Omdat ik dan op quote druk en ik ben aan het downloaden en dan ben ik al aan het typen voordat de quote er komt en dan staat de G er dus boven enzo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
je G is bovend e quote hoe komt dat
oh eheb ik ook weleensquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Omdat ik dan op quote druk en ik ben aan het downloaden en dan ben ik al aan het typen voordat de quote er komt en dan staat de G er dus boven enzo.
Je hebt pm.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wie lijkt op hem pm
[ afbeelding ]
vaarwel!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:43 schreef Dientje12 het volgende:
Ik word bedreigd door een mug
Het wil me steken elke keer als ik rustig op het beeldscherm kijk
hij heeft al 6 keer toegeslagen
Mischien zal dit een van mijn laatste posts zijn
ebquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Omdat ik dan op quote druk en ik ben aan het downloaden en dan ben ik al aan het typen voordat de quote er komt en dan staat de G er dus boven enzo.
ik ook altijd last van.quote:
Nee niet doodgaanquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:43 schreef Dientje12 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oke ik kap wel dit is niet goed voor jullie ego
RIP.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:43 schreef Dientje12 het volgende:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oke ik kap wel dit is niet goed voor mijn ego
Haha wat?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
coban geile barba papa die je er bent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |