quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Over 20 minuten begint de echte wedstrijd.
Nicequote:Op zaterdag 10 september 2011 20:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee aardig wat gedronken enzo. Maar 1-0 RKC![]()
![]()
![]()
Haha nice, wij hebben het nu 2 maanden gratis maar misschien wil mijn vader het blijven houdenquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:25 schreef Patje1987 het volgende:
Godver op de paal
Trouwens heb ik wel heel het jaar eredivisie live
Zimbabwequote:Op zaterdag 10 september 2011 20:38 schreef FreezePop het volgende:
RT dit en ga gratis naar zimbabwe
Geld is sowieso altijd al een ballon geweest.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het eerste land waar geld echt waardeloos is.
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:45 schreef coban het volgende:
Hey weetje wat ik mij net afvroeg?
Hebben jullie eigenlijk vrienden die islamitisch zijn/hoofddoek dragen (indien meisje)?
Ja. Twee.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:45 schreef coban het volgende:
Hebben jullie eigenlijk vrienden die islamitisch zijn/hoofddoek dragen (indien meisje)?
Nee. Sterker nog, mij hele vriendengroep/kennissenkring daaromheen is blank.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:45 schreef coban het volgende:
Wel vrienden die islamitisch zijn, en geen hoofddoek of iets.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:45 schreef coban het volgende:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:47 schreef Ezechielk het volgende:
En nu ga ik doen alsof ik een sociaal leven heb. Fijne avond kijkbuisfokkertjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |