Lol iddquote:Op zondag 11 september 2011 16:53 schreef Cara het volgende:
[..]
Het lijkt er ook op dat van Gastel el A. het fijne heeft uitgelegd over hoe van afstand te schieten, getuige het in de armen springen van el A. bij van Gastel.
Ik zie de bespreking bij NAC al voor me;
"Nou jongens, als die Ahmadi opkomt en dreigt te schieten, laat hem maar lekker zijn gang gaan hoor!"
Ja wat dat betreft is het echt net een klein kind. Die jongen heeft gewoon heel veel persoonlijke begeleiding nodig. Ik denk dat het daaraan ontbeert heeft de afgelopen jaren bij ons.quote:Op zondag 11 september 2011 16:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lol idd![]()
Hij was zo blij met zn goal dat hij het daarna meteen weer probeerde
Ja, en zelfs die schoten waren iig binnen de palen. Ik zie progressiequote:Op zondag 11 september 2011 16:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lol idd![]()
Allleen dat publiekquote:Op zondag 11 september 2011 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ is ook een goed collectief. Ze stralen onder Gert-Jan plezier uit. Hij raakt de juiste snaar daar. Subtoppers zijn zijn ding
Tokkiepubliek jaquote:Op zondag 11 september 2011 16:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Allleen dat publiekdie fucking klappertjes word ik echt panisch van zo irritant
Ik zie dan ook helemaal die van Gastel voor me;quote:Op zondag 11 september 2011 16:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lol idd![]()
Schaken bedroevend? Vond ik juist de beste aanvaller 1e helft, en tweede helft ook gewoon prima. Revancheert zich werkelijk uitstekend op vorig seizoen alleen moet hij nog even scoren, dat gun ik hem wel.quote:Op zondag 11 september 2011 16:58 schreef onlogisch het volgende:
Geen best voetbal, maar 3 punten. Schaken was bedroevend, en Cabral was ook niet best.
Lichtpuntjes zijn toch zeker Guidetti en Bakkal, allebei gescoord. Ik denk overigens wel dat Fernandez na vanmiddag zijn basisplaats al kwijt is aan Guidetti.
Hij is goed aan de bal, sterk en heeft overzicht, iets wat Fernandez totaal niet heeft. Misschien wat voorbarig na 1 wedstrijd maar ik denk dat we zaterdag Guidetti in de basis zien tegen de Graafschap
quote:Op zondag 11 september 2011 16:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik zie dan ook helemaal die van Gastel voor me;
"Hey zeg Ali, ik heb de beelden van de afgelopen 2 jaar terug gezien, en het valt me nog al op dat elk afstandschot van je overgaat. Misschien moet je eens wat lager mikken."
*El A. schiet*
"Verdomd!"
Schaken speelde prima man.quote:Op zondag 11 september 2011 16:58 schreef onlogisch het volgende:
Geen best voetbal, maar 3 punten. Schaken was bedroevend, en Cabral was ook niet best.
Lichtpuntjes zijn toch zeker Guidetti en Bakkal, allebei gescoord. Ik denk overigens wel dat Fernandez na vanmiddag zijn basisplaats al kwijt is aan Guidetti.
Hij is goed aan de bal, sterk en heeft overzicht, iets wat Fernandez totaal niet heeft. Misschien wat voorbarig na 1 wedstrijd maar ik denk dat we zaterdag Guidetti in de basis zien tegen de Graafschap
Eens.quote:Op zondag 11 september 2011 16:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Schaken bedroevend? Vond ik juist de beste aanvaller 1e helft, en tweede helft ook gewoon prima.
Dan heb je denk ik een andere Schaken gezien dan ik. De handelingssnelheid van een lantaarnpaal ligt nog hoger dan die van Schaken. Veel onnodig bal verlies en alles veel te voorspelbaar.quote:Op zondag 11 september 2011 16:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Schaken bedroevend? Vond ik juist de beste aanvaller 1e helft, en tweede helft ook gewoon prima. Revancheert zich werkelijk uitstekend op vorig seizoen alleen moet hij nog even scoren, dat gun ik hem wel.
De VG, FSV, Lunatics en Happel zijn allemaal ZEER BLIJ als Feijenoord het goed doet. Ze zijn niet blij met de BELEIDSMEDEWERKERS.quote:Op zondag 11 september 2011 16:58 schreef voice-over het volgende:
Happel, de VG, FSV, Lunatics en de hooligans van Feyenoord staan toch maar mooi met de broek op de kuiten nu we nog ongeslagen zijn en 4e staan.
Dan heb je Cabral verwisseld met Schaken ben ik bang.quote:Op zondag 11 september 2011 17:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik een andere Schaken gezien dan ik. De handelingssnelheid van een lantaarnpaal ligt nog hoger dan die van Schaken. Veel onnodig bal verlies en alles veel te voorspelbaar.
Inderdaad want die willen dit niet.quote:Op zondag 11 september 2011 16:58 schreef voice-over het volgende:
Happel, de VG, FSV, Lunatics en de hooligans van Feyenoord staan toch maar mooi met de broek op de kuiten nu we nog ongeslagen zijn en 4e staan.
Ben het met je eens. Had die bal ook gewoon moeten maken.quote:Op zondag 11 september 2011 17:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik een andere Schaken gezien dan ik. De handelingssnelheid van een lantaarnpaal ligt nog hoger dan die van Schaken. Veel onnodig bal verlies en alles veel te voorspelbaar.
Zin in maar ik heb dan ook zin in elke wedstrijd van Feyenoord. Als het om half 1 is en ik moet voetballen dan ga ik maar niet voetballenquote:
Inderdaad. Fernandez deed ook goed zijn best maar heeft geen enkele bruikbare gehad.quote:Op zondag 11 september 2011 16:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Schaken bedroevend? Vond ik juist de beste aanvaller 1e helft, en tweede helft ook gewoon prima. Revancheert zich werkelijk uitstekend op vorig seizoen alleen moet hij nog even scoren, dat gun ik hem wel.
Nou nee, ik heb het toch echt over die langzame Schaken.quote:Op zondag 11 september 2011 17:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan heb je Cabral verwisseld met Schaken ben ik bang.
Schaken langzaam?quote:Op zondag 11 september 2011 17:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb het toch echt over die langzame Schaken.
Één van de absolute dieptepunten in mijn supportersloopbaan vorig seizoen. Tijd om dat recht te zetten in ieder geval.quote:Op zondag 11 september 2011 17:01 schreef Niles-Crane het volgende:
volgende week Graafschap, moet dan toch een makkie zijn... toch?
Dat ligt ook wel een beetje aan de loopacties van Fernandez, gaat altijd alleen maar diep maar ziet de ruimtes naast hem niet.quote:Op zondag 11 september 2011 17:02 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Inderdaad. Fernandez deed ook goed zijn best maar heeft geen enkele bruikbare gehad.
El Ahmadi (met uitzondering van de goal) samen met Ramsteijn de slechtste van het veld. Volgende wedstrijd hopelijk Nelom op zijn positie. Fernandez wellicht naar de vleugel voor Cabral of Schaken om plaats te maken voor Guidetti.
Schaken is een langzaam spel ja maar de voetballer is dat toch echt niet.quote:Op zondag 11 september 2011 17:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb het toch echt over die langzame Schaken.
Eens, hij draaft zijn mening wel eens door ja.quote:Op zondag 11 september 2011 17:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De VG, FSV, Lunatics en Happel zijn allemaal ZEER BLIJ als Feijenoord het goed doet. Ze zijn niet blij met de BELEIDSMEDEWERKERS.
Zover ik weet staan diezelfde BELEIDSMEDEWERKERS NIET (!) op het veld te voetballen.
Inderdaad, dat was eigenlijk nog pijnlijker dan die 10-0 imo.quote:Op zondag 11 september 2011 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Één van de absolute dieptepunten in mijn supportersloopbaan vorig seizoen. Tijd om dat recht te zetten in ieder geval.
quote:Op zondag 11 september 2011 17:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Schaken is een langzaam spel ja maar de voetballer is dat toch echt niet.
Inderdaad. Bedroevend ook om te zien dat hij om de bal vroeg van El Ahmadi terwijl hij overduidelijk buitenspel stond...quote:Op zondag 11 september 2011 17:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat ligt ook wel een beetje aan de loopacties van Fernandez, gaat altijd alleen maar diep maar ziet de ruimtes naast hem niet.
twitter:superguidetti twitterde op zondag 11-09-2011 om 17:03:36Great win great fans ! Well done boys and 2 get my first goal was amazing !
#Feyenoord reageer retweet
Verdedigend is het dan wel weer goed, misschien maar een back van maken die 90 minuten lang het krijt aan de schoenen heeft en de tegenstander achter zich aan laat lopen.quote:Op zondag 11 september 2011 17:01 schreef TC03 het volgende:
Ik vond Cissé overigens wel weer bedroevend, ook hoe hij toen op eigen helft de bal bijna verspeelde toen hij op volle snelheid de verkeerde kant op ging... Pffff. En dat ene schot, zo onbesuisd als het maar kan.
Cissé heeft echt een hele lang weg te gaan...
Yup, ik heb dat gevoel ook heel sterk. De verliespartij van de Graafschap was erger dan die 10-0 in Eindhoven.quote:Op zondag 11 september 2011 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Één van de absolute dieptepunten in mijn supportersloopbaan vorig seizoen. Tijd om dat recht te zetten in ieder geval.
Schaken is iig een stuk beter dan vorig jaar (toen hij speelde). Hij verrast mij zeer.quote:Op zondag 11 september 2011 17:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Schaken is een langzaam spel ja maar de voetballer is dat toch echt niet.
Meen je dat?quote:Op zondag 11 september 2011 17:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup, ik heb dat gevoel ook heel sterk. De verliespartij van de Graafschap was erger dan die 10-0 in Eindhoven.
Niet vanuit historisch oogpunt, maar zo voel ik dat ook wel een beetje ja.quote:Op zondag 11 september 2011 17:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup, ik heb dat gevoel ook heel sterk. De verliespartij van de Graafschap was erger dan die 10-0 in Eindhoven.
Goed voorbeeld was meteen na rust toen Fernandez weer eens niet keek toen Vlaar helemaal vrij de 16 inging.quote:Op zondag 11 september 2011 17:06 schreef H.M.Murdock het volgende:
Hopelijk gaat Koeman meer hameren op het SAMENSPEL voor de goal. Dan had je simpel uit kunnen bouwen naar 1-4, 1-5. Regelmatig spelers vrij zien staan terwijl er voor eigen succes werd gegaan.
Fernandez is gewoon een beetje een blind paard. Niets aan te doen.quote:Op zondag 11 september 2011 17:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Goed voorbeeld was meteen na rust toen Fernandez weer eens niet keek toen Vlaar helemaal vrij de 16 inging.
10-0 was toch veel pijnlijker?quote:Op zondag 11 september 2011 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet vanuit historisch oogpunt, maar zo voel ik dat ook wel een beetje ja.
Tegen PSV was het ontreddering, na De Graafschap echt pure wanhoop.
Een beetje?quote:Op zondag 11 september 2011 17:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Fernandez is gewoon een beetje een blind paard. Niets aan te doen.
Ook. Of El Ahmadi twee keer na zijn doelpunt, of Schaken met Guidetti en Cissé, Cissé met Guidetti.quote:Op zondag 11 september 2011 17:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Goed voorbeeld was meteen na rust toen Fernandez weer eens niet keek toen Vlaar helemaal vrij de 16 inging.
Mwah voor de buitenstaanders zal dat vast zo zijn maar na de Graafschap was het helemaal ellende maar dat kwam natuurlijk ook mede door de eerdere 10-0.quote:Op zondag 11 september 2011 17:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
10-0 was toch veel pijnlijker?
Elke tv zender had er itemes over incl DWDDP&W
fucking Boulevard zelfs
Zat ik BBC te kijken omdat ik het zat was, kwam het daar ook nog ff voorbij
Ik snap dat ook niet? Het is niet alsof we de laatste jaren niet vaker van zulke clubjes verloren hebben?quote:Op zondag 11 september 2011 17:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
10-0 was toch veel pijnlijker?
Elke tv zender had er itemes over incl DWDDP&W
fucking Boulevard zelfs
Zat ik BBC te kijken omdat ik het zat was, kwam het daar ook nog ff voorbij
Ik wel. Het was het toonbeeld van totale onmacht.quote:Op zondag 11 september 2011 17:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet? Het is niet alsof we de laatste jaren niet vaker van zulke clubjes verloren hebben?
Rotterdam Zuid. hier wonen meer Surinamers dan in Paramaribo.quote:Op zondag 11 september 2011 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Swa?Je komt niet uit Suriname, toch?
Ugh ik kan me idd nog de 1-3 thuis tegen de Graafschap herinneren met Geert den Ouden toen.quote:Op zondag 11 september 2011 17:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet? Het is niet alsof we de laatste jaren niet vaker van zulke clubjes verloren hebben?
Nee, het authentieke Rotterdam en ik ben iemand die normaal niet veel scheld maar deze - edit - zit me nu al langer zo verschrikkelijk het bloed onder de nagels vandaan te halen dat ik mezelf wat aan doe als hij nog een keer die baggerdiscussie over de VG begint.quote:Op zondag 11 september 2011 17:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Swa, zeg je ding gewoon zonder bij elke zin kanker te gebruiken. Je komt niet uit DH toch?
Ah, een echte wigger hebben we hier dus.quote:Op zondag 11 september 2011 17:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rotterdam Zuid. hier wonen meer Surinamers dan in Paramaribo.
Precies, lekker Twitteren met Lera over mn nieuwe Karl Kani jas straksquote:Op zondag 11 september 2011 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, een echte wigger hebben we hier dus.
gelijk heb je wel, Voice Over begint hier elke keer over terwijl de discussie over heel wat anders gaat.quote:Op zondag 11 september 2011 17:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, het authentieke Rotterdam en ik ben iemand die normaal niet veel scheld maar deze randmongool zit me nu al langer zo verschrikkelijk het bloed onder de nagels vandaan te halen dat ik mezelf wat aan doe als hij nog een keer die baggerdiscussie over de VG begint.
Laat gaan joh.quote:Op zondag 11 september 2011 17:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, het authentieke Rotterdam en ik ben iemand die normaal niet veel scheld maar deze randmongool zit me nu al langer zo verschrikkelijk het bloed onder de nagels vandaan te halen dat ik mezelf wat aan doe als hij nog een keer die baggerdiscussie over de VG begint.
Ik vond zelfs dat Gorter ook tegen rood aanzat in de 1e helft met die tackle op Schaken, gewoon volle sliding met de noppen op de enkel.quote:Op zondag 11 september 2011 17:13 schreef H.M.Murdock het volgende:
Van Hulten trouwens weer lekker bezig met die eerste penalty en de rode kaart voor Lasnik.
Sowieso belachelijk dat zo iemand deze wedstrijd mag fluiten terwijl een Nijhuis ook nooit Twente mag doen. KNVBquote:Op zondag 11 september 2011 17:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vond zelfs dat Gorter ook tegen rood aanzat in de 1e helft met die tackle op Schaken, gewoon volle sliding met de noppen op de enkel.
Hey. Psst. He.quote:Op zondag 11 september 2011 16:58 schreef voice-over het volgende:
Dat is het gewoon precies. Elke keer kom ik dit topic in met een echt goed gevoel over onze club die me jarenlang aan het hart gaat. Ik ben in 1992 supporter geworden, het zegt iets over de 'teneur' waarin ik ingestapt ben als Feijenoorder.quote:Op zondag 11 september 2011 17:13 schreef macca728 het volgende:
[..]
gelijk heb je wel, Voice Over begint hier elke keer over terwijl de discussie over heel wat anders gaat.
Hij geniet niet eens van een overwinning, ja alleen omdat zo de supporters ongelijk krijgen over het beleid.
Johan Cruijffquote:Op zondag 11 september 2011 17:15 schreef Dven het volgende:
Even een vraagje aan de heren Feyenoorders:
Voor een spelletje maak ik een aantal waardeloze elftallen. Als Ajacied zijnde lukt me dat prima met Ajax, zelfs de reservebank is 'goed' bezet. Maar ondanks dat ik Feyenoord wel degelijk een mooie club (kan ik als Ajacied eigenlijk niet maken) vind heb ik me nooit echt verder in het elftal verdiept (kan ik als Ajacied helemaal niet maken natuurlijk)
Welke spelers verdienen zeker een plek in dit roemruchte elftal?
Ik kon Ritmo beter verdragen dan dit gemekker....quote:Op zondag 11 september 2011 17:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laat gaan joh.
Wees blij dat die staatsmongool van een Ritmo niet meer post. Anders had elke week een ban wegens schelden en rellen.
El Ahmadi moet je er sowieso niet inzetten want die heeft een fantastisch schot.quote:Op zondag 11 september 2011 17:15 schreef Dven het volgende:
Even een vraagje aan de heren Feyenoorders:
Voor een spelletje maak ik een aantal waardeloze elftallen. Als Ajacied zijnde lukt me dat prima met Ajax, zelfs de reservebank is 'goed' bezet. Maar ondanks dat ik Feyenoord wel degelijk een mooie club (kan ik als Ajacied eigenlijk niet maken) vind heb ik me nooit echt verder in het elftal verdiept (kan ik als Ajacied helemaal niet maken natuurlijk)
Welke spelers verdienen zeker een plek in dit roemruchte elftal?
En z'n weinig balcontacten. Altijd die splijtende pass.quote:Op zondag 11 september 2011 17:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
El Ahmadi moet je er sowieso niet inzetten want die heeft een fantastisch schot.
+ 1quote:Op zondag 11 september 2011 17:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is het gewoon precies. Elke keer kom ik dit topic in met een echt goed gevoel over onze club die me jarenlang aan het hart gaat. Ik ben in 1992 supporter geworden, het zegt iets over de 'teneur' waarin ik ingestapt ben als Feijenoorder.
Om dan elke keer hier na de afgelopen rotseizoenen (met vorig jaar als dieptepunt) wat vrolijkheid hier vandaan te halen na een wedstrijd is heerlijk.
Komt weer hetzelfde teringgeouwehoer voorbij.Het zal me worst wezen. Ga lekker Happel zitten PM'en denk ik dan. Of stuur Lunaticnews / de VG een brief.
Of ga gewoon met je pielemuisje spelen. Dan heb je ook wat te doen.
Maar kap met die draak van een discussie hier.
Vergeet niet die smerige overtreding van Luijckx op zijn medespeler.quote:Op zondag 11 september 2011 17:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vond zelfs dat Gorter ook tegen rood aanzat in de 1e helft met die tackle op Schaken, gewoon volle sliding met de noppen op de enkel.
kijk effe op internet ofzo, keus genoeg, alleen al 300 spitsen...quote:Op zondag 11 september 2011 17:17 schreef Dven het volgende:
Graag serieus heren, ik kom zelf niet verder dan Alexander Ostlund
Ik trouwens wel.quote:Op zondag 11 september 2011 17:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Swa, zeg je ding gewoon zonder bij elke zin kanker te gebruiken. Je komt niet uit DH toch?
Dit soort reacties doet hij het om.quote:Op zondag 11 september 2011 17:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is het gewoon precies. Elke keer kom ik dit topic in met een echt goed gevoel over onze club die me jarenlang aan het hart gaat. Ik ben in 1992 supporter geworden, het zegt iets over de 'teneur' waarin ik ingestapt ben als Feijenoorder.
Om dan elke keer hier na de afgelopen rotseizoenen (met vorig jaar als dieptepunt) wat vrolijkheid hier vandaan te halen na een wedstrijd is heerlijk.
Komt weer hetzelfde teringgeouwehoer voorbij.Het zal me worst wezen. Ga lekker Happel zitten PM'en denk ik dan. Of stuur Lunaticnews / de VG een brief.
Of ga gewoon met je pielemuisje spelen. Dan heb je ook wat te doen.
Maar kap met die draak van een discussie hier.
Verwoestende rechter indeed. Zijn kale ietwat grote hoofd maakt hem helemaal buitenaardsquote:Op zondag 11 september 2011 17:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
El Ahmadi moet je er sowieso niet inzetten want die heeft een fantastisch schot.
Greene. En verder toch even zelf onderzoeken. We zijn geen vraagbaak.quote:Op zondag 11 september 2011 17:17 schreef Dven het volgende:
http://www.feyenoordgeschiedenis.net/top-en-flop-100.htmquote:Op zondag 11 september 2011 17:17 schreef Dven het volgende:
Ga lekker Ado supporten danquote:
Aerts, Bandalovski, Ostlund, Leonard, Lee, Lurling, Huysegems, Dematradze, Gibbs, Greene, Swerts, Bosschaart, Allotey, Claeys.quote:Op zondag 11 september 2011 17:17 schreef Dven het volgende:
Beukering niet te vergeten.quote:Op zondag 11 september 2011 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Aerts, Bandalovski, Ostlund, Leonard, Lee, Lurling, Huysegems, Dematradze, Gibbs, Greene, Swerts, Bosschaart, Allotey, Claeys.
Doe er wat mee, posities zoek je zelf maar uit.
Ja, met die lijst kan je volgende week nog bezig zijn. Dit waren zo de eersten die mij te binnen schoten.quote:
Ik geniet meer van de overwinning hoor. Maar Happel en zijn vriendjes kunnen gewoon hun ongelijk niet bekennen. En dat steekt. Dus kan ik niet nalaten hem er fijntjes op te wijzen dat hij de dingen totaal verkeerd ziet.quote:Op zondag 11 september 2011 17:13 schreef macca728 het volgende:
[..]
gelijk heb je wel, Voice Over begint hier elke keer over terwijl de discussie over heel wat anders gaat.
Hij geniet niet eens van een overwinning, ja alleen omdat zo de supporters ongelijk krijgen over het beleid.
En die was geeneens slecht, maar eerder echt slecht gebruikt.quote:Op zondag 11 september 2011 17:17 schreef Dven het volgende:
RonaGreenOh jongen!quote:Op zondag 11 september 2011 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Aerts, Bandalovski, Ostlund, Leonard, Lee, Lurling, Huysegems, Dematradze, Gibbs, Greene, Swerts, Bosschaart, Allotey, Claeys.
Steek een mes in het vlees...quote:Op zondag 11 september 2011 17:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga lekker Ado supporten dan![]()
Mooie stad achtur duh duinuh. Alleen aan de verkeerde kant van de duinuh.
Ik dacht dat vragen vrij stondquote:Op zondag 11 september 2011 17:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Greene. En verder toch even zelf onderzoeken. We zijn geen vraagbaak.
?quote:Op zondag 11 september 2011 17:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga lekker Ado supporten dan![]()
Mooie stad achtur duh duinuh. Alleen aan de verkeerde kant van de duinuh.
nou stuur hem lekker een PM dan.quote:Op zondag 11 september 2011 17:22 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik geniet meer van de overwinning hoor. Maar Happel en zijn vriendjes kunnen gewoon hun ongelijk niet bekennen. En dat steekt. Dus kan ik niet nalaten hem er fijntjes op te wijzen dat hij de dingen totaal verkeerd ziet.
Hier valt wel een legendarisch elftal uit op te stellenquote:Op zondag 11 september 2011 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
van een...quote:
Ik woon niet in Spangen hoor. Geboren en getogen in Charlois tussen het plebs.quote:Op zondag 11 september 2011 17:23 schreef voice-over het volgende:
[..]
?
Ga jij lekker Sparta supporteren dan.
quote:Wijnaldum is nog slechter in afmaken dan Berg
quote:mis bij Wijnaldum voetbalintelligentie. In de eerste helft maakte hij een paar fantastische dribbels, maar vervolgens geeft ie een pass waarmee hij zijn dribbel volledig teniet doet. Jammer, want dat kost rendement.
Daarnaast had hij 2 100% kansen (kopbal en die kap-kap en nog een keer kapbal) en daarvan moet er in elk geval 1 zitten. Ook weer gebrek aan rendement.
In de tweede helft was hij volledig onzichtbaar door het opportunistische spel na de drie goals van VVV. Als je een grote meneer wilt worden bij PSV, moet je voetballend meer brengen in zo'n situatie.
quote:Nogmaals: hij speelde slecht en hij mist wéér grote kansen, maar het moet ook gezegd worden dat Wijnaldum helemaal op de verkeerde positie staat. Daar moet Hutchinson spelen.
't Is te gek voor woorden, gewoon OMDAT hij is gehaald voor 5 miljoen MOET hij ergens spelen, ook al is er geen plaats voor... Dus dan zet je 'm maar rond de middellijn ergens...
quote:Op zondag 11 september 2011 16:33 schreef mrstylo het volgende:
Vergeten jullie Wijnaldum niet??
Grootste sukkel ooit. 2 100% kansen missen.
quote:Op zondag 11 september 2011 16:35 schreef StijnDa het volgende:
Wijnaldum speelde waardeloos vandaag.
Ze komen er vanzelf achter dat Wijnaldum geen 10 is. Maar die Toivoinen wil daar ook niet spelen dus hebben ze een behoorlijk probleemquote:Op zondag 11 september 2011 17:31 schreef Caland het volgende:
Even een rondje langs de subsidie-velden:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja, tot voor kort zagen ze een echte spelmaker in Wijnaldum in het PSV-topic hierquote:Op zondag 11 september 2011 17:33 schreef Merkie het volgende:
Verbaast me niets. Heeft een leuke techniek en kan vrij onvoorspelbaar spelen, alleen hij kan niet vooruit kijken. Hij moet dichtbij de spitsen aan de flanken spelen zodat hij een beetje rond kan dartelen en kan combineren, anders heb je niets aan hem.
Einde van het seizoen staan ze allebei hoger dan Feyenoord. Al is het individueel falen van zowel Fer als Wijnaldum nu natuurlijk wel aangenaam als je Feyenoordsupporter bent.quote:Op zondag 11 september 2011 17:38 schreef H.M.Murdock het volgende:
En heren hoe voelt dat nou zo'n sportieve stap omhoog?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AZquote:Op zondag 11 september 2011 17:40 schreef Caland het volgende:
Je gaat bijna hopen dat ze allebei geen prijzen pakken, maarja dat zou automatisch betekenen dat een andere club dat wel doet. Laat dan maar zitten.
Verbeek is anders heel goed bezig daar.quote:Op zondag 11 september 2011 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is het droomscenario ja.Gaat niet gebeuren.
Men kan altijd blijven hopen natuurlijk.quote:Op zondag 11 september 2011 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is het droomscenario ja.Gaat niet gebeuren.
Des te meer je dit soort dingen leest, des te mooier is het dat we nog 5 miljoen voor 'm hebben gekregen...quote:Op zondag 11 september 2011 17:31 schreef Caland het volgende:
Even een rondje langs de subsidie-velden:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat als Feyenoorder zijnde dat niet je insteek mag zijn. Kampioen worden is uitgesloten maar één van de huidige top onder je houden moet mogelijk zijn. Twente mist creativiteit en PSV ontbeert het aan een verdediging en Ajax mist van alles een klein beetje. Nu zeg ik niet dat Feyenoord geen van deze problemen kent maar bij voorbaat ben je zeker niet kansloos.quote:Op zondag 11 september 2011 17:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Einde van het seizoen staan ze allebei hoger dan Feyenoord. Al is het individueel falen van zowel Fer als Wijnaldum nu natuurlijk wel aangenaam als je Feyenoordsupporter bent.
Zeker, maar een kampioenschap lijkt me net iets te hoog gegrepen.quote:Op zondag 11 september 2011 17:43 schreef voice-over het volgende:
[..]
Verbeek is anders heel goed bezig daar.
Ik denk dat je nu de kwaliteiten van deze selectie gaat overschatten. Vergeet niet dat we straks vanaf oktober tot februari best een loodzwaar programma hebben.quote:Op zondag 11 september 2011 17:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk dat als Feyenoorder zijnde dat niet je insteek mag zijn. Kampioen worden is uitgesloten maar één van de huidige top onder je houden moet mogelijk zijn. Twente mist creativiteit en PSV ontbeert het aan een verdediging en Ajax mist van alles een klein beetje. Nu zeg ik niet dat Feyenoord geen van deze problemen kent maar bij voorbaat ben je zeker niet kansloos.
Ja, maargoed. Uiteindelijk zal dit Feyenoord een keer dit seizoen wel flink door de ondergrens gaan en een slechte reeks neerzetten. Dat zie ik bij de huidige 'top 4' niet zo heel snel gebeuren.quote:Op zondag 11 september 2011 17:49 schreef H.M.Murdock het volgende:
En we moeten de ''top'' ook niet teveel ophemelen. Van wie moet je nou werkelijk vrezen, ook Twente, Ajax en PSV verspelen punten tegen ploegen als VVV en Roda. Als Feijenoord die wedstrijden weet te winnen is er een hoop mogelijk
Ik zeg niet dat het makkelijk zal worden maar onmogelijk is het zeker niet. Twente leunt op Janko en De Jong, PSV heeft enkel een goede voorhoede maar mist daar wel een belangrijke schakel in - zoals jullie hier zelf al aangeven - de nummer tien. Daarbij heeft de verdediging het niveau van een gemiddelde middenmoter. Bij Ajax staat het middenveld niet goed en laten ze achterin veel te veel steken vallen. Niets is onmogelijkquote:Op zondag 11 september 2011 17:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu de kwaliteiten van deze selectie gaat overschatten. Vergeet niet dat we straks vanaf oktober tot februari best een loodzwaar programma hebben.
Plek 5-7 moet er wel in kunnen zitten.
Ritmo zorgde altijd wel voor discussie. Vooral Tomasso kon goed met hem opschieten.quote:Op zondag 11 september 2011 17:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laat gaan joh.
Wees blij dat die staatsmongool van een Ritmo niet meer post. Anders had elke week een ban wegens schelden en rellen.
Stuurt iemand dat even door naar zijn twitter?quote:Op zondag 11 september 2011 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maargoed. Uiteindelijk zal dit Feyenoord een keer dit seizoen wel flink door de ondergrens gaan en een slechte reeks neerzetten. Dat zie ik bij de huidige 'top 4' niet zo heel snel gebeuren.
Precies, met het enige verschil dat als Ajax of PSV goed gaat draaien het niveau wel een stuk hoger zal liggen dan bij een goed draaiend Feyenoord.quote:Op zondag 11 september 2011 17:49 schreef H.M.Murdock het volgende:
En we moeten de ''top'' ook niet teveel ophemelen. Van wie moet je nou werkelijk vrezen, ook Twente, Ajax en PSV verspelen punten tegen ploegen als VVV en Roda. Als Feijenoord die wedstrijden weet te winnen is er een hoop mogelijk
Gewoon vol goede moed erin gaanquote:Ik zeg niet dat het makkelijk zal worden maar onmogelijk is het zeker niet.
Jep. Als die uitvallen dan heb je ene Rendla nog als back-up en dan zit jequote:Twente leunt op Janko en De Jong,
Vergeet niet, Met Rutten word je nooit kampioenquote:PSV heeft enkel een goede voorhoede maar mist daar wel een belangrijke schakel in - zoals jullie hier zelf al aangeven - de nummer tien.
Derijck compenseert wel wat. Maar goed is het zeker nietquote:Daarbij heeft de verdediging het niveau van een gemiddelde middenmoter.
Frank wil het niet snappen:quote:Bij Ajax staat het middenveld niet goed en laten ze achterin veel te veel steken vallen. Niets is onmogelijk
Nee man, AZ wordt 2e dit jaarquote:Toch gok ik op Ajax 1, PSV 2, AZ 3, en Feyenoord of Twente als nummer 4 en 5. Hopelijk kunnen jullie daarna echt omhoog kijken
Daar ontkom je niet aan met deze selectie in vergelijking met de investeringen van de 'top'. Maar dan nog vind ik dat je niet onder hoeft te doen, al gaat dat natuurlijk nog gebeuren dit seizoen.quote:Op zondag 11 september 2011 17:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies, met het enige verschil dat als Ajax of PSV goed gaat draaien het niveau wel een stuk hoger zal liggen dan bij een goed draaiend Feyenoord.
quote:Op zondag 11 september 2011 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maargoed. Uiteindelijk zal dit Feyenoord een keer dit seizoen wel flink door de ondergrens gaan en een slechte reeks neerzetten. Dat zie ik bij de huidige 'top 4' niet zo heel snel gebeuren.
Klopt. Belangrijkste is dat jullie het gemotiveerde spel spelen waar Feyenoord bekend om is geraakt. Dan kan je het ieder team lastig maken.quote:Op zondag 11 september 2011 17:56 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Daar ontkom je niet aan met deze selectie in vergelijking met de investeringen van de 'top'. Maar dan nog vind ik dat je niet onder hoeft te doen, al gaat dat natuurlijk nog gebeuren dit seizoen.
Helemaal met je eens, alleen het laatste is de vraag. Zie in ieder geval PSV en AZ als de grootste kanshebbers op plek 2.quote:Op zondag 11 september 2011 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon vol goede moed erin gaan
[..]
Jep. Als die uitvallen dan heb je ene Rendla nog als back-up en dan zit je
[..]
Vergeet niet, Met Rutten word je nooit kampioen
[..]
Derijck compenseert wel wat. Maar goed is het zeker niet
[..]
Frank wil het niet snappen:
Janssen - anita(puntnaarachter) - eriksen
Boilesen - Jan - Toby - Wiel
[..]
Nee man, AZ wordt 2e dit jaar
AZ is een goed collectief en laat tot nu toe weinig prikjes vallen. De Defensie is wel matig maar houdt het tot nu toe klasse dicht. Middenveld is ook goed. Aanval Beerens - Altidore is klasse.quote:Op zondag 11 september 2011 17:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, alleen het laatste is de vraag. Zie in ieder geval PSV en AZ als de grootste kanshebbers op plek 2.
Al blijft een uitwedstrijd bij NAC altijd pittig. Het publiek is daarin een van de steunpilaren. Maar met Bakkal en Guidetti erbij staat er gewoon iets.quote:Op zondag 11 september 2011 18:03 schreef Caland het volgende:
Ik vind niet dat we het daar nu al over moeten hebben, zo'n top 3-4 klassering. Vergeet niet dat je vandaag gewoon een helft wordt overlopen door kwalitatief één van de slechtste teams in de eredivisie.
Gewoon wedstrijd voor wedstrijd nemen, en aan het eind van de rit hopen dat je bij die eerste 7 komt.
Dat dus. Avondwedstrijden vind ik echtquote:Op zondag 11 september 2011 18:05 schreef Muto het volgende:
Volgende week avondwedstrijd met hopelijk een bijna uitverkochte Kuip.
Done. Werd direct geretweet door hem.quote:Op zondag 11 september 2011 17:54 schreef Cara het volgende:
[..]
Stuurt iemand dat even door naar zijn twitter?
Echt hequote:Op zondag 11 september 2011 18:03 schreef Caland het volgende:
Ik vind niet dat we het daar nu al over moeten hebben, zo'n top 3-4 klassering. Vergeet niet dat je vandaag gewoon een helft wordt overlopen door kwalitatief één van de slechtste teams in de eredivisie.
Gewoon wedstrijd voor wedstrijd nemen, en aan het eind van de rit hopen dat je bij die eerste 7 komt.
quote:zo 11 sep 2011, 17:28
Koeman in de rust uit zijn dak
BREDA - Trainer Ronald Koeman van Feyenoord wilde zondag na de overwinning bij NAC Breda (1-3) niet herhalen wat hij in de rust (1-1) had gezegd tegen zijn spelers. „Ik wil het hier graag netjes houden”, glimlachte hij. „Maar onze eerste helft was zo belabberd. Dramatisch gewoon, onacceptabel. Wat een balverlies.”
Feyenoord vind ik ook meer een avondclub. Daar hoort de sfeer van de supporters bij. Net zoals ik NAC graag op avonden ziequote:Op zondag 11 september 2011 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat dus. Avondwedstrijden vind ik echt
quote:Op zondag 11 september 2011 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord vind ik ook meer een avondclub. Daar hoort de sfeer van de supporters bij. Net zoals ik NAC graag op avonden zie
tegen wie moeten jullie in de beker trouwens? Das volgende week ook weerquote:Op zondag 11 september 2011 18:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hopen dat we dit seizoen weer wat verder komen als vorig jaar. Met die kutwedstrijd tegen Roda meteen.
AGOVVquote:Op zondag 11 september 2011 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tegen wie moeten jullie in de beker trouwens? Das volgende week ook weer
Feyenoord-VVV vorig jaarquote:Op zondag 11 september 2011 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat dus. Avondwedstrijden vind ik echt
Ik hoop op minuten voor Achahbar en misschien Manu ook. Maar als we die niet winnenquote:
als je dat niet wint dan mag koeman een week in een cel gaan zittenquote:Op zondag 11 september 2011 18:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoop op minuten voor Achahbar en misschien Manu ook. Maar als we die niet winnen
Nee hoor, situatie is nog steeds dramatisch binnen in het Maasgebouw.quote:Op zondag 11 september 2011 16:58 schreef voice-over het volgende:
Ik ben nu al zo blij met hemquote:
Ik denk niet zo heel groot, bij City hebben ze voldoende.quote:Op zondag 11 september 2011 18:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben nu al zo blij met hem
Alleen hoe groot is straks de kans dat ie in de winterstop alweer pleite is?
We hebben hem toch tot het einde van het seizoen gehuurd?quote:Op zondag 11 september 2011 18:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben nu al zo blij met hem
Alleen hoe groot is straks de kans dat ie in de winterstop alweer pleite is?
quote:Op zondag 11 september 2011 18:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)rainer-guidetti.html
Kan wel teruggeroepen worden.quote:Op zondag 11 september 2011 18:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We hebben hem toch tot het einde van het seizoen gehuurd?
Ik houd er niet zo van om te zeuren over mentaliteit, maar vandaag was NAC voetballend gezien écht niet de betere. In de eerste helft waren ze gewoon feller en wonnen ze op fysiek de duels. Voetballend gezien waren ze de eerste helft net zo slecht als in de tweede.quote:Op zondag 11 september 2011 18:03 schreef Caland het volgende:
We hebben 6 of 7 open kansen weggegeven. Wat op zich geen ramp is gezien onze selectie, maar overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 11 september 2011 18:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik houd er niet zo van om te zeuren over mentaliteit, maar vandaag was NAC voetballend gezien écht niet de betere. In de eerste helft waren ze gewoon feller en wonnen ze op fysiek de duels. Voetballend gezien waren ze de eerste helft net zo slecht als in de tweede.
6/7 open kansen voor Nac ?quote:Op zondag 11 september 2011 18:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We hebben 6 of 7 open kansen weggegeven. Wat op zich geen ramp is gezien onze selectie, maar overdrijven is ook een vak.
Klopt. Dit NAC is één van de slechtste teams in de eredivisie. Ze hebben geluk dat Excelsior er nog in zit, anders was plek 18 niet uitgesloten. Daarom juist zegt het genoeg dat je het in grote fases van de wedstrijd zeer moeilijk hebt. Zowel in de eerste helft als na de 1-2. Persoonlijk was ik aan het wachten op de gelijkmaker, maar wellicht is dat meer omdat dat vorig jaar zo gebruikelijk wasquote:Op zondag 11 september 2011 18:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik houd er niet zo van om te zeuren over mentaliteit, maar vandaag was NAC voetballend gezien écht niet de betere. In de eerste helft waren ze gewoon feller en wonnen ze op fysiek de duels. Voetballend gezien waren ze de eerste helft net zo slecht als in de tweede.
Verander open in grote, maar het was absoluut niet zo dat ze niets gecreëerd hebben. Blij dat die Amoah opgepleurd is.quote:
Niet gezien inderdaad. Alleen maar mooi manquote:Op zondag 11 september 2011 18:37 schreef Paul-89 het volgende:
Die Schalk is trouwens nog niet echt opgewassen tegen een verdediger van 1,90 en een kilootje of 85.
quote:Trainer Ronald Koeman van Feyenoord wilde zondag na de overwinning bij NAC Breda (1-3) niet herhalen wat hij in de rust (1-1) had gezegd tegen zijn spelers. 'Ik wil het hier graag netjes houden', glimlachte hij. 'Maar onze eerste helft was zo belabberd. Dramatisch gewoon, onacceptabel. Wat een balverlies.'
Koeman sprak van de slechtste 45 minuten tot dusver onder zijn leiding. 'We kunnen zo veel beter. Dat hebben we na de rust gelukkig ook laten zien. Maar je kunt geen wedstrijden blijven winnen op basis van één goede helft.'
Whehehquote:Op zondag 11 september 2011 18:27 schreef Caland het volgende:
Denk niet groot, of alle 23 spitsen van City moeten geblesseerd raken.
Ik denk dat Koeman daar wel op zal hameren.quote:Op zondag 11 september 2011 18:50 schreef Paul-89 het volgende:
Hopen dat ze wel weer volledig bij de les zijn Zaterdag. Ik ben altijd zo bang dat er een paar weer te simpel gaan denken omdat het 'maar' De Graafschap is.
Laat ze maar de hele week wat beelden zien van vorig jaar tegen De Graafschap of VVV uit enz.quote:Op zondag 11 september 2011 18:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Koeman daar wel op zal hameren.
Wat dacht je van JPvG? Daar wil je geen ruzie meequote:Op zondag 11 september 2011 18:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Koeman daar wel op zal hameren.
Dit. Concurrentie met Dzeko wint hij toch niet. Dzeko is vele malen beter.quote:Op zondag 11 september 2011 18:27 schreef Caland het volgende:
Denk niet groot, of alle 23 spitsen van City moeten geblesseerd raken.
Kun Aguero? Tevez? Balotelli? Het is echt belachelijk wat ze hebben qua spitsen en aanvallersquote:Op zondag 11 september 2011 18:55 schreef eight het volgende:
[..]
Dit. Concurrentie met Dzeko wint hij toch niet. Dzeko is vele malen beter.
Haha, ja man. Ik hoorde het ook.quote:Op zondag 11 september 2011 19:25 schreef Paul-89 het volgende:
Koeman maakte even een grapje bij de Nos.
[/quote]quote:Menig Feyenoord speler intresseert het al geen donder hoe het met de club gaat of hoe ze met de supporters moeten omgaan maar vandaag heeft onze amsterdamse vriend Biseswar zich weer van zijn beste kant laten zien.
Onderstaand verhaal van een supporter:
[quote]
Kwam Biseswar buiten al tegen, liep toen met een neger. Daarna kwam hij het stadion in en toen liep er ineens nog een mannetje bij (marokkaan volgens mij). Dat mannetje begon gelijk druk te gebaren richting het uitvak (middelvinger enz…). Op het vak bleef hij maar doorgaan en ook toen hij weg moest van stewards (Biseswar en die neger gingen met hem weg) bleef hij maar druk gebaren. Daarna kwam Biseswar weer terug (met neger, maar zonder marokkaan) en kreeg van het uitvak wat verwensingen naar zijn hoofd (had beter een stoel kennen wezen).
Maatje van mij sprak Biseswar in de rust aan. Biseswar gaf aan die gast niet te kennen, maar zei dat op zo’n manier dat het dus wel zeker is dat het een maatje van hem was. Zal wel zo’n kk bijlmermeer zwerver zijn. Wat tevens opviel toen Biseswar het vak af ‘moest’, was die enge glimlach op z’n muil (terwijl die marokkaan maar bleef doorgaan met uitdagen).
Biseswar van heden: PERSONA NON GRATA!!!!!
Thisquote:
Niet dat we ultraveel waarde hechten aan de mening van die neus toch positief dit.quote:Hoewel ik bij Ajax ook mijn probleempjes heb gehad met Ronald Koeman, durf ik nu wel te zeggen dat je als jonge speler veel van hem kunt leren. Daar moet Guidetti van profiteren.
Zlatan Ibrahimovic
quote:Op zondag 11 september 2011 20:04 schreef Happel het volgende:
Ach ja, Biseswar. Die had allang ergens anders moeten zitten. Overgewaardeerde prutser.
Is inderdaad slechts de beste aanvaller die we hebben. Altijd dat gezeik op Biseswar.quote:Op zondag 11 september 2011 20:04 schreef Happel het volgende:
Ach ja, Biseswar. Die had allang ergens anders moeten zitten. Overgewaardeerde prutser.
Ik vind dat jij een andere avatar moet nemen.quote:Op zondag 11 september 2011 20:04 schreef Happel het volgende:
Dan had je hem over een jaar voor 3m+ kunnen verkopen.quote:Op zondag 11 september 2011 20:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jammer dat die jongen bij Man City heeft getekend. Wij hadden hem eigenlijk transfervrij op moeten pikken.
Valt tegen dit keer.quote:Op zondag 11 september 2011 20:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Even m'n ritueel na een winst op NAC uitoefenen: het verslag op derat.nl lezen
Ik gok voor meer. Hij ziet het spel, duikt de ruimtes in. Geeft bijna geen foute passes. Topper in wording. Zoals al gezegd: de nieuwe Sahin.quote:Op zondag 11 september 2011 20:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan had je hem over een jaar voor 3m+ kunnen verkopen.
Ik ben blij om te zien dat Feyenoord gewoon weer in de top 5 staat
Zelfs als ik hem kleiner maak dan 90kb accepteert fok hem nog niet.quote:
Kan samen met Bakkel leuke dingen laten zien.quote:Op zondag 11 september 2011 20:34 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik gok voor meer. Hij ziet het spel, duikt de ruimtes in. Geeft bijna geen foute passes. Topper in wording. Zoals al gezegd: de nieuwe Sahin.
Tevens: conclusies trekken na 30 minuten
Ik vind dat de gehele technische staff complimenten moet krijgen. Zeker Jean Paul want zijn schiettraining voor Karim heeft meteen geholpen.quote:Op zondag 11 september 2011 20:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan samen met Bakkel leuke dingen laten zien.
Ik dacht dat Feyenoord zonder Fer en Wijnaldum totaal zal instorten, maar ze zijn eigenlijk alleen maar beter en geconcentreerden blijven spelen.
Hand van Koeman zichtbaar?
Die jongen wordt sowieso steeds beter. Volgens mij had hij enkel vertrouwen nodig. Een topscoorder zou hij toch nooit wordenquote:Op zondag 11 september 2011 20:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind dat de gehele technische staff complimenten moet krijgen. Zeker Jean Paul want zijn schiettraining voor Karim heeft meteen geholpen.
Nee maar een profspeler mag van de 10 schoten rond de 16 er toch wel een paar op doel schieten, bij Karim was het echt zo dat ieder schot kansloos over/naast ging. En naar mijn idee lag dat echt aan zijn manier van schieten. Zal Van Gastel ook wel zijn opgevallen.quote:Op zondag 11 september 2011 20:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die jongen wordt sowieso steeds beter. Volgens mij had hij enkel vertrouwen nodig. Een topscoorder zou hij toch nooit worden
Wat is dit voor gelul? De schrijver lijkt mij rijp voor een gesticht.quote:Op zondag 11 september 2011 19:56 schreef Muto het volgende:
Beetje een vaag verhaal op Frfc1908.nl over Biseswar. Let maar niet op de taal. Ritmo zou er jaloers op zijn:
[..]
http://www.frfc1908.nl/nieuws/biseswar-en-zn-vriendjes/#comments
Ik weet niet of iemand van hier ook in Breda was?
en jij beweert het beste met Feijenoord voor te hebben.. Yeah right.quote:Op zondag 11 september 2011 20:04 schreef Happel het volgende:
Haha, wat een senieltjes man. Wedstrijd van het jaar voor hun, de mooiste club ter wereld komt op bezoek en neemt gewoon de 3 puntjes weer mee naar Rotterdam.quote:Op zondag 11 september 2011 20:45 schreef Paul-89 het volgende:
Deze is wel lekker verzuurd.![]()
http://www.f7breda.nl./index.php?pid=fotosnac&seizoen=20112012&dir=273
quote:Oh ja en dan de scheids. Een penalty? Wat een onzin.
hahaquote:Op zondag 11 september 2011 20:45 schreef Paul-89 het volgende:
Ik moest flink lachen.quote:Op zondag 11 september 2011 20:45 schreef Paul-89 het volgende:
Onvoorstelbaar dit. Ik ben fan van een club met supporters die te verschikkelijk voor woorden zijn.quote:
Eens. Verder geen woorden aan vuil maken.quote:Op zondag 11 september 2011 21:08 schreef PIETR het volgende:
Tuurlijk had Biseswar die gek moeten aanspreken op zn gedrag, maar je eigen speler uitmaken voor kankerjood gaat veels te ver.
De gracht in moeten gooien.quote:Op zondag 11 september 2011 21:08 schreef PIETR het volgende:
Tuurlijk had Biseswar die gek moeten aanspreken op zn gedrag, maar je eigen speler uitmaken voor kankerjood gaat veels te ver.
Misschien heb ik een andere wedstrijd gezien, maar ik zag hem grossieren in dezelfde fouten als altijd: lopen lopen lopen en proberen te schieten. Dat die bal er nu een keer wél ingaat is te danken aan de statistische kans dat als ie heel veel keer schiet het na 50 lulschoten eens raak moet zijn. Vooral zijn enorm trage handelingssnelheid viel mij weer in negatieve zin op.quote:Op zondag 11 september 2011 20:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die jongen wordt sowieso steeds beter. Volgens mij had hij enkel vertrouwen nodig. Een topscoorder zou hij toch nooit worden
Na sukkeltje, sukkeltje x 100 was dit liedje wel nog beter verzonnen!quote:
Triest. Heel triest.quote:
Mee eens. El Ahmadi denkt pas aan wat hij met de bal gaat doen wanneer hij hem krijgt. En heeft dan nog even tijd nodig om iets te verzinnen en gaat dus met de bal lopen.quote:Op zondag 11 september 2011 21:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Misschien heb ik een andere wedstrijd gezien, maar ik zag hem grossieren in dezelfde fouten als altijd: lopen lopen lopen en proberen te schieten. Dat die bal er nu een keer wél ingaat is te danken aan de statistische kans dat als ie heel veel keer schiet het na 50 lulschoten eens raak moet zijn. Vooral zijn enorm trage handelingssnelheid viel mij weer in negatieve zin op.
Zet daar dan in de inzet, drang naar voren en het betere verdedigende inzicht van een Leerdam tegenover. Ik snap niet dat die inmiddels dat plekje van EA niet gekregen heeft. Heeft misschien minder passend vermogen, maar loopt zich in ieder geval niet continu vast om dan met zijn kont te gaan staan draaien tot alle gaten dichtgelopen zijn en hij de bal kwijt is. Hij denkt en handelt sneller.
Ramsteijn was trouwens ook weer lekker bezig maar niet heus. De Vrij ook niet echt vlekkeloos, Vlaar slordig bij met name het opkomen, die had de bal ook niet echt aan een touwtje. Schaken moet toch echt op rechts, op links voegt ie niks toe, blijft wel proberen gelukkig.
quote:Uitgefloten Guidetti: 'Voetbal is een mooie sport en daar hoort dit niet bij'
John Guidetti viel zondagmiddag tegen NAC Breda het laatste half uur in en gooide vlak voor tijd het duel op slot door een strafschop te verzilveren (1-3). "Een spits staat er om te scoren, dus ik ben hier blij mee", vertelde van Manchester City gehuurde aanvaller aan Eredivisie Live. 'Toen de scheidsrechter naar de stip wees gaven al mijn ploeggenoten aan dat ik hem moest nemen."
"De spelers zijn fantastisch", vertelde Guidetti over het teken van vertrouwen. "Ze helpen me en tonen veel respect. Ik ben heel blij met de club en de fans. Het was een goede keuze om hier te komen." Guidetti maakte na zijn goal een gebaar met de vinger op zijn mond naar de supporters van NAC. "Ze jouwden me uit. Dat moeten ze niet doen. Voetbal is een mooie sport en daar hoort dit niet bij."
"Dat getuigt niet van respect naar de spelers." De Zweeds jeugdinternational werd in zijn debuutwedstrijd toegezongen door de fans van Feyenoord. "Wat ze van mij kunnen verwachten? Ik zal alles geven en proberen te scoren, maar belangrijker is winnen. Daar zal ik mij honderd procent voor inzetten."
Wat een frustraties, joh. Ik vind Biseswar echt al jaren niks. Mag het?quote:Op zondag 11 september 2011 20:51 schreef eight het volgende:
[..]
en jij beweert het beste met Feijenoord voor te hebben.. Yeah right.
Ja hoor, maar dan heb je er echt geen verstand van.quote:Op zondag 11 september 2011 22:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat een frustraties, joh. Ik vind Biseswar echt al jaren niks. Mag het?
Onzin. Het is een draver met een goed schot, meer ook niet. Net als Cabral een pingelaartje is. Heb het nooit zo op vleugelspelers. Te weinig rendement.quote:Op zondag 11 september 2011 22:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dan heb je er echt geen verstand van.
Ryo was wel een leuke.quote:Op zondag 11 september 2011 22:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Onzin. Het is een draver met een goed schot, meer ook niet. Net als Cabral een pingelaartje is. Heb het nooit zo op vleugelspelers. Te weinig rendement.
En die 12 assists waren bijna allemaal na de winterstop. En daar gaan nog een paar wedstrijden van af door zijn zaalvoetbalblessure. En als er een kopsterke spits had gestaan, waren het er nog meer geweest. Bijna elke voorzet was goed vorig seizoen.quote:Op zondag 11 september 2011 22:21 schreef Caland het volgende:
12 assists vorig seizoen. Bovengemiddeld rendement ja.
Heb hem ook heel lang afgebrand. Maar als hij zijn vorm van vorig seizoen vasthoudt is hij van onschatbare waarde voor dit Feyenoord.
Dat gaat nooit gebeuren. Het is gewoon een matige en vooral wisselvallige buitenspeler. Van de 10 afstandschoten die hij probeert vliegt er 1 in. Dat gedoe van vanmiddag kan gewoon niet. En dan te bedenken dat die jongen 9 ton verdientquote:Op zondag 11 september 2011 22:21 schreef Caland het volgende:
12 assists vorig seizoen. Bovengemiddeld rendement ja.
Heb hem ook heel lang afgebrand. Maar als hij zijn vorm van vorig seizoen vasthoudt is hij van onschatbare waarde voor dit Feyenoord.
Peter Boszquote:Op zondag 11 september 2011 22:25 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren. Het is gewoon een matige en vooral wisselvallige buitenspeler. Van de 10 afstandschoten die hij probeert vliegt er 1 in. Dat gedoe van vanmiddag kan gewoon niet. En dan te bedenken dat die jongen 9 ton verdient
Dat ie teveel verdient is niet zijn schuld. En 'dat gaat nooit gebeuren' is nergens op gebaseerd. Heeft vorig jaar vooral het laatste half jaar ontzettend constant en goed gespeeld. Veel beter bv. dan de zo bewierookte Ryo. Wat dat betreft liegen de cijfers niet.quote:Op zondag 11 september 2011 22:25 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren. Het is gewoon een matige en vooral wisselvallige buitenspeler. Van de 10 afstandschoten die hij probeert vliegt er 1 in. Dat gedoe van vanmiddag kan gewoon niet. En dan te bedenken dat die jongen 9 ton verdient
Wisselvalligheid kwam ook door blessures. Het is gewoon een goede voetballer die echt een toegevoegde waarde kan zijn. Hij moet het nu gewoon laten zien.quote:Op zondag 11 september 2011 22:25 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Degelijke speler die je er goed bij kan hebben voor in de breedte, meer niet.quote:Op zondag 11 september 2011 22:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dan heb je er echt geen verstand van.
Vorig jaar in de duels waar Ryo ook speelde anders aardige dingen laten zien.quote:Op maandag 12 september 2011 00:09 schreef deBoomkip het volgende:
[..]
Degelijke speler die je er goed bij kan hebben voor in de breedte, meer niet.
Heeft afgezien van 1 seizoen waar hij een redelijk constant niveau haalde, weinig gepresteerd.
Maar als deze amsterdammert met dit soort fratsen komt aanzetten mag hij mijn behaarde togus likken.
Mertens, Tadic, Chadli en Assaidi.quote:Op maandag 12 september 2011 00:18 schreef Merkie het volgende:
Noem 3 betere vleugelspelers in de eredivisie.
Cabral, Aissaidi, Narsingh, Mertens, Suljemani, Beerensquote:Op maandag 12 september 2011 00:18 schreef Merkie het volgende:
Noem 3 betere vleugelspelers in de eredivisie.
Cabral is als flankspeler zeker nog niet beter, Suljemani is een stomme draver die alleen speelt omdat hij achterlijk veel geld vertegenwoordigd . Verder wel eens.quote:Op maandag 12 september 2011 00:26 schreef deBoomkip het volgende:
[..]
Cabral, Aissaidi, Narsingh, Mertens, Suljemani, Beerens
Ben ik met je eens.quote:Op maandag 12 september 2011 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vorig jaar in de duels waar Ryo ook speelde anders aardige dingen laten zien.
Probleem is alleen zijn wisselvalligheid, maar dat kan net zo goed aan Been gelegen hebben.
Je ziet nu andere spelers ook opstaan die we letterlijk al hadden afgeschreven hier.
Wat heeft hij vanmiddag dan precies gedaan? Een Marokkaanse vriend van hem liep een beetje tof te doen tegen het uitvak. Verder niks met Diego te maken toch?quote:Op maandag 12 september 2011 00:29 schreef deBoomkip het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
En ik zeg ook niet dat Biseswar, wanneer hij in vorm is, niet in de basis hoort. Helaas hebben we op dit mmoment niet veel beter.
Maar het is ook een speler, die na die fratsen van vanmiddag, gemist kan worden als kiespijn.
Welke nigga heeft een marokkaan als vriendquote:Op maandag 12 september 2011 00:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat heeft hij vanmiddag dan precies gedaan? Een Marokkaanse vriend van hem liep een beetje tof te doen tegen het uitvak. Verder niks met Diego te maken toch?
Eens. Maar zijn carrière zit dit jaar in een stroomversnelling en als hij zo doorgaat is hij beter dan Biseswar.quote:
Misschien kan zijn moeder lekker koken.quote:Op maandag 12 september 2011 00:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Welke nigga heeft een marokkaan als vriend
Ja, is goed mogelijkquote:Op maandag 12 september 2011 00:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Misschien kan zijn moeder lekker koken.
Als als..quote:Op maandag 12 september 2011 00:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eens. Maar zijn carrière zit dit jaar in een stroomversnelling en als hij zo doorgaat is hij beter dan Biseswar.
Heel ajax zoog ballen eergisteren.quote:Op maandag 12 september 2011 00:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als als..
Ik zag hem gisteren weinig goed doen, alle voorzetten werden blind gegeven.
Hoogtepunt was dat schot wat de keeper losliet.
Eens, maar van Biseswar zijn er ook 40 wedstrijden terug te vinden waar hij er geen knoop van bakte. Dat blijf je toch altijd met buitenspelers houden. Tot nu toe vind ik Boerrigter een van de positieve verrassingen in de eredivisie. Zijn aanname kan nog beter maar hij heeft een goede snelheid en is goed tweebenig. Ook is zijn voorzet prima net als zijn doelgerichtheid.quote:Op maandag 12 september 2011 00:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als als..
Ik zag hem gisteren weinig goed doen, alle voorzetten werden blind gegeven.
Hoogtepunt was dat schot wat de keeper losliet.
En verdedigde hij mee, gaf hij elke wedstrijd honderd procent. Er leek echt een knop omgegaan te zijn bij hem vorig seizoen.quote:Op maandag 12 september 2011 00:56 schreef TC03 het volgende:
Iedereen lijkt te vergeten dat Biseswar nog maar 23 is en dat ook hij zich nog kan ontwikkelen. Blijkens de tweede seizoenshelft van vorig seizoen heeft hij dat gedaan, toen gaf hij de ene assist na de andere...
Hij is lastig te peilen, maar ik heb het idee dat hij wel op z'n plek zit bij Feyenoord. Als hij zijn contract niet zou verlengen lijkt me de kans vrij klein dat hij het zelfde astronomische salaris krijgt als wat hij nu bij Feyenoord heeft, hij zal hoe dan ook in moeten leveren.quote:Op maandag 12 september 2011 00:59 schreef Caland het volgende:
[..]
En verdedigde hij mee, gaf hij elke wedstrijd honderd procent. Er leek echt een knop omgegaan te zijn bij hem vorig seizoen.
En als de KGB van Schaken een nuttige voetballer kunnen maken dan hebben we straks met Biseswar goud in handen.
Vraag is alleen of hij akkoord gaat met een iets lager salaris.
Waait wel weer over.quote:Op maandag 12 september 2011 01:04 schreef Paul-89 het volgende:
Jammer dat hij nu weer uitgekotst gaat worden door een gedeelte van het publiek, notabene door toedoen van een of andere idiote vriend.
Klopt. Maar Boerrigter speelt in principe op een hoger niveau en gaat nu ook CL ervaring opdoen. Biseswar kan in een stabiel team pas stappen gaan maken. Maar de potentie heeft hij.quote:Op maandag 12 september 2011 01:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waait wel weer over.
Ik zie trouwens dat Biseswar nog twee jaar jonger is dan Boerrigter...
Storm + glas water.quote:Op maandag 12 september 2011 01:04 schreef Paul-89 het volgende:
Jammer dat hij nu weer uitgekotst gaat worden door een gedeelte van het publiek, notabene door toedoen van een of andere idiote vriend.
Cabral die naar binnendraait met zijn schot is veel gevaarlijker vanaf rechts.quote:Op maandag 12 september 2011 00:56 schreef Caland het volgende:
Cabral links, Diego rechts.
Allebei verlengen. Probleem opgelost.
Cabral zegt zelf liever op links op te spelen.quote:Op maandag 12 september 2011 01:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Cabral die naar binnendraait met zijn schot is veel gevaarlijker vanaf rechts.
So far vind ik hem dit jaar op rechts na 5 wedstrijden op rechts al meer renderen dan alle wedstrijden vorig jaar op links.quote:Op maandag 12 september 2011 01:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Cabral zegt zelf liever op links op te spelen.
Tegen Heracles, Heerenveen en Nac was hij vanaf die plek zo'n beetje onzichtbaar.quote:Op maandag 12 september 2011 01:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Cabral die naar binnendraait met zijn schot is veel gevaarlijker vanaf rechts.
Is hij links of rechtsbenig? Heb het idee dat hij vanaf de rechterkant iets makkelijker en sneller tot een schot komt.quote:Op maandag 12 september 2011 01:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tegen Heracles, Heerenveen en Nac was hij vanaf die plek zo'n beetje onzichtbaar.
Alleen tegen Roda heeft het wat opgeleverd.
Idd nu doen ze niets anders als naar binnen komen. Biseswar op rechts heeft een prima voorzet en kan af en toe eens naar binnen gaan om het met links te proberen, dat is iig al wat minder voorspelbaar.quote:Op maandag 12 september 2011 01:31 schreef Caland het volgende:
Trechtervoetbal ftw.
Cabral is links. Maar rechts is niet helemaal van chocola.
quote:Op maandag 12 september 2011 01:41 schreef Paul-89 het volgende:
Is een erg complete spits, fysiek sterk, technisch prima, goede loopacties, inzicht ook goed. Snelheid heb ik nog niet echt kunnen beoordelen.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:53 schreef Paul-89 het volgende:
Het is wel prettig om zo'n Bakkal en Guidetti te zien na Van Beukering, Smolov, Lumb, Larsen enz.
Vooral qua meevoetballen en inzicht zag je meteen het verschil met Fernandez inderdaad. Niets ten nadele van die laatste jongen, hij doet zijn best, maar het is geen topper. Dat gogme wat Guidetti laat zien echter is zeldzaam, helemaal als je bedenkt dat het nog een puber is.quote:Op maandag 12 september 2011 01:41 schreef Paul-89 het volgende:
Is een erg complete spits, fysiek sterk, technisch prima, goede loopacties, inzicht ook goed. Snelheid heb ik nog niet echt kunnen beoordelen.
quote:
quote:Fikse korting voor Legioen-leden op kaarten voor duel ADO.
De kaartverkoop voor de wedstrijd tussen Feyenoord en ADO Den Haag, die op zondag 2 oktober om 14.30 uur wordt gespeeld, gaat aanstaande dinsdag van start voor leden van Het Legioen. Op vertoon van hun Legioen Clubkaart profiteren zij daarbij van een korting van maarliefst vijftig procent op de reguliere kaartprijs.
Vanaf aanstaande donderdag kunnen alle overige clubkaarthouders een kaart kopen. Zij krijgen een korting van dertig procent op de reguliere prijs per kaart. Alle clubkaarthouders mogen voor de wedstrijd tegen ADO Den Haag één toegangskaart kopen. Kaarten zijn te koop via TicketBox en internet.
Lijkt me dus ook.quote:Op maandag 12 september 2011 12:58 schreef Muto het volgende:
Maar alle 'Legioenleden' zijn toch seizoenskaarthouders?
quote:Op maandag 12 september 2011 12:59 schreef Caland het volgende:
Hoeft niet. Je kan ook vrijwillig lid worden van het legioen.
Lijkt me sterk dat iemand dat doet, maargoed.
quote:
Kan je het weer niet laten om iets cynisch te zeggen?quote:Op maandag 12 september 2011 12:57 schreef Happel het volgende:
[..]
50%.
Ze moeten wat om de Kuip proberen te vullen...
Daarom. Leuke actie, maar vrij nutteloos.quote:Op maandag 12 september 2011 12:59 schreef Caland het volgende:
Hoeft niet. Je kan ook vrijwillig lid worden van het legioen.
Lijkt me sterk dat iemand dat doet, maargoed.
Het kan een motivatie zijn voor mensen zonder SC om lid van Het Legioen te worden. Heb je de helft van de kosten er al uit als je een sjieke plek koopt.quote:Op maandag 12 september 2011 13:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Daarom. Leuke actie, maar vrij nutteloos.
Ja klopt, dat is inderdaad lachwekkend. Sowieso is losse koop goedkoper als een seizoenskaart, wat echt te belachelijk voor woorden is.quote:Op maandag 12 september 2011 13:11 schreef Caland het volgende:
Is ook zo, maar laatste tijd hebben ze zo vaak van dit soort acties dat je als seizoenskaarthouder nog beter gewoon op losse kaarten kan gaan.
Of nog beter, je SCC het hele jaar op viagogo zetten en losse kaarten kopen. Maak je gewoon winst op je wedstrijdbezoek.
Kun je wel elke week op vak X, S, T etc. Hoef je niet noodgedwongen in andere vakken gaan zitten. Tenzij via Viagogo gaat.quote:Op maandag 12 september 2011 13:11 schreef Caland het volgende:
Is ook zo, maar laatste tijd hebben ze zo vaak van dit soort acties dat je als seizoenskaarthouder nog beter gewoon op losse kaarten kan gaan.
Of nog beter, je SCC het hele jaar op viagogo zetten en losse kaarten kopen. Maak je gewoon winst op je wedstrijdbezoek.
Mwoah, zal meevallen. Twente, PSV en Ajax zijn al 65 euro.quote:Op maandag 12 september 2011 13:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja klopt, dat is inderdaad lachwekkend. Sowieso is losse koop goedkoper als een seizoenskaart, wat echt te belachelijk voor woorden is.
Bij Ajax is een SCC toch écht een stuk goedkoper dan CC of Ajax Life CC.quote:Op maandag 12 september 2011 13:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Mwoah, zal meevallen. Twente, PSV en Ajax zijn al 65 euro.
Ik bedoel de thuiswedstrijden van ons tegen die clubs. Dan kosten de kaarten al gauw 65 euro per wedstrijd.quote:Op maandag 12 september 2011 13:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij Ajax is een SCC toch écht een stuk goedkoper dan CC of Ajax Life CC.
Oh, dacht alle 3 bij elkaarquote:Op maandag 12 september 2011 13:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik bedoel de thuiswedstrijden van ons tegen die clubs. Dan kosten de kaarten al gauw 65 euro per wedstrijd.
Weet je wat ook lachwekkend is? Lid zijn van Feijenoord supportersvereniging. Betaal elk kwartaal en krijg er niks voor terug. Niet eens een boekje.quote:Op maandag 12 september 2011 13:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja klopt, dat is inderdaad lachwekkend. Sowieso is losse koop goedkoper als een seizoenskaart, wat echt te belachelijk voor woorden is.
Feyenoord is ook het duurste van NL.quote:Op maandag 12 september 2011 13:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh, dacht alle 3 bij elkaar. Maar dat is duurder dan bij Ajax-Feye/psv/FCT. Daar zijn de goedkoopste plaatse 24 euro ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |