Sociale vaardigheden en kennis heb je ook niet, want als je vrienden en familie hebt dan weet je dat ze het altijd zullen hebben over Amerika en bijna nooit 'De Verenigde Staten van Amerika'.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, er staat The United States of America. Amerika is een continent, wat dan weer is opgesplitst in Noord- en Zuid-Amerika.
Ja, en als ze het over Amerika hebben is het dan eigenlijk ook fout. Amerikanen, want ja, zo heten ze dan weer wel, praten meestal ook over Holland als ze het over Nederland hebben, dat is ook fout.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:34 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Sociale vaardigheden en kennis heb je ook niet, want als je vrienden en familie hebt dan weet je dat ze het altijd zullen hebben over Amerika en bijna nooit 'De Verenigde Staten van Amerika'.
Maar ach, zoals ik al zei: dit kun je alleen weten en begrijpen wanneer je omgaat met echte mensen. Die ervaring mis jij zo te zien, want je begrijpt het simpelste van het simpelste niet.
Mensen die vrienden hebben maken zich niet druk over zaken die er eigenlijk niet toe doen.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en als ze het over Amerika hebben is het dan eigenlijk ook fout. Amerikanen, want ja, zo heten ze dan weer wel, praten meestal ook over Holland als ze het over Nederland hebben, dat is ook fout.
Denken dat jij ook maar iets over mijn sociale situatie weet.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Mensen die vrienden hebben maken zich niet druk over zaken die er eigenlijk niet toe doen.
Gelukkig maar. Het was vanaf het begin al duidelijk dat ik hem zou winnen en hier is dus het bewijs.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat jij ook maar iets over mijn sociale situatie weet.En nu ben ik klaar met deze 'discussie'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
Nee hoor, prima dag, net als alle anderen.quote:
Nu het nog kan.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Ga met jullie aluminium hoedje naar BNW
vertel eens meer .quote:
We hebben geen internet via lan verbinding dus maar wifi gebruiken van onze burenquote:
En wat heeft dat met 11 september te maken?quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
We hebben geen internet via lan verbinding dus maar wifi gebruiken van onze buren. Op mijn computer kon ik nog gamen maar op een mac van mijn zus kan ik niks doen behalve FOK!en.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |