ook, maar ook om mijn KLB topic..quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat je een beetje te bazig bent![]()
OMG Dude waarom ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:43 schreef Plastic_zak het volgende:
Gadverdamme![]()
![]()
![]()
Heb mijn eigen pis gedronken
quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:43 schreef Plastic_zak het volgende:
Gadverdamme![]()
![]()
![]()
Heb mijn eigen pis gedronken
Inderdaad erg bazig.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:41 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik snap de haatcampagne nu.
Zoveel bazigheid van een user kunnen jullie gewoon niet aan
Soms plas ik in een flesje, nu vond ik net een flesje `sinas´ dus ik nam een slok en toen proefde ik dat het geen sinas wasquote:
minderquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Soms plas ik in een flesje, nu vond ik net een flesje `sinas´ dus ik nam een slok en toen proefde ik dat het geen sinas was![]()
na wat smaakt tquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Soms plas ik in een flesje, nu vond ik net een flesje `sinas´ dus ik nam een slok en toen proefde ik dat het geen sinas was![]()
Owja geen zin om naar wc te lopen enzoquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jezus Christus.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hallon!quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hallonheb ik nog iets gemist?
Als ik straks weer de lapo heb zal ik jouw naam in de TT zettenquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, om nou je eigen naamtopic te openen...verder wel goed ja.
Rezquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hallon!![]()
Nee, je hebt echt niks gemist.
Nee hoeft niet hoor, dat soort dingen moeten spontaan komen! (huhu, ik zei "komen")quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als ik straks weer de lapo heb zal ik jouw naam in de TT zetten(no homo)
Niet echt, ja Plastic_zak wou even aandacht, voor de rest niets.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hallonheb ik nog iets gemist?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:59 schreef Dientje12 het volgende:
pistache noten Foking lekker jong!
Serieus, hoe?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze moet pellen ;'(
Ooooh, niets nieuws dus! Ik dacht dat ik een hele rel had gemist als ik het FB-topic zo doorlees!quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet echt, ja Plastic_zak wou even aandacht, voor de rest niets.
Zo dan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:39 schreef Rezania het volgende:
Kut TT.
Ik ga een mod vragen om hem te veranderen.
Ze noemde mij een NSB'er omdat ik lapo-hunters meldde.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ooooh, niets nieuws dus! Ik dacht dat ik een hele rel had gemist als ik het FB-topic zo doorlees!
Zie OPquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hater
Maar bier is ook goed.
Dus +1
Kwart over bier.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:02 schreef Ragboer het volgende:
Nu pas ga ik in dit topic posten. Omdat bier.![]()
Ik trek er gelijk eentje open, want vier uur = bier uur.
Och och, nou nou, zie je jezelf dan eerder als een verzetsheld?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ze noemde mij een NSB'er omdat ik lapo-hunters meldde.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Och och, nou nou, zie je jezelf dan eerder als een verzetsheld?
Remlof, deze TT is geschikt!
DIT IS DE WAARHEID!quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:59 schreef Dientje12 het volgende:
pistache noten Foking lekker jong!
Dank, jij bent de beste mod ooit!quote:
Is het niet vier uur Cupasoup?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:02 schreef Ragboer het volgende:
Nu pas ga ik in dit topic posten. Omdat bier.![]()
Ik trek er gelijk eentje open, want vier uur = bier uur.
Mijn vader mag van mijn moeder pas om vier uur zijn eerste biertje drinken. Soms is hij rebels en pakt hij zijn eerste halve liter al om drie uur...quote:
Je moeder denkt dat ze rechten heeftquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mijn vader mag van mijn moeder pas om vier uur zijn eerste biertje drinken. Soms is hij rebels en pakt hij zijn eerste halve liter al om drie uur...
Drinken jullie soms iedere dag bier of zo?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mijn vader mag van mijn moeder pas om vier uur zijn eerste biertje drinken. Soms is hij rebels en pakt hij zijn eerste halve liter al om drie uur...
Ja, helaas wel...quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je moeder denkt dat ze rechten heeft?
Aanrecht?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je moeder denkt dat ze rechten heeft?
Euh ja, hier op het volkswijkie zag ik ze al om 12 uur met een flesje of twee achter de kiezen in de voortuin staan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Drinken jullie soms iedere dag bier of zo?
Zo, jij woont ook bij Schaakmeester in de buurt?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Euh ja, hier op het volkswijkie zag ik ze al om 12 uur met een flesje of twee achter de kiezen in de voortuin staan.
quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als jij dat wil geloven, doe je dat maar lekker.
Wat?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Euh ja, hier op het volkswijkie zag ik ze al om 12 uur met een flesje of twee achter de kiezen in de voortuin staan.
Garpjequote:
Hallonquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:12 schreef Plastic_zak het volgende:
Ragboer hosseld alle smatjes op FOK! en ik niemand
Mijn vader werkt nachtdiensten. Voordat hij gaat werken zitten er meestal wel 3 halve liters in.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?Bij mij wordt nooit iedere dag bier gedronken, en als het dan wordt gedronken wordt het alleen 's avonds gedronken. Verjaardagen en feestjes vormen wel een uitzondering.
Over welke smatjes heb je het dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:12 schreef Plastic_zak het volgende:
Ragboer hosseld alle smatjes op FOK! en ik niemand
Mag dat welquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mijn vader werkt nachtdiensten. Voordat hij gaat werken zitten er meestal wel 3 halve liters in.
MK, coban, Omdatappelquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Over welke smatjes heb je het dan?
Bij mij thuis wordt ook niet gedronken voor werk, alleen na het werk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mijn vader werkt nachtdiensten. Voordat hij gaat werken zitten er meestal wel 3 halve liters in.
Mja, hij slaapt daarvoor wel paar uurtjes. Dan gaat het wel weg.quote:
quote:
Echte bazen komen al dronken aan op het werk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Echte bazen drinken op het werk.
Echte bazen liggen op de bank en noemen dat `werk´.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Echte bazen komen al dronken aan op het werk.
Slaaf dusquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:15 schreef Roburtt het volgende:
Echte bazen beoefenen gewoon het beroep dat ze doen zoals het verwacht wordt.
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Echte bazen liggen op de bank en noemen dat `werk´.
Dit dus.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:15 schreef Roburtt het volgende:
Echte bazen beoefenen gewoon het beroep dat ze doen zoals het verwacht wordt.
Wat bedoel je met dit ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet weer dit
Roburtt heeft gelijk.
vmbo-tquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:20 schreef Rezania het volgende:
P_z, welk niveau heb jij eigenlijk op de middelbare gedaan?
Economie op vmbo-t niveau.quote:
En wat doe jij ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:23 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Om vervolgens mbo ICT te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |