Nee, alleen VGA, maar wel beide kanten op, dus of 4 monitoren op 1 pc switchen of 4 pc's op 1 monitor. Minder kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:08 schreef gogosweden het volgende:
die 4x vga ding. Is dat een KVM-switch?
Ah, ik had ooit een abonnement dus een huge PM box, ik zal hem even leegkachelen. Morgen ga ik hem wegen, het is dan gewoon 2,50 + verzendkosten.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:49 schreef BillsGate het volgende:
Het was ook maar een bod.
Hebben we voor 3,50 een deal?
Je PM-box is trouwens vol
Het is of kantelen of niet kantelen, er zijn geen tussenstanden.quote:Op zondag 11 september 2011 06:09 schreef manga het volgende:
Kun je die stoel een beetje goed instellen? Of heeft ie alleen zo'n kantelstand? Wat kost het verzenden van 1 t-shirt, en 2 of 3?
Verzenden kan, ik zou het even moeten wegen of het onder de 10kg blijft dan is verzenden 7 euro, er boven is 13 euro. Ophalen kan in Den Helder.quote:Op zondag 11 september 2011 10:27 schreef classpc het volgende:
Ik heb wel belang bij Wat uw kat van u vindt voor 2,50, het blauwe BSOD t-shirt maat L voor 5 euro, de batterijlader voor 1 euro, de A/V switch composite 4-poorts voor 2,50, alle fans voor 5 euro, de USB hub intern voor 1 euro, 2x D-Link gigabit netwerk PCI kaart samen voor 4 euro, de zwarte PCI IDE controller voor 2,50, de PCI S-ATA Raid controller met SiL chipset voor 5 euro, de A/V scartswitch voor 2,50, de Aerocool DP102 cpu koeler S478 incl tube koelpasta voor 2,50, de USB keypad voor 2,50, de AMD Athlon CPU voor 0 euro, Athena thinclient op monitor 15" + 17" voor 20 euro.
Kun je het verzenden of woon je in de buurt? Anders zou ik het ook kunnen komen ophalen.
Ik denk dat verzenden voor mij de beste optie is. Maakt het qua gewicht nog verschil of ik de thinclient monitoren wel of niet neem?quote:Op zondag 11 september 2011 13:09 schreef djkoelkast het volgende:
1 shirt verzenden = ¤ 2.25
2 shirts verzenden = ¤ 2.75
3 shirts verzenden is pakketpost, dus ¤ 7.00
@classpc: alles bij elkaar is ruim boven de 10kg, dus verzenden is dan 12,95
Zonder blijf je vrijwel zeker onder de 10kg en dus kan het voor 7 euro verzenden mee.quote:Op zondag 11 september 2011 13:48 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik denk dat verzenden voor mij de beste optie is. Maakt het qua gewicht nog verschil of ik de thinclient monitoren wel of niet neem?
Gewoon alle fans in 1 koop, maar classpc heeft er in principe een optie op op dit moment.quote:Op zondag 11 september 2011 14:56 schreef Hojdhopper het volgende:
Wat heb je in de aanbieding in d ecategorie 12cm fans?
Doe dan maar zonder. Het leek me op zich wel interessant, maar niet interessant genoeg om er bijna het dubbele aan verzenden voor te betalen.quote:Op zondag 11 september 2011 13:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zonder blijf je vrijwel zeker onder de 10kg en dus kan het voor 7 euro verzenden mee.
Ok geen probleem, ik PM je alles even, dan maken we het zo in orde.quote:Op zondag 11 september 2011 20:47 schreef classpc het volgende:
[..]
Doe dan maar zonder. Het leek me op zich wel interessant, maar niet interessant genoeg om er bijna het dubbele aan verzenden voor te betalen.
Er is een bod gedaan van 25 op de shuttle, maar jij was eerder dus ik geef jou de optie, laat het me wel zsm weten.quote:Op maandag 12 september 2011 15:24 schreef Keasis het volgende:
Zekers. Ik moet alleen nog even overleggen over die Shuttle.
Dank daarvoor. Helaas toch geen interesse gevonden voor de shuttle.quote:Op maandag 12 september 2011 15:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er is een bod gedaan van 25 op de shuttle, maar jij was eerder dus ik geef jou de optie, laat het me wel zsm weten.
Dat is er allemaal nog en om een lang verhaal niet nog langer te maken: http://us.shuttle.com/barebone/Models/K45_Spec.htmlquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:20 schreef Speaker_Freak het volgende:
Hey,
'k heb wel interesse in de LED-spots en de Shuttle.
Zijn die er nog?
Kan je nog wat vertellen over de shuttle?
DDR-1 geheugen? (of 2)
Wat voor CPU had je er in? (Socket)
IDE Aansluiting?
SATA-Aansluiting?
Groet!
Ik zal het zo even voor je wegen, moet er wel bij zeggen dat 2 shirts niet door de reguliere buitenbrievenbussen passen dus moet er voor naar het postkantoor om ze daar in de zak te sneaken, meestal lukt dat wel gewoon (en jouw brievenbus thuis is meestal 2x zo hoog als de brievenbussen waar we de enveloppen in moeten doen).quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:23 schreef Keasis het volgende:
[..]
Dank daarvoor. Helaas toch geen interesse gevonden voor de shuttle.
Dan zijn alleen de shirts nog over toch? Doe dan maar 4 shirts ipv 3.
XL en L van die empty battery
XL BSOD
XL Zwart 'home'
Kunnen die over twee pakketjes? Dat is denk ik het meest voordelig bij verzenden.
Ohke, ik zeg doe mij die maar.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:29 schreef djkoelkast het volgende:
Dat is er allemaal nog en om een lang verhaal niet nog langer te maken: http://us.shuttle.com/barebone/Models/K45_Spec.html
Socket 775, DDR2, gigabit, pci slot, GMA950, 2x SATA, 1x IDE. Ik had er volgens mij een core2 in, nog wel die uit de 65nm serie als ik het me goed herinner. Hij staat al een tijdje namelijk.
Het is werkend opgeborgen dus ik ga er ook vanuit dat het nog werkt. Ik ga je PM'en.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:40 schreef Speaker_Freak het volgende:
[..]
Ohke, ik zeg doe mij die maar.
('k ga er vanuit dat de led's het doen....)
PM me je gegevens voor de afhandeling
(ga ik d'r es effe een CPU bij zoeken... de rest heb ik wel)
Is er nog, 7,25 en ik doe er een gloedje nieuwe bubbelenveloppe omheen zodat hij heel bij je aankomtquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:11 schreef mijndochters het volgende:
is dat ADHD shirt er nog?? 7,00 inc?
Top, hoop dat hij het doetquote:Op woensdag 14 september 2011 15:44 schreef Speaker_Freak het volgende:
Hij is binnen...
Vanavond de werking testen
Je mag een bod doen hoor, mijn vraagprijs is de "meteen meenemen" prijs, bieden staat vrij.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:14 schreef Girafette het volgende:
Ik vind de prijs voor de bureaustoel al wat aan de hoge kant en met verzenden word het helaas alleen maar duurder, dus dat zit er even niet in..
Heb je wel een goede CPU? Volgens mij pakt hij die van 45nm niet, alleen de oudere 65nm.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:49 schreef Speaker_Freak het volgende:
late reactie, maar toch..
lampjes deden het allemaal
barebone helaas niet
tnx anyway
'k heb een e2180 gekocht, 65nm.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je wel een goede CPU? Volgens mij pakt hij die van 45nm niet, alleen de oudere 65nm.
Dus bijvoorbeeld niet de E5xxx serie en de E8xxx serie, maar de eerdere core 2's.
De E2180 is een Pentium en geen Pentium D, ik heb zelf ook geen ervaring met die reeks.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:12 schreef Speaker_Freak het volgende:
[..]
'k heb een e2180 gekocht, 65nm.
De shuttle gaat aan, flink blazen.. en dat blijft het ook (geen beeld, en ik krijg em niet meer aan).
Als je nog tips hebt.. graag.. 'k zou em wel graag tot leven willen wekken
'k heb nog efe gekekn.. de proc is compattible... en het geheugen is ook goed (ook net als deze, werkend ergens uitgehaald...quote:Intel Core 2 Duo / Intel Dual-Core E2000 series / Celeron D 400 series
Support 533/800/1066 MHz FSB
De E2180 is een Pentium dual, geen Dual-Core als in core duo of core 2 duo, dus ik weet het zo net nog niet. Ik zou eens een Celeron D proberen, misschien heeft iemand die even te leen voor je.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:16 schreef Speaker_Freak het volgende:
[..]
'k heb nog efe gekekn.. de proc is compattible... en het geheugen is ook goed (ook net als deze, werkend ergens uitgehaald...
'k ben iig door de ideen heen.. (al ga ik nog wel effe de geheugenstripjes omdraaien.. kijken of miss 1 niet goed is)
http://global.shuttle.com/products/productsSupportList?productId=1068quote:Op woensdag 21 september 2011 14:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De E2180 is een Pentium dual, geen Dual-Core als in core duo of core 2 duo, dus ik weet het zo net nog niet. Ik zou eens een Celeron D proberen, misschien heeft iemand die even te leen voor je.
Dit is wat ik als eerste zou checken. Repareren kost vaak minder dan een euro en is toch in veel gevallen vaak het euvel.quote:woensdag 21 september 2011 14:09 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Als de condensatoren er verder goed uit zien (dus niet bol staan)
Inderdaad. Heb je ze ook zelf gezeefdrukt?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:24 schreef djkoelkast het volgende:
Haha ze zijn tof heHet zijn nog zeefdruk shirts ook en ik heb ze allemaal zelf gemaakt in illustrator
Ik kijk vanavond even wat er nog precies ligt, ik weet het niet uit mijn hoofd.
Laten doen door een professionele drukker. Is toen een inkoopactie geweest. Als ik het me goed herinner hebben ze ook meer gekost, maar ze liggen hier nu al zo lang dat dat niet meer uitmaakt. Ik ga morgen voor je kijken. Volgens mij zijn ze er nog ja.quote:Op zondag 25 september 2011 21:41 schreef Keasis het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb je ze ook zelf gezeefdrukt?
Laat iig maar weten via PM of die shirts er nog zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |