Omdat ik dan op quote druk en ik ben aan het downloaden en dan ben ik al aan het typen voordat de quote er komt en dan staat de G er dus boven enzo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
je G is bovend e quote hoe komt dat
oh eheb ik ook weleensquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Omdat ik dan op quote druk en ik ben aan het downloaden en dan ben ik al aan het typen voordat de quote er komt en dan staat de G er dus boven enzo.
Je hebt pm.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wie lijkt op hem pm
[ afbeelding ]
vaarwel!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:43 schreef Dientje12 het volgende:
Ik word bedreigd door een mug
Het wil me steken elke keer als ik rustig op het beeldscherm kijk
hij heeft al 6 keer toegeslagen
Mischien zal dit een van mijn laatste posts zijn
ebquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Omdat ik dan op quote druk en ik ben aan het downloaden en dan ben ik al aan het typen voordat de quote er komt en dan staat de G er dus boven enzo.
ik ook altijd last van.quote:
Nee niet doodgaanquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:43 schreef Dientje12 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oke ik kap wel dit is niet goed voor jullie ego
RIP.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:43 schreef Dientje12 het volgende:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oke ik kap wel dit is niet goed voor mijn ego
Haha wat?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
coban geile barba papa die je er bent!
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ach yvonne post ook wel eens pics van zichzelf en dan hoor ik jou ook nooit huilen. we can handle it!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oke ik kap wel dit is niet goed voor jullie ego
De groetjes aan ragboer.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
Anyway, het begint droog te worden, dus ik ga maar richting station om een nachtje door te gaan halen met Ragboer.
xxx xoxo![]()
kusjes aan ragboerquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
Anyway, het begint droog te worden, dus ik ga maar richting station om een nachtje door te gaan halen met Ragboer.
xxx xoxo![]()
Mijn naam verkeerd spellen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:44 schreef Meloewa het volgende:
Rezenzia hier zijn er ook maar net 5!
Het is dus echt zo.. fokk(st)ers hebben een leven gekregen.
Later!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
xxx xoxo![]()
Omggg ikook fannnnnquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:43 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De enige rede voor mij om nog Nickelodeon te kijken.
post in NB als jullie terug zijnquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
xxx xoxo![]()
Ik wil Zuko zijn, lekker vuursturen en zo.quote:
Sorry. Maar had wel gelijkquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn naam verkeerd spellen.![]()
[..]
Later!
Dit is toch echt het meest actieve topic van FOK!.quote:
9equote:Op zaterdag 10 september 2011 22:47 schreef BBQSausage het volgende:
Hihi, Nectar staat nogsteeds op 1
Oh jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hij heeft geen snor ... toch ?
vol verwachting klopt mijn hart!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:47 schreef coban het volgende:
[..]
Oh ja
Oke armhaar pics komen eraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |