Leuk om weer eens terug te zien, dat waren nog eens tijden, dat er beveiliging het huis in moet komen om de bewoners uit elkaar te houden...quote:Op woensdag 21 september 2011 21:09 schreef beequeen het volgende:
Dit soort dingen zullen we niet meer zien. BB is zo braaf geworden.
Nadia.
Die herinner ik me ook nog wel... Dennis die "greedy Mo" vol in zijn gezicht spuugt...quote:Op woensdag 21 september 2011 21:36 schreef beequeen het volgende:
Totaal Off Topic, maar zo legendarisch.
Mario, health and security.
Ja, ik verveel me.![]()
ja die kijk ik nu ookquote:Op woensdag 21 september 2011 23:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
Die magic-tv link deed het niet goed bij mij vandaag... Moest even zoeken voor ik een werkende stream vond... Deze doet het bij mij nu goed...
http://nl.justin.tv/dcbtv1/
En dat is echt een serieuze straf... Als je 's ochtends net je bed uit bent onder zo'n steenkoude douche te moeten...quote:Op woensdag 21 september 2011 23:13 schreef snetje het volgende:
whehehehehe....eerst het warme water terug geven en dan weer terug pakken
Dat ziet er niet uit... Hoelang blijft dat spul op de huid zitten???quote:Op woensdag 21 september 2011 23:17 schreef snetje het volgende:
whahaha... of Alex nog een spray tan wil![]()
![]()
![]()
gemeen grapje van derquote:Op woensdag 21 september 2011 23:43 schreef Osvaldo2 het volgende:
Arme Mark, moet hij al halfnaakt rondlopen, en nu ook nog eens al zijn kleren en persoonlijke spullen inleveren... Denkend dat hij nu genomineerd is...
Ik vind dat ergens wel fairplay... Hij komt het huis in als de grapjas die het zogenaamd allemaal niet zo serieus neemt...quote:
krijgen we dit nu de hele week als weekopdracht? ... zou cool zijnquote:Op woensdag 21 september 2011 23:49 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik vind dat ergens wel fairplay... Hij komt het huis in als de grapjas die het zogenaamd allemaal niet zo serieus neemt...
Laat de kijkers maar eens zien hoe hij hier op gaat reageren...
Ik vind het best...quote:Op woensdag 21 september 2011 23:51 schreef snetje het volgende:
[..]
krijgen we dit nu de hele week als weekopdracht? ... zou cool zijn
ze had NO kunnen zeggen ..quote:Op woensdag 21 september 2011 23:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik vind het best...Maar als ik Alex zo in de dagboekkamer zie... Dat gaat best wel ver wat ze met haar hebben gedaan, juist nu ze elke dag op TV is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |