quote:Op maandag 25 juni 2012 10:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
- Ragboer
- Beach
- Flippiee
- Snuf.
- Dromenvangertje
- Dimens
- Spaghettivreter
- Dientje12
- Spouwerranger
- SpaceInvaders
- Unfckingtitled
- Monopoly
Nee, nog steeds geen lijst gemaaktquote:Op zondag 11 september 2011 01:19 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik zou eens een lijst moeten maken, maar volgens mij ben ik dan én heel lang bezig met oude topics doorlezen en vergeet ik vervolgens nog de helft!
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgens deze lijsten heeft niemand van FOK! mij ooit in het echt ontmoet. Mooi. Houden zo.
ik wel op 22 maart 2003 volgens mij.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgens deze lijsten heeft niemand van FOK! mij ooit in het echt ontmoet. Mooi. Houden zo.
Prima, houden zo.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:39 schreef Weka het volgende:
Het lijkt mij nogal griezelig om jullie zolderkamerautisten in het echt te aanschouwen. Dus nee, bedankt!
Leugens, Maanvis. Ik kom de deur niet uit. Tenzij jij de man van albert.nl bent die ik rond die tijd eenmalig heb langs laten komen.quote:
Reizen via google-maps is tóf hè?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Leugens, Maanvis. Ik kom de deur niet uit. Tenzij jij de man van albert.nl bent die ik rond die tijd eenmalig heb langs laten komen.
Tof en veilig. Ben nu bijna de wereld rond zonder incidenten.quote:
Ik weet waar je woont, je hoeft de deur niet uitquote:Op maandag 25 juni 2012 11:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Leugens, Maanvis. Ik kom de deur niet uit. Tenzij jij de man van albert.nl bent die ik rond die tijd eenmalig heb langs laten komen.
dan ben jij vast die gast van albert!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet waar je woont, je hoeft de deur niet uit.
Afvinken? Je bedoelt dat we in het echie tegenvielen???quote:Op maandag 25 juni 2012 14:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Recentelijk nogCopycat en motorbloempje
af kunnen vinken van UIO's Hot 100 FOK!sters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |