Toch wel jammer. Ik vind hem cool.quote:
En ze hebben ook al in de jeugdelftallen van Oranje gespeeld.quote:Op zondag 11 september 2011 00:21 schreef vandermar het volgende:
Achahbar en Manu beide niet bij de selectie, ik had een van beide verwacht aangezien Biseswar er niet bij is maar geen van beide is er bij. Zal ook wel te maken hebben met dat ze vandaag hebben gespeeld.
Ze laten een groot talent transfervrij gaan? Of is dit een 'verhaaltje Fer'?quote:Op zondag 11 september 2011 04:29 schreef Stokstaart het volgende:
Edwin Gyasi (AZ) transfervrij. Gold als een groot talent en is pas 20 jaar. Interessante speler wellicht om er bij te halen.
Nelom en Indi zijn toch fit ?quote:Op zondag 11 september 2011 11:26 schreef Caland het volgende:
El Ahmadi is gewoon geboren in Nederland hoor.
Verder weer geen fatsoenlijke backsWanneer zijn die een keer fit...
Maar heeft de Marokkaanse nationaliteit.quote:Op zondag 11 september 2011 11:26 schreef Caland het volgende:
El Ahmadi is gewoon geboren in Nederland hoor.
Verder weer geen fatsoenlijke backsWanneer zijn die een keer fit...
Fout. Hij heeft een dubbele nationaliteit. Zoals ongeveer alle Marokkanen. Ook Bakkal bv.quote:Op zondag 11 september 2011 11:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar heeft de Marokkaanse nationaliteit.
En speelt voor Marokko dus dan vind ik het een Marokkaan.quote:Op zondag 11 september 2011 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Fout. Hij heeft een dubbele nationaliteit. Zoals ongeveer alle Marokkanen. Ook Bakkal bv.
Omdat hij voor Marokko heeft gekozen.quote:Op zondag 11 september 2011 11:41 schreef Caland het volgende:
Tsja dan is Bakkal ook een Marokkaan. En Achahbar. En Indi een Portugees.
El Ahmadi is opgegroeid in Nederland, spreekt beter de taal dan menig Nederlander etc. Waarom hij dan opeens als buitenlander gezien wordt
Hij is luiquote:Op zondag 11 september 2011 11:41 schreef Caland het volgende:
Tsja dan is Bakkal ook een Marokkaan. En Achahbar. En Indi een Portugees.
El Ahmadi is opgegroeid in Nederland, spreekt beter de taal dan menig Nederlander etc. Waarom hij dan opeens als buitenlander gezien wordt
Zou kunnen, gewoon even bellen naar Ziggo.quote:Op zondag 11 september 2011 11:52 schreef CylonNL het volgende:
Even een vraagje; als ik me vandaag aanmeld voor Eredivisie Live via Ziggo, kan ik dan vanmiddag de wedstrijd nog kijken? of zou daar teveel tijd over heen gaan?
Bij UPC gaan er wel een paar dagen overheen. Dus zou zomaar kunnen dat dat bij Ziggo ook het geval is.quote:Op zondag 11 september 2011 11:52 schreef CylonNL het volgende:
Even een vraagje; als ik me vandaag aanmeld voor Eredivisie Live via Ziggo, kan ik dan vanmiddag de wedstrijd nog kijken? of zou daar teveel tijd over heen gaan?
Heb maar gewoon on demand de wedstrijd los besteld. Weet ik iig zeker dat ik kan kijken.quote:Op zondag 11 september 2011 11:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Bij UPC gaan er wel een paar dagen overheen. Dus zou zomaar kunnen dat dat bij Ziggo ook het geval is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |