Herinneren we ons deze post nog mede-Ajacieden? Laten we hem allemaal even een Pm'etje sturen!quote:Op zondag 11 september 2011 01:11 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Ik kijk enorm uit naar volgende week, jullie ook?! LOL, de slisser die de stotteraar inmaakt.
He, pannekoeken, still enjoying the show??
Wat een overwinnig vandaag he, weer, zwaarbevochten![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 16:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Herinneren we ons deze post nog mede-Ajacieden? Laten we hem allemaal even een Pm'etje sturen!
Gaat wel snel hier hé.quote:Op zondag 11 september 2011 16:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Haha we worden gewoon weer kampioen
Met 2 AZ. 3 Feyenoord.quote:Op zondag 11 september 2011 16:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Haha we worden gewoon weer kampioen
quote:Gefeliciteerd met het gelijke spel tegen VVV. Geniet nu nog maar even van de gedeelde 5e plaats met RKC Waalwijk, want RKC, en 12 andere eredivisieploegen zullen jullie in de loop van het seizoen nog wel gaan inhalen:)
-Mvg- Honkeytonk
quote:Op zondag 11 september 2011 16:49 schreef honkeytonk het volgende:
Gestuurd naar AlexanderDeGrote:
[..]
quote:hihihihihihihihihihihihi
grgr.
neequote:Op zondag 11 september 2011 16:50 schreef Smoofie het volgende:
. Zou Double pain nog steeds denken dat ze met 8-2 winnen volgende week van Ajax?
Doublepain heeft dat ook nooit gedacht, maar aangezien hij in elke post over PSV een troll ziet probeert hij het zelf te bestrijden met andere trolls.quote:Op zondag 11 september 2011 16:50 schreef Smoofie het volgende:
. Zou Double pain nog steeds denken dat ze met 8-2 winnen volgende week van Ajax?
Zal wel niet, jij bent zo imponerend.quote:Op zondag 11 september 2011 16:55 schreef Smoofie het volgende:
Zou jojoortje nog in dit topic durven te komen?
Weet ik. Maar ik geef wel toestemming hoor.quote:Op zondag 11 september 2011 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel niet, jij bent zo imponerend.
Dat zou machtig mooi zijn.quote:Op zondag 11 september 2011 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met 2 AZ. 3 Feyenoord.
Twente 5e. PSV 4e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |