Ja, en gelukkig ben ik hier dus niet de enige die dat niet helemaal snaptquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:31 schreef MarMar het volgende:
Dat bingedrinken snap ik ook niets van.
"Zo'n geweldige avond gehad, ik weet er niets meer van!"
Yup!quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:33 schreef kwakz0r het volgende:
van oudsher zo gegroeid: pubs om 23 uur dicht, dus snel zuipen om toch dronken te worden. dus nu zuipen ze de hele nacht, en thuis vooraf ook op zo'n tempo.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup!zó zonde!
wat me ook echt opvalt is dat gescheiden stappen! Groepjes mannen, groepjes vrouwen! Gisteren maar 1 of twee gemengde groepjes gezienen in die groepjes praatten nog steeds de mannen met de mannen en de vrouwen met de vrouwen
ik zit nog steeds in pyjama! Wel met studie bezig geweest!quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:36 schreef kwakz0r het volgende:
Heuglijk nieuws, ik heb eindelijk kleren aan!
als je dat wel doet ben je namelijk een typische hyves-huisvrouw, vreet je teveel, en ga je dan sonjabakkeren om dat eraf te krijgen. of een of ander dieet (op t werk is een dieetbank in de kantine. allemaal lijnende vrouwen)quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh waar XM mee eindigde in het vorige topic, verschrikkelijk!
Je bent niet sterk als je al je tranen doorslikt en dan ergens een fake lachje vandaan weet te toveren.
Je bent sterk als je beseft niet gelukkig te zijn wanneer je dat niet bent, en aan de gang gaat met die zaken.
Pearl Jozefzoonquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:48 schreef _Calimero_ het volgende:
oh en ik zag laatst een programma op tv waarbij popzangers opera gingen zingen. Leuk om te kijken en er zat er ééntje tussen die ECHT heel mooi opera kon zingen! Maar ben vergeten wie
^^ sound like me. Na meer dan een jaar mijn fakequote:Op zaterdag 10 september 2011 13:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh waar XM mee eindigde in het vorige topic, verschrikkelijk!
Je bent niet sterk als je al je tranen doorslikt en dan ergens een fake lachje vandaan weet te toveren.
Je bent sterk als je beseft niet gelukkig te zijn wanneer je dat niet bent, en aan de gang gaat met die zaken.
Oh ik bedoel niet eens alleen lijnen. Is in algemeen niet constructief je emoties te verstoppen en zeker niet sterk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als je dat wel doet ben je namelijk een typische hyves-huisvrouw, vreet je teveel, en ga je dan sonjabakkeren om dat eraf te krijgen. of een of ander dieet (op t werk is een dieetbank in de kantine. allemaal lijnende vrouwen)
/kortdoordebocht
Ik gaf je gelijk!quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh ik bedoel niet eens alleen lijnen. Is in algemeen niet constructief je emoties te verstoppen en zeker niet sterk.
Maar ja, dat zeg ik als emotioneel mens
Zittend kneden!quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
HET GAAT NIET GOED.
Ik moet m'n deeg een tweede keer gaan kneden, maar ik zit zo lekker!
Ik moet er nog zongedroogde tomaten in mengenquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:57 schreef Jagärtrut het volgende:
En brood deeg hoef je meestal maar 1 keer te kneden, en de tweede keer juist niet zo veel, dan kneed je alle gluten die gevormd hebben er uit. Alleen even de lucht eruit slaan!
Hier ben ik het toch niet helemaal mee eens. Na jarenlang mijn emoties de vrije loop te hebben gegeven zie ik nu zeker de voordelen van de fake smile. Emoties zijn ok, maar je moet er niet in blijven hangen. O een gegeven moment is het mooi geweest.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh ik bedoel niet eens alleen lijnen. Is in algemeen niet constructief je emoties te verstoppen en zeker niet sterk.
Maar ja, dat zeg ik als emotioneel mens
Had het niet over privé/werk hè, daar moet je natuurlijk professioneel blijven, maar privé doen alsof alles goed gaat terwijl dat niet is, is me te gortig.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hier ben ik het toch niet helemaal mee eens. Na jarenlang mijn emoties de vrije loop te hebben gegeven zie ik nu zeker de voordelen van de fake smile. Emoties zijn ok, maar je moet er niet in blijven hangen. O een gegeven moment is het mooi geweest.
Of de bakker, natuurlijk.quote:
en KA is geen broodbakmachinequote:
Hihi nee maar hij kneed welquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en KA is geen broodbakmachine
maar ik vind brood kneden altijd wel leuk moet ik zeggenpastadeeg vind ik een ander verhaal
Boks.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:12 schreef Amsel het volgende:
Ik mag ook donderdag met de deskundige gaan bespreken wat ik nou met die emoties van mij moet
Ik snap, klopt ook wel, ik noem dat alleen anders. Die glimlach is voor de kinderen, oprecht omdat dat hoort bij wat ik ze wil geven en uiteindelijk sleept het me er op dat soort momenten ook vaak doorheen als het dan lukt om voor de kinderen iets moois voor elkaar te krijgen. Van te voren denk ik dan "als ze op bed zijn ga ik even lekker janken" maar tegen de tijd dat het zover is, ben ik alweer blijer omdat de kinderen het zo mooi haddenquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:46 schreef Chicolate het volgende:
Fake in de zin dat je over kunt lopen van verdriet, maar dat even niet laat zien. Je bent, ondanks de glimlach, op dat moment niet écht heel erg blij. Maar ik snap het wel. En ja, ik zie mijn ouders ook wel eens huilen, maar als klein kind niet zo vaak.
NEEquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:59 schreef MarMar het volgende:
volgende keer post ik wel weer gewoon schoenen en jurkjes!
quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:59 schreef MarMar het volgende:
Ik ook, maar dan echt, meel zit overalquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
mind de PI
Ik ben een beetje melig
Ik steek mijn tong ook nooit uit in een serieuze buiquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
mind de PI
Ik ben een beetje melig
quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:59 schreef MarMar het volgende:
Jaloersquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij zitten op het terras, met bier en ik aan de rosé!
Thnx:*quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:55 schreef V1z0R het volgende:
Geniet er van progje, heb je wel verdiend!![]()
Is dat nou wat dat floaten? Misschien is dat ook wel eens goed voor mij, echt enorm ontspannen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:55 schreef Amsel het volgende:
Ik doe ook aan ontspannen! Net wezen floaten en zo in Den Haag uit eten met vriendinnen. Zij gaan daarna nog naar de film, maar ik heb gezegd dat ik niet mee ga omdat ik vroeg naar bed wil
Hebben jullie daar nog zon? Bij ons was ie helaas om half 3 verdwenen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij zitten op het terras, met bier en ik aan de rosé!
Jemig, ook niet helemaal gezond!quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:01 schreef progje het volgende:
[..]
Thnx:*
vond ik ook, heb vanaf zondag t/m gisteren 79 uur gewerkt
Anders ga je vanavond lekker in bad in het hotel!?quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:02 schreef progje het volgende:
[..]
Is dat nou wat dat floaten? Misschien is dat ook wel eens goed voor mij, echt enorm ontspannen.
En vroeg naar beter op een zaterdag *respect*
Dat neem ik me ook vaak voor om een beetje "bij te slapen" maar dat komt er nooit van
Geen zon gezien vandaag. Maar warm genoeg voor terrasquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:03 schreef progje het volgende:
[..]
Hebben jullie daar nog zon? Bij ons was ie helaas om half 3 verdwenen.
Geniet er van
Ik viel altijd bijna in slaapquote:Op zaterdag 10 september 2011 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
pilates is intensiever dan je denkt hoor!
nee, zeg dat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jemig, ook niet helemaal gezond!
Echt? Ik val niet eens in slaap bij yoga, van pilates ga ik zelfs flink zweten! Alleen de ademhaling is zo tegenstrijdig dat ik t nooit snapquote:
oh jammer van de zon. Maar het is inderdaad eindelijk weer eens lekker buiten.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen zon gezien vandaag. Maar warm genoeg voor terras.
dat heb ik vanmorgen thuis al ff gedaan. Ga dat wel missen, vanaf 1 oktober woon ik weer in Almere en daar heb ik geen bad.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Anders ga je vanavond lekker in bad in het hotel!?
78uur
Ik ging 's ochtends vroeg en ben geen ochtendmens. Dan op een matje liggen en rondjes draaien met je voet... en dan de andere kant op... zzzz...quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Echt? Ik val niet eens in slaap bij yoga, van pilates ga ik zelfs flink zweten! Alleen de ademhaling is zo tegenstrijdig dat ik t nooit snap
Kijk maar naar Madonna, het gaat niet alleen om het zangtalent. Positief: door dit soort opgehypte amateurs leren meer mensen de klassieken kennen en dat is winst. Rieu heeft het wat dat betreft ook heel goed begrepen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:53 schreef kwakz0r het volgende:
vind t erg jammer dat mensen dit soort opgehypete amaterus wel kunnen waarderen, maar vakmensen moeten vechten om werk...
quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:58 schreef Viking84 het volgende:
Er hoort eigenlijk ook broccoli door, maar in plaats daarvan mikt 'ie er een extra tomaat in.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet overigens expliciet vermelden van Mark dat er een extra tomaat doorheen gaat, omdat ík geen broccoli lust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Drie rosé op enzou er een verband zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wij gaan vanavond film zien, un long dimanche de fiancielles oid. Heb daar jaren geleden al eens een stukje van gezien, maar toen heb ik hem afgezet, omdat ik hem niet snapte. Dus nu nog maar eens proberen.
Niet meer actief op Fok!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |