11 september 2011 17:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik een andere Schaken gezien dan ik. De handelingssnelheid van een lantaarnpaal ligt nog hoger dan die van Schaken. Veel onnodig bal verlies en alles veel te voorspelbaar.
Inderdaad want die willen dit niet.quote:Op zondag 11 september 2011 16:58 schreef voice-over het volgende:
Happel, de VG, FSV, Lunatics en de hooligans van Feyenoord staan toch maar mooi met de broek op de kuiten nu we nog ongeslagen zijn en 4e staan.
Ben het met je eens. Had die bal ook gewoon moeten maken.quote:Op zondag 11 september 2011 17:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik een andere Schaken gezien dan ik. De handelingssnelheid van een lantaarnpaal ligt nog hoger dan die van Schaken. Veel onnodig bal verlies en alles veel te voorspelbaar.
Zin in maar ik heb dan ook zin in elke wedstrijd van Feyenoord. Als het om half 1 is en ik moet voetballen dan ga ik maar niet voetballenquote:
Inderdaad. Fernandez deed ook goed zijn best maar heeft geen enkele bruikbare gehad.quote:Op zondag 11 september 2011 16:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Schaken bedroevend? Vond ik juist de beste aanvaller 1e helft, en tweede helft ook gewoon prima. Revancheert zich werkelijk uitstekend op vorig seizoen alleen moet hij nog even scoren, dat gun ik hem wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |