Toch wel jammer. Ik vind hem cool.quote:
En ze hebben ook al in de jeugdelftallen van Oranje gespeeld.quote:Op zondag 11 september 2011 00:21 schreef vandermar het volgende:
Achahbar en Manu beide niet bij de selectie, ik had een van beide verwacht aangezien Biseswar er niet bij is maar geen van beide is er bij. Zal ook wel te maken hebben met dat ze vandaag hebben gespeeld.
Ze laten een groot talent transfervrij gaan? Of is dit een 'verhaaltje Fer'?quote:Op zondag 11 september 2011 04:29 schreef Stokstaart het volgende:
Edwin Gyasi (AZ) transfervrij. Gold als een groot talent en is pas 20 jaar. Interessante speler wellicht om er bij te halen.
Nelom en Indi zijn toch fit ?quote:Op zondag 11 september 2011 11:26 schreef Caland het volgende:
El Ahmadi is gewoon geboren in Nederland hoor.
Verder weer geen fatsoenlijke backsWanneer zijn die een keer fit...
Maar heeft de Marokkaanse nationaliteit.quote:Op zondag 11 september 2011 11:26 schreef Caland het volgende:
El Ahmadi is gewoon geboren in Nederland hoor.
Verder weer geen fatsoenlijke backsWanneer zijn die een keer fit...
Fout. Hij heeft een dubbele nationaliteit. Zoals ongeveer alle Marokkanen. Ook Bakkal bv.quote:Op zondag 11 september 2011 11:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar heeft de Marokkaanse nationaliteit.
En speelt voor Marokko dus dan vind ik het een Marokkaan.quote:Op zondag 11 september 2011 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Fout. Hij heeft een dubbele nationaliteit. Zoals ongeveer alle Marokkanen. Ook Bakkal bv.
Omdat hij voor Marokko heeft gekozen.quote:Op zondag 11 september 2011 11:41 schreef Caland het volgende:
Tsja dan is Bakkal ook een Marokkaan. En Achahbar. En Indi een Portugees.
El Ahmadi is opgegroeid in Nederland, spreekt beter de taal dan menig Nederlander etc. Waarom hij dan opeens als buitenlander gezien wordt
Hij is luiquote:Op zondag 11 september 2011 11:41 schreef Caland het volgende:
Tsja dan is Bakkal ook een Marokkaan. En Achahbar. En Indi een Portugees.
El Ahmadi is opgegroeid in Nederland, spreekt beter de taal dan menig Nederlander etc. Waarom hij dan opeens als buitenlander gezien wordt
Zou kunnen, gewoon even bellen naar Ziggo.quote:Op zondag 11 september 2011 11:52 schreef CylonNL het volgende:
Even een vraagje; als ik me vandaag aanmeld voor Eredivisie Live via Ziggo, kan ik dan vanmiddag de wedstrijd nog kijken? of zou daar teveel tijd over heen gaan?
Bij UPC gaan er wel een paar dagen overheen. Dus zou zomaar kunnen dat dat bij Ziggo ook het geval is.quote:Op zondag 11 september 2011 11:52 schreef CylonNL het volgende:
Even een vraagje; als ik me vandaag aanmeld voor Eredivisie Live via Ziggo, kan ik dan vanmiddag de wedstrijd nog kijken? of zou daar teveel tijd over heen gaan?
Heb maar gewoon on demand de wedstrijd los besteld. Weet ik iig zeker dat ik kan kijken.quote:Op zondag 11 september 2011 11:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Bij UPC gaan er wel een paar dagen overheen. Dus zou zomaar kunnen dat dat bij Ziggo ook het geval is.
Omdat 'ie er 2 jaar uit is geweest, dat kan ik nog wel begrijpen. Al mag die ook wel eens wat meer minuten gaan maken.quote:Op zondag 11 september 2011 12:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waarom doet ie niet mee dan?
Het komt de stabiliteit ook niet bepaald ten goede, wanneer je direct 3 nieuwe spelers zou inpassen.quote:Op zondag 11 september 2011 13:29 schreef H.M.Murdock het volgende:
Ach ik begrijp Koeman ook enigszins wel. Bakkal voor Fer, en Nelom en Guidetti niet direct een basisplaats geven.
Zou niet terecht zijn richting G. Fernandez en Ramsteijn.
Je kan ze altijd de tweede helft wisselen als het niet om aan te zien is, en volgende wedstrijd de opstelling aanpassen op die invalbeurten als het verbetering brengt.
quote:Op zondag 11 september 2011 13:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
[..]
Wat is er zo mooiboy aan hem dan?
Botteghin valt mij ook inderdaad zwaar tegen. Schalk daarentegen ben ik erg van gecharmeerd, kan zo in het Feyenoordshirt spelen, eenzelfde instelling in het veld.quote:Op zondag 11 september 2011 13:38 schreef H.M.Murdock het volgende:
Inderdaad. Amoah weg, en daar hebben ze Lasnik en Kolk voor terug gehaald.
Daarbij vallen Botteghin en Buijs me zwaar tegen bij NAC.
Is wel de zwakke schakel ja.quote:
Schaken doet tegenwoordig in ieder geval wat hij vorig seizoen niet deed: fatsoenlijk spelen voor z'n geld.quote:Op zondag 11 september 2011 14:24 schreef Muto het volgende:
Of Schaken laat die Schilder weer lopen.
Ik gok dat het vandaag weer eens helemaal niks is met Schaken, 2e helft Guidetti die het beslist.quote:Op zondag 11 september 2011 14:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schaken doet tegenwoordig in ieder geval wat hij vorig seizoen niet deed: fatsoenlijk spelen voor z'n geld.
quote:Op zondag 11 september 2011 14:41 schreef Happel het volgende:
Gebruik dit topic voor bespreken van de wedstrijd, niet deze.
Dat heb ik dus ookquote:Op zondag 11 september 2011 15:15 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het irritant om mijn vreugde te moeten uiten tussen PSV'ers. Is toch veel leuker om dat in dit topic te doen.
Vind ik ook, moeten de mods daar maar optreden.quote:Op zondag 11 september 2011 15:19 schreef Caland het volgende:
Dat topic wordt al wekenlang verziekt door die PSV - Ajax discussies. Dan maar lekker hier.
wat fake dan bedriegt mijn vi app mij.quote:
Eens, ik word ziek van dat gepauper daar. Bakkal doet t fijn maar het is vooral weer waardeloos. Zet Guidetti er nou maar gelijk in, want dit schiet niet op.quote:Op zondag 11 september 2011 15:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vind ik ook, moeten de mods daar maar optreden.
En dit. Hopen dat het bij dit foutje van Koeman blijft.quote:Op zondag 11 september 2011 15:20 schreef Caland het volgende:
Wat is die Fernandez toch belabberd als spits zeg, echt ongelofelijk.
Laat die man vanaf de flanken komen of zet hem lekker op de bank. Zal ook wel gebeuren na vandaag.
En Ramsteijn snap ik ook nog steeds geen kut van. Verder zie je vandaag ook al dat dit middenveld wat power mist, maar dat wisten we. Bij dit soort wedstrijden doe je er denk ik beter aan om een Leerdam of Mokotjo op het middenveld te zetten.quote:Op zondag 11 september 2011 15:21 schreef Cara het volgende:
[..]
En dit. Hopen dat het bij dit foutje van Koeman blijft.
Open je toch een eigen topic? Of mag dat niet?quote:Op zondag 11 september 2011 15:19 schreef Caland het volgende:
Dat topic wordt al wekenlang verziekt door die PSV - Ajax discussies. Dan maar lekker hier.
Biseswar moet snel weer fit worden.quote:Op zondag 11 september 2011 15:22 schreef Muto het volgende:
Het overspelen gaat al op een te laag tempo. En de buitenspelers doen vandaag helemaal niets. Tja, dan gaat het al gauw slecht.
Ik had net precies hetzelfde. Desnoods een subtopic ofzo.quote:Op zondag 11 september 2011 15:15 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het irritant om mijn vreugde te moeten uiten tussen PSV'ers. Is toch veel leuker om dat in dit topic te doen.
Nee, niet.quote:Op zondag 11 september 2011 15:19 schreef Caland het volgende:
Treed dan eens op tegen die - edit - zodat het daar ook voor de Feijenoorder dragelijk wordt. [/quote]quote:
Nee.quote:Of sta ons toe een eigen topic te openen zonder neuzen en lampen en trap ze uit dat topic als ze toch komen ouwehoeren?
True.quote:Op zondag 11 september 2011 15:24 schreef Cara het volgende:
Qua felheid is het ook maar een beetje gemaakt eigenlijk.
Half aanzetten, half je voet uitsteken, half de duels aan gaan.. zo kom je er nooit jongens!
Donderspeech van JP in de rust. Guidetti erin.quote:Op zondag 11 september 2011 15:24 schreef Cara het volgende:
Qua felheid is het ook maar een beetje gemaakt eigenlijk.
Half aanzetten, half je voet uitsteken, half de duels aan gaan.. zo kom je er nooit jongens!
Ik denk dat zoiets echt goed kan lopen.quote:Op zondag 11 september 2011 15:26 schreef Cara het volgende:
Ik zie uit naar Bakkal en Guidetti als combo!
Het schijnt echt dat het bij die gasten dun in de broek loopt door JPquote:Op zondag 11 september 2011 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Donderspeech van JP in de rust. Guidetti erin.
Komt wel goed
Wat Lokhof ook zegt: Bakkal loopt veel de vrije ruimte in maar de bal wordt niet of niet op tijd gespeeld.quote:Op zondag 11 september 2011 15:24 schreef TC03 het volgende:
De spelers zijn te laks, handelingssnelheid ligt te laag, El Ahmadi doet veel te weinig met de ruimte die hij krijgt... Het is het allemaal net niet.
De praktijk is gewoon dat Feyenoord niet veel beter is dan NAC.quote:Op zondag 11 september 2011 15:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat Lokhof ook zegt: Bakkal loopt veel de vrije ruimte in maar de bal wordt niet of niet op tijd gespeeld.
Toch zie je dat NAC een zéér matig team heeft. Je zou vammiddag eigenlijk geen enkel punt mogen verspelen als je aanspraak wil maken op een top 5-positie.
We hebben inderdaad een postbode. Het is alleen jammer dat hij de pakketjes altijd bij de buren afgeeft in plaats van bij degene voor wie ze bedoeld zijn.quote:Op zondag 11 september 2011 15:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat Lokhof ook zegt: Bakkal loopt veel de vrije ruimte in maar de bal wordt niet of niet op tijd gespeeld.
Fernandez liep ook al een keer of drie tevergeefs. Dan kreeg hij de bal niet van de postbode, of het was te laat en te hard.
Toch zie je dat NAC een zéér matig team heeft. Je zou vammiddag eigenlijk geen enkel punt mogen verspelen als je aanspraak wil maken op een top 5-positie.
Top 5 nog wel.quote:Op zondag 11 september 2011 15:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Fernandez liep ook al een keer of drie tevergeefs. Dan kreeg hij de bal niet van de postbode, of het was te laat en te hard.
Mwoah...materiaal is toch wel iets beter vind ik.quote:Op zondag 11 september 2011 15:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
De praktijk is gewoon dat Feyenoord niet veel beter is dan NAC.
In de eerste plaats wordt er 2 keer zwak opgetreden op het middenveld. Maar dan moet er wel iemand uitstappen in de verdediging daarna. Beetje een samenloop van falen eigenlijk.quote:Op zondag 11 september 2011 15:29 schreef Cara het volgende:
Wie zn fout was het nou eigenlijk om Schilder zo te laten gaan? Bakkal, Clasie, Ramsteijn?
Nac-spelers zijn kerels, die van ons jongetjes. Die Lurling is helemaal een sluwe vos.quote:Op zondag 11 september 2011 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah...materiaal is toch wel iets beter vind ik.
Zag je dat machtige doordekken van El Ahmadi niet met 4 man voor de bal?quote:Op zondag 11 september 2011 15:29 schreef Cara het volgende:
Wie zn fout was het nou eigenlijk om Schilder zo te laten gaan? Bakkal, Clasie, Ramsteijn?
Volgens mij stond El Ahmadi op dat moment in de spits.quote:Op zondag 11 september 2011 15:31 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Zag je dat machtige doordekken van El Ahmadi niet met 4 man voor de bal?
Dat ligt aan de uitvoering, niet aan de potentie.quote:Op zondag 11 september 2011 15:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
De praktijk is gewoon dat Feyenoord niet veel beter is dan NAC.
Wij hebben tenminste Kindsoldaatje Kelvin.quote:Op zondag 11 september 2011 15:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nac-spelers zijn kerels, die van ons jongetjes. Die Lurling is helemaal een sluwe vos.
Linkerrijtje, meer mag je niet verwachten.quote:Op zondag 11 september 2011 15:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Top 5 nog wel.
Wees nou maar blij als je bij de eerste 8 komt dit seizoen. En zelfs dat zal nog moeilijk genoeg worden.
Dat valt ook wel mee. NAC heeft ook zat jongetjes rondlopen. Eigenlijk is Lulring de enige ervaren man.quote:Op zondag 11 september 2011 15:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nac-spelers zijn kerels, die van ons jongetjes. Die Lurling is helemaal een sluwe vos.
Meer zoietsquote:Op zondag 11 september 2011 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste Kindsoldaatje Kelvin.![]()
[ afbeelding ]
Zijn Koemans woorden hè, niet de mijne.quote:Op zondag 11 september 2011 15:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Top 5 nog wel.
Wees nou maar blij als je bij de eerste 8 komt dit seizoen. En zelfs dat zal nog moeilijk genoeg worden.
Gemiddelde leeftijd van NAC is toch aanzienlijk hoger dan die van ons. Daarbij spelen een hoop van die gasten al een poos samen en ook dat zie je.quote:Op zondag 11 september 2011 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. NAC heeft ook zat jongetjes rondlopen. Eigenlijk is Lulring de enige ervaren man.
Het is een cliche maar: krijgt nog wel een terugval.quote:Op zondag 11 september 2011 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind Clasie eigenlijk nu al bij de beste 3 spelers van dit Feyenoord horen.
De Vrij is zich nu ook weer aan het herpakken. Heb deze wedstrijd al weer wat mooie dingen gezien van hem. Hoort erbij helaas, maar we zullen zien.quote:Op zondag 11 september 2011 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is een cliche maar: krijgt nog wel een terugval.
Ik verbaas me er echt keer op keer over dat hij gewoon áltijd weet waar z'n tegenstander staat en daardoor de rust heeft om een keer de bal terug te halen en daardoor de betere optie te kiezen.quote:Op zondag 11 september 2011 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
De vrij is de beste centrale verdediger bij feyenoord sinds Van Wonderen.
Vorig jaar stond hij soms (samen met Timmie) rechtsbuiten.quote:Op zondag 11 september 2011 15:43 schreef Muto het volgende:
De Vrij hoeft nu minder in de opbouw mee te gaan. Vorig jaar ging hij vaker mee, nu blijft hij achterin.
quote:
Dat denkt iedereenquote:Op zondag 11 september 2011 15:53 schreef vandermar het volgende:
Ik zeg nog el ahmadi aan de bal en die wil schieten "doe nou niet" schiet hij hem erin lol 2-1 voor Feyenoord
NIET SCHIETEN, NEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 11 september 2011 15:55 schreef Muto het volgende:
In De Kuip ook altijd:
Schieten! Schieten! Oh nee nee nee. Dat is Karim.
Idd.quote:Op zondag 11 september 2011 15:58 schreef Maver24 het volgende:
Guidetti is wel goed hoor, je ziet het gewoon in een oogopslag
Zit meer rust in.quote:
Twee balcontacten, twee keer goed gedaanquote:Op zondag 11 september 2011 15:58 schreef Maver24 het volgende:
Guidetti is wel goed hoor, je ziet het gewoon in een oogopslag
Hij wacht altijd zo lang. Handelingssnelheid, dat is de sleutel.quote:Op zondag 11 september 2011 16:06 schreef Cpt. het volgende:
De postbode heeft t nu wel een beetje hoog in zn bol.
Dat terugkappen is idd vaak nog wel effectief, alleen de actie die hij erna maakt is 9 van de 10 keer óf te traag óf te lang doorgevoerd (nóg 4 keer terugkappen op eigen helft).quote:Op zondag 11 september 2011 16:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij wacht altijd zo lang. Handelingssnelheid, dat is de sleutel.
Precies dat zei ik alquote:Op zondag 11 september 2011 16:13 schreef voice-over het volgende:
Gaat verkeerd, NAC zit er veel feller op.
Zegt misschien meer over de regels dan over de users.quote:Op zondag 11 september 2011 16:22 schreef Happel het volgende:
Luisteren kunnen jullie echt niet, hè.
Zorg dan dat het PSV-Ajax geouwekanker uit de streamtopics verdwijnt.quote:Op zondag 11 september 2011 16:22 schreef Happel het volgende:
Luisteren kunnen jullie echt niet, hè.
Neen.quote:Op zondag 11 september 2011 16:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heeft Gudettis contract ook een optie tot koop?
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 11 september 2011 16:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Nee, hij was eerder in de zomer wel transfervrij en had al getekend bij Twente maar tekende vlak daarna een nieuw contract bij City voor 3 jaar en Twente heeft wat geld gekregen voor het afketsenquote:Op zondag 11 september 2011 16:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Neuh, dat denk het niet. Ach ja. Feijenoord gewonnen. Ze overtreffen mijn verwachtingen.quote:Op zondag 11 september 2011 16:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zegt misschien meer over de regels dan over de users.
Reageer nou eens op wat ik zeg.quote:Op zondag 11 september 2011 16:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Neuh, dat denk het niet. Ach ja. Feijenoord gewonnen. Ze overtreffen mijn verwachtingen.
Wij van WC-eend.quote:Op zondag 11 september 2011 16:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Neuh, dat denk het niet. Ach ja. Feijenoord gewonnen. Ze overtreffen mijn verwachtingen.
Weer zo'n speler als miyaichi ar je het hele seizoen van geniet maar dan aan het eind weer terug moetquote:
Twente heeft niets gekregen volgens Van Halstquote:Op zondag 11 september 2011 16:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, hij was eerder in de zomer wel transfervrij en had al getekend bij Twente maar tekende vlak daarna een nieuw contract bij City voor 3 jaar en Twente heeft wat geld gekregen voor het afketsen
Bakkel heeft mijn verwachtingen waargemaakt. Gewoon een weredspeler die een goal kan maken. Meer dan Fer. Als hij echt wil heeft hij ook echt dat gif dat je nodig moet hebben.quote:Op zondag 11 september 2011 16:27 schreef Cpt. het volgende:
Guidetti speelde geweldig en Bakkal ook goed op dreef!
Zal de frustratie wel weer vanaf druipen, heerlijkquote:Op zondag 11 september 2011 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
![]()
Zo en nu wachten op het wedstrijdverslag van derat.nl
Geen probleem. We hebben geen geld, dus dan vind ik dit de beste oplossing.quote:Op zondag 11 september 2011 16:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Weer zo'n speler als miyaichi ar je het hele seizoen van geniet maar dan aan het eind weer terug moet
Die wil ik ook.quote:Op zondag 11 september 2011 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
Een 6-packje voor degene die voor mij een .gif kan maken van dat moment van Guidetti op de zijlijn met z'n armpjes zo vragend richting van Hulten.
Sorry...kon het niet laten.quote:Op zondag 11 september 2011 16:28 schreef Caland het volgende:
Leerdam was vandaag de absolute eindbaas
DE KINDSOLDAAT
Hopen dat het in de samenvatting zit of op youtube komt dan kan ik het wel voor je fixen.quote:Op zondag 11 september 2011 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
Een 6-packje voor degene die voor mij een .gif kan maken van dat moment van Guidetti op de zijlijn met z'n armpjes zo vragend richting van Hulten.
Na die penalty hequote:Op zondag 11 september 2011 16:30 schreef Caland het volgende:
Ik wil een gifje van dat sssst-gebaar richting die kutratjes.
quote:Op zondag 11 september 2011 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
Gouwe business voor je, Paulquote:Op zondag 11 september 2011 16:30 schreef Caland het volgende:
Zekerquote:Op zondag 11 september 2011 16:28 schreef Caland het volgende:
Leerdam was vandaag de absolute eindbaas
HET KINDSOLDAAT
quote:Op zondag 11 september 2011 16:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[..]
Gouwe business voor je, Paul
Zou dan de plek van Clasie moeten overnemen. Moeilijk moeilijk.quote:Op zondag 11 september 2011 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
Leerdam speelde vandaag toch wel zo ongelofelijk sterk.Die gast mag niet meer uit de basiself.
Die gast kan je er echt niet uithalen. Speelt ijzersterk.quote:Op zondag 11 september 2011 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou dan de plek van Clasie moeten overnemen. Moeilijk moeilijk.
Die bal op Guidetti was echt prachtig. Perfect.quote:Op zondag 11 september 2011 16:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zeker. Leerdam
. Geef die man een AK-47
.
zwakke schakel juist. Mokotjo of Leerdam erin voor hem.quote:Op zondag 11 september 2011 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gast kan je er echt niet uithalen. Speelt ijzersterk.
Half meegekregen. Wat was daar ook alweer mee?quote:Op zondag 11 september 2011 16:30 schreef Caland het volgende:
Scheitenquote:Op zondag 11 september 2011 16:33 schreef Helpmefok het volgende:
Oke, wat kunnen we so far zeggen.
Bakkal is een verademing. Waar je bij Fer af en toe nog wel eens zat te 'scheiten' heb je bij Bakkal geen angst als hij pressie naar voren zet. Dit betekent dat Bakkal aanvallender kan zijn dan Fer en TOCH 'veilig' de voorhoede in gaat.
Leerdam heeft echt krank-jo-rum veel ballen veroverd. Die gozer had ik over twee jaar echt niet eens in een Juupteam opgesteld... Maar dit overtrof echt een hoop.
El A. gaat zowaar scoren, ik snap er geen klote van. Deed hij vorig jaar ook tegen Twente. Deze man wordt dit jaar echt HEEL belangrijk voor onze club.
Verder is die Guidetti natuurlijk een KO-NING
Zaterdagavond.quote:Op zondag 11 september 2011 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Guidetti volgende week laten starten in de basis en dan de Graafschap oprollen.
Echt héquote:Op zondag 11 september 2011 16:32 schreef Paul-89 het volgende:
Ook wel mooi dat de 2 wegloptertjes weer een pets om de oren hebben gekregen.
Tuig van Zuidquote:Op zondag 11 september 2011 16:35 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/nieuwsitemnieuw.asp?id=17695
Tegenvaller, hopen dat er nog een uitgebreide komt.
Nou, dat lijkt me sterk met al die overheidssteun.quote:Op zondag 11 september 2011 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord heeft een beter saldo dan dat van PSV
Het lijkt me leuker als we volgende week Lampen op zijzetten en jullie ook winnenquote:Op zondag 11 september 2011 16:36 schreef Helpmefok het volgende:
Volgende week staan we dus 3e
Joden verliezen van lampen, duitsers winnen en klappers ook.
Ik heb het over Leerdam he.quote:Op zondag 11 september 2011 16:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
zwakke schakel juist. Mokotjo of Leerdam erin voor hem.
Doelsaldo héquote:Op zondag 11 september 2011 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me sterk met al die overheidssteun.
Ja dat jij dat leuk vindt begrijp ik.quote:Op zondag 11 september 2011 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het lijkt me leuker als we volgende week Lampen op zijzetten en jullie ook winnen
Dan is het dit:
Ajax 6 puntjes op PSV
AZ en Twente 5 puntjes op PSV
Feyenoord 4 puntjes over PSV.
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 11 september 2011 16:32 schreef Paul-89 het volgende:
Ook wel mooi dat de 2 wegloptertjes weer een pets om de oren hebben gekregen.
Gini nog harder laten falen is niets leukers dan?quote:Op zondag 11 september 2011 16:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja dat jij dat leuk vindt begrijp ik.
Zegt vrij weinig maar idd een prima begin.quote:Op zondag 11 september 2011 16:37 schreef Gert het volgende:
Drie punten, lekker. Maar een beetje relativeren mag wel. Er waren erg veel kansen nodig en gelukkig sprong NAC slordig om met afvallende ballen. Er gaan nog veel meer clubs drie punten pakken in Breda dit seizoen.
Maar.. so far so good.
[ afbeelding ]
Ik zei het al in het livetopic, die teringlijer van ettenleur had 3 penals moeten geven en gaf er maar 1.quote:Op zondag 11 september 2011 16:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Valt me dan nog mee dattie later alsnog die pingel geeft
8quote:Op zondag 11 september 2011 16:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zegt vrij weinig maar idd een prima begin.
Hoeveel punten meer dan vorig jaar?
8!quote:Op zondag 11 september 2011 16:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zegt vrij weinig maar idd een prima begin.
Hoeveel punten meer dan vorig jaar?
Tha fuck zegquote:
Dat was net zo overduidelijk een pennel als die eerste. Bizar dat hij die niet gaf.quote:Op zondag 11 september 2011 16:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Valt me dan nog mee dattie later alsnog die pingel geeft
Clasie vind ik een geweldige speler ja. Als dat kereltje iets meer fysiek krijgt heb je daar gewoon een klasbak van een middenvelder staan.quote:Op zondag 11 september 2011 16:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
oh ok agree dan, maar Clasie vond je het goed, ik niet zo
Was die eerste geen rood wegens doorgebroken speler?quote:Op zondag 11 september 2011 16:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was net zo overduidelijk een pennel als die eerste. Bizar dat hij die niet gaf.
Het was wel behoorlijk prijsschieten. Vond hem eerlijk gezegd nogal zwak. Van de 4 open kansen had hij er best een mogen maken.quote:Op zondag 11 september 2011 16:40 schreef Merkie het volgende:
Guidetti heeft een goed overzicht. Hij zowel net iets buiten de 16 als in de 16 goed spelen. Dat is wel een kwaliteit in moeilijke wedstrijden waarbij de aanvallers moeilijk bereikt worden.
Gaat niet om eerste 5, maar om dezelfde wedstrijden als vorig seizoen.quote:Op zondag 11 september 2011 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorig jaar na 5 wedstrijden
Feyenoord - Utrecht 3-1
Excelsior 3-2 Feyenoord
Heracles 1-1 Feyenoord
Feyenoord 4-0 Vitesse
NAC 2-0 Feyenoord
7 puntjes toen
Hier wordt meer gekeken naar de tegenstanders. Toen hadden we 3 punten uit deze 5 wedstrijden. We hebben nu al evenveel uitoverwinningen als vorig jaar.quote:Op zondag 11 september 2011 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorig jaar na 5 wedstrijden
Feyenoord - Utrecht 3-1
Excelsior 3-2 Feyenoord
Heracles 1-1 Feyenoord
Feyenoord 4-0 Vitesse
NAC 2-0 Feyenoord
7 puntjes toen
Ahquote:Op zondag 11 september 2011 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat niet om eerste 5, maar om dezelfde wedstrijden als vorig seizoen.
Eigenlijk ging hij na die pingel pas goed spelen. Daarvoor vond ik het ook maar matig.quote:Op zondag 11 september 2011 16:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het was wel behoorlijk prijsschieten. Vond hem eerlijk gezegd nogal zwak. Van de 4 open kansen had hij er best een mogen maken.
Is hij nu trouwens definitief eerste man voor strafschoppen nu Gini weg is?
Tsjah. Na Roda riep ook iedereen dat het zo'n waardeloze ploeg is en die rollen gisteren ook gewoon Twente op. Dus er kan nog veel gebeuren.quote:Op zondag 11 september 2011 16:37 schreef Gert het volgende:
Drie punten, lekker. Maar een beetje relativeren mag wel. Er waren erg veel kansen nodig en gelukkig sprong NAC slordig om met afvallende ballen. Er gaan nog veel meer clubs drie punten pakken in Breda dit seizoen.
Maar.. so far so good.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 september 2011 16:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het was wel behoorlijk prijsschieten. Vond hem eerlijk gezegd nogal zwak. Van de 4 open kansen had hij er best een mogen maken.
Is hij nu trouwens definitief eerste man voor strafschoppen nu Gini weg is?
Nee, maar van Hulten fluit per definitie niet voor alles wat ontoelaatbaar is. Dus wat dat betreft is het criterium 'mag niet' niet van toepassing.quote:Op zondag 11 september 2011 16:43 schreef Helpmefok het volgende:
Mag je eigenlijk wel een trui hangen in het doel? (NAC)
Die voorzet van Schaken kon hij vrij inkoppen en er was ook nog een moment dat hij vrij voor de keeper stond maar veel te snel voorlangs schoot.quote:Op zondag 11 september 2011 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk ging hij na die pingel pas goed spelen. Daarvoor vond ik het ook maar matig.
Die kan je nog best weleens gelijkspelen / winnen. AZ heeft altijd moeite met ons.quote:Op zondag 11 september 2011 16:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ben benieuwd hoe AZ - Feyenoord er aan toe zal gaan als je ziet hoe sterk AZ momenteel is
Hij brengt zoveel meer als Guyon. En vooral zijn balvastigheid kan belangrijk worden. Doelpunten volgen vanzelf wel.quote:Op zondag 11 september 2011 16:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die voorzet van Schaken kon hij vrij inkoppen en er was ook nog een moment dat hij vrij voor de keeper stond maar veel te snel voorlangs schoot.
quote:Op zondag 11 september 2011 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me sterk met al die overheidssteun.
Als ik heel eerlijk ben: totaal oneens. Op de niet gegeven penalty na heeft hij prima gefloten en geen fout gemaakt.quote:Op zondag 11 september 2011 16:46 schreef Caland het volgende:
Ik heb inderdaad zelden een scheidsrechter zo overduidelijk voor de thuisploeg zien fluiten. Echt ongelofelijk wat die allemaal aan het doen was.
Ja inderdaad. Als je neuzen nog eens hoort piepen over de scheids wijs ik hierop.quote:Op zondag 11 september 2011 16:46 schreef Caland het volgende:
Ik heb inderdaad zelden een scheidsrechter zo overduidelijk voor de thuisploeg zien fluiten. Echt ongelofelijk wat die allemaal aan het doen was.
Hij moet Lasnik direct met rood eraf sturen. Bizarre overtreding. Verder een veel duidelijkere pingel krijg je niet, hij hing gewoon op z'n rug. NAC kreeg constant geen kaarten voor vieze overtredingen.quote:Op zondag 11 september 2011 16:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben: totaal oneens. Op de niet gegeven penalty na heeft hij prima gefloten en geen fout gemaakt.
Denk dat de rol van V Gastel en Gio minstens zo belangrijk is.quote:Op zondag 11 september 2011 16:47 schreef YazooW het volgende:
En ik maar Feyenoord uitlachen toen ze Koeman als nieuwe coach aan stelde...
Damn, zat er ik ff goed naast zeg
Volgens de KNVB reglementen moet een scheids toch op minimaal 60 km afstand van een club wonen om de schijn van partijdigheid te voorkomen? Of is dit alleen bij beslissingswedstrijden?quote:Op zondag 11 september 2011 16:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zei het al in het livetopic, die teringlijer van ettenleur had 3 penals moeten geven en gaf er maar 1.
Het is in Nederland niet zozeer dat scheidsrechters partijdig zijn, maar meer dat ze er gewoon niet van kunnen. De ene keer vallen de fouten meer de kant van de thuisploeg op en de andere keer van de uitploeg.quote:Op zondag 11 september 2011 16:46 schreef Caland het volgende:
Precies ja, ik denk zelfs wel essentieel. Zij kunnen Koeman invullen op de vlakken waar het tekortschiet, en bovendien kennen ze veel van de spelers al. KGB doet het prima tot dusverquote:Op zondag 11 september 2011 16:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk dat de rol van V Gastel en Gio minstens zo belangrijk is.
De staf lijkt idd prima nu. Maar eerlijk is eerlijk, we zijn pas vijf wedstrijden onderweg. Er kan nog veel gebeuren dit seizoen.quote:Op zondag 11 september 2011 16:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij woont in zevenbergen (vlakbij etten-leur). Is dus blijkbaar niet zo.quote:Op zondag 11 september 2011 16:49 schreef eight het volgende:
[..]
Volgens de KNVB reglementen moet een scheids toch op minimaal 60 km afstand van een club wonen om de schijn van partijdigheid te voorkomen? Of is dit alleen bij beslissingswedstrijden?
Dat sowieso, zo is voetbal. Maar een goed begin is het halve werkquote:Op zondag 11 september 2011 16:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
De staf lijkt idd prima nu. Maar eerlijk is eerlijk, we zijn pas vijf wedstrijden onderweg. Er kan nog veel gebeuren dit seizoen.
Blessures, Schorsingen etc.quote:Op zondag 11 september 2011 16:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
De staf lijkt idd prima nu. Maar eerlijk is eerlijk, we zijn pas vijf wedstrijden onderweg. Er kan nog veel gebeuren dit seizoen.
Is die Lokhoff niet goed bij zn snikkel? Altijd al een matige trainer gevondenquote:Op zondag 11 september 2011 16:51 schreef Merkie het volgende:
Ton Lokhoff zegt dat een plek bij de eerste 4 haalbaar moet zijn. Waar baseert hij dit op? Ondanks dat het niet slecht gaat (vooralsnog), hebben Ajax/Twente/PSV/AZ echt een veel beter elftal hoor.
Als je straks fatsoenlijke spelers op de backposities hebt staan, Biseswar weer terug is en Guidetti het waarmaakt heb je gewoon een basis 11 die niks onderdoet van AZ imo. Maar de selectie is veel te smal. En jong.quote:Op zondag 11 september 2011 16:51 schreef Merkie het volgende:
Ton Lokhoff zegt dat een plek bij de eerste 4 haalbaar moet zijn. Waar baseert hij dit op? Ondanks dat het niet slecht gaat (vooralsnog), hebben Ajax/Twente/PSV/AZ echt een veel beter elftal hoor.
Dat zeker.quote:Op zondag 11 september 2011 16:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
En AZ is meer een team dan dit team. Hoewel de KGB daar erg hard aan werkt.quote:Op zondag 11 september 2011 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je straks fatsoenlijke spelers op de backposities hebt staan, Biseswar weer terug is en Guidetti het waarmaakt heb je gewoon een basis 11 die niks onderdoet van AZ imo. Maar de selectie is veel te smal. En jong.
Het gaat verre van vlekkeloos bij Feyenoord maar er zit zeker progressie en heel veel rek in. Koeman zegt plek 5 of beter en echt props voor hem als het lukt. Ik heb altijd vertrouwen in Feyenoord dus waarom niet bij de beste 5, de concurentie is niets beter dan ons.quote:Op zondag 11 september 2011 16:51 schreef Merkie het volgende:
Het lijkt er ook op dat van Gastel el A. het fijne heeft uitgelegd over hoe van afstand te schieten, getuige het in de armen springen van el A. bij van Gastel.quote:Op zondag 11 september 2011 16:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oja, ik vind AZ ook veel verder hoor. Maar kwalitatief hoef je er niet van onder te doen als de puzzelstukjes op de juiste plek vallen.quote:Op zondag 11 september 2011 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En AZ is meer een team dan dit team. Hoewel de KGB daar erg hard aan werkt.
Oh ik dacht dat er misschien supporters klappen hadden gekregen toen ze eerder naar huis gingen.quote:Op zondag 11 september 2011 16:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Twente verliest, PSV verliest?
(FER , Wijnaldum?)
Maar we hebben wel 1 helft goed gespeeld, dat is al beter dan 0 helften zoals vorig seizoen meestal het geval is.quote:Op zondag 11 september 2011 16:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zeker.
Het is ook absoluut niet zo dat we overtuigend gewonnen hebben. Eerste helft waren ze aanzienlijk beter en mag je blij zijn dat het bij 1-1 blijft.
Welnee johquote:Op zondag 11 september 2011 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er misschien supporters klappen hadden gekregen toen ze eerder naar huis gingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |