Nou... Happelquote:Op zondag 11 september 2011 00:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Deze chase_utley is grappig. Vergeet niet dat we ook Happel hebben
Grap, bloedserieus manquote:Op zondag 11 september 2011 00:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, we snapte je grap al ja. Je bent enorm lollig.
Why so seriousquote:Op zondag 11 september 2011 00:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de eerste blauwe die een andere blauwe gaat verdedigen. Dat is gelukkig nog niet veranderdquote:Op zondag 11 september 2011 00:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt de politie welquote:Op zondag 11 september 2011 00:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah, de eerste blauwe die een andere blauwe gaat verdedigen. Dat is gelukkig nog niet veranderd
Static uitgezonderd natuurlijk.
Ach, je kan zeggen wat je wil maar Happel is er wel eentje van het eerste uur op VBL.quote:
Ik verdedig niemand, ik vond je gewoon niet grappig.quote:Op zondag 11 september 2011 00:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah, de eerste blauwe die een andere blauwe gaat verdedigen. Dat is gelukkig nog niet veranderd
Static uitgezonderd natuurlijk.
Ik heb hem nooit gemogen. En zo zijn er wel meer die hem niet mogen.quote:Op zondag 11 september 2011 00:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ach, je kan zeggen wat je wil maar Happel is er wel eentje van het eerste uur op VBL.
En het is een botte lul, maar hij heeft schijt aan alles.
Ik heb jou ook nooit grappig gevonden toen je nog niet blauw was. Nu je wel blauw bent trouwens ook niet maar ben je ineens een "voorbeelduser" terwijl ik je vooral herinner als een trolletjequote:Op zondag 11 september 2011 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verdedig niemand, ik vond je gewoon niet grappig.
Dank.quote:Op zondag 11 september 2011 00:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nu je wel blauw bent trouwens ook niet maar ben je ineens een "voorbeelduser" terwijl ik je vooral herinner als een trolletje
Opstand tegen de huidige VBL modjesquote:
Been there, done that.quote:Op zondag 11 september 2011 00:45 schreef Smoofie het volgende:
Moet ik een topic maken in NWS? Revolutie in VBL op FOK!?
Is nu al te laat.quote:Op zondag 11 september 2011 00:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat zal ik niet hardop uitspreken.
Maar zat jij voor het rel gedeelte al op Fok?quote:
Ik zal maar gaan editen als ik jou was.quote:
Neequote:Op zondag 11 september 2011 00:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar zat jij voor het rel gedeelte al op Fok?
Lang verhaal, er zijn vast users die je bij kunnen praten.quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 00:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Lang verhaal, er zijn vast users die je bij kunnen praten.
Vast wel.quote:Op zondag 11 september 2011 00:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kan Danny DM's lezen? Net zoals PM's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |