Leuk en aardig dat je mee bied, maar gun hem de tijd. Al verwachtte ik wel reacties als dit expres gaan overbieden..quote:
Dat is toch zijn goed recht?quote:Op zondag 11 september 2011 21:54 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Leuk en aardig dat je mee bied, maar gun hem de tijd. Al verwachtte ik wel reacties als dit expres gaan overbieden..
Dat zal dan wel aan mij liggen dat ik het lomp vindquote:Op zondag 11 september 2011 22:34 schreef icecoolsniper het volgende:
Ik heb gewoon het recht om mee te bieden. Je bent niet de enigste die het product wil hebben...
Yes sorry. Ik ga em niet weg doen voor minder als 130 euro. Is hij veel te goed voor eigenlijk gezien de kaart beter is dan een nieuwe HD6850. Ik ga deze houden tot de HD7xxx serie uitkomt. Dan kan ik mijn kaart uit de main pc in mijn thuis pc zetten, HD5850 verkopen en nieuwe Hd7xxx CFx proberen...quote:
Dan zou ik 'm houden als ik jou was. Ik heb een generatie eerder (HD4850) en wil nu in de HD-serie blijven, erg goede kaart. Zou 'm zo aan iedereen aan willen raden, maar niet voor die prijs.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:49 schreef Espex het volgende:
Deze sowieso niet. De normale HD5850 beginnen bij 160.
Ze blijven beter dan de 6000 serie.... En tja. Ik verkoop het gewoon niet voor zo weinig klaar. Als de HD7xxx serie er is twijfel ik een keer aan een 100- of lager prijsje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |