whaha alles gaat in het engels daar lekker makkelijk, ben niet zo goed in nederlands typen maar uitspraak is stukken beter!quote:Op zondag 11 september 2011 13:38 schreef coban het volgende:
Hoe kan jij zoveel verdienen met dit soort taalgebruik?
Mijn eerste gedachte ook inderdaadquote:Op zondag 11 september 2011 13:38 schreef coban het volgende:
Oh zoquote:Op zondag 11 september 2011 13:40 schreef Franzisska het volgende:
[..]
whaha alles gaat in het engels daar lekker makkelijk, ben niet zo goed in nederlands typen maar uitspraak is stukken beter!
quote:Op zondag 11 september 2011 13:38 schreef coban het volgende:
Gewoon accepteren dat hij gelukkig is met wat hij doet. Als je dat niet kan is de relatie geen lang leven beschoren.quote:
Volgens mij zijn jullie wel een match.quote:Op zondag 11 september 2011 13:49 schreef Franzisska het volgende:
Maar je wil toch wel meer dan je hele leven stenen leggen voor een achterlijk lage loon? :S ik heb em al een x aangeboden om een scholing of opleiding ofzo gewoon te betalen zodat ie meer mogelijkheden heeft, maar hij wil daar niks van weten.
Hij blijkbaar niet. Aan jou de keuze dat al dan niet te respecteren.quote:Op zondag 11 september 2011 13:49 schreef Franzisska het volgende:
Maar je wil toch wel meer dan je hele leven stenen leggen voor een achterlijk lage loon? :S ik heb em al een x aangeboden om een scholing of opleiding ofzo gewoon te betalen zodat ie meer mogelijkheden heeft, maar hij wil daar niks van weten.
lol, maar zeker weten doe je 't niet dusquote:Op zondag 11 september 2011 13:35 schreef Franzisska het volgende:
:S ik verdien soiets van vier keer zoveel ofzo, denk zelfs wel meer
Moeilijk hé, dat lezen? Ze denkt dat ze 4 keer zoveel verdient, maar het kan ook wel meer zijn. Komt dus overeen met 'ik verdien ongeveer 4 keer zoveel'. Maar voor sommige mensen is dat lezen een heel erg enge taak om te doen. Vooral wanneer ze in groep 4 zitten.quote:Op zondag 11 september 2011 14:02 schreef tre het volgende:
[..]
lol, maar zeker weten doe je 't niet dus
Heb je moeite met lezen ja? Ik niet hoor. Wat nou 'ongeveer', dat weet je toch gewoon precies? Bovendien, wat ben je voor een onderontwikkeld figuur dat je deze troll uberhaupt serieus neemt? Succes met groep 4 nog dit jaar.quote:Op zondag 11 september 2011 14:32 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Moeilijk hé, dat lezen? Ze denkt dat ze 4 keer zoveel verdient, maar het kan ook wel meer zijn. Komt dus overeen met 'ik verdien ongeveer 4 keer zoveel'. Maar voor sommige mensen is dat lezen een heel erg enge taak om te doen. Vooral wanneer ze in groep 4 zitten.
Misschien moet jij eens leren wat het verschil tussen een troll en iemand die gewoon dom is is.quote:Op zondag 11 september 2011 15:19 schreef tre het volgende:
[..]
Heb je moeite met lezen ja? Ik niet hoor. Wat nou 'ongeveer', dat weet je toch gewoon precies? Bovendien, wat ben je voor een onderontwikkeld figuur dat je deze troll uberhaupt serieus neemt? Succes met groep 4 nog dit jaar.
Ik geloof dat dit een verzonnen (troll)topic is.. niet noodzakelijkerwijs dat TS dom is.quote:Op zondag 11 september 2011 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens leren wat het verschil tussen een troll en iemand die gewoon dom is is.
quote:In Internet slang, a troll is someone who posts inflammatory, extraneous, or off-topic messages in an online community, such as an online discussion forum, chat room, or blog, with the primary intent of provoking readers into an emotional response
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |