quote:Op maandag 25 juni 2012 11:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgens deze lijsten heeft niemand van FOK! mij ooit in het echt ontmoet. Mooi. Houden zo.
ik wel op 22 maart 2003 volgens mij.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgens deze lijsten heeft niemand van FOK! mij ooit in het echt ontmoet. Mooi. Houden zo.
Prima, houden zo.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:39 schreef Weka het volgende:
Het lijkt mij nogal griezelig om jullie zolderkamerautisten in het echt te aanschouwen. Dus nee, bedankt!
Leugens, Maanvis. Ik kom de deur niet uit. Tenzij jij de man van albert.nl bent die ik rond die tijd eenmalig heb langs laten komen.quote:
Reizen via google-maps is tóf hè?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Leugens, Maanvis. Ik kom de deur niet uit. Tenzij jij de man van albert.nl bent die ik rond die tijd eenmalig heb langs laten komen.
Tof en veilig. Ben nu bijna de wereld rond zonder incidenten.quote:
Ik weet waar je woont, je hoeft de deur niet uitquote:Op maandag 25 juni 2012 11:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Leugens, Maanvis. Ik kom de deur niet uit. Tenzij jij de man van albert.nl bent die ik rond die tijd eenmalig heb langs laten komen.
dan ben jij vast die gast van albert!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet waar je woont, je hoeft de deur niet uit.
Afvinken? Je bedoelt dat we in het echie tegenvielen???quote:Op maandag 25 juni 2012 14:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Recentelijk nogCopycat en motorbloempje
af kunnen vinken van UIO's Hot 100 FOK!sters.
Wie is de lekkerste FOK!ster die je ooit gemeet hebt?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik loop natuurlijk maar een beetje te geinen, hè mensen. Ik heb al heel veel FOK!kers ontmoet. Met name de lekkere chickies van FOK!, want hé, daar doe je het voor. Daarom ben ik blauw. Recentelijk nogCopycat en motorbloempje
af kunnen vinken van UIO's Hot 100 FOK!sters.
Integendeel Cc. Afvinken als in 'die mag van het nog te ontmoeten deel van die lijst af'. Als ik niet een afspraak met m'n vriendin had die avond, was ik veel langer gebleven.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:29 schreef Copycat het volgende:
Afvinken? Je bedoelt dat we in het echie tegenvielen???
Yvonne natuurlijk. Mallerd.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:29 schreef Weka het volgende:
Wie is de lekkerste FOK!ster die je ooit gemeet hebt?
Als we het over het totaalplaatje hebben.quote:
dat.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Afvinken? Je bedoelt dat we in het echie tegenvielen???
Mijn garp, wat doe jequote:Op maandag 25 juni 2012 13:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan ben jij vast die gast van albert!
Verder lezen met dat knappe koppie van je.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Verder lezen met dat knappe koppie van je.
Dat wilde ik wel, maar m'n vriendin begrijpt me niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
Volgende keer moet je maar gewoon reschedulen met die vriendin
FOK! is sowieso belangrijker
![]()
Open er een R&Ptopic overquote:Op maandag 25 juni 2012 14:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat wilde ik wel, maar m'n vriendin begrijpt me niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |