quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Patser.![]()
Ik ga te bedde. Ook al werd ik vandaag pas om half 12 wakker (hele poetsprogramma voordat mijn bezoek kwam in duigen), ik ben nu alweer moe.
![]()
Fuck joe. Hier geven.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:37 schreef tombolafan het volgende:
Wij hebben hier flitsen te over!
Hier mag het ook losbarsten maar wij krijgen niks alleen maar vies klam weerquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:43 schreef Troel het volgende:
Hier mag het ook wel losbarsten, dan ben ik van de geluidsoverlast van de buitenfeestende buren af
Kom maar hierquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:51 schreef senesta het volgende:
De fokker van Dodge heeft een kitten, man oh man wat een lekker ding. Ik ben blij dat hij hem zelf gaat houden
[ afbeelding ]
Ja nou, dat is zo weer wegquote:
kutteefquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:25 schreef oh-oh het volgende:
Boh, wat een drama vanavond hier
Wat een kutteef zeg
En Baaf failed again, niks geen noodweer hier, gewoon heul niks
Helaas welquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:46 schreef indaha het volgende:
He aanvullende TT, heeft Elisa hem gevonden?
Niet gelukt?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:25 schreef oh-oh het volgende:
Wat een kutteef zeg
Geen romances vanavond?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:25 schreef oh-oh het volgende:
Wat een kutteef zeg
Dat is altijd leuk om te horen natuurlijkquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:52 schreef oh-oh het volgende:
Wel echt onwijs tof trouwens, ze bleef maar zeggen dat ie mooier en fitter was als de zoon die zij hebbenZe vond hem zo gaaf
Nou ja, ze piepen vaak wel wat als ze voor het eerst piemol krijgen hoor, en sowieso hangen honden vast, en dan moet de teef niet in paniek raken en de reu aan zn pik gaan rondsleuren, dus dan ga je normaal rustig erbij zitten en hou je ze even op de plek tot ze loskoppelen.quote:Op zondag 11 september 2011 00:01 schreef Oognip het volgende:
Is dat normaal ja om de teef vast te houden omdat ze anders weg loopt? Heb je dan niet zoiets van laat maar en zielig ofzo.
Gewoon een vraagje hoorik weet niet wat normaal is bij honden.
En driekwart van het land welquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:25 schreef oh-oh het volgende:
Wat een kutteef zeg
Zoiets bedoelde hij ja!quote:Op zondag 11 september 2011 08:28 schreef Rewimo het volgende:
Ahhh, ze waren vergeten hem aan te zetten! Nu snap ik het
Wij hadden vroeger thuis een duitse herder, Ralph, die voor de dek werd gevraagd. Wij woonden op een woonboot en lekker op de dijk was het makkelijkst fokken. Dus als kind had ik het al zo vaak gezien en het was me al zo vaak uitgelegdquote:Op zondag 11 september 2011 01:41 schreef Greys het volgende:
Als je niet beter weet klinkt het als een in scene gezette verkrachtig![]()
Maar dat van dat vast komen te zitten weet ik idd nog van vroeger op de manege. Dan werd er een emmer water overheen gegooid als de Jack Russels weer eens vast zatenEcht zielig. En dan was de ene gedraaid en stonden ze kont aan kont vast aan elkaar. Het was echt een rotgezicht
Ik leerde gister op tv dat buidel... buidel... (niet -ratten maar iets anders, weet het niet meerquote:
Ouch. Je wil niet weten wat mannen overhebben voor een goede wip hoorquote:Op zondag 11 september 2011 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik leerde gister op tv dat buidel... buidel... (niet -ratten maar iets anders, weet het niet meer) tien uur paren (
) en dan ook aan elkaar blijven zitten. Dat vrouwtje gaat dan gewoon weer lopen en sleurt het mannetje dan mee over boomstronken en al. Dus denk dat het wel meevalt dan
Wow!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |