Maar ik bedoel, wat boeit het als 'ie niet met het interieur kleurt?quote:Op zondag 11 september 2011 13:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat had ik idd moeten doen, maar dat is achteraf. Daar heb ik nu geen fuck aan.
Als je het hier wil afhandelen moet je snel zijn. Banaanvraag ligt achter dus het is wachten tot een admin hem ziet.quote:Op zondag 11 september 2011 13:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Prima. Maar ik wil eerst een paar dingen van je weten. Wil je dit verder in de PM afhandelen of hier?
Zeker weer een man? Die hebben echt geen verstand van kleurenquote:Op zondag 11 september 2011 13:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maar ik bedoel, wat boeit het als 'ie niet met het interieur kleurt?
Wat een lieve ouwe lobbes.quote:
Jij bent een man, serieus. Jij snapt dat niet. Is niet erg, maar kom dan ook niet haten.quote:Op zondag 11 september 2011 13:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar ik bedoel, wat boeit het als 'ie niet met het interieur kleurt?
quote:Op zondag 11 september 2011 13:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je het hier wil afhandelen moet je snel zijn. Banaanvraag ligt achter dus het is wachten tot een admin hem ziet.
Really? That stupid?quote:Op zondag 11 september 2011 13:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je het hier wil afhandelen moet je snel zijn. Banaanvraag ligt achter dus het is wachten tot een admin hem ziet.
alleen jammer van die kleurquote:
Oe, voor de zekerheid maar even verplaatsen, anders missen we de ontknopingquote:Op zondag 11 september 2011 13:47 schreef Cat22 het volgende:
Echt wel. Ik had 'm nooit uitgezochtquote:
Wat!?quote:Op zondag 11 september 2011 13:49 schreef ElisaB het volgende:
Oe, voor de zekerheid maar even verplaatsen, anders missen we de ontknoping
Schopje F&F >> ONZ dus
quote:Op zondag 11 september 2011 13:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Schopje F&F >> ONZ dus
quote:Op zondag 11 september 2011 13:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Schopje F&F >> ONZ dus
handel hier maar af.quote:Op zondag 11 september 2011 13:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Prima. Maar ik wil eerst een paar dingen van je weten. Wil je dit verder in de PM afhandelen of hier?
Te laat, TS zet hem op marktplaats.quote:
TS doet haar hond helemaal niet weg udder. Dit is puur om te trollen. Zucht.quote:Op zondag 11 september 2011 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, dus jij vindt het een grap dat TS haar hond om deze belachelijke reden weg doet?
Surequote:Op zondag 11 september 2011 13:52 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
TS doet haar hond helemaal niet weg udder. Dit is puur om te trollen. Zucht.
Kan zijn, maar kijk dan! Dat past toch niet bij het interieur!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |