quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:34 schreef Drs_Pauper het volgende:
Nee
We kennen alle kleuren al, alleen kunnen we ze niet allemaal registeren met onze zintuigen.
Gisteravond. In een steegje. Met je moeder.quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:34 schreef Drs_Pauper het volgende:
Nee
We kennen alle kleuren al, alleen kunnen we ze niet allemaal registeren met onze zintuigen.
Ik had zondag 621 posts gemaakt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:45 schreef Faalhaasje het volgende:
[..]
Gisteravond. In een steegje. Met je moeder.
Edit: 300ste post![]()
![]()
![]()
Sinds wanneer is mijn moeder een neger?quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:45 schreef Faalhaasje het volgende:
[..]
Gisteravond. In een steegje. Met je moeder.
Edit: 300ste post![]()
![]()
![]()
Ik FOK! bijna alleen op zaterdag. Omdat werk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had zondag 621 posts gemaakt.![]()
Wij kunnen inderdaad niet alle kleuren zien. En wat voor kleur licht heeft, heeft met golflengtes te maken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:46 schreef Zolder het volgende:
Kan het niet zo zijn dat er al veeel meer kleuren zijn maar dat onze ogen ons daarin beperken? Net als met geuren. Hoe zijn kleuren sowieso ontstaan?
En is er geen apparaat uitgevondn dat dat welkan? Anders is het wel een goed ideequote:Op zaterdag 10 september 2011 15:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij kunnen inderdaad niet alle kleuren zien. En wat voor kleur licht heeft, heeft met golflengtes te maken.
Wat zou je er mee willen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:50 schreef Zolder het volgende:
[..]
En is er geen apparaat uitgevondn dat dat welkan? Anders is het wel een goed idee
quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:33 schreef Zolder het volgende:
Bijvoorbeeld op andere planeten zouden daar kleuren kunnen zijn die wij nog niet kennen?
Ben jij dan soms een vogel, vogel?quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:52 schreef Oerbeer het volgende:
Een vogel schijnt infrarood licht te kunnen zien. Dus dat zou ja betekenen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |