Ja, en gelukkig ben ik hier dus niet de enige die dat niet helemaal snaptquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:31 schreef MarMar het volgende:
Dat bingedrinken snap ik ook niets van.
"Zo'n geweldige avond gehad, ik weet er niets meer van!"
Yup!quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:33 schreef kwakz0r het volgende:
van oudsher zo gegroeid: pubs om 23 uur dicht, dus snel zuipen om toch dronken te worden. dus nu zuipen ze de hele nacht, en thuis vooraf ook op zo'n tempo.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup!zó zonde!
wat me ook echt opvalt is dat gescheiden stappen! Groepjes mannen, groepjes vrouwen! Gisteren maar 1 of twee gemengde groepjes gezienen in die groepjes praatten nog steeds de mannen met de mannen en de vrouwen met de vrouwen
ik zit nog steeds in pyjama! Wel met studie bezig geweest!quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:36 schreef kwakz0r het volgende:
Heuglijk nieuws, ik heb eindelijk kleren aan!
als je dat wel doet ben je namelijk een typische hyves-huisvrouw, vreet je teveel, en ga je dan sonjabakkeren om dat eraf te krijgen. of een of ander dieet (op t werk is een dieetbank in de kantine. allemaal lijnende vrouwen)quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh waar XM mee eindigde in het vorige topic, verschrikkelijk!
Je bent niet sterk als je al je tranen doorslikt en dan ergens een fake lachje vandaan weet te toveren.
Je bent sterk als je beseft niet gelukkig te zijn wanneer je dat niet bent, en aan de gang gaat met die zaken.
Pearl Jozefzoonquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:48 schreef _Calimero_ het volgende:
oh en ik zag laatst een programma op tv waarbij popzangers opera gingen zingen. Leuk om te kijken en er zat er ééntje tussen die ECHT heel mooi opera kon zingen! Maar ben vergeten wie
^^ sound like me. Na meer dan een jaar mijn fakequote:Op zaterdag 10 september 2011 13:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh waar XM mee eindigde in het vorige topic, verschrikkelijk!
Je bent niet sterk als je al je tranen doorslikt en dan ergens een fake lachje vandaan weet te toveren.
Je bent sterk als je beseft niet gelukkig te zijn wanneer je dat niet bent, en aan de gang gaat met die zaken.
Oh ik bedoel niet eens alleen lijnen. Is in algemeen niet constructief je emoties te verstoppen en zeker niet sterk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als je dat wel doet ben je namelijk een typische hyves-huisvrouw, vreet je teveel, en ga je dan sonjabakkeren om dat eraf te krijgen. of een of ander dieet (op t werk is een dieetbank in de kantine. allemaal lijnende vrouwen)
/kortdoordebocht
Ik gaf je gelijk!quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh ik bedoel niet eens alleen lijnen. Is in algemeen niet constructief je emoties te verstoppen en zeker niet sterk.
Maar ja, dat zeg ik als emotioneel mens
Zittend kneden!quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
HET GAAT NIET GOED.
Ik moet m'n deeg een tweede keer gaan kneden, maar ik zit zo lekker!
Ik moet er nog zongedroogde tomaten in mengenquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:57 schreef Jagärtrut het volgende:
En brood deeg hoef je meestal maar 1 keer te kneden, en de tweede keer juist niet zo veel, dan kneed je alle gluten die gevormd hebben er uit. Alleen even de lucht eruit slaan!
Hier ben ik het toch niet helemaal mee eens. Na jarenlang mijn emoties de vrije loop te hebben gegeven zie ik nu zeker de voordelen van de fake smile. Emoties zijn ok, maar je moet er niet in blijven hangen. O een gegeven moment is het mooi geweest.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh ik bedoel niet eens alleen lijnen. Is in algemeen niet constructief je emoties te verstoppen en zeker niet sterk.
Maar ja, dat zeg ik als emotioneel mens
Had het niet over privé/werk hè, daar moet je natuurlijk professioneel blijven, maar privé doen alsof alles goed gaat terwijl dat niet is, is me te gortig.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hier ben ik het toch niet helemaal mee eens. Na jarenlang mijn emoties de vrije loop te hebben gegeven zie ik nu zeker de voordelen van de fake smile. Emoties zijn ok, maar je moet er niet in blijven hangen. O een gegeven moment is het mooi geweest.
Of de bakker, natuurlijk.quote:
en KA is geen broodbakmachinequote:
Hihi nee maar hij kneed welquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en KA is geen broodbakmachine
maar ik vind brood kneden altijd wel leuk moet ik zeggenpastadeeg vind ik een ander verhaal
Boks.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:12 schreef Amsel het volgende:
Ik mag ook donderdag met de deskundige gaan bespreken wat ik nou met die emoties van mij moet
Ik snap, klopt ook wel, ik noem dat alleen anders. Die glimlach is voor de kinderen, oprecht omdat dat hoort bij wat ik ze wil geven en uiteindelijk sleept het me er op dat soort momenten ook vaak doorheen als het dan lukt om voor de kinderen iets moois voor elkaar te krijgen. Van te voren denk ik dan "als ze op bed zijn ga ik even lekker janken" maar tegen de tijd dat het zover is, ben ik alweer blijer omdat de kinderen het zo mooi haddenquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:46 schreef Chicolate het volgende:
Fake in de zin dat je over kunt lopen van verdriet, maar dat even niet laat zien. Je bent, ondanks de glimlach, op dat moment niet écht heel erg blij. Maar ik snap het wel. En ja, ik zie mijn ouders ook wel eens huilen, maar als klein kind niet zo vaak.
NEEquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:59 schreef MarMar het volgende:
volgende keer post ik wel weer gewoon schoenen en jurkjes!
quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:59 schreef MarMar het volgende:
Ik ook, maar dan echt, meel zit overalquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
mind de PI
Ik ben een beetje melig
Ik steek mijn tong ook nooit uit in een serieuze buiquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
mind de PI
Ik ben een beetje melig
quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:59 schreef MarMar het volgende:
Jaloersquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij zitten op het terras, met bier en ik aan de rosé!
Thnx:*quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:55 schreef V1z0R het volgende:
Geniet er van progje, heb je wel verdiend!![]()
Is dat nou wat dat floaten? Misschien is dat ook wel eens goed voor mij, echt enorm ontspannen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:55 schreef Amsel het volgende:
Ik doe ook aan ontspannen! Net wezen floaten en zo in Den Haag uit eten met vriendinnen. Zij gaan daarna nog naar de film, maar ik heb gezegd dat ik niet mee ga omdat ik vroeg naar bed wil
Hebben jullie daar nog zon? Bij ons was ie helaas om half 3 verdwenen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij zitten op het terras, met bier en ik aan de rosé!
Jemig, ook niet helemaal gezond!quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:01 schreef progje het volgende:
[..]
Thnx:*
vond ik ook, heb vanaf zondag t/m gisteren 79 uur gewerkt
Anders ga je vanavond lekker in bad in het hotel!?quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:02 schreef progje het volgende:
[..]
Is dat nou wat dat floaten? Misschien is dat ook wel eens goed voor mij, echt enorm ontspannen.
En vroeg naar beter op een zaterdag *respect*
Dat neem ik me ook vaak voor om een beetje "bij te slapen" maar dat komt er nooit van
Geen zon gezien vandaag. Maar warm genoeg voor terrasquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:03 schreef progje het volgende:
[..]
Hebben jullie daar nog zon? Bij ons was ie helaas om half 3 verdwenen.
Geniet er van
Ik viel altijd bijna in slaapquote:Op zaterdag 10 september 2011 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
pilates is intensiever dan je denkt hoor!
nee, zeg dat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jemig, ook niet helemaal gezond!
Echt? Ik val niet eens in slaap bij yoga, van pilates ga ik zelfs flink zweten! Alleen de ademhaling is zo tegenstrijdig dat ik t nooit snapquote:
oh jammer van de zon. Maar het is inderdaad eindelijk weer eens lekker buiten.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen zon gezien vandaag. Maar warm genoeg voor terras.
dat heb ik vanmorgen thuis al ff gedaan. Ga dat wel missen, vanaf 1 oktober woon ik weer in Almere en daar heb ik geen bad.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Anders ga je vanavond lekker in bad in het hotel!?
78uur
Ik ging 's ochtends vroeg en ben geen ochtendmens. Dan op een matje liggen en rondjes draaien met je voet... en dan de andere kant op... zzzz...quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Echt? Ik val niet eens in slaap bij yoga, van pilates ga ik zelfs flink zweten! Alleen de ademhaling is zo tegenstrijdig dat ik t nooit snap
Kijk maar naar Madonna, het gaat niet alleen om het zangtalent. Positief: door dit soort opgehypte amateurs leren meer mensen de klassieken kennen en dat is winst. Rieu heeft het wat dat betreft ook heel goed begrepen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:53 schreef kwakz0r het volgende:
vind t erg jammer dat mensen dit soort opgehypete amaterus wel kunnen waarderen, maar vakmensen moeten vechten om werk...
quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:58 schreef Viking84 het volgende:
Er hoort eigenlijk ook broccoli door, maar in plaats daarvan mikt 'ie er een extra tomaat in.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet overigens expliciet vermelden van Mark dat er een extra tomaat doorheen gaat, omdat ík geen broccoli lust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Drie rosé op enzou er een verband zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wij gaan vanavond film zien, un long dimanche de fiancielles oid. Heb daar jaren geleden al eens een stukje van gezien, maar toen heb ik hem afgezet, omdat ik hem niet snapte. Dus nu nog maar eens proberen.
Niet meer actief op Fok!
quote:
Wat heb je nou aan alleen een hengsel?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:39 schreef Goodbye het volgende:
Oh, en dat rare aanhangsel ga ik er af slopen![]()
.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan alleen een hengsel?
Bakjes?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo lekker gegeten
Indiase runderstoof van garam massala met basmatirijst, appelchutney en groentesaladezonder zakjes
Fenomenaal uitzicht hier met die flitsen voor de openslaande deuren.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik hou er wel van, lekker stormen terwijl je binnen zit![]()
En overdag lekker de hele dag buiten geweest!
quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik bedoel, kruiden gemixt en gemalen voor de curry enzo, helemaal geen conimex erbij
Je bent gekquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:16 schreef loveli het volgende:
Even mezelf naar de supermarkt slepen.
Dat je dan nog tot de supermarkt en terug komt zeg! Dat zou ik echt nooit meer redden haha.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:19 schreef loveli het volgende:
Nee, ik was vandaag m'n portemonnee vergeten en ik moet nog eten. Heb er een flinke work-out op zitten.
Trap af - auto - parkeergarage onder supermarkt, sluit 22 uurquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:21 schreef KathyH. het volgende:
[..]
Dat je dan nog tot de supermarkt en terug komt zeg! Dat zou ik echt nooit meer redden haha.
Oh. Hmja, ik moet op mijn fietsje, dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Trap af - auto - parkeergarage onder supermarkt, sluit 22 uur
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben van de week gister naar Crazy, Stupid, Love geweest. Stelde natuurlijk niet zo heel veel voor, maar wat is Ryan Gosling onwijs lekker zeg.
Harry Potter 7-2, voor de tweede keerquote:
Ja, dat is wat! Ik kan heel slecht ontspannen, word bijvoorbeeld echt hyper in de sauna omdat ik me daar ga vervelen en lig tijdens een massage alleen maar te piekeren over wat ik allemaal nog moet doen, maar van floaten wordt m'n hoofd he-le-maal leeg. Het is voor mij echt een uurtje wegzweven. Had het al eens eerder gedaan, en had nu een supergoedkope deal (doordat HPKW me daarop had gewezen), en heb me nu meteen voorgenomen weer veel vaker te gaanquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:02 schreef progje het volgende:
[..]
Is dat nou wat dat floaten? Misschien is dat ook wel eens goed voor mij, echt enorm ontspannen.
^ Dat!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:03 schreef Amsel het volgende:
En ik wil nog naar Crazy Stupid Love, want ik vind Emma Stone zo leuk
Ja, zij is cute!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:03 schreef Amsel het volgende:
En ik wil nog naar Crazy Stupid Love, want ik vind Emma Stone zo leuk
thnx voor de uitgebreide uitleg! Ik ga het ook eens proberen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:01 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ja, dat is wat! Ik kan heel slecht ontspannen, word bijvoorbeeld echt hyper in de sauna omdat ik me daar ga vervelen en lig tijdens een massage alleen maar te piekeren over wat ik allemaal nog moet doen, maar van floaten wordt m'n hoofd he-le-maal leeg. Het is voor mij echt een uurtje wegzweven. Had het al eens eerder gedaan, en had nu een supergoedkope deal (doordat HPKW me daarop had gewezen), en heb me nu meteen voorgenomen weer veel vaker te gaanIn het kader van voortaan beter voor mezelf zorgen enzo
Vanmiddag ook m'n hele diepvries vol groente gegooid zodat ik nooit meer kan zeggen dat ik geen eten in huis heb en daarom maar pizza bestel. En ik ga weer een serieuze poging doen tot vaker sporten. En vanavond dus vroeg naar bed
Mooi hé!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier net een fraaie lichtshow gehad.
Extragratieschquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier net een fraaie lichtshow gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Al voorgesteld? Puur uit praktisch oogpunt natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Natuurlijk hebben we het er wel over gehad. Een duidelijke nee.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Al voorgesteld? Puur uit praktisch oogpunt natuurlijk
Komt tijd, komt raad.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben we het er wel over gehad. Een duidelijke nee.
DOE NORMAAL!! [/SHE]quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:37 schreef conleche het volgende:
Dat floaten, dan ben ik bang dat ik net als Olivia van Fringe in een parallel universum terecht zou komen. Is je hoofd dan ook in zo'n tank?
Je moet er van houdenquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Broodmaar waar je het indipt.. no thnx
. *ril*
Hier ook nietquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Doet jullie autorefresh in de MyAt het nog? Hier niet meer nl. In de topics wel, maar om te zien of er nieuwe posts zijn als ik in MyAt zit, moet ik op refresh drukken. Irritant.
Ik heb hetzelfde probleem inderdaad!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Doet jullie autorefresh in de MyAt het nog? Hier niet meer nl. In de topics wel, maar om te zien of er nieuwe posts zijn als ik in MyAt zit, moet ik op refresh drukken. Irritant.
Ah ok, dan ligt het niet aan mijn laptop. Thnx!quote:
Ze weet zelf heel goed wat het allemaal veroorzaakt, in ieder geval!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja. Nou.![]()
Eet jij nu maar je pizza met chips.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:37 schreef conleche het volgende:
Dat floaten, dan ben ik bang dat ik net als Olivia van Fringe in een parallel universum terecht zou komen. Is je hoofd dan ook in zo'n tank?
Klinkt wel lekker! Zou misschien best iets voor mij kunnen zijn. Hoeveel heb jij er vandaag voor betaald?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:58 schreef Amsel het volgende:
Bij dat floaten ligt je hoofd ook in het water ja, maar dat blijft dus ook drijven. Je kan ook een nekkussentje omdoen, maar ik vind dat niet nodig. Je kan zelf ook kijken of je de tank open of dicht doet, licht aan of uit, muziek aan of uit... Dacht ook dat het een enorm claustrofobisch gevoel zou zijn, maar ik heb er in ieder geval geen last van!
Ik had een Living Social-bon, da's net zoiets als Groupon. Een uur floaten kostte me nu maar ¤ 17. Normaal is het een stuk duurder hoor, maar ze hebben best vaak aanbiedingenquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:01 schreef Rituals het volgende:
Klinkt wel lekker! Zou misschien best iets voor mij kunnen zijn. Hoeveel heb jij er vandaag voor betaald?
Ik zat net op de site te kijken. Op je verjaardag krijg je 50% korting! Ik ben bijna jarig én heb die dag toevallig vrijquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:07 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik had een Living Social-bon, da's net zoiets als Groupon. Een uur floaten kostte me nu maar ¤ 17. Normaal is het een stuk duurder hoor, maar ze hebben best vaak aanbiedingenWas bij http://www.floatplaza.nl/ in ieder geval. Maar ik ben nu niet opeens een float-guru hoor, misschien vinden jullie het wel niks
Je hebt gelijk en Co ook.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:43 schreef Goodbye het volgende:
Ze weet zelf heel goed wat het allemaal veroorzaakt, in ieder geval!
Ja ik dus ookquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Volgens mij ga ik onwijs in slaap vallen in zo'n tank!
Hij doet 't weer!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Das heukl niet vroeg naar bedquote:Op zondag 11 september 2011 01:07 schreef Amsel het volgende:
Ik heb dat autorefresh uit staan, kon er maar niet aan wennen.
Wezen stappen dus?quote:Op zondag 11 september 2011 01:31 schreef V1z0R het volgende:
Net trouwens weer zo'n lekker shoarma/kofta schotel gehad
En eentje meegenomen voor morgen tijdens F1 natuurlijk
Je gaat op vakantie Ml-etje? Madeira was 't toch?
Fijne vakantie!! En een goede reis!quote:
En bij gebrek daaraan is zo'n electrische vliegenmepper aan te raden! of: de nacht dat ik een muggenmassamoordenaar werd.quote:
Oh die kan ik wel gebruiken!quote:Op zondag 11 september 2011 06:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
En bij gebrek daaraan is zo'n electrische vliegenmepper aan te raden! of: de nacht dat ik een muggenmassamoordenaar werd.
Dat is helaas lastig met een kiepkantelraam.quote:Op zondag 11 september 2011 08:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb het hele jaar nog geen enkele mug in de slaapkamer gehad. Raamhorren ftw.
xenos. 2 euro (oid)quote:Op zondag 11 september 2011 08:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat is helaas lastig met een kiepkantelraam.
Hebben wij ook, maar houdt ze niet tegenquote:Op zondag 11 september 2011 08:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb het hele jaar nog geen enkele mug in de slaapkamer gehad. Raamhorren ftw.
Eh, da´s op een ander vliegveld niet anders hoor!quote:Op zondag 11 september 2011 04:23 schreef Ml-etje het volgende:
rituele betasting ook gehaddat was ook weer wat ik haatte aan vliegen.
Volgende keer ander vliegveld, bahh wat een mensen.
Naja het niet dragen van een beugelbh helpt dus niet, heb een verdacht hoofd zeker
quote:Op zondag 11 september 2011 01:27 schreef V1z0R het volgende:
Ik had me uit verveling afgetrokken in zo'n float geval denk ikHET IS ZONDAG!!!!
I lolled!quote:Op zondag 11 september 2011 01:28 schreef Ml-etje het volgende:
Wat zal ik eens zeggenik hoef er nu ieg niet meer heen
Och, daar bij jouw valt er smurrie op je kopquote:Op zondag 11 september 2011 10:38 schreef Viking84 het volgende:
Ook geen muggen hier. En wij hebben geen raamhorren of klamboes. Blijkbaar wonen we op een goeie plek.
'bij jouw'?quote:Op zondag 11 september 2011 10:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Och, daar bij jouw valt er smurrie op je kop.
Heeft Laureline je niet gewaarschuwd voor de meeuwen?
quote:
Keuzes...quote:Op zondag 11 september 2011 09:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hebben wij ook, maar houdt ze niet tegen
Derhalve
[ afbeelding ]
Hmpf. Ochtendhumeur.quote:
Hij zat op de muur (en tot ik de muur schoonmaak blijft 'ie daar zitten) en dat slapen is ook gelukt (net wakker).quote:Op zondag 11 september 2011 05:42 schreef loveli het volgende:
Zoiets, ik ga weer een poging tot slapen doen denk ik. Als 'ie op m'n hoofd gaat zitten mep ik 'em wel dood.
Zou voor mij geen geschikte zijn; ik lig vaak niet onder de deken. Zo'n klamboe die op het bed valt helpt dan niet meer.quote:Op zondag 11 september 2011 09:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hebben wij ook, maar houdt ze niet tegen
Derhalve
[ afbeelding ]
Wij spannen 'm af onder het matras, ander ligt ie inderdaad gewoon op je benen, en dan weten die rotmuggen je nog steeds te vinden.quote:Op zondag 11 september 2011 10:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Zou voor mij geen geschikte zijn; ik lig vaak niet onder de deken. Zo'n klamboe die op het bed valt help dan niet meer.
Ongezellig?quote:Op zondag 11 september 2011 11:02 schreef Viking84 het volgende:
Lijkt me maar ongezellig, zo'n geval over je bed.
Ligt er maar net aan wie je eronder uitnodigt.quote:Op zondag 11 september 2011 11:02 schreef Viking84 het volgende:
Lijkt me maar ongezellig, zo'n geval over je bed.
Compleet bedekt zijn met muggenbulten is ook tamelijk onsexy, ik weet wel waar ik voor zou kiezenquote:Op zondag 11 september 2011 11:05 schreef Viking84 het volgende:
Haha, ik vind die dingen tamelijk onsexy, dus ik nodig niemand eronder uit.
Ja, zoiets!!quote:
Maandje geleden wel. Nu is het bijna 58. Ik moest wel lachen om mezelf dat ik dat zo erg vond die bijna 60. Nu vind ik het van 57 tot 60 wel prima.quote:
Och!quote:Op zondag 11 september 2011 11:57 schreef progje het volgende:
mijn vriendin was zwanger van een tweeling en daarvan is er vannacht eentje dood geboren. (Ze was 18 weken) er is nog een kleine kans dat die andere wel blijft zitten..
Pffff![]()
Oh jeetje, wat erg.quote:Op zondag 11 september 2011 11:57 schreef progje het volgende:
mijn vriendin was zwanger van een tweeling en daarvan is er vannacht eentje dood geboren. (Ze was 18 weken) er is nog een kleine kans dat die andere wel blijft zitten..
Pffff![]()
Ah nee! Wat ellendig!quote:Op zondag 11 september 2011 11:57 schreef progje het volgende:
Pffff![]()
Wat verschrikkelijk...quote:Op zondag 11 september 2011 11:57 schreef progje het volgende:
Pffff![]()
Vanwege dat babietje (wat vreselijk progje!) of iets in je eigen priveleven?quote:Op zondag 11 september 2011 11:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom in het volgende topic wel weer eens terug.
Vanwege de kikkers.quote:Op zondag 11 september 2011 11:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vanwege dat babietje (wat vreselijk progje!) of iets in je eigen priveleven?
Ah neequote:Op zondag 11 september 2011 11:57 schreef progje het volgende:
Pffff![]()
Ben je ook al panisch voor kikkers?quote:Op zondag 11 september 2011 11:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vanwege de kikkers.. Mijn post was al aan het versturen toen ik pas die van progje zag.
Als je op 2 weegschalen gaat staan kun je zien of je je benen gelijk belast. Na een ongeluk ben je geneigd om dat niet te doen en dan moet er iets 'gereset' worden voor je weer alles gelijk belast. Onderzoekje gelezen waaruit bleek dat mensen die > 10 jaar geleden een been gebroken hadden, nog steeds niet beide benen gelijk belastten.quote:Op zondag 11 september 2011 11:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nou! Die Kermit zeg!Gewoon doodvermoord!
Owja, ik was dus bij de sportarts vrijdag. En heb dus een fijne overbelastingsblessure aan mijn rechterbeen die alles te maken heeft met mijn gebroken linker enkel. Hardlopen is dus even zo goed als verboden (2 keer per week 4x10 minuten met pauzes mag wel), maar ik kan mijn overbelaste spier niet kapot lopen ofzo, dus ik ga wel die halve doen. Over 4 weken.![]()
In de tussentijd wordt dat dus 3 keer sportschool waarvan 1 of 2 keer spinnen en 1 of 2 keer minstens een uur op de crosstrainer. Alles met huppelen en springen is even verboden.
En zo gezond mogelijk leven (8 uur slaap per nacht, veel groente, geen/zo min mogelijk suiker etc.). En dan komt het vast goed.![]()
Gelukkig heb ik na de halve nog 6 weken om te herstellen voordat ik op vakantie ga.
Ik kus ze altijd als ik ze vang, maar nog steeds geen geluk gehad.quote:Op zondag 11 september 2011 12:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ben je ook al panisch voor kikkers?
Een paar vriendinnen van mij ook. Ik vind het erg grappig.
Daar is niet naar gekeken bij die sportarts. Maar het is wel logisch dat mijn rechterbeen geblesseerd raakt (mede dankzij voetballen) doordat die linker enkel nog niet 100% is.quote:Op zondag 11 september 2011 12:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je op 2 weegschalen gaat staan kun je zien of je je benen gelijk belast. Na een ongeluk ben je geneigd om dat niet te doen en dan moet er iets 'gereset' worden voor je weer alles gelijk belast. Onderzoekje gelezen waaruit bleek dat mensen die > 10 jaar geleden een been gebroken hadden, nog steeds niet beide benen gelijk belastten.
Oh bah. Wat lijkt me dat ellendig!quote:Op zondag 11 september 2011 11:57 schreef progje het volgende:
Pffff![]()
why oh why? waarom zou je je lijf dat aandoen als je lichaam zo goed aangeeft dat het niet gaat? Ik snap dat die halve bijzonder is, maar ik snap niet dat het zoooo belangrijk is.quote:Op zondag 11 september 2011 11:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nou! Die Kermit zeg!Gewoon doodvermoord!
Owja, ik was dus bij de sportarts vrijdag. En heb dus een fijne overbelastingsblessure aan mijn rechterbeen die alles te maken heeft met mijn gebroken linker enkel. Hardlopen is dus even zo goed als verboden (2 keer per week 4x10 minuten met pauzes mag wel), maar ik kan mijn overbelaste spier niet kapot lopen ofzo, dus ik ga wel die halve doen. Over 4 weken.![]()
In de tussentijd wordt dat dus 3 keer sportschool waarvan 1 of 2 keer spinnen en 1 of 2 keer minstens een uur op de crosstrainer. Alles met huppelen en springen is even verboden.
En zo gezond mogelijk leven (8 uur slaap per nacht, veel groente, geen/zo min mogelijk suiker etc.). En dan komt het vast goed.![]()
Gelukkig heb ik na de halve nog 6 weken om te herstellen voordat ik op vakantie ga.
Wat zij zegt.quote:Op zondag 11 september 2011 12:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
why oh why? waarom zou je je lijf dat aandoen als je lichaam zo goed aangeeft dat het niet gaat? Ik snap dat die halve bijzonder is, maar ik snap niet dat het zoooo belangrijk is.
Progje: sterkte, gatver, bah wat klote!
Omdat ik me al het hele jaar verheug op het lopen van juist deze halve marathon.quote:Op zondag 11 september 2011 12:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
why oh why? waarom zou je je lijf dat aandoen als je lichaam zo goed aangeeft dat het niet gaat? Ik snap dat die halve bijzonder is, maar ik snap niet dat het zoooo belangrijk is.
Progje: sterkte, gatver, bah wat klote!
Mag je deze halve marathon ook uitwandelen eigenlijk?quote:Op zondag 11 september 2011 12:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Omdat ik me al het hele jaar verheug op het lopen van juist deze halve marathon.
Omdat ik samen met een vriendin ben ingeloot bij deze halve marathon.
Omdat het de Royal Parks Half is en de route geweldig is en het ding in Londen is.
Omdat dit de halve marathon is die ik wil gaan lopen.
Omdat ik denk dat het wel kan.
Omdat ik echt wel uitstap als het niet ga.
Gewoon, omdat ik.
En nu snel naar de voetbal, voordat de wedstrijd is afgelopen.
Dat vind ik echt niet lekker lopen, dat klotstquote:
Ja ik weet het niet preciesquote:Op zondag 11 september 2011 10:21 schreef Jagärtrut het volgende:
wat voor prutje is dat, PPP?
Zo. hardgelopen. Dat ging belabberd. Ik ben echt m'n ritme en motivatie om hard te lopen kwijt de laatste tijd. Deze week maar 1x gelopen, maar dat is ook niet gek met 55 uren gewerkt, dan is de tijd er simpelweg niet meer....
quote:Op zondag 11 september 2011 11:21 schreef conleche het volgende:
Ik heb geen muggen. Ik heb kikkers in mijn tuin, die eten de muggen waarschijnlijk voor ze bij me binnen geraken. Kikkers in een binnenstadstuin zonder vijver. Ik vind kikkers aan de ene kant wel leuk, want grappig om naar te kijken, (serieus, dat soort beesten is toch niet meer van deze tijd? Als je daar naar kijkt zie je er zó de prehistorie in), maar aan de andere kant schrik ik ook best vaak als ze voor mijn voeten wegspringen, of als er één besluit binnen te kijken of het daar gezellig is. Ik heb trouwens wel een klein kikkerbadje voor ze gemaakt onder de hortensia. Ik stel me zo'n hele kikkergemeenschap voor die daar dan wonen en zo nu en dan een plonsje kunnen nemen in dat badje. Af en toe moet ik er ook 1 redden uit een grote bloempot. Laatst vond ik een heel klein dood kikkertje in zo'n pot. Helemaal wit omdat hij lang in een laagje water had gelegen. Dan word ik een beetje triest als ik denk aan zijn doodstrijd die hij ongetwijfeld heeft moeten voeren. En dan zet ik voor de zekerheid al mijn lege potten maar op zijn kop.
Tot zover kikkerland ten huize Co.
Dat. Het is gewoon roofbouw op je lichaam.quote:Op zondag 11 september 2011 12:42 schreef conleche het volgende:
Ja, Henk, ik bewonder je doorzettingsvermogen, maar dit is volgens mij onverstandig. Ik snap dat je niet wilt toegeven aan beperkingen die worden opgelegd door je lijf, maar je gaat er vanuit dat het goed gaat komen, terwijl de signalen er op wijzen dat je die marathon beter even kan uitstellen.
Daar heb ik echt totaaaaal geen last van bij muggen.quote:Op zondag 11 september 2011 13:05 schreef Viking84 het volgende:
Dus als ik zie dat er een halfdode mug ligt, maak ik er een eind aan. Vind het echt zielig om zo'n beestje onnodig te laten lijden. Ik word zelfs al emo van bloemen en planten die te weinig water hebben gekregen.
Ik ook niet. Lijden zullen ze!quote:Op zondag 11 september 2011 13:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar heb ik echt totaaaaal geen last van bij muggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |