Ja.quote:Op zondag 11 september 2011 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb jij Erik gemeet?!
En ik jat er een paar van je.
en mij vertellen dat je over de 100 fokkers gemeet hebtquote:Op zondag 11 september 2011 01:55 schreef Myraela het volgende:
lijst
Ik heb het gevoel dat ik belangrijke mensen nu vergeet.
Nog een paar van een singles meet en de 11jaars uit Utrecht, waar ik geen lijstje van kan vinden. En ik vergeet nog een paar minimeets.quote:Op zondag 11 september 2011 02:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en mij vertellen dat je over de 100 fokkers gemeet hebt
minimeets, wat is dat voor fenomeenquote:Op zondag 11 september 2011 02:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog een paar van een singles meet en de 11jaars uit Utrecht, waar ik geen lijstje van kan vinden. En ik vergeet nog een paar minimeets.
Neen seks is vies.quote:Op zondag 11 september 2011 02:17 schreef Zolder het volgende:
Nog geen. Heben fokkers wel eens een seksdate ofzo gehad via fok?
Daar was ik volgens mij ook.quote:Op zondag 11 september 2011 02:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog een paar van een singles meet en de 11jaars uit Utrecht, waar ik geen lijstje van kan vinden. En ik vergeet nog een paar minimeets.
Ik was die hele radio meet vergeten.quote:
Ik zou jou wel eens willen meetenquote:Op zondag 11 september 2011 02:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was die hele radio meet vergeten.die van radio49 ook, zit te twijfelen of ik daar niet nog iemand uit ben vergeten.
Volgens mij ik alleen.quote:Op zondag 11 september 2011 02:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, toen kwam jij samen met nog iemand vragen of we nou een relatie hadden.![]()
Hoi!quote:
Waar dan?quote:Op zondag 11 september 2011 11:26 schreef Akkerr het volgende:
Nog nooit..![]()
Denk dat ik over een paar jaar eens naar zo meet ga.![]()
Ik heb smegmanus geloof ik wel eens gezien
MVV. Al hoewel ik niet zeker wist of jij het was?quote:
Das niet echt een meet dan héquote:Op zondag 11 september 2011 11:38 schreef Akkerr het volgende:
[..]
MVV. Al hoewel ik niet zeker wist of jij het was?
Dacht ook dat ik laatst jouw auto (Audi) zag, zoveel rijden er niet rond hierzo van dat type.![]()
Let nou ff extra goed op.
fokkers willen jou niet meeten.quote:Op zondag 11 september 2011 12:11 schreef alexmeijer het volgende:
geen een natuurlijk, waarom zou ik in godsnaam fokkers willen meeten :/
Miauwquote:Op zondag 11 september 2011 12:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
fokkers willen jou niet meeten.
ditquote:Op zondag 11 september 2011 01:04 schreef Rodawa het volgende:
Bewust nog niemand, onbewust vast wel eens iemand.
Ik wist ook ff niet meer wie je was, maar mijn mattie wist het gelijk hahaquote:Op zondag 11 september 2011 11:44 schreef Ragboer het volgende:
Ik kwam gisteravond Paul tegen in de bus. Hij herkende mij gewoon en ik hem niet![]()
Ik schrok ook eventjes toen ik doorhad wie je was...quote:Op zondag 11 september 2011 13:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik wist ook ff niet meer wie je was, maar mijn mattie wist het gelijk haha
Dat was wat geweestquote:
Dan moet ie niet blond zijn, want dan wordt ie ter adoptie afgestaan omdat ie niet bij het interieur past.quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 22:14 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dan moet ie niet blond zijn, want dan wordt ie ter adoptie afgestaan omdat ie niet bij het interieur past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |