En dit zijn ze, de Westboro onder de moslims:twitter:BBCNews twitterde op zondag 11-09-2011 om 15:02:48Protesters outside US embassy in London set fire to a US flag during minute's silence on 10th anniversary of 9/11 http://t.co/QsEz9QT reageer retweet
Ach, sturen 'we' ze toch terug naar hun eigen zonequote:Op zondag 11 september 2011 15:29 schreef fokker2012 het volgende:
Hahahaha, daar heb je Anjem Choudry en zijn 20 aanhangers weer
HET LAND UITZETTEN!!!(*!*&!*&!&* (o nee kan niet, onder zijn aanhangers zitten ook autochtone moslims!)
No music or concertsquote:Op zondag 11 september 2011 15:31 schreef MrJones het volgende:
[..]
Ach, sturen 'we' ze toch terug naar hun eigen zone
[ afbeelding ]
Tuurlijk niet, want "zijn zaak" is een hele andere zaak dan de zaak van gematigde moslims.quote:Op zondag 11 september 2011 15:32 schreef Tocadisco het volgende:
Goede PR ook voor Moslims die gasten. Er moet er toch minstens één tussen zitten die doorheeft dat ie zijn eigen zaak zo alleen maar meer beschadigt ipv deze helpt.
Zelfde geldt voor Wilders.quote:Op zondag 11 september 2011 15:33 schreef MrJones het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, want "zijn zaak" is een hele andere zaak dan de zaak van gematigde moslims.
lastig hè mensen met een andere mening ?quote:Op zondag 11 september 2011 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gewoon gericht op schieten deze keer met echte kogels.
doe niet zo passief en dom dit zijn geen mensen.quote:Op zondag 11 september 2011 15:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
lastig hè mensen met een andere mening ?
Vind jij ook lastig hè.quote:Op zondag 11 september 2011 15:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet blij mee, maar ik ben wel standvastig genoeg aan mijn vrijheid van meningsuiting principe dat ik niet vind dat ze van overheidswege moeten worden geëxecuteerd.quote:Op zondag 11 september 2011 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
doe niet zo passief en dom dit zijn geen mensen.
Je gaat toch niet protesteren op een dag als vandaag. Dan ben je niet goed bij je hoofd.
De MAC is kankervolk. Niets meer, niets minder. Vijanden. Ze streven een maatschappij na waar die van Hitler nog gezellig bij was.quote:Op zondag 11 september 2011 15:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Deze groepering is een soort van NVU. Nobody gives a flying fuck about them. En zo zou het dus ook moeten zijn.quote:Op zondag 11 september 2011 15:32 schreef Tocadisco het volgende:
Goede PR ook voor Moslims die gasten. Er moet er toch minstens één tussen zitten die doorheeft dat ie zijn eigen zaak zo alleen maar meer beschadigt ipv deze helpt.
En Al Qaeda is breed gedragen?quote:Op zondag 11 september 2011 15:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Deze groepering is een soort van NVU. Nobody gives a flying fuck about them. En zo zou het dus ook moeten zijn.
Ik vind die club een verwerpelijke club met een verwerpelijke mening die ik liever vandaag dan morgen zie verdwijnen.quote:Op zondag 11 september 2011 15:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De MAC is kankervolk. Niets meer, niets minder. Vijanden. Ze streven een maatschappij na waar die van Hitler nog gezellig bij was.
[ afbeelding ]
Oh ze hoeven niet van overheidswege omgelegd te worden hoor, maar een deportatie is meer dan op zijn plaats.quote:Op zondag 11 september 2011 15:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik vind die club een verwerpelijke club met een verwerpelijke mening die ik liever vandaag dan morgen zie verdwijnen.
Maar zoals ik al zei ze hoeven niet van mij geëxecuteerd te worden vanwege hun mening dan streef je een samenleving na die net zo erg is als de samenleving waar zij voor staan.
Oh, ik dacht dat we voor de EDL ook nog wel een eilandje konden reserveren.quote:Op zondag 11 september 2011 15:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Of laat gewoon de EDL erop los. Lijkt me heerlijk om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |