zette mij aan tot het openen van dit topik. Nu al weer pepernoten in de winkelquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:40 schreef Dlocks het volgende:
[..]
De peper- en kruidnoten liggen alweer een een paar weekjes bij de AH in de schappen.
Pepernoten met chocolaquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:47 schreef Eva4Evah het volgende:
Liggen ze er al? Ja het is slecht om ze nu al te kopen maar.... die dingen zijn zo gruwelijk lekker
Dat vraag ik me ook wel eens af ja.. Maar het wisselen van producten schijnt goed te zijn voor de verkoop. Je hebt bijvoorbeeld die cruesli van AH met stukjes pepernoot maar die hebben ze alleen in de winter. Ontzettend jammer want die is zo lekker. In de zomer heb je dan weer allerlei andere smaken. Net als al die toetjes die per seizoen verschillen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:53 schreef Vrieskist het volgende:
Waarom gaan pepernoten nog uit de schappen? Gewoon altijd pepernoten!
Het kutte daarvan is , is dat het altijd weer zo'n wintergevoel geeft. En ik ben nog lang niet toe aan de winter na deze pauper zomer.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:56 schreef Juminelle het volgende:
Klachtwaardiger vind ik het dat kerstballen en adventskalenders al weer in de winkels te vinden zijn.
Misschien kan iemand alvast het kerststollen topic openen?quote:
Elk jaar weer hetzelfde iddquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Een betere klacht vind ik dat er altijd weer van die mensen zijn die zeggen:
"Die pepernoten liggen ook elk jaar weer eerder in de schappen!"
Terwijl dat helemaal niet zo isquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Een betere klacht vind ik dat er altijd weer van die mensen zijn die zeggen:
"Die pepernoten liggen ook elk jaar weer eerder in de schappen!"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |