IK HAAT SMURFENquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Mensen die hun smurf niet zelf houden.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:38 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Dat is het punt, jwz. En als je dat wel doet wordt je tegenwoordig trouwens ook uitgemaakt voor kindermishandelaar, check al die achterlijke reclames
De rotte appels vallen vast meer op, natuurlijk, maar ik lijk ze ook tegen het lijf te lopen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:42 schreef Zemelknoper het volgende:
De reacties komen van mensen zonder kinderen. Wat een idioot gelul. Eén kind heeft de verkeerde moeder en reageert verkeerd, dus het is altijd zo. Niet alleen heb ik kinderen, ik heb ook 8 jaar voor de klas gestaan. Negenennegentig procent van de kinderen is dankbaar als het wat krijgt. Echt waar. Een van de redenen dat kinderen zo geweldig zijn.
99% van de gevallen bij jou misschien, bij andere mensen ligt dat misschien anders.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:42 schreef Zemelknoper het volgende:
De reacties komen van mensen zonder kinderen. Wat een idioot gelul. Eén kind heeft de verkeerde moeder en reageert verkeerd, dus het is altijd zo. Niet alleen heb ik kinderen, ik heb ook 8 jaar voor de klas gestaan. Negenennegentig procent van de kinderen is dankbaar als het wat krijgt. Echt waar. Een van de redenen dat kinderen zo geweldig zijn.
TS komt 1 kind tegen, waarvan het dus de vraag is of het nou aan kind ligt..quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
99% van de gevallen bij jou misschien, bij andere mensen ligt dat misschien anders.
Jij gaf zeker les in een klein dorpje.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:42 schreef Zemelknoper het volgende:
Het zal vast niet het enige kind zijn wat TS is tegengekomen de laatste tijd.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:46 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
TS komt 1 kind tegen, waarvan het dus de vraag is of het nou aan kind ligt..
Ik heb o.a. 7 jaar op 1 school gewerkt in de Haagse Molenwijk. Die kinderen zijn dankbaar. Je praat echt poep, sorry.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Jij gaf zeker les in een klein dorpje.
In de steden/randstad gaat het er wel iets heftiger aan toe.
daar is het meer: ieder voor zich en god voor ons allen.
Die KDV's en na-schoolse opvang maken het ook niet beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |