Doe ik ook!quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:11 schreef JediSimons het volgende:
Ik heb voor elke class all een character opgezet in Word. + AC, gender, ras, naam etc.
Direct reserveren @ release. Gewoon omdat het kan.
Ze willen de game zo goed mogelijk maken als hij uitkomt, dus veel polishing en testing enzoquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:12 schreef GlenSpey het volgende:
Was het eerder niet de bedoeling dat dit spel in Q2 van dit jaar uit zou komen? Wat heeft al die delays dan veroorzaakt? Heb het allemaal niet gevolgd maar ben nu wel nieuwsgierig...
Ik voel me een nepfanquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 18:20 schreef JediSimons het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 18:20 schreef JediSimons het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Sfincter van Tatooïne.quote:
In dat doosje bij de MM zit inderdaad een codequote:Op dinsdag 13 september 2011 18:49 schreef Cara het volgende:
Hai mannen ik ga hem toch maar bestelllen
Klopt het als ik bij de mediamarkt dat preorder doosje koopt dat ik dan gelijk mn code kan redeemen? Of raden jullie me aan om het voor headstart via internet te bestellen oid? Graag de manier waarop ik in elk geval gelijk met headstart mee kan doen!
Wil jij eventjes héééél erg snel normaal doen, anders moet ik je door een bushokje heen tyfen, vreesch ikquote:
Ik word toch ietwat minder enthousiast dan ik een jaar geleden was ja. Maar we zullen zien hoe het spel wordt als het klaar is. Enige MMO naast dit is Guild Wars 2.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:16 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Als jullie nou echt eerlijk zijn, zijn jullie dan enthousiast over de game?
Tot nu toe loop ik niet echt warm voor de classes, races en lootbagsysteem en verder vind ik het een beetje een WoW-kloon (dat laatste vind ik niet perse slecht) toch ga ik het wel spelen want star wars, kotor en bioware zijn baas maar tot nu toe ben ik niet erg onder de indruksorry als ik iemand tegen het zere been schop
![]()
heb vanmiddag wel een pre-order code gehaald en net geregistreerd
Niet door een bushokjequote:Op dinsdag 13 september 2011 22:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wil jij eventjes héééél erg snel normaal doen, anders moet ik je door een bushokje heen tyfen, vreesch ik
GW2 lijkt me qua gameplay de betere worden, maar die komt pas over een jaar dus alle tijd voor ToR uquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik word toch ietwat minder enthousiast dan ik een jaar geleden was ja. Maar we zullen zien hoe het spel wordt als het klaar is. Enige MMO naast dit is Guild Wars 2.
De game pre-orderenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:36 schreef Cara het volgende:
Is er al iets bekend over EU Headstart? Wat je precies moet doen om daar aan mee te kunnen doen bijv? Thanks
Das gedaan, dus dat is mooi. Het is alleen zo onduidelijk allemaal over de lengte van de headstart, of je gelijk met de US aan de slag mag, of er gewacht moet worden etc. Vreemd dat daar nog allemaal zoveel onbeantwoorde vragen over zijn.quote:
Volgens mij drie dagen voor de Europese release, logisch als je op de Europese servers speeltquote:Op donderdag 15 september 2011 15:44 schreef Cara het volgende:
[..]
Das gedaan, dus dat is mooi. Het is alleen zo onduidelijk allemaal over de lengte van de headstart, of je gelijk met de US aan de slag mag, of er gewacht moet worden etc. Vreemd dat daar nog allemaal zoveel onbeantwoorde vragen over zijn.
Die poll is al maandje of wat oud. Denk dat dat wel gezien was.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:55 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ja, kijk maar in de polls in de OP
Ik bedoel meer van: Wie gaat deze aanmaken, beheren ed.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:55 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ja, kijk maar in de polls in de OP
Ok grootmeester, wat zijn uw orders?quote:
twitter:SWTOR twitterde op zaterdag 24-09-2011 om 13:32:45The wait is over! #SWTOR will officially release on 12/20 (US) and 12/22 (EU). Read the full details here: http://t.co/Hxyaz9Pl #TOR2011 reageer retweet
quote:BioWare and LucasArts are pleased to announce that Star Wars: The Old Republic will launch on December 20, 2011 in North America and on December 22, 2011 in the European Launch Territories! The announcement was first made by BioWare co-founders Dr. Ray Muzyka and Dr. Greg Zeschuk during their keynote address at the 2011 Eurogamer Expo in London, England. Speaking to a packed room of press and fans alike, Dr. Muzyka acknowledged the weight of the moment and the patience of the fans.
This is an incredible moment for everyone at BioWare and our partners at LucasArts who have dedicated their lives to build this extraordinary game. We appreciate the patience from the millions of fans who have been waiting for the games release.
Each copy of Star Wars: The Old Republic will come with 30 days of subscription time, after which you have the option to continue playing with one of the following monthly subscription fees:
1 Month Subscription: $14.99 (£8.99/¤12.99)
3 Month Subscription: $13.99 per month (one-time charge of $41.97/£25.17/¤35.97)
6 Month Subscription: $12.99 per month (one-time charge of $77.94/£46.14/¤65.94)
Those who have pre-ordered the game and entered their pre-order code on StarWarsTheOldRepublic.com are eligible for Early Game Access. If you havent yet reserved your copy of the game, be sure to visit our Pre-Order page and secure your place in the Old Republic now!
We want to thank you for your continued passion, dedication and support. Though one part of this incredible journey is coming to an end, we are confident that you all share our excitement for this new beginning. Be sure to check back to StarWarsTheOldRepublic.com as well as our Twitter and Facebook pages for all the latest news and updates on Star Wars: The Old Republic.
Early access is vóór 22 december.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:52 schreef DaFan het volgende:
Wat houdt die Early access nog in dan?
Pre-order mag er de 22e in, en de 'normale' kopers dan?
Pre-order kitquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:58 schreef onlogisch het volgende:
Zojuist pre-ordered bij bol.com
Levertijd : Dinsdag
Ah ok maar dat is nog niet bekend dus?quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Early access is vóór 22 december.
Zal denk ik iets minder dan een week zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:21 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ah ok maar dat is nog niet bekend dus?
Of is dat 'standaard' een week oid?
Ik zit namelijk nog zo te twijfelen om te kopen maar die paar dagen kan ik wel wachten. Ben af en toe wel gevoelig voor verslavende spelletjes en wil niet dat er dingen onder gaan lijden
Kerstvakantie? was het maar waarquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:02 schreef LeaderRoel het volgende:
22 December
Precies voor de Kerstvakantie dus kan hem dan lekker spelen!
Ik heb die zaterdag 2 weken lang Kerstvakantie dus kan ik even goed de tijd nemen voor dit fantastische spel!quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kerstvakantie? was het maar waar
Ik speel het wel voor ik het fantastisch ga noemenquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:03 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik heb die zaterdag 2 weken lang Kerstvakantie dus kan ik even goed de tijd nemen voor dit fantastische spel!
quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:10 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga geen Kerst of O&N vieren.
Nee, alleen Origin of in de winkelquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:32 schreef Evertjan het volgende:
rare vraag misschien maar kan je deze game ook via Steam kopen?
Ik moet gewoon werken en alle inhuur heeft de laatste twee weken van het jaar verplicht vrij dus ik kan geen vrij krijgenquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:03 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik heb die zaterdag 2 weken lang Kerstvakantie dus kan ik even goed de tijd nemen voor dit fantastische spel!
Ik heb er geen twijfel over dat dat niet gaat gebeuren door TORquote:Op zondag 25 september 2011 11:39 schreef LeaderRoel het volgende:
Dit spel is ook nog eens goedkoper dan World of Warcraft
Ik denk dat de koning van mmo's weleens van zijn troon kan worden gestoten.
Wat ik me wel afvraag is of je nou echt met die dingen vrij door de ruimte kan vliegen en kan uitbouwen of dat het alleen maar geautomatiseerde transports en pauzeruimtes zijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:54 schreef TC_Artemis het volgende:
Jammer dat er zo'n beperkt arsenaal aan schepen beschikbaar isnooit geweten dat ze met een mmorpg kwamen!
In het begin bij release zal het vooral een singleplayer on rails spaceshooter zijn zo her en der verspreid over het melkwegstelsel.quote:Op maandag 26 september 2011 11:24 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Wat ik me wel afvraag is of je nou echt met die dingen vrij door de ruimte kan vliegen en kan uitbouwen of dat het alleen maar geautomatiseerde transports en pauzeruimtes zijn.
Mijn stem hebben ze. Heb vroeger een lange tijd een paar spaceshooters gespeeld, zou geweldig zijn als ze daar eens een MMO van zouden maken (en dan dit keer met volwaardige joystickbesturing i.p.v. van die nepgames als battlestar galactica online die je alleen met toetsenbord en muis kan besturenquote:Op maandag 26 september 2011 12:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
In het begin bij release zal het vooral een singleplayer on rails spaceshooter zijn zo her en der verspreid over het melkwegstelsel.
Ze willen, deels gebaseerd of de spelers het willen, wel een veel vrijere omgeving maken waar je ook met andere mensen kan rondvliegen.
Dit is dan ook meerdere malen gezegd door een van de devs op de officiele forums.
En in verschillende interviews.
Maar goed "toekomst" muziek.
Wellicht bij de eerste echte uitbreiding.
ik ook, ben teruggegaan in mijn mailbox of ik gewoon de invite niet gezien had, maar helaas. foutje van Bioware blijkbaarquote:Op vrijdag 30 september 2011 07:32 schreef Ceased2Be het volgende:
Wel 2 mails gekregen met 'return to the old republic sooner' en een survey over de beta experience :S
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.quote:Earlier today, two e-mails were sent to members of the Star Wars: The Old Republic community. These e-mails were sent to a larger group than intended, and have caused some confusion in the community. We can confirm that these e-mails were from EA and BioWare and apologize for any confusion they have caused. Please note that receiving these e-mails does not affect your chances to be invited to test the game. Thank you all for your understanding!
wat is het verschil tussen de pvp en pve server?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:27 schreef LeaderRoel het volgende:
MENSEN jullie hebben nog tot morgen 12 uur 's nachts de tijd om te gaan stemmen op hoe jullie de guild het liefst willen zien, om die tijd wordt de uitslag vastgelegd.
Bij pvp kan je elkaar aanvallen als je elkaar tegen komt. Bij pve kan dat waarschijnlijk alleen als je een "tag" aan zet dat je voor de tegenstander bent aan te vallen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen de pvp en pve server?
dit houdt dan in dat je bij pvp altijd aangevallen kan worden en dit niet ff kan uitschakelen om rustig de omgeving te exploreren en bij pve kan je altijd rustig exploreren en als je het wil kan je ook aangevallen worden, zoiets ongeveer?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij pvp kan je elkaar aanvallen als je elkaar tegen komt. Bij pve kan dat waarschijnlijk alleen als je een "tag" aan zet dat je voor de tegenstander bent aan te vallen.
Helemaal correct. Als je ongestoord de verhaallijn wil volgen, volledig richten op het verhaal, dan raad ik je pve aan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit houdt dan in dat je bij pvp altijd aangevallen kan worden en dit niet ff kan uitschakelen om rustig de omgeving te exploreren en bij pve kan je altijd rustig exploreren en als je het wil kan je ook aangevallen worden, zoiets ongeveer?
kan je ook beide doen om te kijken hoe of wat? of moet je meteen kiezen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helemaal correct. Als je ongestoord de verhaallijn wil volgen, volledig richten op het verhaal, dan raad ik je pve aan.
Wil je echter terwijl je met de storyline bezig bent af en toe ook een tegenstander aanvallen, die wellicht jouw objective probeert te stelen of iets dergelijks, dan raad ik je een pvp server aan.
Ik ga 100% voor pvp, world pvp
Vaak zijn startgebieden altijd PvE tenzij je kiest om dat niet te doen. Empire in Republic gebied kan wel aangevallen worden, maar niet aanvallen.Not sure of het zo werkt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit houdt dan in dat je bij pvp altijd aangevallen kan worden en dit niet ff kan uitschakelen om rustig de omgeving te exploreren en bij pve kan je altijd rustig exploreren en als je het wil kan je ook aangevallen worden, zoiets ongeveer?
Denk dat je meteen moet kiezen. Maargoed, je hebt nog 85 dagen om er over na te denkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
kan je ook beide doen om te kijken hoe of wat? of moet je meteen kiezen?
Ik denk niet dat iemand dat zo snel riskeert. Je mag namelijk alleen zeggen dat je geinvite bent. That's it. :pquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:38 schreef onlogisch het volgende:
Als iemand hier btw wel de beta speelt verwacht ik wel véél screenshots
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:41 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand dat zo snel riskeert. Je mag namelijk alleen zeggen dat je geinvite bent. That's it. :p
NDAquote:
Idd, alsof dat zo moeilijk te omzeilen isquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan maak je het toch onherkenbaar wie de screenshots heeft gemaakt
Jij houdt je alleen aan de wet als je denkt dat je betrapt wordt bij overtredingen? Persoonlijk heb ik gewoon fatsoen en ga ik niet akkoord met een set regels om vervolgens naar mogelijkheden te zoeken om de andere partij te bedriegen. Maar goed, daarom zal ik ook nooit op Wall Street werken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd, alsof dat zo moeilijk te omzeilen is
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jij houdt je alleen aan de wet als je denkt dat je betrapt wordt bij overtredingen? Persoonlijk heb ik gewoon fatsoen en ga ik niet akkoord met een set regels om vervolgens naar mogelijkheden te zoeken om de andere partij te bedriegen. Maar goed, daarom zal ik ook nooit op Wall Street werken.
Heb inmiddels redelijk wat NDA's ondertekend en sommige waren redelijk absurd, die van Nintendo dat je geen personages mocht onthullen van Punch-Out op de Wii bijvoorbeeld. Maar als je niet bereid bent mee te werken met de developer die jou gratis met zijn spullen laat spelen, dan ben je echt asociaal bezig.
Hij heeft wel gelijk.quote:
Zit je dan niet vast aan US servers of is dat bij TOR niet zo?quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:04 schreef Mango84 het volgende:
Mocht je trouwens een CE willen, ze zijn op het moment bij amazon.com te bestellen nog.
WoW heeft verschillende clients + je moet een account hebben die bij de regio hoort.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:06 schreef Mango84 het volgende:
Nee, als je in de US TOR opstart zal ie bijvoorbeeld connectie maken met us.tor.com ipv eu.tor.com. Maar het spel zelf zal hetzelfde zijn.
Naar welke mmorpg verwijs je eigenlijk? Ik denk namelijk niet dat er mmorpg's zijn die regio gebonden zijn.
Bijna alle MMO's zijn regio gebondenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:06 schreef Mango84 het volgende:
Nee, als je in de US TOR opstart zal ie bijvoorbeeld connectie maken met us.tor.com ipv eu.tor.com. Maar het spel zelf zal hetzelfde zijn.
Naar welke mmorpg verwijs je eigenlijk? Ik denk namelijk niet dat er mmorpg's zijn die regio gebonden zijn.
Lotro inmiddels niet meer nu Turbine alles over heeft genomen. Nu kan ik ook zonder problemen op een Amerikaanse server gaan spelen.quote:
dom van me. Ddo ook inmiddels! Speelde het zelf :-)quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Lotro inmiddels niet meer nu Turbine alles over heeft genomen. Nu kan ik ook zonder problemen op een Amerikaanse server gaan spelen.
Zou echt kunnen zijn. Weet niet of er een tijdslimiet zit aan de beta. Anders zou gewoon nog ff wachten om te kijken of je een mailtje er achteraan krijgt met: "Iemand heeft weer op de verkeerde knop gedrukt"quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:54 schreef emokid het volgende:
Krijg net een mail dat ik gekozen ben voor de beta. Heeft iedereen dit of ben ik écht gekozen?
Lijkt me wel een echte, ik heb helaas geen mail dit keerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:54 schreef emokid het volgende:
Krijg net een mail dat ik gekozen ben voor de beta. Heeft iedereen dit of ben ik écht gekozen?
Wel lullig want ik heb totaal geen tijd hiervoor. Als ik hem door kan passen naar iemand hoor ik dat graag.
Die heb ik ook net gekregen, ff weekendje spelen dan maar!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:24 schreef emokid het volgende:
You Have Been Selected to Test STAR WARS: The Old Republic!
You must respond to confirm your
participation in the Game Testing Program.
START: October 7th @ 5:00 PM CDT
END: October 10th @ 11:59:00 PM CDT
Ik haat je.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:24 schreef emokid het volgende:
Hoeveel gig is het?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:18 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die heb ik ook net gekregen, ff weekendje spelen dan maar!
Ben nu de setup aan het downloaden, die is maar 14mb en daar wil die al een half uur over doen. Wat er daarna wordt gedownloadquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:20 schreef emokid het volgende:
[..]
Hoeveel gig is het?
Nogmaals, als ik het kan doorgeven doe ik dat graag.
Zegt niets over de grootte van de wereld, eerder wat over de graphics en dialogues, maar des te beter!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:55 schreef Timwonnacott het volgende:
De install is 30 gig. Meer dan WoW geloof ik
Wow was bij zn release toch "slechts" 6gb ofzo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:55 schreef Timwonnacott het volgende:
4 gig HD space needed staat er op de vanilla doos.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow was bij zn release toch "slechts" 6gb ofzo?
Dat kan nog probleemloos op mijn SSD, gelukkigquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
4 gig HD space needed staat er op de vanilla doos.
Nou dat is mooi voor m'n SSD die ik over hebquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:55 schreef Timwonnacott het volgende:
Waar zit die middelvingersmiley?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:24 schreef Morthill het volgende:
ja, de betainvite is binnen terwijl ik me niet eens heb ingeschreven. Mijn baas wil er vanaf.
Waar staat dat van die datums? Ik kan het niet vinden in mijn mails.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:24 schreef emokid het volgende:
Helaas voor jou gaat de code dan naar een collegaredacteurquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:48 schreef DragonFodder het volgende:
Ik biedt bij deze ruimhartig aan die code vanje over te nemen. Nee, geen dank, ik help je graag
*puppyoogjes*quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Helaas voor jou gaat de code dan naar een collegaredacteur
Overigens krijg ik hem blijkbaar alsnog. Liever een geek die volop bekend is met de game en test met mindere visuals, dan een random crewlid met een goede PC.
Aangezien de guild hier Empire wordt ga ik uiteraard Republic spelen dan.
Help me Morthill-wan, you're my only hope.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Helaas voor jou gaat de code dan naar een collegaredacteur
Overigens krijg ik hem blijkbaar alsnog. Liever een geek die volop bekend is met de game en test met mindere visuals, dan een random crewlid met een goede PC.
Aangezien de guild hier Empire wordt ga ik uiteraard Republic spelen dan.
Hell if I know, baas moet nog mailen naar mij toequote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:27 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Help me Morthill-wan, you're my only hope.![]()
Ik neem aan dat je niet een invite hebt gekregen voor 1 hele weekend?
Staat er al een tijd hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:37 schreef Morthill het volgende:
op Twitter is nu competitie over welke classvideo nu wordt vrijgegeven, even wachten dus nog
ok, ik zag het vandaag voor het eerst (dat dartikel is trouwens van vandaag, hoezo tijdjequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Staat er al een tijd hoor.
http://www.swtor.com/news/news-article/20111007
Het stond er al voor die post van jou.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
ok, ik zag het vandaag voor het eerst (dat dartikel is trouwens van vandaag, hoezo tijdje)
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het stond er al voor die post van jou.
Omdat ik een harde plasser krijg van het aan het licht brengen van onwaarheden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:45 schreef Morthill het volgende:
[..]waarom het dan opmerken? het is niet alsof ik iets post dat al dagen of weken bekend is
Behalve dan dat je geen onwaarheid aan het licht brengtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Omdat ik een harde plasser krijg van het aan het licht brengen van onwaarheden.
Nope, ben nog aan wachten op toegangquote:
Voeg de daad bij het woord.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:58 schreef LeaderRoel het volgende:
Oké het staat vast, we worden een Sith Empire PVP Guild
EA faaltquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:14 schreef JediSimons het volgende:
Kom op man, waar blijven die reviews en screens van de beta testers op fok...
Ik had al lang mijn ervaring aan jullie gedeeld.
Zie mijn vorige posts, screenshots kon je niet maken die komen er gewoon uit als zwarte plaatjes.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:14 schreef JediSimons het volgende:
Kom op man, waar blijven die reviews en screens van de beta testers op fok...
Ik had al lang mijn ervaring aan jullie gedeeld.
Bedankt voor de uitgebreide verslaglegging!quote:
Dit is voor mij een enorme pre! Sociaal doe ik irl wel, in games wil asociaal met mezelf spelen.quote:Het feit dat je per class en apart verhaal doorloopt zorgt er natuurlijk wel voor dat een 2de class levelen een andere ervaring is. Maar in de praktijk voelt het meer als of je een SP spel speelt met een hoop andere mensen die dat ook doen.
Waarom zou je dan een MMO spelen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:23 schreef DragonFodder het volgende:
Dit is voor mij een enorme pre! Sociaal doe ik irl wel, in games wil asociaal met mezelf spelen.
You have served me well, young apprentice!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:51 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zie mijn vorige posts, screenshots kon je niet maken die komen er gewoon uit als zwarte plaatjes.
Heb zelf een jedi counciler geleveld tot lvl 13. De eerste paar levels waren wel tof, dat alles is ingesproken is zeer cool, maar op een bepaald moment werd het gewoon irritant. Dat kan er ook aan liggen dat er een tijdslimiet aan de test zat, maar na de zoveelste quest vond ik het erg irritant om tig dialogen door te moeten voordat ik mn quest kon accepten. Je kan het wel skippen, maar dan heb je ook geen idee waarop je eigenlijk reageert met je dialoog.
Quests: De quests zijn leuk, er zitten geen kill x quests in, al krijg je die als bonus objective bij andere quests. Daar krijg je dan weer extra XP van en over het algemeen compleet je die automatisch tijdens het questen.
Ook de mini dungeons waar je toch echt met andere spelers moet groepen zijn leuk, op de start wereld zat er 1 waarvan je een title kon verdienen 'Keeper of Truth'. De derde die ik tegenkwam op Coruscant kon ik soloen en dat voelde best goed!
Tradeskills, een belangrijk onderdeel van de mmo's imo, waren niet al te best uitgevoerd. Zodra je eenmaal een crewmember hebt dan kan je op coruscant crewskills leren. Als Jedi heb ik de skills archeology (crystals verzamelen) en Artifice (crystals/saber upgrades bouwen) genomen. Waar je normaal als je een verzamelprofession de wereld in gaat en materials verzameld kan dat hier maar in beperkte mate. Hier en daar staan wat crystals midden in Coruscant die je kan scannen, maar voor de rest van de tradeskill ben je overgeleverd aan je crewmember. Die kan je tegen een prijs wegsturen voor een missie om materials te verzamelen (die missie kan falen/succesvol zijn). Wat voor materiaal je uit deze missie krijgt is random, al kan je wel kiezen uit een color crystal of power crystal. Verder wordt het craften ook door je crewmember gedaan, je stuurt hem weg en paar mins later komt hij terug met je voorwerp.
Individual story mode: Het feit dat je per class en apart verhaal doorloopt zorgt er natuurlijk wel voor dat een 2de class levelen een andere ervaring is. Maar in de praktijk voelt het meer als of je een SP spel speelt met een hoop andere mensen die dat ook doen. Verspreid over de werelden heen zijn grotten of kamers die zijn afgeschermd voor de rest van de spelers, zodra je er naar binnen gaat dan zit je in je eigen storymode en ben je alleen.
Chat systeem: Dat mag wat mij betreft nog wel veranderen, op het moment staat de chatbox boven in je scherm en waren er voor zover ik kon zien geen chatbubbles boven mensen als ze in /say spraken. Het duurde soms dan ook even totdat ik doorhad dat mensen tegen me spraken.
Ik heb geen instances/warzones gedaan. De instances werden niet echt gedaan en de warzones waren een groot deel van de beta down. Al waren die volgens de chat wel erg leuk.
Ik had ook liever een nieuw KOTOR deel gezien. Het feit dat de MMO grotendeels singleplayer gespeeld kan worden en verhaaltechnisch in feite KOTOR 3t/m11 is, is de enige reden dat ik er überhaupt interesse in heb. Even voor de duidelijkheid: ik ga multiplayer ook niet actief zieken ofzo, en in een guild zou ik netjes mijn rol vervullen, maar ik vind een persoonlijk verhaal doorlopen nou eenmaal interessanter.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 02:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom zou je dan een MMO spelen?
Dit soort mentaliteit is wat de WoW community vernietigd heeft...
aaaahquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:17 schreef Morthill het volgende:
beta-toegang binnen
en ik mag verder niks zeggenembargo voor pers
En helaas was jij die moraalridder die ons geen screenshots gaat gevenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:17 schreef Morthill het volgende:
beta-toegang binnen
en ik mag verder niks zeggenembargo voor pers
Dat is prima. Maar er zijn genoeg die er hetzelfde over denken en vervolgens gaan zeiken dat ze om de hoogste dingen te halen een guild nodig hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik had ook liever een nieuw KOTOR deel gezien. Het feit dat de MMO grotendeels singleplayer gespeeld kan worden en verhaaltechnisch in feite KOTOR 3t/m11 is, is de enige reden dat ik er überhaupt interesse in heb. Even voor de duidelijkheid: ik ga multiplayer ook niet actief zieken ofzo, en in een guild zou ik netjes mijn rol vervullen, maar ik vind een persoonlijk verhaal doorlopen nou eenmaal interessanter.
Als ik het wel kon zou ik gewoon iedereen pm'en behalve jouquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En helaas was jij die moraalridder die ons geen screenshots gaat geven
Daar heb ik idd geen last vanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is prima. Maar er zijn genoeg die er hetzelfde over denken en vervolgens gaan zeiken dat ze om de hoogste dingen te halen een guild nodig hebben.
doe niet zo triest man!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En helaas was jij die moraalridder die ons geen screenshots gaat geven
agh, hij is gewoon jaloers en weet niet hoe hij dat moet uiten, laat hem lekker beetje trollen als hij zich daar beter door voelt.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:58 schreef LeaderRoel het volgende:
Oké het staat vast, we worden een Sith Empire PVP Guild
Huhquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:48 schreef Morthill het volgende:
ik kan vast wel zeggen dat ik een trooper speel nu
Ik bedoel nu in de betaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:04 schreef DaFan het volgende:
[..]
[..]
Huh
Of jij had je eigen guild toch?
Imperial Agent wordt mijn eerste mainquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:06 schreef DaFan het volgende:
[..]
Achso heb je aleen idee wat je gaat doen dan voor het echie?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:05 schreef DragonFodder het volgende:
Staat je een beetje aan, of mag je dat ook niet zeggen?
het suckt stierenkloten, TOR wordt de grote teleurstelling van 2011quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:05 schreef DragonFodder het volgende:
Staat je een beetje aan, of mag je dat ook niet zeggen?
Dus dan wordt het écht singleplayer na een tijdje.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
het suckt stierenkloten, TOR wordt de grote teleurstelling van 2011
NDA...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:48 schreef Morthill het volgende:
ik kan vast wel zeggen dat ik een trooper speel nu
Ik heb geen flauw idee, PC trekt de game gewoon niet, dus ik ga dit weekend pas spelenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dus dan wordt het écht singleplayer na een tijdje.
Dat mot frustrerend zijn!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, PC trekt de game gewoon niet, dus ik ga dit weekend pas spelen
Nu wel even maar agh, ik zit van 9 tot 17 toch op de uni en moet overdag ook vaak gewoon werken.quote:
quote:Global Launch for The Old Republic
Today BioWare and LucasArts are excited to announce that the new global launch date for Star Wars™: The Old Republic™ will be December 20th, 2011. Updating from previously announced plans, the release will now be simultaneous in North American and European launch territories!
Those who have pre-ordered the game and redeemed their Pre-Order Code at the Code Redemption Center before the game’s official release are eligible for Early Game Access as well as an in-game ‘Color Stone’ to change the color of your weapon’s visual effects. If you haven’t yet reserved your copy of the game, be sure to visit our Pre-Order page and secure your place in the Old Republic now!
Additionally, be sure to check back to StarWarsTheOldRepublic.com as well as our Twitter and Facebook pages for all the latest news and updates on Star Wars: The Old Republic.
Door die trailer heb ik net eigenhandig mijn plafond gewit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:17 schreef JediSimons het volgende:
Als Illum echt zo tof is dan wordt dit de beste MMORPG ever. Dropships, walkers etc.
Zelfs al zou ik zo hypocriet zijn dan nog zou printscreen, zoals je op de vorige pagina kon lezen, louter zwarte plaatjes geven en daar heb je niks aan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:59 schreef JediSimons het volgende:
Kom nou maar met screens. Net alsof de redactie erachter komt.
Want er zijn geen programma's om screenshots mee te maken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik zo hypocriet zijn dan nog zou printscreen, zoals je op de vorige pagina kon lezen, louter zwarte plaatjes geven en daar heb je niks aan.
Nee, niet in mijn universum'.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Want er zijn geen programma's om screenshots mee te maken.
ok, ik zal louter roepen dat ik het niet doequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:18 schreef Chocolatebear het volgende:
Mij maakt het niet uit of je leaks post. Maar je moet niet roepen dat het niet kan.
Dat klinkt eigenlijk precies zoals ik hoopte. WoW werd voor mij verpest door een deel van de community en Blizzard's catering voor die doelgroep. Ik heb goede hoop dat dat hier niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:09 schreef Morthill het volgende:
Zie dat andere sites mijn ervaring delen. Geen revolutionaire titel, gewoon weer WoW met een Star Wars-sausje en wat kleine verbeteringen.
Het is nog niet zo dat ze alles te makkelijk hebben gemaaktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk precies zoals ik hoopte. WoW werd voor mij verpest door een deel van de community en Blizzard's catering voor die doelgroep. Ik heb goede hoop dat dat hier niet gaat gebeuren.
Dat klinkt allemaal zeer goed. Maar dat was ook zo bij het begin van Cataclsym...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is nog niet zo dat ze alles te makkelijk hebben gemaaktwerd net met een party van prima lvls echt kansloos gewiped in een flashpoint door de boss.
Ter indicatie, ik speel tank, heb veel health en armor, maar een granaat en ik was bijna instant dood en echt niet omdat ik weinig armor of health hebNu liggen die granaten normaal op de grond, maar hij gooit ze ook soms direct op spelers af en dan is het dus gelijk BOEM.
Vier pogingen, vier keer niet voorbij 50 a 60% gekomen.
Zolang bepaalde elementen maar telkens worden verbeterd kom je uiteindelijk wel bij een strak resultaat, want het is een blijft lastig om een totaal andere game binnen zo'n genre neer te zetten!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:09 schreef Morthill het volgende:
Embargo voor previews is inmiddels over, wat betekent dat over 90% van de game nog steeds niet gepraat mag worden
Zie dat andere sites mijn ervaring delen. Geen revolutionaire titel, gewoon weer WoW met een Star Wars-sausje en wat kleine verbeteringen.
Klopt helemaal en TOR bevat een hoop verbeteringen in het genre, maar ik zou op basis van het gedeelte tot je een starship krijgt de game nooit een 9 geven. Van wat daarna komt kan nog niks gezegd worden, omdat er nog aan gewerkt wordt. Zo ook met skillontwikkelingen, kan dat nu wel afkraken of zo, maar dat gaat toch nog aangepast worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:21 schreef Pixell het volgende:
[..]
Zolang bepaalde elementen maar telkens worden verbeterd kom je uiteindelijk wel bij een strak resultaat, want het is een blijft lastig om een totaal andere game binnen zo'n genre neer te zetten!
Nou, ik lees dat je items die van bosses krijgt in zogenaamde loot containers. En iedereen die meedoet krijgt er 1.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wel vond ik het jammer dat het vinden van items in flashpoints dus vertrouwd gaat, rollen voor de toffe items.
Dat klinkt wel erg leukquote:First of all, loot containers. After every boss is defeated during a normal difficulty Operation, every player will receive a loot container. Inside that container each player gets a chance for loot specific to them, or commendations that can be exchanged for other loot. So to be specific (because this seems to be confused by PC Gamer) that happens after each boss is defeated in a normal difficulty Operation, and not just once at the end of the Op. (There are multiple bosses in Operation: Eternity Vault for example.)
Alleen voor operations (raids) dus en niet voor flashpoints.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:22 schreef pjats het volgende:
[..]
Nou, ik lees dat je items die van bosses krijgt in zogenaamde loot containers. En iedereen die meedoet krijgt er 1.
[..]
Dat klinkt wel erg leuk
Operations, geen flashpointsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:22 schreef pjats het volgende:
[..]
Nou, ik lees dat je items die van bosses krijgt in zogenaamde loot containers. En iedereen die meedoet krijgt er 1.
[..]
Dat klinkt wel erg leuk
En als ik vragen mag, qua quests neem ik aan redelijk gelijk aan wow, veel van hetzelfde van A naar B en kill 10 mobs? of toch wel een goed "verhaal" wat je van star wars verwachtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Operations, geen flashpoints
Trust me, I knowHeb al een paar flashpoints gespeeld.
De kill X mobs quests zijn vooral sidequests (die je dus krijgt zodra je een mob killt). De 'echte' quests van NPC's zijn quests met een verhaallijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:55 schreef Pixell het volgende:
[..]
En als ik vragen mag, qua quests neem ik aan redelijk gelijk aan wow, veel van hetzelfde van A naar B en kill 10 mobs? of toch wel een goed "verhaal" wat je van star wars verwacht
Jup, je krijgt quests als ga hierheen en repareer dit, schakel die afluisterapparatuur uit, dat soort dingen en sidequests zijn dan kill X mobs. Soms is dat een enkele sidequest en soms bestaat die uit meerdere niveaus, waarbij je eerst 15, dan 45 en uiteindelijk een boss moet neerslaan. Elk niveau levert dan een XP-bonus op.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:22 schreef Salamando het volgende:
[..]
De kill X mobs quests zijn vooral sidequests (die je dus krijgt zodra je een mob killt). De 'echte' quests van NPC's zijn quests met een verhaallijn.
Ewoks als playable race.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:45 schreef Morthill het volgende:
wat zou BioWare eigenlijk van plan zijn qua expansions enzo op de lange termijn? de oorlog echt ontketenen? opkomsten van andere superpowers?
Beetje zoals de pandaren in WoW nuquote:
Ik speel de beta niet meer, weet niet eens of ik nog toegang heb. Gezien de mails die i kreeg niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:44 schreef Pixell het volgende:
50 dagen duurt nog zo lang.. ik kan wel een beta invite gebruiken
Master, Padawan/Apprentice system. Voor Jedi en Sith classes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:45 schreef Morthill het volgende:
wat zou BioWare eigenlijk van plan zijn qua expansions enzo op de lange termijn? de oorlog echt ontketenen? opkomsten van andere superpowers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Lijpe shit.quote:"Characters corrupted by the dark side now have the option to represent that corruption visually. Dark side corruption becomes increasingly visible as the player achieves new dark side ranks."
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:46 schreef Morthill het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ich-als-spyware.html
Als EA zo met privacy omspringt gaat The Old Republic hier direct weer in de verkoop. Ik ga niet mijn privacy opofferen voor een computerspel.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:46 schreef Morthill het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ich-als-spyware.html
Als EA zo met privacy omspringt gaat The Old Republic hier direct weer in de verkoop. Ik ga niet mijn privacy opofferen voor een computerspel.
Ik zat ook al te zoeken naar zo'n bevestiging, maar ik kon het niet vinden. Ik had deze net bevonden: http://www.swtor.com/community/showpost.php?p=6823172quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:29 schreef JediSimons het volgende:
[..]![]()
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=578041
Mij zie je wel @ release. Heb er FUCKING zin in.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:32 schreef pjats het volgende:
[..]
Ik zat ook al te zoeken naar zo'n bevestiging, maar ik kon het niet vinden. Ik had deze net bevonden: http://www.swtor.com/community/showpost.php?p=6823172
Hoop alleen dat de beta zo weer verder gaat. Het er zin in.
Ik sluit zoveel mogelijk af voor de buitenwereldquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Oh gamers, zulks een rationeel volk.
Zoals een echte gamer betaamdquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik sluit zoveel mogelijk af voor de buitenwereld.
quote:
quote:(wat een verzuurde users trouwens op dat forum zeg![]()
Hij was te makkelijkquote:
quote:Guild is READY for deployment
Met andere woorden, wij RPPVPers hebben geen ene fuck aan deze pre-launch Guild Headquarter system en moeten gewoon handmatig een nieuwe guild aanmaken op een RPPVP server @ release.quote:RP-PvP – Players are encouraged to roleplay and act ‘in-character’ while playing on an RP-PvP server. Players are automatically flagged for PvP outside of the designated 'safe' areas (such as Origin Worlds, Capital Worlds, and the Republic/Imperial Fleets; see below for more info).
The pre-launch Guild Headquarters currently allows you to select between three different server types for your guild: PvE, PvP, and RP, which will determine your server placement during Phase 3: Deployment. During Deployment, we will be placing all eligible guilds that select 'RP' onto RP-PvE servers by default. If a guild wishes to exist on an RP-PvP server, they will need to create their guild manually on a new server once they reach their Capital World (Dromund Kaas or Coruscant) and create their guild.
The decision to make RP-PvP servers an option for players was made recently, which is why the choice was not available in the Guild Headquarters to start with. We apologize for any inconvenience this causes, but we hope you are as excited as we are to be able to choose this option for your guild in the game at launch.
Wat?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:31 schreef Cara het volgende:
huh? ik mag toch hopen dat dat niet de friday update was?
Die guild info was wel donderdag hier, maar dat was wel vrijdag daar toch?quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:36 schreef Cara het volgende:
[..]
Die guild info was wel donderdag hier, maar dat was wel vrijdag daar toch?
Alstu:quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:31 schreef Cara het volgende:
huh? ik mag toch hopen dat dat niet de friday update was?
Kijk vier posts omhoogquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:16 schreef JediSimons het volgende:
En:
http://www.swtor.com/news/news-article/20111104-0
Early Access.
15 december, In a Galaxy Far, Far Away
de fuckquote:
Godverdomme. Kunnen ze niet gewoon zeggen dat ik verzekerd ben van een exemplaar op de 20e straks? Ik heb toch al verdomme een pre-order kit besteld via Wehkamp.quote:Fijn te vernemen dan u de Star Wars The Old Repubic bij wehkamp.nl wenst te bestellen.
U wilt weten of u op de hoogte gesteld word als het artikel voorradig is om de betaling overmaken.
Ik begrijp dat u het artikel zo graag wenst te ontvangen, maar ik kan u helaas niet berichten wanneer het artikel op voorraad is.
Mijn verontschuldigingen hiervoor.
Ik vraag u vriendelijk de site hiervoor bij te houden.
U geeft ook aan dat u een betaling heeft gedaan van ¤ 17,99, maar deze betaling is verwerkt met de bestelling van 19 augustus.
Volgens mijn gegevens is die bestelling wel afgeleverd.
Als u het artikel nog niet heeft ontvangen vraag ik u vriendelijk dit nogmaals door te geven.
Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet en wens u een fijne dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de duurste versie bij Amazon gekocht en heb hem ook gewoon in Origin staan als download ;-)quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb gewoon de goedkoopste versie bij Origin gekocht. Lekker downloaden op de 20e en gaan met die banaan.
Sent Nov. 8: Beta Testing Weekend #3 Invitesquote:
Oh lol, mn account staat inderdaad op United Statesquote:Op woensdag 9 november 2011 11:02 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Sent Nov. 8: Beta Testing Weekend #3 Invites
Who was invited: Testers from North America
What was sent: Beta Weekend #3 Invites
Server locations: US East Coast
Invite status: We are currently in the process of sending these invites, and will continue throughout this evening and into tomorrow.
Er zijn geen invites richting Europa gegaan.
Anders, gefeliciteerd met je beta-invite.
Volgens mij is het verstandiger om een USA account aan te maken.![]()
Dat sowieso. Ik blijf overigens nu buiten de beta, embargo blijft even beperkt en zie het nut dan niet van verder spelen. Wacht wel op de game.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:02 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Invite status: We are currently in the process of sending these invites, and will continue throughout this evening and into tomorrow.
Hmmm, ik dacht dat ik een europees account had. Zal het zo even nakijken (als swtor weer online komt). Ik ben namelijk al een tijdje aan het testen namelijk. Vanavond ook weerquote:Op woensdag 9 november 2011 11:02 schreef JediSimons het volgende:
[..]
twitter:SWTOR twitterde op woensdag 09-11-2011 om 18:44:26The #SWTOR website is back up! Thank you again for your patience. reageer retweet
Binnen 10 minuten de site alweer plat. Ik heb zo weinig vertrouwen in BioWares servers.twitter:SWTOR twitterde op woensdag 09-11-2011 om 18:54:30It seems your great interest in #SWTOR has put us back into maintenance mode! We will let you know when we are back online. reageer retweet
Ik zie jou alleen maar klagen.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:00 schreef Morthill het volgende:
twitter:SWTOR twitterde op woensdag 09-11-2011 om 18:44:26The #SWTOR website is back up! Thank you again for your patience. reageer retweet
Binnen 10 minuten de site alweer plat. Ik heb zo weinig vertrouwen in BioWares servers.twitter:SWTOR twitterde op woensdag 09-11-2011 om 18:54:30It seems your great interest in #SWTOR has put us back into maintenance mode! We will let you know when we are back online. reageer retweet
Dat is omdat je mijn preview niet leest. Al was ik daarin ook wel negatief en verwacht ik niet dat de game hoger dan een 8 gemiddeld gaat scoren. Maar een 8 is goed.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:30 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Ik zie jou alleen maar klagen.![]()
Anyway.
[ afbeelding ]
Zone size comparison
[ afbeelding ]
Ligt eraan hoeveel waarde je aan alle extra's hecht.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:03 schreef pjats het volgende:
BTW: Is die CE het wel waard? Vindt het namelijk nog wel een beetje duur.
Er zijn nog bepaalde winkels waar hij nog te bestellen is. Maar ik vond het ook al bijzonder. Bij de meeste winkels zijn ze ook al uitverkocht.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:24 schreef Morthill het volgende:
zou me verbazen als die nog te pre-orderen is eigenlijk, is die gelimiteerde voorrad niet al lang op?
Ik ben gewoon meer hyped en opgefokt dan jou, daar ligt het aan. Ik laat me niet zoveel wijs maken door een preview van jou.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat is omdat je mijn preview niet leest. Al was ik daarin ook wel negatief en verwacht ik niet dat de game hoger dan een 8 gemiddeld gaat scoren. Maar een 8 is goed.
dat is het ook, daarom gaat de game niet hoger dan een 8 scoren, het is zes jaar oude gameplay met een extraatje hier en daarquote:Op donderdag 10 november 2011 21:51 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Ik ben gewoon meer hyped en opgefokt dan jou, daar ligt het aan. Ik laat me niet zoveel wijs maken door een preview van jou.Peace?
Van wat ik heb gezien, gehoord en heb gelezen zal SWTOR voor mij gewoon hetzelfde zijn als WoW, maar dan in een ander jasje. En natuurlijk iets beter omdat het Star Wars is.
http://www.swtor.com/comm(...)0635736#edit10635736
Precies wat ik zochtquote:Op donderdag 10 november 2011 22:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
dat is het ook, daarom gaat de game niet hoger dan een 8 scoren, het is zes jaar oude gameplay met een extraatje hier en daar
ik hoopte op meer.quote:
ik heb die mail ook denk idd maar wachten op een mailtjequote:Op vrijdag 11 november 2011 21:38 schreef cherrycoke het volgende:
Greetings Cherrycoke,
Your account has been selected to participate in an upcoming Star Wars™: The Old Republic™ Beta Weekend Test. If you have previously tested or are currently participating in an ongoing test, you will be invited again. Additional details for this upcoming test will be announced soon.
As part of this test, we will be partnering with games industry sites to distribute additional beta codes as necessary. This will help ensure we meet our population goals, so we can effectively stress test our servers in preparation for launch. Please do not acquire and redeem one of these codes as it could jeopardize your ability to participate in this test.
As a reminder, should you choose to participate, everything associated with this test (game information, process, forums communication, etc.) is confidential and may not be discussed outside of the Game Testing forum. Additionally, your participation in the Game Testing Program is subject to the Game Testing Agreement.
May the Force be with you,
The Star Wars: The Old Republic Team
en nu? wachten op de tweede mail?
En inderdaad iedereen die zich heeft opgegeven voor de béta kreeg die mail. Het is van dit verhaal en gaat dus over een Stress Test Weekend:quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:40 schreef msnk het volgende:
www.swtor.com/tester
Volgens mij heeft iedereen die e-mail gekregen trouwensNiet erg selectief.
http://www.swtor.com/news/news-article/20111111-0quote:When we started our Beta Testing Weekends, we told you that each weekend would include more testers than the last. We’re excited to announce that later this month we will be conducting our largest Beta Testing Weekend yet, specifically designed to help us stress test our servers in preparation for the launch of Star Wars™: The Old Republic™.
How can you take part in this coming Beta Test Weekend? Well, for starters we are happy to announce that anyone who has signed up for our Game Testing Program prior to today, November 11th, will get invited! Invites will be sent in the coming weeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |