dat zeker, want nu is t ineens een jongetje!quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:18 schreef blup het volgende:
Misdrijf of niet natuurlijke dood, groot verschil.
Wacht maar af met die voorbarige media.
Herkenbaar!quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:25 schreef suuske343 het volgende:
Ik zit daar om de hoek en ik zeg alleen maar wat hier de ronde doet......
Hier zegt de ene dat het kindje van de trap is geduwd (was eerder nog balkon) en de ander zegt dat het gewurgd is.
Allebei vreselijk, daar snap ik nou helemaal niks van!
Ik kom ook uit de buurt, vreselijk als het dichtbij komt..quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:25 schreef suuske343 het volgende:
Ik zit daar om de hoek en ik zeg alleen maar wat hier de ronde doet......
Hier zegt de ene dat het kindje van de trap is geduwd (was eerder nog balkon) en de ander zegt dat het gewurgd is.
Allebei vreselijk, daar snap ik nou helemaal niks van!
Ik ben niet zo dichtnij geweest, dat ik het zou kunnen zien. Maar volgens mij was er ook niks te zien. Op een gegeven moment is er een ambulance achterom gereden, dus ik denk dat ze het via een achterdeur uit de winkel gehaald hebben. Wat natuurlijk wel zo prettig is als de voorkant vol staat met mensen.quote:Herkenbaar!![]()
Heb je nog iets gezien van de moeder oid?
Inderdaad. Dat is die straat die er achter doorloopt als je naar Steensel oid wilt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:57 schreef suuske343 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dichtnij geweest, dat ik het zou kunnen zien. Maar volgens mij was er ook niks te zien. Op een gegeven moment is er een ambulance achterom gereden, dus ik denk dat ze het via een achterdeur uit de winkel gehaald hebben. Wat natuurlijk wel zo prettig is als de voorkant vol staat met mensen.
Trouwens het AD zou iets beter research kunnen doen: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)r-familiedrama.dhtml
Het was en niet de Kromstraat en dit is geen foto van de Kromstraat of de Dorpstraat.
De nieuwstraat richting knegsel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is die straat die er achter doorloopt als je naar Steensel oid wilt.
Heikant jeweetquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:38 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ik kom ook uit de buurt, vreselijk als het dichtbij komt..
het ging toch ook om een buitenlands gezin ofso? hoorde ik ook weer ergensquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:19 schreef ColtZ40 het volgende:
Het is bij mij in de straat gebeurt. Ik was "opgelucht" vanmiddag toen ik het hoorde dat ik niemand ken op de dorpstraat met een kind van 1 jaar.
Ik weet het niet. Ik heb het op de radio gehoord en heb het op alle nieuws site 's gelezen. Ben niks tegengekomen over een buitenlands gezin. Maakt eigenlijk ook niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
het ging toch ook om een buitenlands gezin ofso? hoorde ik ook weer ergens
gvdquote:Vader verdachte in zaak overleden jongetje
Laatste update: 11 september 2011 16:53 info Bekijk op de kaart
VELDHOVEN - De vader van het 1-jarige jongetje dat zaterdag in Veldhoven overleed, is officieel verdachte in de zaak. De man is overigens nog steeds spoorloos.
Foto: NU.nl/Hans van Hamersveld
Dat heeft de politie zondag gemeld.
Zaterdagochtend kwam er een melding binnen van een zwaargewond kindje in een woning in Veldhoven.
De moeder kwam korte tijd later met het jongetje een nabijgelegen winkel binnenlopen. Hulpdiensten probeerden daar nog tevergeefs het kindje te reanimeren. De politie heeft de moeder gehoord.
Pfffffffffquote:Op zondag 11 september 2011 19:41 schreef lizardtattoo het volgende:
Eindhovensebaan
Lichaam van man aangetroffen, waarschijnlijk de vader van het 1 jarig kind (15.00 uur)
19:39 - Vermoedelijk zelfdoding
ed.nl
VELDHOVEN - De vader van het 1-jarige jongetje dat zaterdag om het leven is gekomen, wordt verdacht betrokken te zijn bij diens dood. In een bosperceel aan de Eindhovenseweg is zondagmiddag rond 15.00 uur het levenloze lichaam van een man gevonden. De politie gaat er vanuit dat het gaat om de vader van het jongetje.
De politie vermoedt dat de man door zelfdoding om het leven is gekomen. De doodsoorzaak van de man wordt echter verder onderzocht om andere oorzaken uit te sluiten.
Zaterdagochtend rond 10.25 uur kwam bij de hulpdiensten een melding binnen van een zwaargewond kind in een woning in Veldhoven. De moeder kwam met het gewonde kind binnenlopen bij een nabijgelegen winkel. Daar werd door de gealarmeerde hulpverleners geprobeerd het kind te reanimeren. Ondanks pogingen het leven van het kind te redden, overleed het ter plaatse.
De politie doet verder onderzoek om duidelijk te krijgen hoe het kindje om het leven is gekomen.
Hij heeft het kindje schijnbaar opgehangen, hiervan foto's gemaakt en naar de moeder gestuurd en daarna zelfmoord gepleegd.quote:Op maandag 12 september 2011 08:24 schreef Zemelknoper het volgende:
Waarom nou niet andersom. Eerst jezelf van kant maken, dan lukt het niet meer om het kleintje wat te doen.
Damn, wat een wrede horror.quote:Op maandag 12 september 2011 08:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hij heeft het kindje schijnbaar opgehangen, hiervan foto's gemaakt en naar de moeder gestuurd en daarna zelfmoord gepleegd.
Een man dus die er alles aan heeft geprobeerd te doen het leven van zijn vrouw te verpesten.
Klojo.
Ik hoef maar een blik te werpen op het mannetje van 1 hier in huis om vervuld te raken van liefde en ontroering. Je moet echt psychisch gestoord zijn als je je handen gaat gebruiken om het hoofd van jouw kind door een lus te doen. Doodeng.quote:Op maandag 12 september 2011 08:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hij heeft het kindje schijnbaar opgehangen, hiervan foto's gemaakt en naar de moeder gestuurd en daarna zelfmoord gepleegd.
Een man dus die er alles aan heeft geprobeerd te doen het leven van zijn vrouw te verpesten.
Klojo.
Wat een vieze hondquote:Op maandag 12 september 2011 08:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Klojo.
Echt waar? Hoe weet je dit?quote:Op maandag 12 september 2011 08:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Klojo.
Dat staat op de site van het eindhovens dagblad.quote:Op maandag 12 september 2011 08:54 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Echt waar? Hoe weet je dit?
Gatverdegatver![]()
![]()
![]()
Wat je maar 'gelukkig' noemt.quote:Op maandag 12 september 2011 09:10 schreef Gia het volgende:
Gelukkig is de dader dood.
Mensen die hun kinderen doden mogen wmb de doodstraf krijgen, als ze die al niet zelf voltrokken hebben.
Wat mij betreft was hij al te ver gegaan toen hij zelfs maar het idee kreeg om een strop om zijn zoontje z'n nek te leggen. Daar had ie beter meteen z'n eigen kop in moeten steken!quote:Op maandag 12 september 2011 10:15 schreef amaranta het volgende:
Ik las het net. Wat mij betreft echt to much info.
Wat een smerige hond, die vader. Om die foto naar de moeder sturen. (los van het feit,dát hij al zoiets doet natuurlijk).
Ik kan me gewoon niet voorstellen wat er dor die vrouw moet zijn gegaan, toen ze op haar telefoon keek....ben er gewoon misselijk vvan bah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door timmmmm op 12-09-2011 15:45:31 ]wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
Ruzies, dus. Een kind opknopen is niet de oplossing. De man moet gestoord zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 15:06 schreef cohorne het volgende:
van de telegraf:
Volgens een buurtbewoonster had het echtpaar vaak ruzie. „Zij was echt een vaatje buskruit. Hij werkte in wisselende diensten. Als ze samen waren, ging het regelmatig helemaal mis. Ik hoorde vaak de ruzies. Het jongetje, een leuk ventje met blonde krullen, huilde eigenlijk dag en nacht. Ze maakten verder nauwelijks contact met iemand. Ze waren erg op zichzelf”, zegt de buurtbewoonster.
quote:Op maandag 12 september 2011 15:04 schreef cohorne het volgende:
een " smerige hond", knettergek gemaakt door z`n vrouw heb ik vanmorgen gelezen (ze werd omschreven als een wandelend kruitvat)
dus waarschijnlijk een gevalletje druppel.emmer.overloop,kortsluiting.
moederlief is net zo`n " smerige teef" dus als de " smerige hond" waarmee ze getrouwd was en die ze over de kling heeft gejaagd met dr geweldige meegaande karakter.
Hoezo potentieel onschuldig?quote:Op maandag 12 september 2011 15:08 schreef timmmmm het volgende:
Geen namen aub. Niets is zeker, en we gaan geen potentieel onschuldige man aan de schandpaal nagelen
sorryquote:Op maandag 12 september 2011 15:08 schreef timmmmm het volgende:
Geen namen aub. Niets is zeker, en we gaan geen potentieel onschuldige man aan de schandpaal nagelen
Obvious trollquote:Op maandag 12 september 2011 15:04 schreef cohorne het volgende:
een " smerige hond", knettergek gemaakt door z`n vrouw heb ik vanmorgen gelezen (ze werd omschreven als een wandelend kruitvat)
moederlief is net zo`n " smerige teef" dus als de " smerige hond" waarmee ze getrouwd was en die ze over de kling heeft gejaagd met dr geweldige meegaande karakter.
Was jij erbij? Weet jij zeker hoe het gegaan is? We hebben nu nauwelijks feiten, en heel veel speculatie.quote:Op maandag 12 september 2011 15:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoezo potentieel onschuldig?
Of denk je dat de moeder het zelf heeft gedaan?
Eens. Feit is dat een kind is op-ge-hang-en. Dat doet me trillen op mijn grondvesten.quote:Op maandag 12 september 2011 15:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was jij erbij? Weet jij zeker hoe het gegaan is? We hebben nu nauwelijks feiten, en heel veel speculatie.
Laten we nou eerst maar even afwachten hoe het zeker gebeurd is, met feiten erbij enzo, voor we mensen met naam en toenaam gaan noemen.
Inderdaad te ziek voor woorden. Hoe verknipt moet je wel niet zijn als je dat een kind aan kan doen?quote:Op maandag 12 september 2011 15:25 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Eens. Feit is dat een kind is op-ge-hang-en. Dat doet me trillen op mijn grondvesten.
Och, op het condoleanceregister van dit jongetje reageren veel buurtbewoners dat ze ze wel hebben gekend. En ze hebben allemaal te doen met de moeder.quote:Op maandag 12 september 2011 15:06 schreef cohorne het volgende:
van de telegraf:
Volgens een buurtbewoonster had het echtpaar vaak ruzie. „Zij was echt een vaatje buskruit. Hij werkte in wisselende diensten. Als ze samen waren, ging het regelmatig helemaal mis. Ik hoorde vaak de ruzies. Het jongetje, een leuk ventje met blonde krullen, huilde eigenlijk dag en nacht. Ze maakten verder nauwelijks contact met iemand. Ze waren erg op zichzelf”, zegt de buurtbewoonster.
dit kan ik wel bevestigen, directe familie is hier eerder mee gekomenquote:Op maandag 12 september 2011 15:04 schreef cohorne het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |