Herinneren we ons deze post nog mede-Ajacieden? Laten we hem allemaal even een Pm'etje sturen!quote:Op zondag 11 september 2011 01:11 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Ik kijk enorm uit naar volgende week, jullie ook?! LOL, de slisser die de stotteraar inmaakt.
He, pannekoeken, still enjoying the show??
Wat een overwinnig vandaag he, weer, zwaarbevochten![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 16:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Herinneren we ons deze post nog mede-Ajacieden? Laten we hem allemaal even een Pm'etje sturen!
Gaat wel snel hier hé.quote:Op zondag 11 september 2011 16:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Haha we worden gewoon weer kampioen
Met 2 AZ. 3 Feyenoord.quote:Op zondag 11 september 2011 16:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Haha we worden gewoon weer kampioen
quote:Gefeliciteerd met het gelijke spel tegen VVV. Geniet nu nog maar even van de gedeelde 5e plaats met RKC Waalwijk, want RKC, en 12 andere eredivisieploegen zullen jullie in de loop van het seizoen nog wel gaan inhalen:)
-Mvg- Honkeytonk
quote:Op zondag 11 september 2011 16:49 schreef honkeytonk het volgende:
Gestuurd naar AlexanderDeGrote:
[..]
quote:hihihihihihihihihihihihi
grgr.
neequote:Op zondag 11 september 2011 16:50 schreef Smoofie het volgende:
. Zou Double pain nog steeds denken dat ze met 8-2 winnen volgende week van Ajax?
Doublepain heeft dat ook nooit gedacht, maar aangezien hij in elke post over PSV een troll ziet probeert hij het zelf te bestrijden met andere trolls.quote:Op zondag 11 september 2011 16:50 schreef Smoofie het volgende:
. Zou Double pain nog steeds denken dat ze met 8-2 winnen volgende week van Ajax?
Zal wel niet, jij bent zo imponerend.quote:Op zondag 11 september 2011 16:55 schreef Smoofie het volgende:
Zou jojoortje nog in dit topic durven te komen?
Weet ik. Maar ik geef wel toestemming hoor.quote:Op zondag 11 september 2011 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel niet, jij bent zo imponerend.
Dat zou machtig mooi zijn.quote:Op zondag 11 september 2011 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met 2 AZ. 3 Feyenoord.
Twente 5e. PSV 4e
Alleen krijg je zo makkelijk goals tegen, ben ik best bang voor tegen PSV.quote:Op zondag 11 september 2011 18:03 schreef Schanulleke het volgende:
Als we volgende week winnen van PSV zou het einde van Rutten wel eens nabij kunnen zijn. Hopen op vloeiende aanvalscombinaties, sprankelend positiespel om een meedogenloze uitslag neer te zetten.
Wij konden de hitte nog als smoesje gebruikenquote:Op zondag 11 september 2011 18:32 schreef mash_ het volgende:
Perfect voetbal weekend![]()
![]()
Zo zie je maar vvv uit is gewoon lastig.
Huh. Moest dit een troll in NWS zijn?quote:Op zondag 11 september 2011 18:40 schreef Smoofie het volgende:
De Islam leeft gewoon te veel in het verleden. Het is niet meegegaan met de tijd. Ook bijv. met hoofddoekjes. Het ironische is dat het een vertalingsfout kan zijn. Dat moslima's zich moeten bedeken/gesluierd moeten zijn.
Ja. Ik heb het al weggehaaldquote:Op zondag 11 september 2011 18:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Huh. Moest dit een troll in NWS zijn?
ik dit:quote:Op zondag 11 september 2011 16:49 schreef honkeytonk het volgende:
Gestuurd naar AlexanderDeGrote:
[..]
Psv heeft het vertrek van Bakkal en Zeefuik als excuus.quote:Op zondag 11 september 2011 18:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wij konden de hitte nog als smoesje gebruiken
quote:Op zondag 11 september 2011 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv heeft het vertrek van Bakkal en Zeefuik als excuus.
De aanvallers waren niet echt ehm scherp vandaag inderdaad, maar Rutten kreeg wel het geniale idee om in de laatste minuut blessuretijd een verdediger voor een verdediger te wisselen. Iets was ik nog steeds niet helemaal begrijp.quote:Op zondag 11 september 2011 19:50 schreef Monolith het volgende:
PSV had natuurlijk ook gewoon met 3-8 moeten winnen ofzo.
Rutten zal er wel op aangekeken worden, maar die kon hier ook niet veel aan doen.
een teken van wanhoop bij ruttenquote:Op zondag 11 september 2011 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De aanvallers waren niet echt ehm scherp vandaag inderdaad, maar Rutten kreeg wel het geniale idee om in de laatste minuut blessuretijd een verdediger voor een verdediger te wisselen. Iets was ik nog steeds niet helemaal begrijp.
Mwoah, hij stuurt de mannen het veld in, hij stuurt ze aan. Misschien dat een basisplaats voor Matavz wel winst had betekend. Misschien had een basisplaats voor Derijck wel minder tegendoelpunten betekent. Natuurlijk blijft het 'misschien' maar uiteindelijk neemt hij de beslissing en is hij aansprakelijk voor het falen of slagen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:50 schreef Monolith het volgende:
PSV had natuurlijk ook gewoon met 3-8 moeten winnen ofzo.
Rutten zal er wel op aangekeken worden, maar die kon hier ook niet veel aan doen.
Ik vroeg me eerst ook af wat hij in godsnaam deed daar, maar volgens mij was het vanwege een mogelijke blessure. Desondanks was het totaal overbodig en eerder in het nadeel van PSV om op dat moment nog te gaan wisselen. Dat doe je alleen wanneer je een 2-1 voorsprong koste wat het kost wil behouden oid.quote:Op zondag 11 september 2011 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De aanvallers waren niet echt ehm scherp vandaag inderdaad, maar Rutten kreeg wel het geniale idee om in de laatste minuut blessuretijd een verdediger voor een verdediger te wisselen. Iets was ik nog steeds niet helemaal begrijp.
Zit ik wel over in voor Woensdag, Maar wie weet.quote:Op zondag 11 september 2011 19:54 schreef TheVulture het volgende:
Prima weekend
Wel moet de verdediging echt veel scherper worden want die twee tegendoelpunten sloegen nergens op...
Maar je andere clubs spelen op donderdag.quote:Op zondag 11 september 2011 19:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb gewoon woensdagavond zelf een wedstrijd
Kan je je niet ziekmelden ofzo?quote:Op zondag 11 september 2011 19:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb gewoon woensdagavond zelf een wedstrijd
Ohja fieuwquote:Op zondag 11 september 2011 19:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar je andere clubs spelen op donderdag.
Neequote:Op zondag 11 september 2011 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je je niet ziekmelden ofzo?
Ik kon het me geen eens herinnerenquote:Op zondag 11 september 2011 19:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Had je je eigen posts al teruggelezen? Schaamde je je toen?
Ik verwacht dat ze dan beter staan omdat ze een stuk scherper zullen zijn. Wat dat betreft vind ik de woorden van Vertonghen tekenend: "De Champions League is het podium waarop wij het willen laten zien. Al is de Eredivisie natuurlijk ook superbelangrijk."quote:Op zondag 11 september 2011 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit ik wel over in voor Woensdag, Maar wie weet.
PSV had ook slechte defensie dus zondag open wedstrijd
Het was dus in alle opzichten een krankjorume zondag.quote:Op zondag 11 september 2011 19:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kon het me geen eens herinneren
Natuurlijk is hij eindverantwoordelijke, maar ik bedoel dat hij in deze wedstrijd niet zo veel verkeerd deed en PSV net als Twente gewoon wat pech had.quote:Op zondag 11 september 2011 19:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Mwoah, hij stuurt de mannen het veld in, hij stuurt ze aan. Misschien dat een basisplaats voor Matavz wel winst had betekend. Misschien had een basisplaats voor Derijck wel minder tegendoelpunten betekent. Natuurlijk blijft het 'misschien' maar uiteindelijk neemt hij de beslissing en is hij aansprakelijk voor het falen of slagen.
Sowieso. Ik had geen EL toen en volgde alles via Radio 1 geloof ik.quote:Op zondag 11 september 2011 19:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het was dus in alle opzichten een krankjorume zondag.
EL bestond toen niet. Toen hadden we nog tele 2quote:Op zondag 11 september 2011 20:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sowieso. Ik had geen EL toen en volgde alles via Radio 1 geloof ik.
Dat staat vast, 99 van de 100 keer zal een wedstrijd met dit spelbeeld eindigen in een overwinning voor PSVquote:Op zondag 11 september 2011 19:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij eindverantwoordelijke, maar ik bedoel dat hij in deze wedstrijd niet zo veel verkeerd deed en PSV net als Twente gewoon wat pech had.
Talpa.quote:Op zondag 11 september 2011 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
EL bestond toen niet. Toen hadden we nog tele 2
Winst is in ieder geval heilig. Dan zet je een goede stap op overwintering in de CL. Verlies je dan is dat boek al zo goed gesloten.quote:Op zondag 11 september 2011 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we een peiling houden. Hoeveel denken jullie Woensdag?
ik denk een 3-1
Ik vind Twente en PSV eigenlijk sterker overkomen dat Ajax op het moment, dus ben benieuwd naar de onderlinge confrontaties. Het is natuurlijk wel zo dat die wedstrijden heel anders zijn dan tegen teams die bij voorbaat al met 10 man in het eigen strafschopgebied gaan staan.quote:Op zondag 11 september 2011 20:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat staat vast, 99 van de 100 keer zal een wedstrijd met dit spelbeeld eindigen in een overwinning voor PSV
Oooooh jaquote:Op zondag 11 september 2011 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
EL bestond toen niet. Toen hadden we nog tele 2
Je slechte geheugen is je vergeven.quote:
Onterecht vind ik. Het moet prima mogelijk zijn om te overwinteren in de CL dit jaar. Lyon moet je 4 punten tegen kunnen halen. Tegen Zagreb is 4 prima mogelijk en met een beetje geluk wel 6. En we hebben enorm mazzel met de loting aangezien we als laatste tegen Real Madrid spelen in Amsterdam. Die zijn dan waarschijnlijk al geplaatst en dan kun je daar ook wel een puntje wegsnoepen. Ik heb er wel vertrouwen in, mits er woensdag dus meteen gewonnen wordt.quote:Op zondag 11 september 2011 20:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik beschouw de CL dit seizoen gewoon als een bonus... er is door het feit dat Twente niet meedoet financieel al het maximale behaald.... en sportief valt er alleen maar te winnen
+ El Classico vier dagen erna.quote:Op zondag 11 september 2011 20:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Onterecht vind ik. Het moet prima mogelijk zijn om te overwinteren in de CL dit jaar. Lyon moet je 4 punten tegen kunnen halen. Tegen Zagreb is 4 prima mogelijk en met een beetje geluk wel 6. En we hebben enorm mazzel met de loting aangezien we als laatste tegen Real Madrid spelen in Amsterdam. Die zijn dan waarschijnlijk al geplaatst en dan kun je daar ook wel een puntje wegsnoepen. Ik heb er wel vertrouwen in, mits er woensdag dus meteen gewonnen wordt.
Ik kan het me echt niet meer herinneren. Volgens mij werd ik helemaal gek omdat Ajax maar niet scoorde. Zo'n gekke zondag kan rare dingen met je doenquote:Op zondag 11 september 2011 20:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je slechte geheugen is je vergeven.
Maar je PSV adoratie was een messteek.
ajax sparta?quote:Op zondag 11 september 2011 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kan het me echt niet meer herinneren. Volgens mij werd ik helemaal gek omdat Ajax maar niet scoorde. Zo'n gekke zondag kan rare dingen met je doen
Ik zal Saeker er wel op aansprekenquote:Op zondag 11 september 2011 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kan het me echt niet meer herinneren. Volgens mij werd ik helemaal gek omdat Ajax maar niet scoorde. Zo'n gekke zondag kan rare dingen met je doen
quote:Op zondag 11 september 2011 20:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zal Saeker er wel op aanspreken![]()
.
1-4?quote:Op zondag 11 september 2011 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dit jaar op een PSV - Ajax van 09/10 maar dan omgedraaid
quote:Op zondag 11 september 2011 18:40 schreef Smoofie het volgende:
De Islam leeft gewoon te veel in het verleden. Het is niet meegegaan met de tijd. Ook bijv. met hoofddoekjes. Het ironische is dat het een vertalingsfout kan zijn. Dat moslima's zich moeten bedeken/gesluierd moeten zijn.
Natuurlijk hoop ik op winst in Eindhoven. Maar je moet het wel realistisch bekijken; Het wordt geen makkie. Met een gelijkspel kan ik mee leven.quote:Op zondag 11 september 2011 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wil jij 6 of 3 punten op PSV staan na het volgende weekend?![]()
quote:
als Fredje Derijck niet opstelt zeker welquote:Op zondag 11 september 2011 20:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Natuurlijk hoop ik op winst in Eindhoven. Maar je moet het wel realistisch bekijken; Het wordt geen makkie. Met een gelijkspel kan ik mee leven.
[..]![]()
Ik hoop dat vd Wiel Mertens in toom kan houden. Dat is de gevaarlijkste spelert.quote:Op zondag 11 september 2011 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als Fredje Derijck niet opstelt zeker wel
heeft vandaag weinig laten zienquote:Op zondag 11 september 2011 20:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat vd Wiel Mertens in toom kan houden. Dat is de gevaarlijkste spelert.
Gaat hem ook wel lukken. Dan is hij gemotiveerd namelijk.quote:Op zondag 11 september 2011 20:42 schreef Burrito het volgende:
Van der Wiel speelt al beter dan vorig seizoen en hij is natuurlijk wel gewoon de rechtsback van het NL team. Ik snap de zorgen maar hij moet dat gewoon kunnen toch?
Je ziet gewoon dat een lange vakantie hem goed heeft gedaan.quote:Op zondag 11 september 2011 20:42 schreef Burrito het volgende:
Van der Wiel speelt al beter dan vorig seizoen en hij is natuurlijk wel gewoon de rechtsback van het NL team. Ik snap de zorgen maar hij moet dat gewoon kunnen toch?
Net zoals de rest, bij een topwedstrijd kunnen ze het opeens wel.quote:Op zondag 11 september 2011 20:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gaat hem ook wel lukken. Dan is hij gemotiveerd namelijk.
net zoals 't smoesje van elke tegenstander van Ajax. Tegen Ajax spelen geeft je altijd een kickquote:Op zondag 11 september 2011 21:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Net zoals de rest, bij een topwedstrijd kunnen ze het opeens wel.
Iets van een kat in het nauw,doet rare dingen ..quote:Op zondag 11 september 2011 21:10 schreef Chillerd het volgende:
Lyon thuis moet kunnen. Franse media schat lyon voor de competitie niet eens bij de top 3 en voor de cl zou plek 3 het hoogst haalbare zijn. En verder, cris ( die kale aanvoerder) doet niet mee, pjanic naar as roma, cissokho is weg, lisandro lopez ook gelesseerd. Dus we gaan gewoon winnen met 2-0.
Wantquote:Op zondag 11 september 2011 21:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
Eerste keer de 0 houden tegen lyon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |