Zo zie ik jou de boel afschilderen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:42 schreef C_N het volgende:
ik weet niet waar jou informatie vandaan kom ?? maar waar staat dat de staat israel is een heiligboomtje ??
eny way , het is er lekker warm
zie je het toch niet goedquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo zie ik jou de boel afschilderen.
Ik vind het beschaafd dat ondanks het bestormen van de ambassade in Egypte Netanyahu zich toch aan het vredesaccoord houdt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:47 schreef rakotto het volgende:
Soldaten op Egyptisch grond gebied vermoorden dmv luchtaanvallen en geen officiele excuses gekregen en dan nog afvragen waarom er na een maand na dit gebeuren de ambassade bestormd wordt.
Dat vermoorden is minder beschaafder dan een gebouw bestormen.
Het breken van een vredesakkoord door een actie van een groep niet georganiseerde burgers, lijkt me nogal drastisch. Dus zo bijzonder is dat niet van Netanyahu.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het beschaafd dat ondanks het bestormen van de ambassade in Egypte Netanyahu zich toch aan het vredesaccoord houdt.
Uit ander topic:quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het beschaafd dat ondanks het bestormen van de ambassade in Egypte Netanyahu zich toch aan het vredesaccoord houdt.
Geef ik hier ook nog een keer antwoord: zelfs na het bestormen van de ambassade in Egypte houdt Netanyahu zich aan het vredesaccoord met Egypte. Netjes.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:31 schreef rakotto het volgende:
[..]
Uit ander topic:
Zich houden door Egyptisch grondgebied te treden en dan nog Egyptische soldaten te vermoorden?
Ik zie niet waar hij zich aan de akkoord hield. Hij had het een maand geleden (tijdens de nieuwe regering dan) verbroken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geef ik hier ook nog een keer antwoord: zelfs na het bestormen van de ambassade in Egypte houdt Netanyahu zich aan het vredesaccoord met Egypte. Netjes.
Zag het drie kwartier geleden bij Nieuwsuur.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:38 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik zie niet waar hij zich aan de akkoord hield. Hij had het een maand geleden (tijdens de nieuwe regering dan) verbroken.
C_N, weet altijd meer dan de rest....quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:48 schreef C_N het volgende:
[..]
ja idd ,
zeker als de terroristen uit egypte en gazza kwamen en zich verschoolen bij het leger dat hun de gang liet gaan ,
ja sorry Israel doe dat juist niet , goed gehandeld jammer van de 6 doden maar ook jammer van de 9 doden israelishe burgers en de twee blijvende invalide israelish![]()
eigenlijk hadden wij de egyptishe kantoren in jerusalem moeten bestormen .
maar je ziet maar weer er is een groot verschil tussen deze barbaren en Israelishe burgers ,.
quote:FYI Dr. Doaa Galal, the brother of Police Captain Ahmed Galal who was killed by the Israeli forces on the borders had a shelling testimony about her late martyr brother who talked before his death ,after his injury. Police captain Galal told his sister that the Israeli forces knew that they were attacking Egyptian police forces as there is coordination between them in securing the borders. Unlike what Israeli claimed Galal and his soldiers were wearing the black uniform of CSF not Egyptian army uniform, Galal told his sister that the Israeli counter point knew everyone by name and rank , he kept calling them on radio channels but they did not answer. Galal was shot in his head.
Our officers and soldiers were killed by forbidden ammunitions according to the official forensic report. They are not animals for God sake. I do not know why human rights watch and other international human organization do not include this in its reports , being a military does not make you less human.
The first position of late Galal was to protect the Israeli embassy by the way !!
If SCAF and Egyptian government took correct steps to restore the rights of these men as well as our dignity , all this would not happen in the first place.
Over the last 10 years Israel violated officially Camp David accords and killed not less 50 officer and solider on our borders , we were forced to be silent because of the Mubarak regime that used to bury them in secret and threat their families if they dared to speak up.
Hij kan zoveel leugens verspreiden. Niemand kan dit bevestigen. EN er is geen "forbidden ammo". Alles mag. Alleen Napalm en Cluster Bommen zijn "verboden". Maar normale wapens schieten dat niet af ^^quote:
Er zijn zeker wel normale wapens die (in oorlog) verboden kogels afschieten. Zo zijn 'hollow points' etc. gewoon verboden. Dat wil niet zeggen dat die gebruikt zijn, maar de opmerking over verboden munitie hoeft dus niet incorrect te zijn, en ook niet dat het correct is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij kan zoveel leugens verspreiden. Niemand kan dit bevestigen. EN er is geen "forbidden ammo". Alles mag. Alleen Napalm en Cluster Bommen zijn "verboden". Maar normale wapens schieten dat niet af ^^
Hoezo zijn hollow points verboden? Amerikanen gebruiken Incendiary rounds en Armor piercing rounds in Iraq. Hollow points worden ook gewoon gebruikt door de Politie. Een normale 5.56 mm Nato breek in stukjes af in je lichaam. Is ook gewoon legaal.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn zeker wel normale wapens die (in oorlog) verboden kogels afschieten. Zo zijn 'hollow points' etc. gewoon verboden. Dat wil niet zeggen dat die gebruikt zijn, maar de opmerking over verboden munitie hoeft dus niet incorrect te zijn, en ook niet dat het correct is.
Je hebt ruimdenkende mensen en je hebt idiotenquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:43 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
C_N, weet altijd meer dan de rest....
Ben benieuwd hoe Israel zou reageren als het andersom zou zijn. Denk dat de wereld dan te klein zou zijn, de drones zouden heel Sinaï wegvagen.
Je hebt barbaren en je hebt nog een niveautje hoger, ook wel Israel genoemd.
Ze zijn in oudere verdragen verboden. Al kan ik niet vinden, of die nog steeds van kracht zijn. Overigens wil niet zeggen dat als Amerikanen het gebruiken het legaal is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo zijn hollow points verboden? Amerikanen gebruiken Incendiary rounds en Armor piercing rounds in Iraq. Hollow points worden ook gewoon gebruikt door de Politie. Een normale 5.56 mm Nato breek in stukjes af in je lichaam. Is ook gewoon legaal.
In een conflict is niets verboden op het gebied van ammo. En als het wel verboden zou zijn, dan verbreken de USA, de EU, Japan, Zuid-korea en andere landen met westerse wapens de regelsquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zijn in oudere verdragen verboden. Al kan ik niet vinden, of die nog steeds van kracht zijn. Overigens wil niet zeggen dat als Amerikanen het gebruiken het legaal is.
Er kan trouwens nog steeds wel een andere kogel daadwerkelijk verboden zijn. Maar helaas kan ik geen goede bron vinden over de huidige Law of War/Rules of Engagement die dit bevestigen of ontkrachten. Dus blijft dat giswerk.
Zonder meer klopt dat er Nederlandse media zijn die negatieve berichtgeving over Israël verdraaid en ze zo in een kwader daglicht zetten. Echter is het gemiddelde van de Nederlandse media toch nog steeds op de hand van Israël. En daar zijn er bij die feiten verdraaien.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je hebt ruimdenkende mensen en je hebt idioten..
Overigens: ik zou maar naar C_N luisteren wat betreft gegevens. Onze selectieve nieuwsmedia brengen allemaal verdraaid nieuws meestal. Je moet bij de bron kijken, en dat is dus naar C_N luisteren.
Ik denk dat elk land wel oorlogswetten overtreed. Dat wil dus helemaal niet zeggen dat iets niet verboden is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In een conflict is niets verboden op het gebied van ammo. En als het wel verboden zou zijn, dan verbreken de USA, de EU, Japan, Zuid-korea en andere landen met westerse wapens de regels.
Ik hoop toch van harte dat dit niet gebeurd. Dan zijn we in die regio nog veel verder van huis (alsmede in de hele wereld, ondanks dat er belangrijkere conflicten zijn). Dan zijn de bodybags niet aan te slepen aan alle kanten.quote:Op zondag 11 september 2011 00:04 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, als het zo doorgaat is een conflict tussen Israël en de landen eromheen onvermijdelijk.
Ja, maar ik zei op het gebied van ammo heh. En alsnog, als er echt een grootschalige oorlog mocht uitbreken tussen de VS en china ofzo dan zal de VS gewoon clusterbommen en Napalm gebruiken.quote:Op zondag 11 september 2011 00:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat elk land wel oorlogswetten overtreed. Dat wil dus helemaal niet zeggen dat iets niet verboden is.
En een conflict is geen vrijbrief voor het gebruik van wat je zelf maar wilt als partij. Er geldt nog steeds het oorlogsrecht. Niet voor niets worden mensen veroordeeld voor oorlogsmisdaden.
Ja, maar dat gaf ik al aan. Er zullen weinig landen zijn die zich echt aan de wetten op dat gebied houden, maar dat maakt het natuurlijk niet meteen legaal. Echter is de macht van onder andere de VS weer te groot om er echt op aangesproken te worden.quote:Op zondag 11 september 2011 00:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar ik zei op het gebied van ammo heh. En alsnog, als er echt een grootschalige oorlog mocht uitbreken tussen de VS en china ofzo dan zal de VS gewoon clusterbommen en Napalm gebruiken.
Ah, okee, je weet dus precies hoe het zit. En klinkt lekker he, "vermoorden".quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:47 schreef rakotto het volgende:
Soldaten op Egyptisch grond gebied vermoorden dmv luchtaanvallen en geen officiele excuses gekregen en dan nog afvragen waarom er na een maand na dit gebeuren de ambassade bestormd wordt.
Dat vermoorden is minder beschaafder dan een gebouw bestormen.
Ja, dat schijnt één van de gevolgen te zijn als je er woont.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:43 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
C_N, weet altijd meer dan de rest....![]()
Je weet waar de Sinaï uit bestaat? Lots of sand? En ik denk het niet.quote:Ben benieuwd hoe Israel zou reageren als het andersom zou zijn. Denk dat de wereld dan te klein zou zijn, de drones zouden heel Sinaï wegvagen.
Helemaal mee eens. Wat waarschijnlijk niet je bedoeling was.quote:Je hebt barbaren en je hebt nog een niveautje hoger, ook wel Israel genoemd.
Is het in principe wel. Je fout niet erkennen en het gewoon laten waaien leidt naar een conclusie en dat is in dit geval vermoorden. Het wordt pas als een ongeluk gezien als zij hun spijt betuigen/excuses geven en maatregelen nemen (Wat in beide gevallen niet is gebeurd.)quote:Op zondag 11 september 2011 00:34 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ah, okee, je weet dus precies hoe het zit. En klinkt lekker he, "vermoorden".
Doe jij maar lekker naar C_N luisteren, want die is zo objectief bezig.....quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je hebt ruimdenkende mensen en je hebt idioten..
Overigens: ik zou maar naar C_N luisteren wat betreft gegevens. Onze selectieve nieuwsmedia brengen allemaal verdraaid nieuws meestal. Je moet bij de bron kijken, en dat is dus naar C_N luisteren.
Oh ja, want de regering vertelt altijd de waarheid.quote:Op zondag 11 september 2011 00:40 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt één van de gevolgen te zijn als je er woont.
Op dat moment zullen er opeens een boel terroristen in Sinai zitten.quote:Je weet waar de Sinaï uit bestaat? Lots of sand? En ik denk het niet.
Niet mijn bedoeling inderdaad, maar volgens mij begrijp je hem.quote:[..]
Helemaal mee eens. Wat waarschijnlijk niet je bedoeling was.
Artikel via Haaretzquote:Israel is paying for Gaza war with Turkey and Egypt crises
During that fateful Hanukkah, the Israel Defense Forces attacked failing to see that war on their televisions as people saw it in Istanbul and Cairo.
By Gideon Levy
dan ben je niet echt op de hoogte dat excuses was er al op de zelfde dag dit is punt eenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:47 schreef rakotto het volgende:
Soldaten op Egyptisch grond gebied vermoorden dmv luchtaanvallen en geen officiele excuses gekregen
ditquote:en dan nog afvragen waarom er na een maand na dit gebeuren de ambassade bestormd wordt.
lig eraan hoe en waar het gebeurd en welke situatie ,, denk je niet .quote:Dat vermoorden is minder beschaafder dan een gebouw bestormen.
quote:
wow jij gaat ver heb je er een bron van deze groep NIET georganiseerde burgers .quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het breken van een vredesakkoord door een actie van een groep niet georganiseerde burgers,
quote:lijkt me nogal drastisch. Dus zo bijzonder is dat niet van Netanyahu.
meer dan dat .quote:Dat maakt nog niet dat die actie van die burgers is goed te praten natuurlijk. Dat was iig duidelijk onbeschaafd.
quote:
weer een fout israel heb geen grond gebied betreden de beschieting kwam van uit een helikopter near taba border in israelish lucht ruim .quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:31 schreef rakotto het volgende:
[..]
Uit ander topic:
Zich houden door Egyptisch grondgebied te treden en dan nog Egyptische soldaten te vermoorden?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:43 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Israel zou reageren als het andersom zou zijn. Denk dat de wereld dan te klein zou zijn, de drones zouden heel Sinaï wegvagen.
je hoef geen accord te breken om je er aan te houden .quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:38 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik zie niet waar hij zich aan de akkoord hield. Hij had het een maand geleden (tijdens de nieuwe regering dan) verbroken.
thanks.a ik heb niet de frustraties van sommigen en ook niet de frustraties van arabieren die geen toekomst hebben en het op israel afmoeten schuiven .dat scheeld een hoop ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:43 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
een gefrustreerd antwoord vind ik wel .quote:Ben benieuwd hoe Israel zou reageren als het andersom zou zijn. Denk dat de wereld dan te klein zou zijn, de drones zouden heel Sinaï wegvagen.
quote:
quote:
hoe weet jij dat ik blauwe ogen heb .is goed om mij daarop niet te geloven ,en hoef je zeker niet te doen .en dat zal ik niet eens willen .maar ik kom wel erg dicht bij de waarheid en zeker met mijn werk .ik zie echt wat en hoe dingen tot stand komen en zich ontwikkelen .dat is mijn voordeel denk ik , een nadeel is, ik woon hier en pay voor the shit as well,lees belasting enz enz .quote:Op zondag 11 september 2011 00:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zonder meer klopt dat er Nederlandse media zijn die negatieve berichtgeving over Israël verdraaid en ze zo in een kwader daglicht zetten. Echter is het gemiddelde van de Nederlandse media toch nog steeds op de hand van Israël. En daar zijn er bij die feiten verdraaien.
Verder vind ik C_N veel te gekleurd om zijn berichtgeving zo maar even als waar aan te nemen. Zelfde zou gelden voor een Palestijn die hier updates zou plaatsen en vervolgens volledig voor eigen parochie te spreken.
Overigens vind ik informatie uit eerste hand zoals die van C_N zeker interessant, omdat het van een andere kant komt. Ik neem al die informatie mee in mijn mening over de kwestie, evenals een flinke hoeveelheid films die ik voor mijn werk zie (films die vanuit beide kanten gemaakt zijn).
Alles bij elkaar kom je zo wel een beetje bij de vermoedelijke waarheid uit. Maar een user als C_N direct op zijn blauwe ogen geloven gaat mij veel te ver.
de media staat er bol van,,ik denk jij kijk toch niet zo goed . mischien verklaar dit jou reakties ?quote:Op zondag 11 september 2011 01:20 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Doe jij maar lekker naar C_N luisteren, want die is zo objectief bezig.....
C_N is de bron? Hou toch eens op gek.
Over selectieve media gesproken. Wordt er nog geprotesteerd in Israel, je kan er zo verdomd weinig over vinden......?
quote:Op zondag 11 september 2011 01:30 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Oh ja, want de regering vertelt altijd de waarheid.
op dit momens is israel in samenwerking met egypte en de biduines aldaar de twee terreur groepen aan het localiseren in de sina'ideze twee groepen zijn twee weken geleden over de grens gekomen bij egypte gazza strook , het gaat om rond de 20 man .zo idd het zit niet vol maar zijn er wel .quote:a ik luister niet alleen naar de regering ik heb mijn eigen bronen en die zijn heeeeeeeeeeeeel erg betrouwbaar .![]()
[..]
Op dat moment zullen er opeens een boel terroristen in Sinai zitten.
Dat mag jij denken.
quote:[..]
Niet mijn bedoeling inderdaad, maar volgens mij begrijp je hem.
eh er is spijt betuigd op de zelfde dag nog..en de dag erna, waar was de spijt betuiging van 9 wel vermoode israelish ?quote:Op zondag 11 september 2011 01:02 schreef rakotto het volgende:
[..]
Is het in principe wel. Je fout niet erkennen en het gewoon laten waaien leidt naar een conclusie en dat is in dit geval vermoorden. Het wordt pas als een ongeluk gezien als zij hun spijt betuigen/excuses geven en maatregelen nemen (Wat in beide gevallen niet is gebeurd.)
Hoe zou jij de gebeurtenis noemen dan?
Onhandig.quote:
idd om niet in te grijpen anders was dit voorval niet gebeurd .quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 08:48 schreef DustPuppy het volgende:
Maar Israël heeft er ook nogal een handje van om met een shotgun op een vlieg te schieten.
En dat is waarom de meeste mensen een flinke hekel aan dat land beginnen te ontwikkelen.
dit is niet van de laatste jaren dat is al voor de staat israel er was.wats new ? er was geen ocupation voor de staat israel werd gesticht ,en toch werden de joden bij bosjes vermoord .quote:Op zondag 11 september 2011 08:48 schreef DustPuppy het volgende:
Maar Israël heeft er ook nogal een handje van om met een shotgun op een vlieg te schieten.
En dat is waarom de meeste mensen een flinke hekel aan dat land beginnen te ontwikkelen.
quote:
Met niet georganiseerd bedoel ik geen organisatie die er achter zit. Dat ze het samen bedacht kunnen hebben is weer wat anders.quote:Op zondag 11 september 2011 06:49 schreef C_N het volgende:
[..]
wow jij gaat ver heb je er een bron van deze groep NIET georganiseerde burgers
kunnen hebben,,,, zo jij raad zal ik maar zeggen .quote:Op zondag 11 september 2011 08:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met niet georganiseerd bedoel ik geen organisatie die er achter zit. Dat ze het samen bedacht kunnen hebben is weer wat anders.
Maar jij hebt uiteraard wel een bron dat de overheid ofzo erachter zit?
Iemand op zijn blauwe ogen geloven is een uitdrukking slimmerikquote:Op zondag 11 september 2011 07:02 schreef C_N het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ik blauwe ogen heb .is goed om mij daarop niet te geloven ,en hoef je zeker niet te doen .en dat zal ik niet eens willen .maar ik kom wel erg dicht bij de waarheid en zeker met mijn werk .ik zie echt wat en hoe dingen tot stand komen en zich ontwikkelen .dat is mijn voordeel denk ik , een nadeel is, ik woon hier en pay voor the shit as well,lees belasting enz enz .
maar aan de andere kant ik maak weer een hoop geld met deze shit wat er dagelijks gebeurd![]()
Dat van die oproep VIA Facebook is inderdaad van toepassing op de andere manier van organiseren. Dat het wel bedacht is, maar het dus geen groepering. Dat de aanval voortkomt uit onvrede over de situatie in Egypte zelf klopt. Van die typische mensen die maar iets aangrijpen om zich op af te reageren en het vervolgens gaan slopen. Het laat nergens op dat ze het doen, maar is helaas niet anders. Voor dat soort mensen is Israël helaas een makkelijke zondebok.quote:Op zondag 11 september 2011 09:01 schreef C_N het volgende:
[..]
kunnen hebben,,,, zo jij raad zal ik maar zeggen .
nee heb ik niet sorry om je tegen te vallen .heb wel een bron dat de overheid er niet achter zit.
wel heb ik ook een bron dat de leider van de opstand er flink tegen zijn en zelfs 63,000van de 75,000 ondervraagde er ook op tegen zijn . en het onbeschofd noemen
maar het is bekent dat de oproep kwam van een oproep vanaf face book ..
om de reden ik al genoemd heb .next step vechten tegen het leger .
wand na de (overwinning )over mubarak is er niets veranderd sterker nog het is verslechterd .
joh meen je dat nu .dat wist ik bedankt voor de uitleg .quote:Op zondag 11 september 2011 09:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iemand op zijn blauwe ogen geloven is een uitdrukking slimmerik.
yebquote:Je kunt wel zeggen dicht bij de waarheid te zitten,
quote:maar ik neem het toch echt met een korreltje zout. Want ik er geloof er niets van dat jij niet eenzijdig en gekleurd bericht. Maar zoals ik al zei, is het wel interessant om te lezen. Ik neem het mee in mijn gedachten over de kwestie.
ja thanks ik ben er trots op . om het nieuws over de wereld te versprijden .quote:dat is dan al mooi meegenomen op zijn minst jij doe dat en ik kan je zeggen een slimme zet.
Je opmerking over geld verdienen hieraan vind ik vrij triest klinken. Wees er maar trots op.
quote:
Zoals ik al eerder zei, vind ik je informatie zeer interessant. Dus bedankt voor het geven hiervan. Maar mijn opmerking ging over de manier waarop je zei er aan te verdienen. Maar goed.quote:Op zondag 11 september 2011 09:12 schreef C_N het volgende:
[..]
joh meen je dat nu .dat wist ik bedankt voor de uitleg .
[..]
Reageer er dan niet zo dom op in eerste instantie.
[..]
ja thanks ik ben er trots op . om het nieuws over de wereld te versprijden .
en op plaatsen kom waar jij niet over kan denken om te komen de vrijheid de spanningen het geluk en verdriet te laten zien aan bijde kanten ,
de waarheid laten zien door de lens is mooi .en zelfs in sytuaties te zitten dat zelfs ik denk shit wat doe ik hier .
dat ik het niet voor niets doe dat kan je hoop ik wel begrijpen .
en ik ben er blij om dat deze mensen zo als ik er zijn anders waar haal je je nieuws vandaan . en hoe kan je dan reageren !op eh fok ?
[..]
+1quote:Op zondag 11 september 2011 01:20 schreef Drifter__ het volgende:
Doe jij maar lekker naar C_N luisteren, want die is zo objectief bezig.....
Over selectieve media gesproken.
Even voor de goeie orde. Waarom weet jij zo zeker dat het een (al dan niet bewuste) moordpartij was? Heb je er wel eens over nagedacht dat die vijf Egyptenaren samenwerkten met die terroristen? Misschien zelfs de terroristen wáren?quote:Op zondag 11 september 2011 01:02 schreef rakotto het volgende:
[..]
Is het in principe wel. Je fout niet erkennen
Dat weet jij helemaal niet! Ik ook niet, trouwens. Er is een kans dat je gelijk hebt, maar ik stoor me mateloos aan dat zekere toontje van je.quote:en het gewoon laten waaien leidt naar een conclusie en dat is in dit geval vermoorden. Het wordt pas als een ongeluk gezien als zij hun spijt betuigen/excuses geven en maatregelen nemen (Wat in beide gevallen niet is gebeurd.)
nee het gaat erom ,in jou geval waar je tegen aan kan schoppenquote:Op zondag 11 september 2011 15:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat erom wat een objectieve bron is.
wat het leukste is kuch kuch ( en dat weet jij weer niet )sommige objective bronnen die jij wel eens plaats die komen van mijn nieuws kantoor vandaan waar ik werk .quote:Op zondag 11 september 2011 15:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat erom wat een objectieve bron is.
dat toontje is onzekerheid .quote:Op zondag 11 september 2011 12:12 schreef Karrs het volgende:
[..]
Even voor de goeie orde. Waarom weet jij zo zeker dat het een (al dan niet bewuste) moordpartij was? Heb je er wel eens over nagedacht dat die vijf Egyptenaren samenwerkten met die terroristen? Misschien zelfs de terroristen wáren?
Als het een gevalletje friendly fire was, dan waren die excuses wel gekomen of komen die nog (er wordt volgens mij nog onderzocht). Zeker in deze tijd van spanningen zou het logisch zijn om excuses aan te bieden voor een fuck-up - en toch komen ze niet. Kutjoden, of is er wat anders aan de hand? Think about it.
[..]
Dat weet jij helemaal niet! Ik ook niet, trouwens. Er is een kans dat je gelijk hebt, maar ik stoor me mateloos aan dat zekere toontje van je.
quote:
Als de leger paraat gaat staan voor evt escalatie in Sinai dan is er zeker wat aan de hand. Ze gaan niet zomaar klaarstaan, urenlange spoedvergaderingen houden en de media verbieden in Sinai als het om enkele terroristen ging. Ze zouden ook niet de ambassadeur uit Tel Aviv terug willen halen als er niets aan de hand is.quote:Op zondag 11 september 2011 12:12 schreef Karrs het volgende:
[..]
Even voor de goeie orde. Waarom weet jij zo zeker dat het een (al dan niet bewuste) moordpartij was? Heb je er wel eens over nagedacht dat die vijf Egyptenaren samenwerkten met die terroristen? Misschien zelfs de terroristen wáren?
Als het een gevalletje friendly fire was, dan waren die excuses wel gekomen of komen die nog (er wordt volgens mij nog onderzocht). Zeker in deze tijd van spanningen zou het logisch zijn om excuses aan te bieden voor een fuck-up - en toch komen ze niet. Kutjoden, of is er wat anders aan de hand? Think about it.
[..]
Dat weet jij helemaal niet! Ik ook niet, trouwens. Er is een kans dat je gelijk hebt, maar ik stoor me mateloos aan dat zekere toontje van je.
Egypte en Israel zullen eerdags elkaar wel beschieten.quote:Op zondag 11 september 2011 19:24 schreef Aloulou het volgende:
Nederlanders die massaal om 9/11 treuren zijn ook hypocrieten, ging het ze immers om mensenlevens dan hadden ze wel om de inval in Irak getreurd met alle gevolgen van dien en nog veel meer doden?
Zoiets?
Maar goed, deze demonstranten zijn inderdaad niet de mensen waar de toekomst van Egypte moet afhangen. Mag ik hopen.
quote:Op zondag 11 september 2011 19:24 schreef Aloulou het volgende:
Nederlanders die massaal om 9/11 treuren zijn ook hypocrieten, ging het ze immers om mensenlevens dan hadden ze wel om de inval in Irak getreurd met alle gevolgen van dien en nog veel meer doden?
Zoiets?
Maar goed, deze demonstranten zijn inderdaad niet de mensen waar de toekomst van Egypte moet afhangen. Mag ik hopen.
Dit dus.quote:Op zondag 11 september 2011 19:12 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Deze groep die de Israelische ambassade heeft bestormd zijn hypocrieten. Als het ze ging om mensenlevens hadden ze de Syrische ambassade wel bestormd?
Hoezo kom je daarbij? De exacte reden voor de aanval is gissen. Tenzij je wat meer inside info hebt waaruit dat overduidelijk blijkt.quote:Op zondag 11 september 2011 19:33 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Dit dus.
Het heeft dus ook niets vanwege treurnis om de slachtoffers te maken (er vielen tenslotte er ook Israëlische dode burgers door de aanval vanuit Egypte door o.a Egyptenaren), maar puur vanwege nationalistische haat.
Jodenhaat, duh.quote:Op zondag 11 september 2011 19:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo kom je daarbij? De exacte reden voor de aanval is gissen. Tenzij je wat meer inside info hebt waaruit dat overduidelijk blijkt.
tov zoals beloofd deze morgen ,wat fotos van de tent protest in Tel-Aviv .quote:Op zondag 11 september 2011 07:18 schreef C_N het volgende:
[..]
de media staat er bol van,,ik denk jij kijk toch niet zo goed . mischien verklaar dit jou reakties ?
En ik denk het is niet zo belangerijk voor nederlandse media A het gaat NIET over palestijnen zo dan valt er al een hoop af,en
B het show Israel demokratie en dat is al helemaal uit den boze om dat te laten zien .wand dan krijg je zo'n weerspiegeling van de (demokratie ) in de omliggende landen,
in nederland zijn er ook protesten na protesten en daar hoor je ook niets over in de buitenlandse media .
oke voor jou ik maak een report over de protest. by the way de rechtbank uitspraak is vandaag om 09-00 uur deze rechtspraak ,is over de tenten kampen op drie plaatsen in tel-aviv,
twee moeten ontruimd worden ivm drugs en geen conection met het tentkamp van Rothschild ,Blvd,deze twee tent kampen mogen zelfs van de org wegehaald worden maar Rothschild-blvd niet . als dat val dan val de demokratie zeggen de actie voerders .
maar tent kamp Rothschild-blvd is gehalveerd tot de helft, tot shenking street,
en dat is ongeveer de helft van Rothschild Blvd .
tent kamp is tot de helft weggehaald door protesters en gemeente wat soms op schermutselingen eindigde ,wat weg was gehaald waren legen tenten die als vuilnisbakken werden gebruikt .FOTO van,
er werd gecleamd dat de gemeente tenten met labtops weghaalden . wat in mijn oogen NIET het geval was ,maar ging om matrassen en vuilnis ,blow pijpen, enz enz
de protesters gingen daarom naar de rechtbank voor dit weghalen tegen te gaan . de uitspraak viel twee keer in het belang van de protesters .
foto volgen
verleden week zaterdag was er een mars van 400.000 mensen in israel waarvan 300.000 alleen al in tel aviv over de hoge onkosten en woning prijzen .
gisteren was er een demostratie een zit demostratie op rabien plein tegen de zelfde onkosten
.
in tel-aviv zijn de sociaal werkers op pad om met de echte thuislozen een vervangende woon ruimte te zoeken , deze daklozen daar zijn er 8 van in Rothschild-Blvd de rest waren studenten die protesteerde wegen hoge kosten en hoge kosten van huur. in tel aviv
vandaag om 11.00 uur is er een goodwill van de demostranten om de rothschild Blvd schoon te maken van al het puin wat ze maken .
na de uitspraak om 09.00 uur is er een demostratie gepland ,[ bij een negetive uitkomst ]
voor het gebouw van de gemeenten . de laatste demostratie aldaar liep uit de hand met gevolg 30 arestaties .deze arestanten werden na afgekoeld te zijn weer vrijgelaten .
dit was een kleine opsomming van de demostratie hier in Tel-Aviv![]()
tent kamp Holon is ontruimd zoals dat in Bad-jam. het waren hutten gemaakt van stukken hout .en erg brandgevaarlijk. rellen waren er op een kleine schaal 3 gearesteerd en vrij gelaten na coolingdown . deze mensen hebben vervangende woon ruimte gekregen in vorm van tijdelijke caravans in een ander stuk van de stad Holon van de gemeente ,,
sociaal werkers van de gemeente,zijn in bemiddeling met deze mensen .
om niet meer in de dakloze situatie te komen en bemiddelen bij werk zoeken
tent park Risjon-lezion s bestaat alleen uit daklozen, drie families sociaal werkers van gemeente zoeken voor goede vervangende een oplossing.
tent park, Nesziona staat er nog steets gemeenten kijk voor oplossing .
tent park petah-tikwa staat er nog steets , gemeente is ook in bemiddeling met sociaal werkers .
tent park beersheeva staat er maar zitten geen daklozen zijn studenten die binnen kort weer moeten studeren zo zelf oplossing is nabij.
tent park.kiriat-ono is van zelf opgedoekt bij begin van school . na de grote vakantie zoals-
tent park jehud,ramath-gan. dit was het zo'n beetje .
ow nee tent park beduines blijven in de negev![]()
![]()
![]()
![]()
bij intrest eigen foto's volgen
Geen gewondenquote:Op zondag 11 september 2011 22:15 schreef C_N het volgende:
geweer vuur gehoord bij de grens Egypte Israel , nieuws net binnen .
in de buurt bij Nitafim.
Je mist het punt van DustPuppy: Tot voor kort was er volgens hem wel steun voor Israel, maar die steun begint als gevolg van het gedrag van Israel wel af te kalven.quote:Op zondag 11 september 2011 08:53 schreef C_N het volgende:
[..]
[..]
dit is niet van de laatste jaren dat is al voor de staat israel er was.wats new ? er was geen ocupation voor de staat israel werd gesticht ,en toch werden de joden bij bosjes vermoord .
noem het frustratie dat het zo klote is in de buurlanden en ja iemand moet er voor op draaien .
later zal je zien dat in egypte de bevolking weer tegen hun leger gaan vechten let op mijn woorden .deze mensen hebben niets en willen een overwinning . en ja Israel is de makkelijkste weg om te kiezen .
en helaas de tijd is voorbij dat Israel de joden laat uitmoorden voor frustraties van anderen ,
[..]
Waarom zouden Nederlanders massaal treuren om Irakeze burgerdoden als moslims ook niet massaal treuren om Syrische burgerdoden. Hele dorpen worden onder vuur genomen met tanks en marineschepen en we kijken toe via youtube. Voordat we het Westen vragen ons te respecteren, moet we eerst beginnen met ons zelf te respecteren.quote:Nederlanders die massaal om 9/11 treuren zijn ook hypocrieten, ging het ze immers om mensenlevens dan hadden ze wel om de inval in Irak getreurd met alle gevolgen van dien en nog veel meer doden? Zoiets?
bla bla blaquote:Op maandag 12 september 2011 01:17 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je mist het punt van DustPuppy: Tot voor kort was er volgens hem wel steun voor Israel, maar die steun begint als gevolg van het gedrag van Israel wel af te kalven.
Er was dus steun, maar Israel is die steun aan het verspelen.
Dat jij je beroept op een ontbrekende steun in het verleden, slaat dus als een tang op een varken.
Oh, en de rest van je argumentatie is gewoon gelogen en antisemitisch geklets.
quote:Op maandag 12 september 2011 04:08 schreef HAKIM_1988 het volgende:
@ Aloulou
[..]
Waarom zouden Nederlanders massaal treuren om Irakeze burgerdoden als moslims ook niet massaal treuren om Syrische burgerdoden. Hele dorpen worden onder vuur genomen met tanks en marineschepen en we kijken toe via youtube. Voordat we het Westen vragen ons te respecteren, moet we eerst beginnen met ons zelf te respecteren.
In het Westen herdenken ze tenminste hun doden. Zelfs Israel beschermt haar onderdanen wereldwijd.
Waar zijn de demonstraties in Den Haag tegen al assad? Pas als dader een jood of amerikaan is, dan pas gaan we demonstreren?
Jouw definitie van hypocrisie is laten we zeggen - apart.
quote:Op maandag 12 september 2011 01:17 schreef Kees22 het volgende:
Zo ontzettend niet schijnheilig, ook.quote:Op maandag 12 september 2011 08:05 schreef C_N het volgende:
[..]
hij is goed he ,zo midden in de nacht .
Dit is natuurlijk onzin, maar je mistte mijn punt inderdaad wel compleet, C_N.quote:Op maandag 12 september 2011 01:17 schreef Kees22 het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 08:15 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk onzin, maar je mistte mijn punt inderdaad wel compleet, C_N.
waar kom dat door denk je .quote:Op zondag 11 september 2011 08:48 schreef DustPuppy het volgende:
was je punt? Want daarin heb je wel gelijk. Op de keper beschouwd gaat Israël véél te hard tekeer tegen hun tegenstanders.quote:Op zondag 11 september 2011 08:48 schreef DustPuppy het volgende:
Je doet C_N tekort.quote:Op maandag 12 september 2011 09:18 schreef Zemelknoper het volgende:
Sorry, maar als je zo onduidelijk schrijft, is de inhoud niet meer te volgen/lezen.
Vreemd, ik had er geen moeite mee. Srketer nog, wroedon wavraan de ltrtees darws door eakalr heen wedorn glueshsed, zjin nog gowoen laebsear. Niet aanstellen dus.quote:Op maandag 12 september 2011 09:18 schreef Zemelknoper het volgende:
Sorry, maar als je zo onduidelijk schrijft, is de inhoud niet meer te volgen/lezen.
Dude, hij spreekt veel beter Nederlands dan jij en ik Hebreeuws.quote:Op maandag 12 september 2011 09:40 schreef Zemelknoper het volgende:
Niet aanstellerig bedoeld, ik meende het. Een foutje is niet erg, dit zijn er iets meer.
quote:Op maandag 12 september 2011 09:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je doet C_N tekort.
Kijk naar de inhoud, niet in de eerste plaats naar de taal(foutjes).
Wees blij dat er iemand is die de moeite neemt om in de taal, die niet zijn moedertaal is hier het nieuws uit Israël/Palestina komt vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |