geilquote:Op zondag 11 september 2011 13:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he? Ik neem het mee naar achter.
Banaanvraagquote:
Ik wil hem, waar kan ik hem ophalen ?quote:Op zondag 11 september 2011 13:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Banaanvraag
Kom op, doe nou even serieus dan ofzo! Godsamme!
Ik wil hem ook niet op laten halen door de dieren ambulance.
Ik vind dat nog niet zo'n gekke oplossing hoor. Konijnen zat daar. En kippen ook, ik begrijp dat ie graag eieren lustquote:Op zondag 11 september 2011 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, hij heeft iig genoeg te eten als hij ze hem bij de kinderboerderij over 't hek gooit!
Nou ja, als die hond al te dom is om zich aan te kunnen passen in Engeland weet ik niet of er nog hoop voor 'm is..quote:Op zondag 11 september 2011 13:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Banaanvraag
Waarom wordt hij daardoor opgehaald dan?quote:Op zondag 11 september 2011 13:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Banaanvraag
Den Helder.quote:Op zondag 11 september 2011 13:41 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik wil hem, waar kan ik hem ophalen ?
Ze moet hem toch doodknuppelen? Dan halen ze hem wel op denk ik. Of nietquote:Op zondag 11 september 2011 13:41 schreef summer2bird het volgende:
Waarom wordt hij daardoor opgehaald dan?
Ik kan hem toch ook niet hier houden? Zover is toch wel duidelijk?quote:Op zondag 11 september 2011 13:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Waarom wordt hij daardoor opgehaald dan?
Ik heb a) geen ruimte in mijn tuin en b) geen geld om wéér dat interieur te vervangen. Dus niks niet domme redenquote:Op zondag 11 september 2011 13:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Lol, wat is dit voor dom topic met een domme reden
Als Qwea echt pijn in haar hart heeft, zet ze die hond buiten of vervangt ze het interieur
En dan nog, wat maakt het uit
Ok, PM je gegevens maar dan kom ik vanavond nog.quote:
Maar het klinkt op zijn minst wel belachelijk. En so what als 'ie niet met het interieur kleurt? Daar had je dan aan moeten denken toen je dit interieur kocht.quote:Op zondag 11 september 2011 13:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb a) geen ruimte in mijn tuin en b) geen geld om wéér dat interieur te vervangen. Dus niks niet domme reden
quote:Op zondag 11 september 2011 13:44 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ok, PM je gegevens maar dan kom ik vanavond nog.
Je kan toch niet met alles rekening houden? De verf hield niet op de hond, ze had de hond al aangepastquote:Op zondag 11 september 2011 13:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maar het klinkt op zijn minst wel belachelijk. En so what als 'ie niet met het interieur kleurt? Daar had je dan aan moeten denken toen je dit interieur kocht.
En nog zie ik geen reden waarom jij dat arme beest niet kan houden.quote:Op zondag 11 september 2011 13:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan hem toch ook niet hier houden? Zover is toch wel duidelijk?
Ja, dat had ik idd moeten doen, maar dat is achteraf. Daar heb ik nu geen fuck aan.quote:Op zondag 11 september 2011 13:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar het klinkt op zijn minst wel belachelijk. En so what als 'ie niet met het interieur kleurt? Daar had je dan aan moeten denken toen je dit interieur kocht.
Tof! En Qwea post de foto's, schreef ze.quote:Op zondag 11 september 2011 13:44 schreef Swomp het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 september 2011 13:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vind dat nog niet zo'n gekke oplossing hoor. Konijnen zat daar. En kippen ook, ik begrijp dat ie graag eieren lust
Prima. Maar ik wil eerst een paar dingen van je weten. Wil je dit verder in de PM afhandelen of hier?quote:Op zondag 11 september 2011 13:44 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ah, dus jij vindt het een grap dat TS haar hond om deze belachelijke reden weg doet?quote:Op zondag 11 september 2011 13:46 schreef zwartedoos het volgende:
mensen die hier werkelijk serieus op in gaanTe dom voor woorden
Ooh nog zo'n semi niet serieuze grapjas.quote:Op zondag 11 september 2011 13:46 schreef zwartedoos het volgende:
mensen die hier werkelijk serieus op in gaanTe dom voor woorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |