ik dacht al wat komt dat huis bekent voor ...quote:Op donderdag 22 september 2011 13:49 schreef spapaars het volgende:
Even een OTje
SS Portugal 2 is begonnen.
Livestream
http://www.ustream.tv/channel/tugastvs
[ afbeelding ]
Echt raarquote:Op donderdag 22 september 2011 14:27 schreef snetje het volgende:
ik dacht al wat komt dat huis bekent voor ...wel raar om het zo weer te zien ...
Echt hè? Dat kind loopt zo voorschut, ik vind het echt een kutstreek.quote:
Ik baal er zo van dat we die video's niet kunnen zien.quote:For Aden to pass his part of this week's 'YES' shopping task he must avoid all contact with Rebeckah until further notice.
quote:Will Tom say 'YES' and get his hair cut off as part of this week's shopping task? Watch this video to find out...
ah! mooi!! daar kunnen we de video's wel bekijken ...topquote:Op donderdag 22 september 2011 16:15 schreef mazaru het volgende:
Is deze link al bekend? http://tellymix.co.uk/reality-tv/big-brother
Dankjewel, you're the best.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:15 schreef mazaru het volgende:
Is deze link al bekend? http://tellymix.co.uk/reality-tv/big-brother
Ik denk dat jij daar veel plezier gaat beleven. Veel testosteron en halfnaakte dames.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:17 schreef spapaars het volgende:
Nog even SS Portugal.
Deze stream is beter van kwaliteit, dan de eerste hier geplaatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Dat is hetzelfde huis als de NL versie toch?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:17 schreef spapaars het volgende:
Nog even SS Portugal.
Deze stream is beter van kwaliteit, dan de eerste hier geplaatst
http://tv.secretstorypt.com/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:46 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde huis als de NL versie toch?
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:46 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde huis als de NL versie toch?
Inderdaad nog precies hetzelfde... Vind dat maar goedkoop, was er echt niet genoeg budget voor een paar potten verf en wat nieuwe meubeltjes...quote:Ja.
NL was ook opgenomen in Portugal.
Alles hetzelfde, ook de studio.
Het interieur is wel veranderd hoor. Slaapkamers, keuken en huiskamer zien er helemaal anders uit.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:58 schreef Osvaldo2 het volgende:
Inderdaad nog precies hetzelfde... Vind dat maar goedkoop, was er echt niet genoeg budget voor een paar potten verf en wat nieuwe meubeltjes...
Inderdaad raar om daar opeens andere mensen te zien rondlopen...
Ik ook en die griet is verdomme 9 jaar ouder dan deze kleuter. Zelf is ze ook dweepziek.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:12 schreef mazaru het volgende:
Ik zou zo nerveus worden van zo'n kleefgast als die Aden. Constant dat gepluk aan je en die pogingen om te zoenen. Van mij had die allang een zwieper gehad.
Dankjewel snetje.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:29 schreef snetje het volgende:
dan maar downloaden ....want deze wou ik juist zien ...
dit zijn de links waar je episode 15 kan downloaden ...maakt niet uit welke je neemt en ik zie dat ze daar vrij snel posten dus hopelijk vanavond rond 23.30 de nieuwe links voor 16 ... kan je die morgen weer downloadenquote:Dankjewel snetje.![]()
Ik kon vanochtend deel 1 t/m 4 kijken van PissedOff en ineens geblokkeeerd. Zo balen.
Als ik wil downloaden, moet ik dan iedere keer naar dezelfde link? Ik heb voor de onderste gekozen. Ik ben een n00b, je weet het.
Das mooi!quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:34 schreef snetje het volgende:
dit zijn de links waar je episode 15 kan downloaden ...maakt niet uit welke je neemt en ik zie dat ze daar vrij snel posten dus hopelijk vanavond rond 23.30 de nieuwe links voor 16 ... kan je die morgen weer downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |