Doe ik ook!quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:11 schreef JediSimons het volgende:
Ik heb voor elke class all een character opgezet in Word. + AC, gender, ras, naam etc.
Direct reserveren @ release. Gewoon omdat het kan.
Ze willen de game zo goed mogelijk maken als hij uitkomt, dus veel polishing en testing enzoquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:12 schreef GlenSpey het volgende:
Was het eerder niet de bedoeling dat dit spel in Q2 van dit jaar uit zou komen? Wat heeft al die delays dan veroorzaakt? Heb het allemaal niet gevolgd maar ben nu wel nieuwsgierig...
Ik voel me een nepfanquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 18:20 schreef JediSimons het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 18:20 schreef JediSimons het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Sfincter van Tatooïne.quote:
In dat doosje bij de MM zit inderdaad een codequote:Op dinsdag 13 september 2011 18:49 schreef Cara het volgende:
Hai mannen ik ga hem toch maar bestelllen
Klopt het als ik bij de mediamarkt dat preorder doosje koopt dat ik dan gelijk mn code kan redeemen? Of raden jullie me aan om het voor headstart via internet te bestellen oid? Graag de manier waarop ik in elk geval gelijk met headstart mee kan doen!
Wil jij eventjes héééél erg snel normaal doen, anders moet ik je door een bushokje heen tyfen, vreesch ikquote:
Ik word toch ietwat minder enthousiast dan ik een jaar geleden was ja. Maar we zullen zien hoe het spel wordt als het klaar is. Enige MMO naast dit is Guild Wars 2.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:16 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Als jullie nou echt eerlijk zijn, zijn jullie dan enthousiast over de game?
Tot nu toe loop ik niet echt warm voor de classes, races en lootbagsysteem en verder vind ik het een beetje een WoW-kloon (dat laatste vind ik niet perse slecht) toch ga ik het wel spelen want star wars, kotor en bioware zijn baas maar tot nu toe ben ik niet erg onder de indruksorry als ik iemand tegen het zere been schop
![]()
heb vanmiddag wel een pre-order code gehaald en net geregistreerd
Niet door een bushokjequote:Op dinsdag 13 september 2011 22:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wil jij eventjes héééél erg snel normaal doen, anders moet ik je door een bushokje heen tyfen, vreesch ik
GW2 lijkt me qua gameplay de betere worden, maar die komt pas over een jaar dus alle tijd voor ToR uquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik word toch ietwat minder enthousiast dan ik een jaar geleden was ja. Maar we zullen zien hoe het spel wordt als het klaar is. Enige MMO naast dit is Guild Wars 2.
De game pre-orderenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:36 schreef Cara het volgende:
Is er al iets bekend over EU Headstart? Wat je precies moet doen om daar aan mee te kunnen doen bijv? Thanks
Das gedaan, dus dat is mooi. Het is alleen zo onduidelijk allemaal over de lengte van de headstart, of je gelijk met de US aan de slag mag, of er gewacht moet worden etc. Vreemd dat daar nog allemaal zoveel onbeantwoorde vragen over zijn.quote:
Volgens mij drie dagen voor de Europese release, logisch als je op de Europese servers speeltquote:Op donderdag 15 september 2011 15:44 schreef Cara het volgende:
[..]
Das gedaan, dus dat is mooi. Het is alleen zo onduidelijk allemaal over de lengte van de headstart, of je gelijk met de US aan de slag mag, of er gewacht moet worden etc. Vreemd dat daar nog allemaal zoveel onbeantwoorde vragen over zijn.
Die poll is al maandje of wat oud. Denk dat dat wel gezien was.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:55 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ja, kijk maar in de polls in de OP
Ik bedoel meer van: Wie gaat deze aanmaken, beheren ed.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:55 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ja, kijk maar in de polls in de OP
Ok grootmeester, wat zijn uw orders?quote:
twitter:SWTOR twitterde op zaterdag 24-09-2011 om 13:32:45The wait is over! #SWTOR will officially release on 12/20 (US) and 12/22 (EU). Read the full details here: http://t.co/Hxyaz9Pl #TOR2011 reageer retweet
quote:BioWare and LucasArts are pleased to announce that Star Wars: The Old Republic will launch on December 20, 2011 in North America and on December 22, 2011 in the European Launch Territories! The announcement was first made by BioWare co-founders Dr. Ray Muzyka and Dr. Greg Zeschuk during their keynote address at the 2011 Eurogamer Expo in London, England. Speaking to a packed room of press and fans alike, Dr. Muzyka acknowledged the weight of the moment and the patience of the fans.
This is an incredible moment for everyone at BioWare and our partners at LucasArts who have dedicated their lives to build this extraordinary game. We appreciate the patience from the millions of fans who have been waiting for the games release.
Each copy of Star Wars: The Old Republic will come with 30 days of subscription time, after which you have the option to continue playing with one of the following monthly subscription fees:
1 Month Subscription: $14.99 (£8.99/¤12.99)
3 Month Subscription: $13.99 per month (one-time charge of $41.97/£25.17/¤35.97)
6 Month Subscription: $12.99 per month (one-time charge of $77.94/£46.14/¤65.94)
Those who have pre-ordered the game and entered their pre-order code on StarWarsTheOldRepublic.com are eligible for Early Game Access. If you havent yet reserved your copy of the game, be sure to visit our Pre-Order page and secure your place in the Old Republic now!
We want to thank you for your continued passion, dedication and support. Though one part of this incredible journey is coming to an end, we are confident that you all share our excitement for this new beginning. Be sure to check back to StarWarsTheOldRepublic.com as well as our Twitter and Facebook pages for all the latest news and updates on Star Wars: The Old Republic.
Early access is vóór 22 december.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:52 schreef DaFan het volgende:
Wat houdt die Early access nog in dan?
Pre-order mag er de 22e in, en de 'normale' kopers dan?
Pre-order kitquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:58 schreef onlogisch het volgende:
Zojuist pre-ordered bij bol.com
Levertijd : Dinsdag
Ah ok maar dat is nog niet bekend dus?quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Early access is vóór 22 december.
Zal denk ik iets minder dan een week zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:21 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ah ok maar dat is nog niet bekend dus?
Of is dat 'standaard' een week oid?
Ik zit namelijk nog zo te twijfelen om te kopen maar die paar dagen kan ik wel wachten. Ben af en toe wel gevoelig voor verslavende spelletjes en wil niet dat er dingen onder gaan lijden
Kerstvakantie? was het maar waarquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:02 schreef LeaderRoel het volgende:
22 December
Precies voor de Kerstvakantie dus kan hem dan lekker spelen!
Ik heb die zaterdag 2 weken lang Kerstvakantie dus kan ik even goed de tijd nemen voor dit fantastische spel!quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kerstvakantie? was het maar waar
Ik speel het wel voor ik het fantastisch ga noemenquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:03 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik heb die zaterdag 2 weken lang Kerstvakantie dus kan ik even goed de tijd nemen voor dit fantastische spel!
quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:10 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga geen Kerst of O&N vieren.
Nee, alleen Origin of in de winkelquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:32 schreef Evertjan het volgende:
rare vraag misschien maar kan je deze game ook via Steam kopen?
Ik moet gewoon werken en alle inhuur heeft de laatste twee weken van het jaar verplicht vrij dus ik kan geen vrij krijgenquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:03 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik heb die zaterdag 2 weken lang Kerstvakantie dus kan ik even goed de tijd nemen voor dit fantastische spel!
Ik heb er geen twijfel over dat dat niet gaat gebeuren door TORquote:Op zondag 25 september 2011 11:39 schreef LeaderRoel het volgende:
Dit spel is ook nog eens goedkoper dan World of Warcraft
Ik denk dat de koning van mmo's weleens van zijn troon kan worden gestoten.
Wat ik me wel afvraag is of je nou echt met die dingen vrij door de ruimte kan vliegen en kan uitbouwen of dat het alleen maar geautomatiseerde transports en pauzeruimtes zijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:54 schreef TC_Artemis het volgende:
Jammer dat er zo'n beperkt arsenaal aan schepen beschikbaar isnooit geweten dat ze met een mmorpg kwamen!
In het begin bij release zal het vooral een singleplayer on rails spaceshooter zijn zo her en der verspreid over het melkwegstelsel.quote:Op maandag 26 september 2011 11:24 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Wat ik me wel afvraag is of je nou echt met die dingen vrij door de ruimte kan vliegen en kan uitbouwen of dat het alleen maar geautomatiseerde transports en pauzeruimtes zijn.
Mijn stem hebben ze. Heb vroeger een lange tijd een paar spaceshooters gespeeld, zou geweldig zijn als ze daar eens een MMO van zouden maken (en dan dit keer met volwaardige joystickbesturing i.p.v. van die nepgames als battlestar galactica online die je alleen met toetsenbord en muis kan besturenquote:Op maandag 26 september 2011 12:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
In het begin bij release zal het vooral een singleplayer on rails spaceshooter zijn zo her en der verspreid over het melkwegstelsel.
Ze willen, deels gebaseerd of de spelers het willen, wel een veel vrijere omgeving maken waar je ook met andere mensen kan rondvliegen.
Dit is dan ook meerdere malen gezegd door een van de devs op de officiele forums.
En in verschillende interviews.
Maar goed "toekomst" muziek.
Wellicht bij de eerste echte uitbreiding.
ik ook, ben teruggegaan in mijn mailbox of ik gewoon de invite niet gezien had, maar helaas. foutje van Bioware blijkbaarquote:Op vrijdag 30 september 2011 07:32 schreef Ceased2Be het volgende:
Wel 2 mails gekregen met 'return to the old republic sooner' en een survey over de beta experience :S
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.quote:Earlier today, two e-mails were sent to members of the Star Wars: The Old Republic community. These e-mails were sent to a larger group than intended, and have caused some confusion in the community. We can confirm that these e-mails were from EA and BioWare and apologize for any confusion they have caused. Please note that receiving these e-mails does not affect your chances to be invited to test the game. Thank you all for your understanding!
wat is het verschil tussen de pvp en pve server?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:27 schreef LeaderRoel het volgende:
MENSEN jullie hebben nog tot morgen 12 uur 's nachts de tijd om te gaan stemmen op hoe jullie de guild het liefst willen zien, om die tijd wordt de uitslag vastgelegd.
Bij pvp kan je elkaar aanvallen als je elkaar tegen komt. Bij pve kan dat waarschijnlijk alleen als je een "tag" aan zet dat je voor de tegenstander bent aan te vallen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen de pvp en pve server?
dit houdt dan in dat je bij pvp altijd aangevallen kan worden en dit niet ff kan uitschakelen om rustig de omgeving te exploreren en bij pve kan je altijd rustig exploreren en als je het wil kan je ook aangevallen worden, zoiets ongeveer?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij pvp kan je elkaar aanvallen als je elkaar tegen komt. Bij pve kan dat waarschijnlijk alleen als je een "tag" aan zet dat je voor de tegenstander bent aan te vallen.
Helemaal correct. Als je ongestoord de verhaallijn wil volgen, volledig richten op het verhaal, dan raad ik je pve aan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit houdt dan in dat je bij pvp altijd aangevallen kan worden en dit niet ff kan uitschakelen om rustig de omgeving te exploreren en bij pve kan je altijd rustig exploreren en als je het wil kan je ook aangevallen worden, zoiets ongeveer?
kan je ook beide doen om te kijken hoe of wat? of moet je meteen kiezen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helemaal correct. Als je ongestoord de verhaallijn wil volgen, volledig richten op het verhaal, dan raad ik je pve aan.
Wil je echter terwijl je met de storyline bezig bent af en toe ook een tegenstander aanvallen, die wellicht jouw objective probeert te stelen of iets dergelijks, dan raad ik je een pvp server aan.
Ik ga 100% voor pvp, world pvp
Vaak zijn startgebieden altijd PvE tenzij je kiest om dat niet te doen. Empire in Republic gebied kan wel aangevallen worden, maar niet aanvallen.Not sure of het zo werkt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit houdt dan in dat je bij pvp altijd aangevallen kan worden en dit niet ff kan uitschakelen om rustig de omgeving te exploreren en bij pve kan je altijd rustig exploreren en als je het wil kan je ook aangevallen worden, zoiets ongeveer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |