abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101840214
quote:
3s.gif Op zondag 11 september 2011 23:03 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

We weten het nu wel Plastic. Iedereen verschilt van mening. Maar laat dat geen reden zijn om te sfeer op FOK! te verkloten.

Over een uurtje is het 12 september. God dank.
Het is de waarheid, geen mening.
pi_101840273
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2011 23:04 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Goed. Ok.
pi_101840285
P_z ze zijn niet meer te redden, laat gaan. :')
  zondag 11 september 2011 @ 23:06:43 #104
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_101840332
quote:

[..]

Het is een mening.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_101840443
quote:

[..]

Mooi we zijn eruit.
Pearl harbor was een complot net zoals 9/11 en vast nog meer dingen.
pi_101840944
Als ik opeens niet meer post zit ik in Guantanamo Bay.
pi_101843163
Ook grappig dat ze op die dag `toevallig´ een oefening hadden met gekaapte vliegtuigen.
pi_101843770
die computerprobleem hé, staat hij ook elke keer op met zijn hand op zijn hart als hij de volkslied van de vs hoort?? :')
pi_101864494
Heb je een fijne verjaardag gehad TS? :)
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
  dinsdag 13 september 2011 @ 23:10:44 #110
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_101921637
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2011 22:58 schreef Plastic_zak het volgende:
Pearl Harbor had ook voorkomen kunnen worden... Al weken voor de aanval vertelde Australië dat de Japanners onderweg waren maar de VS deed NIETS. Ze hadden een excuus nodig om oorlog te voeren, net als met 9/11.
Gaan we nou een discussie aan met MIJ over de Tweede Wereldoorlog? Gast, ik ben sinds mijn 8e geïnteresseerd in de Tweede Wereldoorlog en heb hier een compleet archief aan boeken, documenten, replica, echte spullen, films, documentaires, uniformen, foto's, websites, etc. waar menig Historici jaloers van zou worden.

Lees je iets beters in voordat je het nog eens aan durft om zulke domme uitspraken te doen. Ik lach je nu gewoon keihard uit. Ik zou maar niet meer proberen intelligent over te komen met zulke uitspraken over de Tweede Wereldoorlog én zeker over Pearl Harbor, want als je het tegen de verkeerde hebt (b.v. zoon van een dappere Amerikaanse Pearl Harbor veteraan) dan zul je het niet gemakkelijk hebben.

Neem deze raad van een zeer slim en getalenteerde jongen aan. Je zult er geen spijt van hebben.

Geen dank.
  dinsdag 13 september 2011 @ 23:12:07 #111
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_101921714
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:10 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Neem deze raad van een zeer slim en getalenteerde jongen aan. Je zult er geen spijt van hebben.

Geen dank.
:') :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_101922125
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:10 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Gaan we nou een discussie aan met MIJ over de Tweede Wereldoorlog? Gast, ik ben sinds mijn 8e geïnteresseerd in de Tweede Wereldoorlog en heb hier een compleet archief aan boeken, documenten, replica, echte spullen, films, documentaires, uniformen, foto's, websites, etc. waar menig Historici jaloers van zou worden.

Lees je iets beters in voordat je het nog eens aan durft om zulke domme uitspraken te doen. Ik lach je nu gewoon keihard uit. Ik zou maar niet meer proberen intelligent over te komen met zulke uitspraken over de Tweede Wereldoorlog én zeker over Pearl Harbor, want als je het tegen de verkeerde hebt (b.v. zoon van een dappere Amerikaanse Pearl Harbor veteraan) dan zul je het niet gemakkelijk hebben.

Geen dank.
En ik ben al sinds mijn twaalfde geïnteresseerd in kernfysica, dat maakt me nog geen expert op dat gebied. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_101922304
computerprobleem zie ik helaas nog in quotes :'(
pi_101922369
Maar ik ga geen moeite meer doen. Jullie zijn verloren.
pi_101922406
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Maar ik ga geen moeite meer doen. Jullie zijn verloren.
Oké, bedankt voor de moeite en veel succes met je leven. :W :P
pi_101922600
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:26 schreef Rezania het volgende:

[..]

Oké, bedankt voor de moeite en veel succes met je leven. :W :P
Bedankt. Ga je wel op tijd slapen ? We maken je morgen weer wat dommer zodat je je hele leven een slaaf voor ons bent.

gr gr de FED.
pi_101922914
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2011 22:37 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Wat weet jij nou over politiek en hoe de wereld, met name de VS, in elkaar zit?
Je bent weer zo'n typetje die denkt iets te betekenen of te kunnen voor deze wereld.

Gast, jij weet niet eens hoe het eraan toe gaat in de echte wereld. Ik heb corruptie gezien en ben door gebieden geweest waar terroristen mensen ontvoeren, er decennia lang oorlog is geweest, waar olie voor de gehele wereld vandaan komt en waar wij juist lekker hard en gemeen profiteren van die corruptie.

Wat heb jij nou meegemaakt of gezien om te oordelen dat de VS de wereld vernietigd met zijn leugens? Jij zit elke avond met een bakje chips samen met paps en mams naar SBS6 te kijken in een of ander boeren dorp met een criminaliteit percentage van 0,1% over de afgelopen 100 jaar en je durft te zeggen dat de VS de wereld vernietigt?

Was je kont en ga slapen.
Stoere jongen hoor, denken te weten hoe P_Z leeft en dan nog de arrogantie hebben om te denken alleenrecht te hebben om te 'weten' hoe de wereld in elkaar zit.

quote:

[..]

Geen dank.
Denken dat je wel kennis hebt over de 2eWW omdat je sinds je 8e geinteresseerd bent in de Tweede Wereldorlog, en ga Amerika's kont even likken landverrader. :W :')

Ik kots op mensen zoals jou. :r
De Republiek
pi_101923572
computerprobleem :')
  dinsdag 13 september 2011 @ 23:57:19 #119
344644 computerprobleem
pi_101923745
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:38 schreef stroopdoosch het volgende:

[..]

Stoere jongen hoor, denken te weten hoe P_Z leeft en dan nog de arrogantie hebben om te denken alleenrecht te hebben om te 'weten' hoe de wereld in elkaar zit.

[..]

Denken dat je wel kennis hebt over de 2eWW omdat je sinds je 8e geinteresseerd bent in de Tweede Wereldorlog, en ga Amerika's kont even likken landverrader. :W :')

Ik kots op mensen zoals jou. :r
Ik kan geen kont van Amerika likken want Amerika is een land en een land bestaat b.v. uit papier/mappen/kaarten of juist de grond, de bergen etc. en die hebben geen kont, dus ik kan geen kont likken en tevens zou ik dat niet doen als Amerika een kont had want ik ben geen homo en jij wel want je noemt mij indirect homo en dat vind ik niet leuk. Ben je soms homofoob?

En daarnaast weet ik heel veel van de Tweede Wereldoorlog. Dit is btw een serieus bericht als jullie denken 'hij is echt niet serieus nu'. Ik kan er gewoon niet meer tegen dat jullie zo op mij reageren terwijl ik altijd aardig ben en kwaliteit topics en posts plaats en mensen zo goed mogelijk probeer te helpen.

Ik weet echt niet wat er aan de hand is met de mensen op deze planeet. Als er een ander planeet was zou ik er zeker heen gaan, maar dan zou ik wel de mensen meenemen die ik mag zodat die mij op dat andere planeet ook blijven steunen. Maar even OT a.u.b:

Willen jullie stoppen met WW2 discussie? Want daarvoor moeten jullie naar Cultuur en Historie. Natuurlijk boeit jullie baggeraars en trolls dat niets, want overal waar jullie gaan laten jullie een spoor van vervuiling en vernietiging aan. Net een raket van NASA die naar het heelal gaat om een eventueel nieuw planeet waar leven mogelijk is voor mij en de normale mensen (waaronder alle moderators en crews op dit forum, die tevens allemaal een film mogen) te ontdekken.

Nu dus OT.
pi_101924113
is dit geert wilders?? :')
pi_101924847
Amerika bestaat uit leugens.
pi_101924888
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:57 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik kan geen kont van Amerika likken want Amerika is een land en een land bestaat b.v. uit papier/mappen/kaarten of juist de grond, de bergen etc. en die hebben geen kont, dus ik kan geen kont likken en tevens zou ik dat niet doen als Amerika een kont had want ik ben geen homo en jij wel want je noemt mij indirect homo en dat vind ik niet leuk. Ben je soms homofoob?

En daarnaast weet ik heel veel van de Tweede Wereldoorlog. Dit is btw een serieus bericht als jullie denken 'hij is echt niet serieus nu'. Ik kan er gewoon niet meer tegen dat jullie zo op mij reageren terwijl ik altijd aardig ben en kwaliteit topics en posts plaats en mensen zo goed mogelijk probeer te helpen.

Ik weet echt niet wat er aan de hand is met de mensen op deze planeet. Als er een ander planeet was zou ik er zeker heen gaan, maar dan zou ik wel de mensen meenemen die ik mag zodat die mij op dat andere planeet ook blijven steunen. Maar even OT a.u.b:

Willen jullie stoppen met WW2 discussie? Want daarvoor moeten jullie naar Cultuur en Historie. Natuurlijk boeit jullie baggeraars en trolls dat niets, want overal waar jullie gaan laten jullie een spoor van vervuiling en vernietiging aan. Net een raket van NASA die naar het heelal gaat om een eventueel nieuw planeet waar leven mogelijk is voor mij en de normale mensen (waaronder alle moderators en crews op dit forum, die tevens allemaal een film mogen) te ontdekken.

Nu dus OT.
Amerika is geen land, voor de rest: TL;DR. :')
  woensdag 14 september 2011 @ 00:31:37 #123
344644 computerprobleem
pi_101925155
  woensdag 14 september 2011 @ 00:34:34 #126
344644 computerprobleem
pi_101925211
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:32 schreef Rezania het volgende:

[..]

Inderdaad, er staat The United States of America. Amerika is een continent, wat dan weer is opgesplitst in Noord- en Zuid-Amerika. :{w
Sociale vaardigheden en kennis heb je ook niet, want als je vrienden en familie hebt dan weet je dat ze het altijd zullen hebben over Amerika en bijna nooit 'De Verenigde Staten van Amerika'.

Maar ach, zoals ik al zei: dit kun je alleen weten en begrijpen wanneer je omgaat met echte mensen. Die ervaring mis jij zo te zien, want je begrijpt het simpelste van het simpelste niet.
pi_101925247
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:34 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Sociale vaardigheden en kennis heb je ook niet, want als je vrienden en familie hebt dan weet je dat ze het altijd zullen hebben over Amerika en bijna nooit 'De Verenigde Staten van Amerika'.

Maar ach, zoals ik al zei: dit kun je alleen weten en begrijpen wanneer je omgaat met echte mensen. Die ervaring mis jij zo te zien, want je begrijpt het simpelste van het simpelste niet.
Ja, en als ze het over Amerika hebben is het dan eigenlijk ook fout. Amerikanen, want ja, zo heten ze dan weer wel, praten meestal ook over Holland als ze het over Nederland hebben, dat is ook fout.
  woensdag 14 september 2011 @ 00:37:37 #128
344644 computerprobleem
pi_101925311
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:35 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ja, en als ze het over Amerika hebben is het dan eigenlijk ook fout. Amerikanen, want ja, zo heten ze dan weer wel, praten meestal ook over Holland als ze het over Nederland hebben, dat is ook fout.
Mensen die vrienden hebben maken zich niet druk over zaken die er eigenlijk niet toe doen.

:W
pi_101925361
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:37 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Mensen die vrienden hebben maken zich niet druk over zaken die er eigenlijk niet toe doen.

:W
Denken dat jij ook maar iets over mijn sociale situatie weet. :') En nu ben ik klaar met deze 'discussie'. :')
  woensdag 14 september 2011 @ 00:41:48 #130
344644 computerprobleem
pi_101925439
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:39 schreef Rezania het volgende:

[..]

Denken dat jij ook maar iets over mijn sociale situatie weet. :') En nu ben ik klaar met deze 'discussie'. :')
Gelukkig maar. Het was vanaf het begin al duidelijk dat ik hem zou winnen en hier is dus het bewijs.

Bedankt voor de leuke discussie i.i.g! :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101932019
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 22:19 schreef FruitenCo het volgende:
Wel een kutdag om jarig te zijn!
Nee hoor, prima dag, net als alle anderen.

Bovendien zijn de verjaardagsfeestjes soms best geslaagd. Het feest dat ik een jaar of tien geleden hield, sloeg in als een bom. Het was zo'n succes dat iedereen na afloop vond dat de wereld nooit meer hetzelfde zou zijn na 11 september. Ik bedoel maar. :Y)
pi_101941827
Ga met jullie aluminium hoedje naar BNW :')
  woensdag 14 september 2011 @ 16:31:26 #133
341452 ecktebaazz
heeft bazen status
pi_101941849
Het is een complot!!! ik zeg het je !! EINZ!!!!11!1!!!____!!!!1!!!
pi_101941870
quote:
8s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Ga met jullie aluminium hoedje naar BNW :')
Nu het nog kan.

Ooit zal BNW sluiten :'(
  zaterdag 24 september 2011 @ 17:05:12 #135
316019 PlayingWithFire
Peace cannot be kept by force.
pi_102334867
:)
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
  zaterdag 24 september 2011 @ 17:08:11 #137
316019 PlayingWithFire
pi_102334931
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 17:06 schreef weerstandje het volgende:
Goeie kick :')
vertel eens meer . :)
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
pi_102334978
:') TS wrm.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
  zaterdag 24 september 2011 @ 17:14:03 #140
316019 PlayingWithFire
pi_102335091
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 17:09 schreef coban het volgende:
:') TS wrm.
We hebben geen internet via lan verbinding dus maar wifi gebruiken van onze buren O+ . Op mijn computer kon ik nog gamen maar op een mac van mijn zus kan ik niks doen behalve FOK!en.
pi_102336386
quote:
8s.gif Op zaterdag 24 september 2011 17:14 schreef PlayingWithFire het volgende:

[..]

We hebben geen internet via lan verbinding dus maar wifi gebruiken van onze buren O+ . Op mijn computer kon ik nog gamen maar op een mac van mijn zus kan ik niks doen behalve FOK!en.
En wat heeft dat met 11 september te maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')