in de UK kan je geloof ik op alles wedden .... nu maar hopen dat het deze keer niet zoveel invloed heeft op BB ...quote:Op woensdag 14 september 2011 00:24 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik vond ergens ook een stukje op een website over wat de bookmakers vinden, in de UK kun je zelfs op de winnaar van BB gokken... En die denken dat Mark gaat winnen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
ik snap sowieso niet waarom ze de streams weg hebben gehaald? ... waarom niet 3 ooghoeken appart? de streamers, de kijkers en nu ook de Facebookers.... misschien dat de streamers te kritisch zijn? qua dat er maar weinig gebeurd? en dat alleen delen voor knip en plak werk belangrijk zijn? teveel kritiek? kijkcijfers in UK gaan echt niet hoger worden hoor ... want iedereen die streamde keek ook naar de uitzendingen !! omdat ze er daar wel een goede draai aan kunnen geven en wel een echte uitzending kunnen neerzetten!!quote:Op woensdag 14 september 2011 00:58 schreef Osvaldo2 het volgende:
Je kan nu dus voor het eerst ook op Facebook stemmen... Maar dat is hetzelfde principe als bij BB DE, dat je eerst credits moet kopen, niet gratis dus...
Dat ga ik dus never doen, maar als je als Nederlander toch mee zou willen stemmen... Is dat misschien een mogelijkheid...![]()
Sowieso is er een grote samenwerking met Facebook dit jaar, ze hadden al aangekondigd dat ze daarvoor zouden gaan in plaats van livestreams... Je hoeft op de website maar op "pictures" ofzo te klikken en ze sturen je al door naar een Facebook-pagina... Nou, ik had toch liever streams gehad...
Ah BQ is ook weer van de party...quote:Op woensdag 14 september 2011 14:09 schreef beequeen het volgende:
Ik zie dat Roevka ook bij dag 3 is, ik ook. Nog maar even verder lijken.
Tot nu toe vind ik Alex echt vreselijk ordi en Maisy een attentionho.![]()
Van de mannen vind ik Aaron een kanjer en een lekker ding.
Yep, ik moest even afkicken van BBDE.quote:
Ik hoor het net. Wat een maf wijf.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:13 schreef Ransjih het volgende:
die tashi spoort echt niet,
weeen ween, pamela zegt niet I love you to haar maar ze probeert het adres van pamela wel via via te krijgen want ze wil er op bezoek
die doos heeft zichzelf al eens eerder uitgenodigd
Zo ver ben ik nog niet. Maar BB UK is niet iemand die over zich heen laat lopen. Daar komt ie ongetwijfeld op terug.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:10 schreef beequeen het volgende:
BB maakt weer zijn eigen regeltjes. Rebeckah wil de gouden outfit niet dragen, maar ondanks dat blijft ze immuun.
De regel was toch: het niet dragen van de gouden oufit betekent geen immuniniteit.
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:54 schreef beequeen het volgende:
Ben ik nou bij na het vetrek van Pam?
Heej.. mis ik wat? Waar kan ik ze volgen?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:53 schreef Darklight het volgende:
Is na een paar dagen al leuker dan 4 maanden BB DE
]quote:Op woensdag 14 september 2011 19:31 schreef Darklight het volgende:
Op YT
http://www.youtube.com/user/ThePissedoffmonkey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |