Klopt, die verdienen behoorlijk goed zelfs. Nadeel is dat je na je 40e een kapotte rug hebtquote:Op maandag 12 september 2011 21:13 schreef L0t.. het volgende:
Volgens mij verdient een stratenmaker trouwens niet eens zo slecht
quote:Op zondag 11 september 2011 13:38 schreef coban het volgende:
Hoe kan jij zoveel verdienen met dit soort taalgebruik?
Nou het is dus echt zo je kan wel zeggen van niet maar wie weet het nou beter jij of edwinquote:Op maandag 12 september 2011 22:14 schreef Gamesua het volgende:
Ik wist dat dit een troll was toen ze zei dat hij een stratenmaker is en slechts op 1400 euro netto kon hopen. Dat is namelijk bullshit.
Toerisme naar Shell boorplatforms misschien?quote:Op zondag 11 september 2011 13:50 schreef Zolder het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie wel een match.
Gelukkig werkt ts waarschijnlijk in de zorg, toerisme, kapper
Dom gedoe van andere users dan jezelf?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef Franzisska het volgende:
topic kan wel dicht met al dat domme gedoe laat maar
Cry me a river. Antwoord dat je wilde horen er niet tussen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef Franzisska het volgende:
topic kan wel dicht met al dat domme gedoe laat maar
Doe het allebei maar!quote:Op zondag 11 september 2011 15:35 schreef Chulaa het volgende:
Ga jij eerst maar Nederlands leren....
En laat je vriend lekker doen wat hij zelf wilt.. :S
Waar kwam dit vandaan?quote:Op maandag 19 september 2011 07:59 schreef Symphonic het volgende:
a troll is obvious a troll
---> ONZ
Dat valt ook wel mee denk ik. Als ik stratenmakers zie hebben die tegenwoordig allerlei machines tot hun beschikking. Het is echt geen handwerk meer. Soms gaat bijna alles automatisch. Dan hoeven ze geen steen aan te raken.quote:Op maandag 12 september 2011 21:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klopt, die verdienen behoorlijk goed zelfs. Nadeel is dat je na je 40e een kapotte rug hebt
quote:Op zondag 11 september 2011 13:35 schreef Franzisska het volgende:
Vroeger was de man altijd de kostverdiener binnen een gezin of huishouden, maar de laatste tientallen jaren verandert dat steets meer. Bij mij thuis bij familie werken geen van de vrouwen behalve tante Joba en oma Bouwe had heel vroeger ook nog even gewerkt in de garnale.
Edwin mijn vriend is ook nog echt van de oude garde en wil dat ik later voor de kinderen ga zorgen enzo :S Hij is stratenmaker :S ik verdien soiets van vier keer zoveel ofzo, denk zelfs wel meer, en waar mijn loon blijft stijgen en zal zijne echt nooit boven de 1400netto zal komen :S
Maar hij denkt dat het allemaal wel goed komt en dat ik minder (liever helemaal niet) ga werken. Maar als ik zeg dat hj een papuerbaan heeft zonder toekomst (niet letterlijk) dan is ie gelijk boos en gaat het gelijk zo van geld is niet belangrijk bla bla maar elke maand leeft hij wel dik op mijn kosten :S (ik betaal vrijwel alles behalve z'n werkbus, die betaalt z'n baas) en brast ie al z'n eigen geld op in de kroeg met die bouwvrienden van em. En zeker niet dat ik de rest van m;n leven met zijn loon ga redden ben geen armoedzaaier!!
schaamt hij zich ofzo
Wat nu?? :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |